Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dinamiškas dizainas
- Nebrangus ir patikimas
- VTEC versijos
TRŪKUMAI
- Komfortas buvo matomas tik popieriuje
- Saugumas taip pat
- Polinkis rūdyti
Ketvirtos kartos Civic pristatytas 1987 metais išoriškai nedaug skyrėsi nuo pirmtako – tapo šiek tiek didesnis, aukštesnis, tačiau svarbiausi pakeitimai slėpėsi po automobilio kėbulu. Šios kartos Civic vietoje priekinės MacPherson tipo pakabos gavo sportiškesnę dviejų skersinių svirčių, o galinė pasiliko pusiau nepriklausoma torsioninė. Dėl to automobilis tapo ir komfortiškesnis ir kas dar svarbiaus Civicui – sportiškesnis. Standartinės šio Civic versijos turėjo nedidelio darbinio tūrio benzininius variklius pasižyminčiu ekonomiškumu. Tačiau galingiausia versija buvo išties ypatinga. 1989 metų pabaigoje pasirodžiusi „SiR“ versija turėjo 1,6 litro net 160 AG (118 kW) galios variklį, kuris maksimalią galią pasiekdavo net prie 7600 aps./min. Tai buvo legendiniai „B16A“ DOHC VTEC varikliai. Šis pirmasis “B serijos” variklis tokią didelę galią iš tokio mažo darbinio tūrio išspausdavo dėka kintamos vožtuvų valdymo sistemos (Variable Valve Timing and Lift) arba tiesiog VTEC. Ši sistema naudoja paskirstymo veleną su dviem profiliais - vieną skirtą degalų ekonomijai, kitą – dinamikai. Nenuostabu, kad Civic su galingais ir kartu ekonomiškais VTEC varikliais kaipmat tapo itin populiarus ir nutiesė kelią sekantiems Honda VTEC varikliams, kurie buvo naudojami beveik visuose Honda modeliuose įskaitant ir legendinį Honda NSX automobilį.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šis Civic gavo „Auksinio vairo apdovanojimą“ iš Vokietijos laikraščio „Bild am Sonntag“, o 1989 metais užėmė pirmąją vietą Prancūzijos žurnalo „l'Automobile“ apklausoje apie automobilių kokybę ir patikimumą.
Buvo gaminami ir Civic vienatūriai bei versijos su visais varomais ratais:
Ketvirtosios kartos Civic hečbekas išpopuliarėjo įvairiose nebrangiose varžybose, kuriose buvo naudojami beveik standartiniai automobiliai. Tokiose kaip „SCCA“ ar „Touring Street“ kur varžėsi su kitu kultiniu automobiliu - Mazda MX-5.
Patalpino: niko | 2008-02-05 |
Honda Civic 1343 16v |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,3
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,3 |
Bendras automobilio aprašas |
masina siaip gera nu begejasi letokai bet kokioj aikstelej galima kazka isspausti, nu skardos taj nelabai atsparios nuo rudijimo ir pagrindinai rudeja galines arkos ir bagazines danktis, salone kazko imantraus nera tik va sedynes geros kada pripratau prie tokiu tai su kita masina ilgiau pavaziavus pradeda skaudeti nugara, siaip jokios plasmases nebarskejo kol neidejau geresnes kolonkes. Variklis dirba tylai, taip vaziuojant labiau girdisi padangu uzimas, nei variklio darbas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
per metus laiko pakeciau stabdziu kalades, rato guoli, sakes gumas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Civic TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis