Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus, praktiškas salonas
- Patrauklus dizainas
- Puikus matomumas
TRŪKUMAI
- Nekomfortiška pakaba
- Mažas variklių pasirinkimas
- Pigios medžiagos interjere
Naujas Jazz modelis išlaikė vienatūrio formą ir pagrindinius dizaino bruožus – didelius priekinius žibintus, erdvų kėbulą. Honda Jazz tapo platesnis, ilgesnis su didesniu tarpuračiu, o aukštis liko nepakitęs. Matmenų padidėjimas suteikė didesnį interjero tūrį - nors jis priskiriamas mažos klasės automobiliams, tačiau iš tikrųjų Jazz salonas yra daug erdvesnis negu atrodo iš išorės. Pristatyti du varikliai - 1.2 L i-VTEC su 90 AG ir 114 Nm sukimo momentu ir 1.4 L i-VTEC su 100 AG galia ir 127 Nm sukimo momentu. Buvo gaminama ir versija su visais varomaisiais ratais. Automobilio važiuoklė buvo kruopščiai patobulinta, to pasekoje standumas padidėjo net 164 procentais. Tad Jazz geriau laikosi kelio, yra stabilesnis ir elgiasi greičiau kaip mažas sedanas negu kaip vienatūris.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2007/2008 automobilis buvo išrinktas geriausiu Japonijos metų automobiliu.
Žurnalas „Car and Driver“ 2007-2011 metais Jazz išrinko tarp dešimties geriausių.
Žurnalas „MotorWeek“ automobilį 2007 metais išrinko geriausiu mažos klasės automobiliu.
Žurnalas „Car and Driver“ 2007-2011 metais Jazz išrinko tarp dešimties geriausių.
Žurnalas „MotorWeek“ automobilį 2007 metais išrinko geriausiu mažos klasės automobiliu.
Ward's organizacija 2009 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
Žurnalo „Motor Trend“ 2009 metų automobilio rinkimuose, Jazz buvo vienas iš finalininkų.
Žurnalo „Motor Trend“ 2009 metų automobilio rinkimuose, Jazz buvo vienas iš finalininkų.
Patalpino: Rimantas | 2010-04-15 |
Naujas ir sviezias automobilis su savais pliusais ir minusais |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puikiai dirbantis variklis, maloniai veikianti pavaru deze ir kiti prietaisai, patogus ir erdvus interjeras. Maloniai dziugina aki tiek isore, tiek interjeras.
Interjere naudojamos medziagos prastai parinktos arba labai ekonomiskos. Varikliui kiek truksta galios. Kieta pakaba, vairas per "lengvas".
|
Bendras automobilio aprašas |
Kas mane patrauke renkantis automobili tai visu pirka gelezinis Honda vardas ir puikus naujojo Jazz dizainas. Automobilis neitiketinai grazus, proporcingas ir nors visas kaip muiline, taciau kazkaip gatvese issiskiria. Kitas malonus dalykas - issiskiriantis, kiek netradicinis, taciau labai patogus interjeras (nors pati medziagu kokybe prasta, taciau as to ir tikejausi is japonisko bei tokios klases automobilio). Panele idomios formos, prietaisu isdestymas taip pat netradicinis, taciau kaip viskas patogu - visi prietaisai po ranka, beveik nereikia ranku nuo vairo atitraukti. Todel ir supranti, kad tai automobilis skirtas visu pirma vairuotojui. Didelis priekinis stiklas prasideda beveik paciame automobilio priekyje - vaizdas yra puikus, be to tai suteikia erdves pojuti. Automobilis tikrai nera didelis, todel su juo mieste vaziuoti patogu, kadangi sedima truputi auksciau - apzvalga labai gera ir tai labai malonu. Taip pat, kaip tokiame nedideliame automobilyje interjero erdve yra tikrai gera. Galines sedynes galima patogiai sulankstyti i lygu pavirsiu, o po viena ju yra daiktu detuve. Dabar minusiukai: visgi Jazz pakaba yra kietoka ir per duobes gerokai pakrato, antra - standartine sedyniu medziaga labai pritraukia visokias dulkes ir pukus (kazkaip anksciau neteko susidurti su panasiais dalykais), be to vairo mechanizmas vaziuojant dideliu greiciu yra kazkoks nepatikimas t.y. man nepatinka "lengvo" vairo pojutis. Taip pat jeicesi labai aukstas - gali buti, kad nematysi pilnai viso spidometro, nes ji uzstos paneles dalis. |
Variklis |
Motoras pas mane 1.4 litrazo, benzininis. Tiesa variklis kiek silpnokas, taciau geresnio pasirinkimo tiesiog nera. Variklis labai puikiai dirba - labai tolygiai, ramiai, labai tyliai ir uzsiveda is puses "aboroto". Kruizinant kuro suvartojamas yra vos 5,5l/100km arba net dar truputi maziau. Paskaiciavus kuro sanaudas, islaidas prieziurai ir kitus dalykus- dyzelio net nereiktu, jei tik benzino kainos nebutu taip uzkeltos siuo metu. Labai geri automboilio stabdziai, lengva sankaba, gera ir tiksli pavaru deze. Visi sities dalykai labai svarbus, nes jais naudojiesi nuolat. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Negaliu komentuosti, nes automobiliu vazineju vos puse metu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 85)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Jazz TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis