Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas dizainas
- Technologiškas ir stilingas interjeras
- Gerai valdomas ir komfortiškas kelyje
TRŪKUMAI
- Mažas nuvažiuojamas atstumas
- Aukšta kaina
- Mažas bagažo skyrius
"Visas šis ekranų margumynas leis jums pasijausti lyg programuotojui, apsaugos darbuotojui arba lyg būtum namie – jeigu įsijungsit akvariumo režimą su plaukiojančiom žuvytėm"
Per paskutinius dešimt metų buvo pristatytos kogero tik dvi tikrai įdomios Hondos – tai NSX ir šis pirmasis plataus masto serijinis Honda elektromobilis. 2017 metais pasirodęs koncepcinis Honda „Urban EV Concept“ iškarto patraukė dėmesį simpatišku, švariu dizainu įkūnytu mažame kėbule. Kūrėjai pasinaudojo sena gera formule – jei automobilis nedidukas, tai būtinai su dideliais apvaliais žibintais, geriausiai kita spalva nudažytu stogu, dar paslėpkime durelių rankenėles, priekines irgi ir gaunasi labai simpatiškas automobilis. Tiesa, nors iš pirmo žvilgsnio serijinis ir koncepcinis modelis skiriasi nedaug, tačiau koncepcinis mūsų nuomone atrodo daug geriau. Dviduris kėbulas, kitokia priekinių žibintų panelė, stipriau išreikštos ratų arkos, didžiuliai įspūdingo dizaino ratai, plonesni statramsčiai, šoninių langų linija "ala Peugeot 205 GTi" ir jokių nereikalingų detalių - koncepcinis „Urban EV Concept“ modelis buvo absoliučiai tobulas. Serijinis... irgi nieko. Jeigu jums patinka šio automobilio išorė, vidus jums patiks dar labiau. Čia beveik per visą prietaisų skydelio plotį išdėstyti trys dideli ekranai – du viduryje ir vienas priešais vairuotoją, dar du ekranai kraštuose transliuojantys galinio veidrodėlio vaizdą, kurį perduoda ant durelių sumontuotos kameros ir dar vienas ekranas įmontuotas viršuje galinio vaizdo veidrodėlyje. Visas šis ekranų margumynas leis jums pasijausti lyg programuotojui, apsaugos darbuotojui arba lyg būtum namie – jeigu įsijungsit akvariumo režimą su plaukiojančiom žuvytėm. Virtualūs veidrodėliai žinoma yra duoklė madai – įtaisyti neitin patogioje vietoje, filmavimo kampas ne pats geriausias kad stebėti eismą, bet smagu kad pirmą kartą juos matome ne premium segmento automobilyje. Interjero komponuotės pliusas, kad infosistemą gali patogiai naudoti ir šalia sėdintis keleivis, tačiau ekranų rezoliucija nėra geriausios raiškos, veikimas kiek uždelstas ir tai nesunku pastebėti. Honda e pavyzdys rodo kaip interjero dizainai transformuojami iš esmės, pritaikant juos prie šiandieninių poreikių ir technologijų. Įdomu kodėl ši transformacija prasidėjo tik atėjus elektromobilių erai? Be technologijų džiugina panaudotos kokybiškos medžiagos ir įdomūs dizaino sprendimai – kaip antai retro stiliaus medžio apdaila. Nors ir netikro medžio, bet atrodo tikrai šauniai ir kokybiškai. Interjere dominuoja minimalizmas. Deja minimalizmą pajus ir gale sėdintys keleiviai bei išsiruošę į ilgesnę kelionę – bagažinė pas Honda e išties nedidelė. Taip yra todėl, kad kompaktiškas 35.5kWh elektros variklis sumontuotas po bagažo skyriumi. Reikalus kiek pataiso, kad mažylis yra penkiaduris. Kelyje automobilis yra stebėtinai komfortiškas, tylus, tiksliai valdomas, žodžiu taikosi į premium segmentą. Tam padeda žemas elektromobilio svorio centras bei nepriklausoma visų ratų pakaba. Be to, kaip ir kitas mažylis Renault Twingo, Honda e varomas galiniais ratais, ir turi svorio paskirstymą 50:50 kas patiks jūsų vidiniam “šumacheriui”. Taip pat ir tiems kam reikia tiesiog nedidelio apsisukimo spindulio, kuris yra vos 8,6 m. Tiesa šis elektromobilis yra nepigus, o nuvažiuojamas atstumas tikrai ne pats didžiausias – vos 220 km. Tačiau tai juk miesto automobilis, pasikrauti elektromobilį progų tikrai surasite.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Robertas | 2023-03-26 |
Nuotaikinga Honda |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvaizda fantastiška, sportiška pakaba, patikimumas, priežiūros išlaidos, dinamika, valdymas
Garso izoliacija prasta, maža bagažinė
|
Kuro tipas: Elektra
Rida su vienu įkrovimu vasarą, km: 200
Rida su vienu įkrovimu žiemą, km: 100 |
Bendras automobilio aprašas |
Ši atrodytų vaikiška mašina gali greitai įsibėgėti – mažiau nei 3 sekundės iki 80 km/val. Jei važiuoji mieste su transporto srautu, tai vasarą įkrovimo užteks kokiems 180-210 km, o žiemą 100-120 km. Įkrovimo laikas nuo 0% su standartiniu adapteriu yra 16 valandų. Paprastai vakare lieka 40% baterijos. Grįžtu namo, įjungiu ir ryte jau 100 proc. Automobilis aiškiai skirtas dviem suaugusiems ir vienam vaikui. Suaugusiam žmogui bus sunku sėdėti gale. Bagažinės užtenka kokiems 5-7 vidutinio dydžio maišams iš parduotuvės. Interjeras labai jaukus, netikėtai erdvus priekyje ir labai neįprastas. Glass Cockpit yra labai patogus, o veidrodėliai-kameros nustoja erzinti po pirmų poros valandų važinėjimo. Funkcijos, ekranas ir kita įranga labai gera, autonominis valdymas yra minimalus. Iki Tesla toli. Juostos palaikymas veikia prastokai ir tik kažkur nuo 70 km/val. Geras kelio ženklų atpažinimas, ilgo nuotolio automatinės šviesos tikrai geresnės nei BMW ar Toyota. Belaidis Apple CarPlay veikia be jokių prenumeratų ir kitų nesąmonių. Dar norėčiau atkreipti dėmesį į žibintus – puikios Honda diodinės šviesos. Valdymas puikus, toks “hondinis”. Toks jausmas, kad mašina sunki, bet tai nelabai trukdo, greitai važiuoju itin retai. Salonas kiek pagirgžda, sprendžiant iš kitų savininkų, visi susiduria su šia problema. Taip, Hondoje kaip ir seniau nėra garso izoliacijos. Iš pradžių tai erzino, dabar jau pripratau. Beje, automobilis pritraukia daug dėmesio, būkite tam pasiruošę :) Šis Honda E yra trečias automobilis šeimoje ir yra naudojamas tik kelionėms į parduotuvę ir į darbą. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda e TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis