mantas | 2009-04-30 |
Neblogas automobilis su keliais dideliais trukumais
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
grazus dizainas, patikimumas, pigumas, geras pirmas automobilis pradedanciam
rudys, silpnas 1.3 variklis, maza bagazine
|
Tai geras automobilis pradedanciam vazineti. Jis nebrangus nupirkti, pigus islaikyti, detales nebrangios, o remontas paprastas. Keletas dideliuminusu - labai stipriai rudija. Praktiskai tokio senumo automobilio be rudziu nusipirkti neimanoma, tai reiskia, kad jei neradote ant kebulo rudziu, taijos slepiasi po dazais. kitas minusas - labai triuksmingas automobilis, jame komforto su ziburiu nerasi. garos izoliacija prasta, variklis dirba gana triuksmingai, zodziu vaziuoji kaip kabriolete. Pakaba labai kieta ir netinkama prastiems keliams, taciau reikia pamineti, kad civic ant kelio laikosi labai gerai, o pati pakaba labai kantri. Nors civic mazas, taciau jo pilnai pakanka susodinti 4 zmones. Bagazine tiesa labai nedidele. Taciau sedanas turi tikrai nebloga bagazine. Ir apskritai sedanas gali lygiuotis i didesnius automobilius, tokius kaip audi 80. variklis pas mane 1.3, todel is jo kazko tiketis tikrai neverta. Tai paprastas varikliukas, galia nedidele, bet jos pakanka lengvam civic, o ekonomija puiki - 100km paima apie 6-7litrus. Senam automobiliui tai labai neblogai. Automobilio kaina neseniai buvo pakankamai nemaza - apie 1500e. taciau Siandien jis kainuoja tiek pattik litu, todel nuvertejo pakankamai nemazai. Manau tai yra del to, kad labai rudyja ir senas automobilis yra paprasciausiai buna visas supuves. Detaliu kainos nedideles - sarnyras apie 40Lt., sailentblokai apie 20 litu ir pan. Detales rasti tikrai nesunku. Kebulo detales irgi nesunkurasti, o sparnams remontuoti gaminami specialus remkomplektai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rimantas | 2009-03-01 |
Sportiskas, nebrangus ir siaip labai smagus automobilis Honda Civic kupe
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus variklis – labai dinamiskas, megsta apukas ir dar ekonomiskas. Bendrai tai labai patikimas automobilis. Be to pakankamai talpus 5 zmonems ir su didele bagazine! Be to puikiai valdomas, na dar ir labai patrauklaus dizaino.
Sunku net surasti. Megsta rudyti galines arkos, interjere aisku prabangos nerasit. Nepatiko man ir baltas skydelio apsvietimas. Nera labai komfortiskas arba tylus automobilis.
|
Tai vienas labiausiai man patikusiu automobiliu koki tik turejau. Turejau 1994 metu zalios elektrines spalvos Honda Civic coupe su 1.5 varikliu. Nors ieskojau su 1.6 sohc vtec, taciau toki sunku buvo rasti, todel nusipirkau su 1.5 varikliu. Pirmiausia man labai patiko jo dizainas - kur kas grazesnis nei hecbekas. Be to interjerjeras tikrai geras – labai patogus, nors ir paprastas, elektriniai langai (kas labai retai buna pas hecbeka), veliuras. Aisku odinio salono tokiame automobilyje nerasi. Kas idomiausia, kad interjeras gana erdvus, net ant galiniu sedyniu lengva rasti vietos. Galvai gal kiek mazoka, nes automobilis yra zemas, taciau kojoms vietos yra nemazai (nemaziau nei bulkoj), nes automobilio baze yra ilga. Kitas geras dalykas – lanai erdvi bagazine. Tikrai nemaza, kaip golf klases automobilyje tai netgi labai didele. Toliau – automobilis velniskai patikimas, neturejau jokiu gedimu, netgi pakaba teko paremontuoti tik keleta kartu, o ir tai nebuvo brangu. Svarbiausia, kad automobilis buvo labai smagus, labai gerai valdomas ir apskrritai jauciasi, kad sportiskas. Variklis – tai kogero geriausia honda dalis. Nors ir nedidelis, bet silpnu nepavadinsi turi 105 AG. Tai tikrai nemazai, o vaziuoja dar geriau. Nezinau nei vieno automobilio su tokio dydzio varikliu be turbinos, kuris galtu paimti si civic drago trasoje. Galejau lenktyniauti kaip lygus su lygiais su 1.8 ir net 2 litru varikliais. Ekonomiskumas puikus – 6-7l/100 km. Svarbiausia neturejau visiskai jokiu problemu su patikimumu. Variklis dirbo kuo puikiausiai visada. Automobilis buvo labai patikimas, gal del to, kad turejau tikrai gero stovio. Gedimu bveveik nebuvo – keiciau keleta sarnyru ir sailentbloku. Reikia tureti omeny, kad detales nusipirkti gali tik liro, acura parduotuvese. Bet visada rasdavau ko reikia. Kitos problemos susije nebent su rudimis. Na as kaip pirkau truputi dauzta gala, tai tuo paciu susitvarkiau keleta rudeliu – ju nebuvo daug ir daugiau su tuo neturejau problemu. Perkant si civic turbut labiauisiai reikia kreipti demesi i rudis, ypac ant galiniu arku. Be to paziureti ar nebuvo dauztas, nes automobilio skardos labai plonos ir tai atsiliepia jei turejo avarija. Del variklio jaudintis neverta, visa kita taip pat gerai veikia pas hondas. Aisku galima pakaba pasitikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
migsmile | 2009-03-01 |
Honda civic hečbekas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai pasiteisinęs amžinas variklis, jokių gedimų ir problemų su juo nebuvo. Vedasi puikiai, ekonomiška miesto mašina. Didžiausia problema korozė, surūdyję priekiniai ir galiniai sparnai, galinės arkos. Kita bėda, pas mane variantas su pažeminta pakaba, todėl žiemos metu tikrai nepatogi važinėti prasčiau nuvalytais keliais ir kiemais. 1.3 Buvo keistos stabdžių kaladėlės, priekiniai guoliai (net kelis kartus), oro filtras, akumuliatorius, radiatorius.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Modzis | 2009-02-23 |
The Power Off Dream...
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskumas, galia, manevringumas, eksplotacines islaidos
galiniu arku, galinio dangcio rudijimas, garso izoliacija
|
The Power Off Dream... Manau daug kas tuom ir pasakyta, tu metu stebuklas, tiek varikliu gamoje, tiek pacioje pakaboje, nedaugelis vokieciu turejo nepriklausoma galine pakaba, aisku jis neprilygo komforto, garso izoliacijos atzvilgiu, bet paziurejus i automobilio charakteristikas, elgsena kelyje, lygiu gal ir nebuvo... atsiszvelgiant i metus ir ne super car"us ;) varikliai taipogi buvo tu metu sedevrai, sulyginus bet kurios kitos markes automobilius, lygiu nebuvo, o ypac 1.6 VTI, ilgai dar inzinieriai galvojo, kaip pasivyti honda :) labai gerai modifikuojami, bet bijo perkaitinimu, turbut viena is didziausiu problemu. eksplotavimo kastai tikrai ne ka didesni, uz bet kurios kitos auto.. verta apziureti tik variklio ir kebulo bukle...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Edgas | 2009-02-23 |
Ne mašina, o gyvenimo būdas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupumas, manevringumas,graži išvaizda,modifikacijos
Garso izoliacija, rūdys
|
Mano pirmas ir vienintelis automobilis kurio norėjau.Lengvas, manevringas net be modifikacijų lyginant su kitais automobiliais, šio modelio nemažas varikliu pasirinkimas nuo silpniausio 1,3 litro iki sportninio VTI modelio 1.6 litro. Pagal pasirinkimą, gali būti labai taupus arba ne toks taupus, bet gerai prilošiantis prie sėdynės. Ganėtinai nesunkiai keičiami varikliai iš silpnesniu i galingesnius. Eksplotacija tikrai netuština kišeniu jai mašiną prižiūri jos gamyklinei būsenoj tačiau papildomi arklei kainuoja Važiuoklė, kebulas,variklis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nerijus P | 2009-02-04 |
VTI – pagauk veja
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tai tikras kartingas, kuriuo galima vaznetis mieste !
Minusai – komforto nerasta. Tai, kad jo ir nereikia.
|
Isties mano pazistamas turi keturduri sedana su Vti varikliu – 1.6 dohc vtec su 160 ag standarte. Nu ka galiu pasakyti – baisiai smagus prie labai aukstu sukiu. Siaip retas automobilis drago trasoj gali jam pasipriesinti (na jei neskaiciuosi turbo varikliu). O su tokiu litrazu, tai isvis nezinau automobilio, kuris galetu lygiuotis. Patogumu, komforto – nulis, bet variklis viska atperka. Aisku kasdiena su juo vazineti tai truputi isuzia galva. Puikus, puikus variklis, kam reikia galio ir kas megsta uzsibuti drago trasose :) na ekonomiskumas cia nesvarbu, jei jau paudi tai byra degalai kaip turi buti. Raudoni sukiai prasideda apie 8000 apsuku, taigi labai megsta aukstus sukius. Nezinau kiek kainuoja jo islaikymas, taciau manau, kad tiek pat kiek bet kuris civic. Ten nieko nera ipatingo. Vnz, remontas kaip golfo, dinamika – kaip kokio BMW 540 !
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nerijus P | 2009-02-03 |
Honda Civic – tikrai geras barskutis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusai – galingas, dinamiskas variklis, labai puikiai valdomas, gan pigus tiek nupirkti, tiek islaikyti.
Prasta garso izoliacija, prastas komfortas, stipriai rudija kebulas.
|
Na su siuo automobiliu teko susidurti visiems. Mano nuomone tai labai puikus automobilis. Pirmiausia jis nera brangus isigyti, antra jis yra galingas lyginant su tokio paties litrazo kitais automobiliais. Be to tie varikliai yra ir pakankamai ekonomiski. Aisku nera dyzeliniu variantu, bet kam to reikia ? :) na as turejau 3 duru checbeka su 1.6 sohc vtec varikliu, sis varikliukas isgauna 125 ag, tai tikrai neprastai. Automobilis lengvas, labai puikiai valdomas. Sunku net surasti kas is sios klases automobiliu galetu jam prilygti. Isties jo pakaba yra moderni ir suprojektuota daugiua sportiskai vaziavimui nei komfortiskam. Dizainas man yra isties grazus. Sportiskas, atviras, jei nori gali nusipirkti begales ivairiausiu priekiniu, galiniu faru su vadiamom angel eyes zibintais ir automobiliukas atrodys dar puikiau. Aisku turi jis ir trukumu – tai automobilis be garso izoliacijos. Viskas labai girdisi – vejas uzia, padangos svilpia ir t.t. Be to pakaba nera komfortiska, jei kam taiu svarbu. Blogiausia savybe – honda skardos, rudija visur, ypac galiniai sparbai, galinis bagazines dangtis ir slenksciai. Taciau tai galima susitvarkyti, o galiniams sparnams remontuoti parduodami vadinami remkomplektai konkreciai siam modeliui. Aisku tik nusipirkus automobili verta ji iskarto gerai sutvarkyti, paruosti ziemai. Tada ir problemu neturetu dideliu buti su rudimis. Interjere medziagos naudojamos – ne pacios geriausios, bet to laiko tokios klases automobiliui tai normalu. Bagazo skyrius – nedidelis. Variklis tikrai dinamiskas, netgi sakyciau sportiskas. Variklis labai megsta aukstus sukiu, aisku tai ne vti variantas, bet vistiek. Variklis neturi kazkokiu rimtu trukumu, tai labai daug pakeliantis variklis. Na, tai tipiska daugeliui honda. Be abejo nereikia nusipirkti uzmusto variklio – kas daznai yra sutinkama pas Civic. Turiu pazistama, kuris i sis varikli yra isidejes turbina, kurios deka galia yra pekelta iki 220 AG. Ir tai matuota ant dyno stendo. Aisku tai neriba, taciau tam reikia tureti pinigu ir noro. Siaip nespaudziant variklis ims apie 7 litrus 100km, taciau vaziuojant normaliai jis nera toks ekonomiskas – 9 l vidutiniskai. Automobili islaikyti tikrai pigu, manau pigiau nei VW Golf 3 kartos. Jei tvarkingas automobilis, tuomet gedimus sutiksite retai. O ir tai jie daugiausia susije su pakabos tavrkymu – cia isties yra daug sarnyru ir sailenbloku, taciau jie poakankamai pigus – dazniausiai kainuoja apie 30-50Lt. O laiko tikrai gerai, suremontavus gali pamirsti apie tos detales keitima. Aisku stengiausi detales pirkti japonu gamybos. Korejietiskos detales dar pigesnes, taciau nezinau kaip jos laiko. Variklis praktiskai neturejo didesniu gedimu. Bendrai – tai pigiau nei vidutiniskai islaikomas automobilis. Pasiziureti rudis – tai svarbiausia. I tai atsizvelgiant galima gerai numusti kaina. Be to paziureti ar automobilis nebuvo gerai uzvaikytas, nes tai jaunimo automobilis. Todel verta pasitikrinti variklio kompresija. Reikia atkreipti demesi ar nera perdazytas- tai dazniausiai slepia avarijas, o siam automobiliui avarijos labai pavojingos – paskui jis ima stipriai rudyti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rokas | 2009-02-01 |
Honda Civic 1.5 Sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai patikimas ir stabilus automobilis.
Variklis neuzmusamas. Salone vietos kaip pilnavertiskame sedane, nors is isores automobilis atrodo nedidukas. Galbut garso izoliacija galetu but geresne. Duju mieste (ir uzmiestyje) stabiliai 8l benzino mieste iki 7l uzmiestyje 6l. 1.5 16V 66kW Radiatorius 150lt Galinis duslintuvo bakelis 140lt Termostatas 30lt
Tepalai ir filtrai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
HCH_5Gen. | 2009-01-22 |
HONA CIVIC HatchBack
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Automobilis labai:
- Surudijes
- Truksta salono garso izoliacijos
+ labai geros technines bukles
+ labai geras santykis: sanaudos/galia
+ labai patogus salonas ["ESi" modifikacija]
+ Visas el. paketas puikiai veikia
1.6 SOHC VTEC Bagazines dangtis, vairuotojo dureles, galinio valytuvo mechanizmas, vairo stiprintuvo pompa, tepalai, oro filtras, zvakes, sailentblokai, galines kaladeles.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
HCC_6Gen. | 2009-01-22 |
HONDA CIVIC Coupe
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Asmeniskai labai patinka kebulo dizainas. Salonas gal ir neblogas, bet truksta garso izoliacijos arba surinkimo kokybes. Kadangi JAV gamintas - labai placios sedynes (nepatogios), 105AG motoras(mazoka). Didedlis pliusas kad:
po 13metu eksploatacijos nera nei rudeles. Absoliuciai visi prietaisai veikia (ABS, el.langai, el.veidrodeliai, el.stoglangis, kondicionierius, immobilaizeris, zibintu auscio reguliavimas ir t.t.) yra ir 2 x SRS [Kolkas neteko patikrint :) ] 1.6 iLS SOHC Liambda zondas, kuro filtras, zvakes, tepalai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345 |