Markės
1345 iš 1918
Opel Insignia, (A) 2008 - 2017
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.710% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 21
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Komfortiškas kelyje
  • Erdvus interjeras ir bagažinė
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantys varikliai
  • Neinformatyvus vairas
Puikaus dizaino Opel Insignia yra vidutinės klasės automobilis 2008 metais pakeitęs garsųjį Opel Vectra modelį. Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema. Insignia išlaikė lygiai tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip ir Vectra, tačiau gali pasiūlyti šiek tiek daugiau vietos viduje. Galingiausias variklis yra benzininis 2.8 L V6 turbo turintis 260 AG (191 kW) galią. Automobilis buvo išties gaivus vėjas Opel gamoje, kuris ne tik išlaikė, bet ir viršijo Vectra modelio sėkmę. Ne veltui Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu vienu balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema.

Koncepcinis modelis atrodė taip:



Galingiausia OPC versija:



Visais ratais varoma Country Tourer versija:



Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu vienu balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 21
2018-10-29
Insignia 2 ltr 2014 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas ir apdailos kokybė, dinamika, daug malonių funkcijų
Garso sistema
Pasidalinsiu savo įžvalgomis apie šį automobilį, jei įmanoma, stengsiuosi būti objektyvus. Pasikankinęs rinkdamasis mašiną, galiausiai apsistojau ties Insignia. Galiausiai radau tinkamą variantą, bandomasis važiavimas ir... Atsisėdus ir pradėjus reguliuoti veidrodžius, iš karto užsimaniau išlipti ir važiuoti namo :) Iš pradžių atrodė, kad veidrodžiai kažkokie nenormalūs, palyginus su mano senuoju Avensis. Po trijų dienų pripratau. Išvažiavau į trasą, gazas 1, 2, 3 - nevažiuoja, variklis rėkia, skaičiai auga, bet nelipdo prie sėdynės. Trauka yra blogesnė nei Avensis. Be to, triukšmas salone... Tačiau jau buvo nuspręsta pakeisti seną automobilį dėl akivaizdžių priežasčių. Tik nusipirkęs, pradėjau kasdien važinėti po 100 km. Pirmosiomis dienomis, skaudėjo nugarą, ​​nors ir susireguliavau sėdynę, trečią dieną praėjo. Po savaitės automobilis staiga pradėjo geriau traukti! Turbūt pavažinėjus išsivalė filtrai. Šviesos pranoksta viską, jaučiasi, kad viskas, kas anksčiau buvo, tarsi tamsūs akiniai, bet Insignia juos nuėmė :) Be to, šviesos sukant posūkį pasisuka į tą pusę į kurią sukasi mašina. Pakaba kietesnė nei Avensio, bet gana patogi. Šildomas vairas ir sėdynės - Kaaifas! Tačiau pečiukas pučia gana silpnai. Sąnaudos - 7 litrai. Vasarą šiek tiek mažesnės. Multimedija Intellink nusipelno ypatingo dėmesio. Ji gali grupuoti muziką pagal atlikėją, albumą, stilių, bet ne pagal aplankus! Įkišus USB atmintinę - sistema nemato aplankų! pats garsas šiaip sau, kažkoks plastmasinis, Avensyje buvo geresnis. Salono atžvilgiu gale keleiviai būna šiek tiek suvaržyti, gale norint pajudėti, reikia lankstumo dėl to, kad atlošuose yra atsikišęs atsarginio rato išgaubimas. Temperatūros sensorinis valdymas retai kad pasispaudžia iš pirmo karto.
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-08
2014 m universalas 2.0l 96kw, automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, taupus trasoje, manevringas ir.t.t.
Nelabai jų yra. O prisikabinti visada galima
Pirkau auto iš Italijos 2014 m su 180 tūkst rida. Per metus pravažiavo daugiau kaip 20 tūkst. Bėdų su patikimumu nėra. Automatas dirba idealiai. Trasoje taupus, 5 l drąsiai, realios sąnaudos. Mieste automatas pasiima savo, žiemą max iki 9,5. Vidurkis 50% ant 50% mieste/uzmiestyje 7,0 l, manau sąnaudos geros. Važiuoti trasoje malonumas, jokio nuovargio. 2.0 l darbinio tūrio pilnai užtenka visom situacijoms ( truks jėgos tik ariant laukus ar asfaltą). Patarimas atlikti profilaktinius tepalų keitimus laiku, taip pat ir visa kita kas susiję su tepimu alkūniniu velenų.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-19
Insignia 2.0 d cdi 118 kw 4x4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogi vairuotojo vieta, ilgose kelionėse nepavargsti
nekokybiški dyzeliniai varikliai
Neblogas dizainas, gera salono ergonomika, net norisi vairuot. Bėda su varikliais. Kaip supratau, nėra tokios insignijos, kuri 300 tūkst. be variklio remonto nuvažiuotų. Na nebent savininkas tepalus keistų kas 10 tūkst., labai stipriai negazuotų, taip pat aukštom pavarom mažu greičiu nevažinėtų ir dar tepalo siurblio tarpinę bent kartą į porą metų pakeistų.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-06
2010 cosmo 2.0 automatas 118kw sports tourer
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus dizainas, kokybiškas vidus, pigesnis uz konkurentus, šeimos auto,salone daug vietos, multimedia, tikrai patogu vairuoti
Reikia gero akumuliatoriaus, nes daug elektrinių priedų
Bendrai tariant norėjau mašinos šeimai, kad negėda būtų ir į balių nuvažiuoti, ir apsipirkti ir į gamtą. Rinkausi ir iš tų pačių metų mondeo, avensio. Pasisekė gauti automatą cosmo universalą. Važiuoja gan minkštai, traukos užtenka, nesijaučia greitis( žmona pastebėjo), patogiai sėdėti. Kuro ima vidutiniškai 8, man tinka. Pirkau 7 metų senumo, 4 metus Lietuvoje. Buvo prižiūrima Armi servise kasmet. Pradžiai keičiau akumą nes nebeužsivedė 170 euru, turbinos tarpinę prie katalizatoriaus ir rieboksli alkun veleno 200 eur. Dabar pakolkas 2 k km važiuoju smagiai. Daug elektronikos žaisliukų nuo išmanių lempų iki vairuotojo sėdimosios vėdinimo, ženklų atpažinimo, kelio ženklinimo linijos kirtimo įspėjimo sistemų. Patinka: bagažinė atsidaro / užsidaro nuo pultelio ir migtuko ant vair durelių paspaudimo (aktualu moterim, nes sunkios) patogios su atmintim sėdynės, prisitaikanti vaziuokle 3 stiliam tour standart ir sport, laisvu ranku iranga, dvd, nav. Erzina: variklio izoliacija geresnė galėtų būti, per daug multimedijos mygtuku. Patarimas perkančiam: Tikrinti opel igalioto atstovo servise.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2017-01-17
Opel Insignia 2.0 CDTI COSMO 96 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, patikimas, komfortas ir didelė erdvė salone.
Kaip universalas, nėra labai talpus pažiūrėjus iš išorės. Bet kaip vokiečiai pasakė, tai nėra Universalas, o Tourer tipo automobilis, susidėti senukam golfo lazdas ir kt.
Automobilis parvarytas iš Vokietijos, pirktas 2015-04-01 su 179,668 rida. Pravažiavus 20'000 km. lūžo alkūninis velenas. Visoms Insignia pasiekus ~200'000 km. pasitaiko ta pati problema, su tepalo pompos vamzdeliu. Per kurį yra paduodamas tepalas iš karterio. Vamzdelis nuo karšio išlinko ir variklis negaudavo tepalo, nebuvo sutepimo lūžo alkūnė - darytas kapitalinis variklio remontas. Po remonto 1,5m. jokių bėdų iš variklio skyriaus. Apskirtai nuo automobilio įsigijimo buvo susidurta tik su viena problema (paminėjau ankščiau). Važiuoklė Flex-Ride'as tikrai naudingas dalykas, ypač važiuojant ilgesnėse kelionėse tiesiog plauki keliu. Problemos su tepalo pompa. Jeigu variklis prižiūrimas tinkamai tikrai ilgai tarnaus. T.y. laiku keičiami tepalai (~10'000km). 96 kW universalui?? Kelionėse užtenka, mieste pasidraskymui - nelabai. Lengvai ir saugiai čipuojamas iki 118 kW. Kapitalinis variklio remontas - 2200 €, kitų bėdų kol kas nėra. Eksploatacija - tepalai, padangos, stabdžių kaladėles neskaičiuoju. Nėra.
Pilnas atsiliepimas...
Dalius | 2016-05-19
Abejotinos kokybės opelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedidelė kaina
Prasta garso izoliacija,variklio garsas,nepatikimumas,kokybes trūkumas,stabilumas
Auto parsivaryta iš Vokietijos su 150 000km,bet turėjau tikrai daug problemų.Nežinau ar mano insignia gaminta sunkų pirmadienį,bet pirkdamas tokių metų auto tikrai tikiesi daug daugiau patvarumo.Pavažinėjus mėnesį prasidėjo kažkoks kalenimas iš variklio kuris iki šiol nerastas ir elektronikos bėdos.Salono plastmasės taip pat nėra geriausios kokybės,nes po 150 000km girgžda vairuotojo durelės. 1.4 bendzinas dirba kaip dyzelis,o prasta salono gasro izoliacija ta ivaizdį tikrai sustiprina.Galios yra vidutiniškai,bet iki azartiškumo dar labai toli. Nuvertėjimas yra silpnoji insignia pusė.Detalės nėra labai brangios,bet kai keiti jas dažnai suma susidaro nemaža. Perkant tikrinti apsoliučia viską.Tačiau jei pirkdami tikėsitės daug patikimumo ar kokybės opeliukas jus nuvils.
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2015-12-18
Opel Insignia 2.0 CDTI COSMO 160 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, gražus dizainas, dinamiškas variklis, pigi eksploatacija, puikus kainos/kokybės/pagaminimo metų santykis.
Nepastebėjau.
Vairuoju pora metų, auto iš Italijos, pravažiavau apie 50t. Automatas dirba sklandžiai, tik reikia apie 3-5 min kol užšyla. Kuro sąnaudos: apie 7L/100 km, spausi - 8L/100 km, manau tai normalu tokio dydžio mašinai su automatine greičių dėže. Važiuoja patogiai, prastoka garso izoliacija iš variklio skyriaus. Variklis dinamiškas, 118kW traukos pakanka. 96kW variantas per silpnas šiai mašinai su automatine greičių dėže. Patogūs priėjimai prie pagrindinių agregatų, Vectroje buvo sudėtingiau. Diržo pilnas k-tas apie 120 EUR, važiuoklės detalės nebrangios. Kaip ir visus automobilius, reikia tikrinti kėbulą, variklį, nepirkti iš pigiausių skelbimuose siūlomų
Pilnas atsiliepimas...
saulius | 2015-10-30
Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda, dizainas,
rudys
Geras išvaizdus automobilis Be abejo viena iš pagrindinių problemų kietųjų dalelių filtras
Pilnas atsiliepimas...
Aleksas | 2014-08-12
Opel Insignia 2009
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras auto
Per kietas
118 kw, auto beveik su pilnu faršu geras Pirkau auto iš Prancūzijos. Pravažiavusi 235 000 km, bet prie 160 000 km. pakeistas variklis???Nežinau kodėl. Be to pakeitė ir dėžę ??? Gal pas juos tokia garantija. Neveikia kedžių šildymas, sakė tai problema. Nustatyti neina, tik ardyti kėdęs ir bandymo budu žiurėti kuris elementas neveikia :( Kaina apie 800 Lt. Problema su AFL žibintais. Metė klaidą. Padariau testavimą AUTODINOJE, nenustatė klaidos ir pasakė kad angliškos faros???AUTODINA ir RASMITAS pasakė, kad reikia keisti žibintus. Tai apie 8000 Lt. ŽAIBO RATAS nusijuokė ir per 15 min padarė EUROPINES faras :) . Bet klaida yra. Greičiausiai padangų slėgio daviklis, kuris atsakingas už nemaža kiekį įrenginių. Keitimas apie 600 Lt. Keičiau vairo traukes, viena tik 80 Lt, Kaladęs apie 90 Lt, diržai- visas komplektas ir generatoriaus plius tempėjai ir guoliai 440 Lt :) LLLL pigu. Nėra. Rašykite aleksas.s@gmail.com
Pilnas atsiliepimas...
Ople Insignia .1.8 | 2013-06-09
Opel Insignia 1.8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, komfortas, erdve salone, kokybiskos salono medziagos
kol kas jokiu..
Sveiki. Turiu 2009 m. Opel Insignia 1.8 benzinas. Masina pirkau pries pusmeti parvaryta is Danijos. Galiu taip pasakyti, pries perkant masina ir pats nezinojau ko noriu, kaip beje ir dauguma is musu :) Rinkausi gal is kokiu 8-12 modeliu. :) Nors vazineju nelabai daug, bet palyginus su kokiu avensis, norejosi tuoj pat grizti i opeliuka. Salonas malonus,labai siuolaikiskas, nenusibodes kaip kokiu audi. Beje, tegul labai neteisia audi ir bmw vairuotojai, bet visiskai niekuo nesiskiria vaziavimas insignia ir anksciau paminetu auto. Tada klausimas, kam buti reklamos auka, ir pirkti ta pati BMW uz dvigubai didesne kaina??? Tik del to kad zenkliukas grazesnis? :) Mano nuomone tokia, jei norite dideles, ekonomiskos ir tikrai grazios masinos, ji kaip tik jums. Laikas keisti ta atgyvenusi poziuri kad "busi krutas tik su BMW, Mercedes ar Audi ";) Turejau anksciau visas sias masinas, ir tikrai jos visos rudija, genda ir niekuo pranasesnes uz dabartini opel. Sakau uz DABARTINI, o ne uz 93m ASTRA ;) 1.8 benzinas mechanine 6 pavaru.. Viskas butu nieko, bet siam auto reiktu kokiu 2.0 l. Siek tiek jauciasi kad truksta jegos. bet man ne 18 metu, todel draguose nedalyvauju. Taip kad pakenciama. 2.4 l manau butu neekonomiskas, todel tokios nepirkau.. Del ko nekalbu apie dyzeli, pasakysiu iskarto, man tie DPF filtrai, IGR voztuvai, ir pakaitinimo zvakes tiesiog sapnuojasi. Kai turejau anksciau dyzeli,( ne Opel,i ) privargau su visais tais agregatais. Todel del dyzeliniu opeliu nieko nepatarsiu. Turiu nusistatyma pries traktorines masinas. Atsikandau . Kaip ir per 6 men. neteko nieko keisti. tfu tfu tfu. Del kainos, cia zinoma kam ko reikia. Asmeniskai as sia masina pirkau sau. Jei tai butu pardavimui, tai musu 85 proc. tautieciu mano kad nuostabiausios yra tik 3 masinos, na gal 4 :) Todel opel i si 3 ar 4 - tuka neieina . Taip kad del visokiu kainu nuvertejimu ir pan. as nebijau. Reziume: Jeigu tau virs 30, jeigu esi sukures seima, ir nori megautis kelionemis ir nepavargti prie vairo, uz salyginai maza kaina galima pirkti si tikrai grazu ir kokybiska automobili. Sekmes!!! Gal po kokiu metu kitu mano atiliepimas pasikeis, bet dar patarsiu, nepirkite auto is Italijos.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt