Markės
675 iš 1918
Honda Civic, (FK) 2011 - 2017
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)TOP 10Viso įvertinimų: 4
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patikimumas
  • Didelė bagažinė
  • Daug įrangos
TRŪKUMAI
  • Išorės dizainas nedaug pasikeitęs
  • Gan brangus
"Civic tapo labai komfortiškas, tylus ir tuo nenusileidžia geriausiems savo klasės konkurentams"
Naujasis devintos kartos Civic sukurtas kaip aštuntos kartos modelio evoliucija. Taip, automobilis atrodo įdomiai ir patraukia akį, tačiau naujų dizaino idėjų nesutiksime – Civic siluetas išliko apvalainas tik su didesniais priekiniais žibintais bei banguotomis ratų arkomis. Kogero tai teisingas sprendimas – juk pirmtakas susilaukė didžiulės sėkmės, taigi kam rizikuoti revoliuciniais sprendimais? Viduje automobilis tapo „šviesesnis“ - jame sumontuoti didesni langai, bei plonesni priekiniai statramsčiai, todėl automobilis tapo vizualiai erdvesnis. Dabar su Civic yra lengviau manevruoti atbuline eiga. Ankstesnis modelis turėjo itin mažą galinį langą, o ir skersinis su papildomu stabdžių žibintu bei oro aptaku užgožė kone visą vaizdą. Naujajame modelyje šis skersinis liko, tačiau jis tapo plonesnis. Itin pastebima tai, kad Civic tapo labai komfortiškas, tylus ir tuo nenusileidžia geriausiems savo klasės konkurentams. Prietaisų skydelis tapo kiek paprastesnis, prietaisai išdėstyti logiškiau, taip pat panaudotas kokybiškesnis, daug kur minkštas lietimui plastikas. Nors ankstesnis modelis turėjo vieną didžiausių bagažinių rinkoje, tačiau naujasis turi dar didesnę – dabar ji sieka 477–1378 litrų talpą ir yra kogero didžiasia savo klasėje. Po kapotu siūlomas vienas iš trijų variklių – 1,4 ir 1,8 L benzininiai bei 2,2 L dyzelinis. Benzininiai varikliai nieko netikėto pasiūlyti negali, o štai dyzelinis agregatas yra išties puikus. Jis pasižymi dar geresnia ekonomija, bei galia, be to yra išties tylus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2012 metais Honda Civic tapo Metų moterų automobiliu ekonominėje klasėje, aplenkęs tokius konkurentus kaip Volkswagen Up! ir Ford Fiesta.

Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:



Type R versija:



Šis modelis buvo pradėtas gaminti beveik identiško dizaino kaip koncepcinis automobilis:






Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:




2015-05-18

„Honda" pristato naujojo „Type R" kainas

„Honda
„Honda“ paskelbė visame pasaulyje nekantriai laukiamo naujojo hečbeko „Civic Type R“ kainas. „Lenktyniniu plento automobiliu“ tituluojamas „Honda“ naujausias „Type R“ modelis nustato naujus galingų priekiniais ratais varomų hečbekų segmento standartus. Nuo 2015 m. rugsėjo. Lietuvoje „Honda Civic Type R“ bus galima įsigyti už 35 480 EUR. 

Naujuosius „Type R“ automobilius galima rinktis iš penkių išskirtinių spalvų, būtent: „Championship White“, „Crystal Black“ (perlamutro), „Polished Metal“ (metalo), „Brilliant Sporty Blue“ (metalo) ir „Milano Red“.

Išskyrus dažų spalvą, vienintelis papildomai pasirenkamas elementas bus GT paketas, kainuojantis 1550 EUR. Užsakius GT paketą, ir taip įspūdinga „Civic Type R“ išvaizda patobulinama raudonais priekinių ir galinių skaidytuvų akcentais. Pakete taip pat pateikiamas didelis komforto funkcijų pasirinkimas, įskaitant priekinius ir galinius statymo jutiklius, temstant automatiškai įsijungiančius priekinius žibintus, automatinius valytuvus su lietaus jutikliu ir elektra užlenkiamus durų veidrodžius. 

 
Ir vairuotojams, ir keleiviams tikrai pravers su GT paketu pateikiama į automobilio standartinę informacijos bei pramogų sistemą „Honda Connect“ integruota „Garmin“ palydovinės navigacijos sistema (su penkerius metus nemokamai naujinamais žemėlapiais), patobulinta 320 W galingumo garso sistema, automatinė dviejų zonų klimato valdymo ir oro kondicionavimo sistema ir raudonos spalvos salono apšvietimas.

„Civic Type R“ modelyje įdiegta aukšto lygio standartinė saugos įranga GT variante dar papildomai patobulinta „Honda“ pažangiosiomis pagalbos vairuotojams sistemomis. Tai įvairių jutiklinių saugos technologijų rinkinys, apimantis priekinio susidūrimo įspėjimo, nukrypimo nuo eismo juostos įspėjimo, kelio ženklų atpažinimo, tolimųjų šviesų palaikymo, aklosios zonos informacijos ir perspėjimo apie susikertantį eismą stebėjimo sistemas.

Lenktyninis plento automobilis

Naujasis 2015 m. „Civic Type R“ automobilis varomas visiškai naujo tipo tiesioginio įpurškimo turbokompresorinio 2,0 l VTEC TURBO benzininio variklio, todėl jo galiai neprilygsta joks kitas priekiniais ratais varomas hečbekas. 

Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,7 sekundės* – tai geriausias rezultatas tarp visų priekiniais ratais varomų hečbekų. Numatomas didžiausias greitis – ne mažesnis kaip 270 km/val.* (žinoma, jei tai neprieštarauja kelių eismo taisyklėms). Kad vairuotojas galėtų lengviau valdyti neprilygstamą „Type R“ galią, automobilyje įrengti ypač geromis eksploatacinėmis savybėmis pasižymintys „Brembo“ stabdžiai, sukurti specialiai šiam modeliui.

 
Tik „Civic Type R“ automobiliams būdingi įspūdingi ir aerodinamiškai efektyvūs kėbulo patobulinimai veikia važiuojant dideliu greičiu. Itin daug dėmesio skirta aerodinaminių savybių tobulinimui: platus priekinis sklaidytuvas, beveik visiškai plokščias dugnas ir dominuojantis galinis sparnas užtikrina stabilumą važiuojant dideliu greičiu bei stiprią spaudžiamąją jėgą.

Optinius pokyčius sustiprina naujo tipo, tik „Civic Type R“ modelio automobiliuose montuojami ypač tvirti 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Kartu su šiam modeliui specialiai sukurtomis 235/35R19 padangomis jie užpildo padidintas ratų arkas. 

Siekiant pagerinti valdymo charakteristikas ir padidinti galios perdavimą, įdiegtos kelios naujovės pakabos sistemoje. Naujoji keturių taškų adaptyvių amortizatorių sistema užtikrina ypatingai gerą ratų sukibimą su kelio danga, o patobulinta dviejų ašių priekinė ir H tipo torsioninė galinė pakaba padidina automobilio stabilumą. Šias sistemas papildo elektrinis vairo stiprintuvas su dvejais dantračiais, kuris padeda užtikrinti greitą tiesinę reakciją į vairo judesius ir ypatingai gerus pojūčius vairuojant.


Naujajame „Civic Type R“ pirmąkart įrengtas „+R“ mygtukas, kurį nuspaudus sustiprinamos įvairių važiuoklės ir galios pavaros sistemų reakcijos. Šis vairavimo potyriusnepaprastai sustiprinantis režimas puikiai tinka lenktynių trasai ir tikrai sulauks tikrųjų sportinio vairavimo entuziastų pripažinimo.

Legendinėje Vokietijos Niurburgringo Nordschleife trasoje eksperimentinis „Civic Type R“ modelis 20,8 km ilgio ratą įveikė per 7 minutes ir 50,63 sekundės. Tai gera žinia „Honda“ bendrovei, planuojančiai vasarą grįžti į šią trasą su naujojo „Civic Type R“ masinės gamybos versija ir pamėginti pagerinti priekiniais ratais varomų masinės gamybos automobilių greičiausio rato rekordą.
  • „Civic Type R“ galima įsigyti nuo 35 480 EUR.
  • Papildomai pasirenkamas GT paketas (37 030 EUR) suteikia daugiau stiliaus ir komforto funkcijų.
  • Prekyba Lietuvoje pradedama nuo 2015 m. rugsėjo.
 
 


Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt