Markės
675 iš 1918
Honda Civic, (FK) 2011 - 2017
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)TOP 10Viso įvertinimų: 4
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patikimumas
  • Didelė bagažinė
  • Daug įrangos
TRŪKUMAI
  • Išorės dizainas nedaug pasikeitęs
  • Gan brangus
"Civic tapo labai komfortiškas, tylus ir tuo nenusileidžia geriausiems savo klasės konkurentams"
Naujasis devintos kartos Civic sukurtas kaip aštuntos kartos modelio evoliucija. Taip, automobilis atrodo įdomiai ir patraukia akį, tačiau naujų dizaino idėjų nesutiksime – Civic siluetas išliko apvalainas tik su didesniais priekiniais žibintais bei banguotomis ratų arkomis. Kogero tai teisingas sprendimas – juk pirmtakas susilaukė didžiulės sėkmės, taigi kam rizikuoti revoliuciniais sprendimais? Viduje automobilis tapo „šviesesnis“ - jame sumontuoti didesni langai, bei plonesni priekiniai statramsčiai, todėl automobilis tapo vizualiai erdvesnis. Dabar su Civic yra lengviau manevruoti atbuline eiga. Ankstesnis modelis turėjo itin mažą galinį langą, o ir skersinis su papildomu stabdžių žibintu bei oro aptaku užgožė kone visą vaizdą. Naujajame modelyje šis skersinis liko, tačiau jis tapo plonesnis. Itin pastebima tai, kad Civic tapo labai komfortiškas, tylus ir tuo nenusileidžia geriausiems savo klasės konkurentams. Prietaisų skydelis tapo kiek paprastesnis, prietaisai išdėstyti logiškiau, taip pat panaudotas kokybiškesnis, daug kur minkštas lietimui plastikas. Nors ankstesnis modelis turėjo vieną didžiausių bagažinių rinkoje, tačiau naujasis turi dar didesnę – dabar ji sieka 477–1378 litrų talpą ir yra kogero didžiasia savo klasėje. Po kapotu siūlomas vienas iš trijų variklių – 1,4 ir 1,8 L benzininiai bei 2,2 L dyzelinis. Benzininiai varikliai nieko netikėto pasiūlyti negali, o štai dyzelinis agregatas yra išties puikus. Jis pasižymi dar geresnia ekonomija, bei galia, be to yra išties tylus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2012 metais Honda Civic tapo Metų moterų automobiliu ekonominėje klasėje, aplenkęs tokius konkurentus kaip Volkswagen Up! ir Ford Fiesta.

Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:



Type R versija:



Šis modelis buvo pradėtas gaminti beveik identiško dizaino kaip koncepcinis automobilis:






Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:




2014-09-30

„Karštas" ir ekstremalus hečbekas: „Honda Civic Type R"

„Karštas
Prieš prasidedant 2014 metų automobilių parodai „Mondial de l'Automobile", kompanija „Honda" atskleidė įdomių naujų duomenų apie nekantriai laukiamą „Civic Type R" automobilį.

Naujasis „karštasis" hečbekas Europos salonuose pasirodys kitais metais ir bus ekstremaliausias iki šiol matytais „Type R" automobiliis. Jis pažymės naują šios markės automobilių galios charakteristikų eros pradžią.

Automobilis bus varomas „Honda" „Earth Dreams Technology " serijos 2,0 litrų i-VTEC varikliu. Daugiau nei 280 AG išvystantis automobilis pasižymi neprilygstamomis galios charakteristikomis, lyginant su bet kuriuo kitu ankstesnio modelio „Type R" automobiliu. Čia kalbama ir apie visų kartų „Civic" automobilius bei žymiąsias į galingiausias „Integra", „Accord" ir netgi NSX versijas.
 


Net ir atitikdamas griežtus „Euro 6" emisijos reglamentus, šis variklis pasižymi visomis „Honda Type R" būdingomis savybėmis. Tuo tarpu kai šio automobilio pirmtakai turėjo atmosferinius variklius, naujojo variklio pranašumas- turbokompresorius, padidintis galią žemų apsukų diapazone. Kartu derinantis maksimalią galią aukštuose sūkiuose kuri tapatinama su „Honda VTEC" technologija, bei taip mėgstama entuziastiškų „Type R" automobilių savininkų - siekiant jiems suteikti nepakartojamą vairavimo patirtį.

Suehiro Hasshi, „Civic Type R" automobilių „Large Project" vadovas iš „Honda R&D" teigia:  „Honda" turi keturias „Type R" modelių rūšis – „Civic", „Integra", „Accord" ir NSX. Nei vienas iš jų neprilygsta šio naujojo „Honda Civic Type R"" varikliui grynąja galia, sukimo momentu ir variklio reakcijos laiku."

Hasshi-san akcentavo, kad pats automobilis bus patrauklus ne vien tik dėl po dangčiu slypinčio naujojo didelės galios variklio. Daugybės inžinerinių naujovių ir patobulinimų dėka naujasis „Civic Type R" yra tikro vairuotojo automobilis, vertas garsiojo raudonojo „H" ženklelio.
 


Pavyzdžiui, „Civic Type R" pasižymės naujojo„Honda" „+R" mygtuko debiutu. Paspaudus vairo šone esantį mygtuką aktyvinamas „+R" režimas, suteikiantis nepakartojamus vairavimo pojūčius. Variklio reakcija yra paaštrinta pakeičiant agresyvesniais sukimo momento nustatymus bei nustatant į galios padidinimą fokusuotus parametrus. Vairavimas tampa jautresnis, o kartu su naująja keturių taškų adaptyvių amortizatorių sistema suteikia aukščiausios klasės valdymo pojūčius.

Hasshi paaiškino: „Veikiant numatytuoju standartiniu režimu „Civic Type R" automobilis yra išskirtinai judrus. Tai kasdienis sportinis automobilis su malonia ir sklandžia akceleracija. Naudodamas „+R" mygtuką vairuotojas išgauna dinamiškesnes ir atletiškesnes automobilio savybes, kurios pulsuoja automobiliu sportu. Charakteristikos be galo skiriasi. „+R" režimas yra ekstremalus. Automobilis idealiai tinka sportinei trasai – tai pripažins tikrieji sportinio vairavimo entuziastai."

Dar vienas kompanijos „Honda" pažangaus požiūrio pavyzdys – automobilio pakaba su „pasukama ašimi". Norint perduoti turbokompresorinio 2,0 litrų i-VTEC variklio galią, naujojo „Civic Type R" automobilio priekinėje pakaboje naudojama mechaninė konstrukcija su dviem papildomais laikančiaisiais lankstais. Jie sumažina variklio sukimo momento įtaką ir leidžia vairuotojui visiškai išnaudoti išskirtines automobilio vairavimo savybes.
 


Be to, naujoji keturių taškų adaptyvių amortizatorių sistema sukurta specialiai „Civic Type R" automobiliams. Ji akimirksniu automatiškai pritaiko priekinės ir galinės pakabos amortizavimo standumą pagal vairavimo sąlygas. Tai leidžia „Civic Type R" patogiai vairuoti užmiesčio keliuose, tačiau jis tampa standus ir judrus, kai norima automobilį valdyti sportiškai.

Naujasis „Civic Type R" kaip ir ankstesnieji šie modeliai bus siūlomas su šešialaipsne mechanine pavarų dėže. Inžinierių komanda šią parinktį pasirinko tam, kad maksimaliai padidintų vairavimo malonumą.

Hasshi paaiškino: „Mechaninė pavarų dėžė vairuotojams leidžia pasirinkti pageidaujamą pavarą, pvz., artėjant prie staigaus posūkio, iš penktos pavaros perjungti į trečią. Naujojo „Civic Type R" automobilio koncepcija –pilnavertis aktyvaus vairuotojo automobilis, tad tai buvo geriausias pasirinkimas."

Naujasis „CivicType R" automobilis sukurtas ir sukonstruotas pagal Europos vairuotojų skonį. Gaminamas šiuolaikinėje kompanijos „Honda" gamykloje Svindone, Didžiojoje Britanijoje, šis automobilis salonuose pasirodys 2015 metais.
 


Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt