Markės
689 iš 1918
Honda e, 2019 - 2024
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.615% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)38% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas dizainas
  • Technologiškas ir stilingas interjeras
  • Gerai valdomas ir komfortiškas kelyje
TRŪKUMAI
  • Mažas nuvažiuojamas atstumas
  • Aukšta kaina
  • Mažas bagažo skyrius
"Visas šis ekranų margumynas leis jums pasijausti lyg programuotojui, apsaugos darbuotojui arba lyg būtum namie – jeigu įsijungsit akvariumo režimą su plaukiojančiom žuvytėm"
Per paskutinius dešimt metų buvo pristatytos kogero tik dvi tikrai įdomios Hondos – tai NSX ir šis pirmasis plataus masto serijinis Honda elektromobilis. 2017 metais pasirodęs koncepcinis Honda „Urban EV Concept“ iškarto patraukė dėmesį simpatišku, švariu dizainu įkūnytu mažame kėbule. Kūrėjai pasinaudojo sena gera formule – jei automobilis nedidukas, tai būtinai su dideliais apvaliais žibintais, geriausiai kita spalva nudažytu stogu, dar paslėpkime durelių rankenėles, priekines irgi ir gaunasi labai simpatiškas automobilis. Tiesa, nors iš pirmo žvilgsnio serijinis ir koncepcinis modelis skiriasi nedaug, tačiau koncepcinis mūsų nuomone atrodo daug geriau. Dviduris kėbulas, kitokia priekinių žibintų panelė, stipriau išreikštos ratų arkos, didžiuliai įspūdingo dizaino ratai, plonesni statramsčiai, šoninių langų linija "ala Peugeot 205 GTi" ir jokių nereikalingų detalių - koncepcinis „Urban EV Concept“ modelis buvo absoliučiai tobulas. Serijinis... irgi nieko. Jeigu jums patinka šio automobilio išorė, vidus jums patiks dar labiau. Čia beveik per visą prietaisų skydelio plotį išdėstyti trys dideli ekranai – du viduryje ir vienas priešais vairuotoją, dar du ekranai kraštuose transliuojantys galinio veidrodėlio vaizdą, kurį perduoda ant durelių sumontuotos kameros ir dar vienas ekranas įmontuotas viršuje galinio vaizdo veidrodėlyje. Visas šis ekranų margumynas leis jums pasijausti lyg programuotojui, apsaugos darbuotojui arba lyg būtum namie – jeigu įsijungsit akvariumo režimą su plaukiojančiom žuvytėm. Virtualūs veidrodėliai žinoma yra duoklė madai – įtaisyti neitin patogioje vietoje, filmavimo kampas ne pats geriausias kad stebėti eismą, bet smagu kad pirmą kartą juos matome ne premium segmento automobilyje. Interjero komponuotės pliusas, kad infosistemą gali patogiai naudoti ir šalia sėdintis keleivis, tačiau ekranų rezoliucija nėra geriausios raiškos, veikimas kiek uždelstas ir tai nesunku pastebėti. Honda e pavyzdys rodo kaip interjero dizainai transformuojami iš esmės, pritaikant juos prie šiandieninių poreikių ir technologijų. Įdomu kodėl ši transformacija prasidėjo tik atėjus elektromobilių erai? Be technologijų džiugina panaudotos kokybiškos medžiagos ir įdomūs dizaino sprendimai – kaip antai retro stiliaus medžio apdaila. Nors ir netikro medžio, bet atrodo tikrai šauniai ir kokybiškai. Interjere dominuoja minimalizmas. Deja minimalizmą pajus ir gale sėdintys keleiviai bei išsiruošę į ilgesnę kelionę – bagažinė pas Honda e išties nedidelė. Taip yra todėl, kad kompaktiškas 35.5kWh elektros variklis sumontuotas po bagažo skyriumi. Reikalus kiek pataiso, kad mažylis yra penkiaduris. Kelyje automobilis yra stebėtinai komfortiškas, tylus, tiksliai valdomas, žodžiu taikosi į premium segmentą. Tam padeda žemas elektromobilio svorio centras bei nepriklausoma visų ratų pakaba. Be to, kaip ir kitas mažylis Renault Twingo, Honda e varomas galiniais ratais, ir turi svorio paskirstymą 50:50 kas patiks jūsų vidiniam “šumacheriui”. Taip pat ir tiems kam reikia tiesiog nedidelio apsisukimo spindulio, kuris yra vos 8,6 m. Tiesa šis elektromobilis yra nepigus, o nuvažiuojamas atstumas tikrai ne pats didžiausias – vos 220 km. Tačiau tai juk miesto automobilis, pasikrauti elektromobilį progų tikrai surasite.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Honda Urban EV Concept konceptas buvo tiesiog tobulas:




Patalpino: Linas | 2022-11-29
Honda e – skirtas tik miestui
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Smagus automobilis, gražus išorėje ir mielas viduje
  • Manevringas
  • Gražus dizainas
Nuvažiuojamas atstumas yra gana prastas, mažokas automobilis
  • Prasta garso izoliacija
  • Mažas salonas
  • Maža bagažinė
Kuro tipas: Elektra
Bendras automobilio aprašas
Anksčiau turėjau BMW i3 ir kaip elektromobilių mėgėjęs ir savininkas ieškojau kažko kito kad būtų kompaktiškas ir išsiskiriantis. Manau kaip tik toks ir yra Honda E. Iš pat pradžių automobilis džiugina puikiu stiliumi – žmonėms jis patinka, gaunu nemažai komplimentų. Bet viduje Honda E dar įdomesnis. Kaip ir daugumą mažų elektromobilių, šį irgi labai smagu vairuoti, yra labai manevringas, kamščiuose tikras malonumas. O ir šoninių veidrodėlių neapibrūžinsite :) Šie elektroniniai vaizdo veidrodėliai veikia puikiai, ypač esant prastam apšvietimui. Viduje LED ekranuose daug įdomių funkcijų, apšvietimas fantastiškas - visa tai leidžia jaustis ypatingai. Kalbant apie trūkumus - palyginti su „i3“, važiuoti Honda nėra taip malonu. Nors E turi novatorišką vieno pedalo sistemą, bet ši sistema nėra tokia sklandi kaip BMW. Automobilis mažiau talpus, ypač ant galinių sėdynių, o ir bagažinėje vietos nedaug. Dar svarbiau – nuvažiuojamas atstumas yra gana prastas - maždaug toks pat, kaip ir pirmos kartos i3. Žinoma, Honda yra daug pigesnis nei BMW. Jei norite smagaus automobilio, kuris priverstų jus nusišypsoti kiekvieną kartą kai lipate į jį, Honda E gali būti jums skirtas automobilis.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt