Markės
601 iš 1712
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dinamiškas dizainas
  • Nebrangus ir patikimas
  • VTEC versijos
TRŪKUMAI
  • Komfortas buvo matomas tik popieriuje
  • Saugumas taip pat
  • Polinkis rūdyti
Ketvirtos kartos Civic pristatytas 1987 metais išoriškai nedaug skyrėsi nuo pirmtako – tapo šiek tiek didesnis, aukštesnis, tačiau svarbiausi pakeitimai slėpėsi po automobilio kėbulu. Šios kartos Civic vietoje priekinės MacPherson tipo pakabos gavo sportiškesnę dviejų skersinių svirčių, o galinė pasiliko pusiau nepriklausoma torsioninė. Dėl to automobilis tapo ir komfortiškesnis ir kas dar svarbiaus Civicui – sportiškesnis. Standartinės šio Civic versijos turėjo nedidelio darbinio tūrio benzininius variklius pasižyminčiu ekonomiškumu. Tačiau galingiausia versija buvo išties ypatinga. 1989 metų pabaigoje pasirodžiusi „SiR“ versija turėjo 1,6 litro net 160 AG (118 kW) galios variklį, kuris maksimalią galią pasiekdavo net prie 7600 aps./min. Tai buvo legendiniai „B16A“ DOHC VTEC varikliai. Šis pirmasis “B serijos” variklis tokią didelę galią iš tokio mažo darbinio tūrio išspausdavo dėka kintamos vožtuvų valdymo sistemos (Variable Valve Timing and Lift) arba tiesiog VTEC. Ši sistema naudoja paskirstymo veleną su dviem profiliais - vieną skirtą degalų ekonomijai, kitą – dinamikai. Nenuostabu, kad Civic su galingais ir kartu ekonomiškais VTEC varikliais kaipmat tapo itin populiarus ir nutiesė kelią sekantiems Honda VTEC varikliams, kurie buvo naudojami beveik visuose Honda modeliuose įskaitant ir legendinį Honda NSX automobilį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis Civic gavo „Auksinio vairo apdovanojimą“ iš Vokietijos laikraščio „Bild am Sonntag“, o 1989 metais užėmė pirmąją vietą Prancūzijos žurnalo „l'Automobile“ apklausoje apie automobilių kokybę ir patikimumą.

Buvo gaminami ir Civic vienatūriai bei versijos su visais varomais ratais:



Ketvirtosios kartos Civic hečbekas išpopuliarėjo įvairiose nebrangiose varžybose, kuriose buvo naudojami beveik standartiniai automobiliai. Tokiose kaip „SCCA“ ar „Touring Street“ kur varžėsi su kitu kultiniu automobiliu - Mazda MX-5.


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.

Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
901234567890123456789012345678901
  Maži     e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend  
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z  
PreludePreludePrelude   
  IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai   S2000  
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element  
   PilotPilot
  Dideli krosoveriai    Crosstour  
  Pikapai    Ridgeline  
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream  
   FR-V  
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  901234567890123456789012345678901
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Įdomiausi automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt