Markės
1359 iš 1918
Opel Vectra, (B) 1995 - 2002
591Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 91
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Vectra modelis buvo pristatytas 1995 metais. Pirmą kartą buvo sukurtas ir Vectra universalo kėbulu. Variklių galia prasidėjo nuo 71 AG (52 kW) 1.6 L iki 2.5 L V6 su 170 AG (125 kW) galia. Buvo gaminamas ir populiarusis 2.0 L variklis su 136 AG (100 kW), kuris buvo naudojamas kaip pagrindas sportiniems Opel Vectra dalyvaujantiems kėbulinių automobilių čempionate. Dyzelinis variklis buvo paimtas iš Isuzu kompanijos. 1999 metais Vectra buvo truputį atnaujinta – įgavo naujus bamperius, ištisinius priekinius žibintus ir atnaujintą interjerą. Buvo gaminama ir reta galingiausia versija įkvėpta BTCC kėbulinių automobilių čempionato (British Touring Car Championship), kuriame Opel ilgą laiką dalyvavo. Ši versija turėjo V6 variklį su 195 AG (143 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:


Lankytojo
reitingas
3.6

Atsiliepimai įvertinti 23 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: mekigis | 2012-04-21
Dvi vectros
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
aprasiau
aprasiau
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
3 metus turejau 1996m.pagaminta vectra,su ja pravaziavau virs 100.000km.Dabar eksplotuoju 2000m.pagaminta vectra,ja pravaziavau apie 80.000km..Privalumai-zemesne kaina,lyginant su eile vidut.klases atstovu,grazus dizainas,nebloga garso izoliacija,pakankamai minksta vaziuokle,ekonomiski varikliai.Nelabai domina ilgapirscius,nebrangios einamos atsargines dalys,iskyrus naujas elektronikos detales.Trukumai-variklio valdymo elektronikos bedos,vidutinis vaziuokles patvarumas,vidutine antikorozine apsauga,didelis nuvertejimas,ypac po to kai NVS salys patvirtino naujaja muitu ir senu auto ivezimo tvarka.Renkantis taip ar ne,pasirinkau TAIP daugiau del to kad savo laiku man tai buvo vienas graziusiu automobiliu,galima sakyt,svajoniu masina,turint omeny realias finansines galimybes.Atmetus emocijas,sakyciau nezinau,arba NE ir to patvirtinimas antra masina seimoj-HONDA STREAM.Apie ja rasyt dar ankstoka,pravaziavau apie 30.000,keiciau tik tepalus su filtrais ir stabdziu kaladeles.
Variklis
Abiejose masinose 1.6 ecotecas.Taciau skiriasi variklio kodai.Nors isvysto vienoda galinguma (pagal gamintoja) 2000m.vectroje variklis gyvesnis,nepaisant to,kad 1 masina buvo hecbekas,turejo tikra rida apie 103.000km.kai pirkau-todel negalima sakyt kad gal but labiau pavargus buvo.2000m.modelis daugiau pravaziaves,karavanas,be to kaip veliau isaiskejo gali buti,kad tai buvo ir kazkokios imones masina,todel jos tikra rida dievai zino:).Bendrai paemus,variklis bet kokiu atveju skirtas ramiam vaziavimui.Kas liecia senesni ecoteka,jis pasizymejo puikiu ekonomiskumu.Uzmiesti ramiai vaziuojant-iki100 km/h,sanaudos tesiekdavo 5 litrus benzino.2000m.gali kaip nori ramiai vaziuot,tokiu sanaudu neimanoma padaryti,bet jos nera baisios.Vidurkis apie 7-7.5 litro.Kadamgi gyvenu uzmiesty-iki miesto apie 10km.negaliu parasyt realiu sanaudu miesto salygomis.Abu ecotecai turejo-turi bedu su elektronika.Pirmajam kankino EGR voztuvas,po to nepadejo net naujas,kainaves 500lt.(kaina tokia buvo pries 6metus),po to teko ir ziedus keisti,varikliui,kuris tebuvo nuriedejes apie170.000.Kiek teko skaityti kitur,pirmos laidos dalis1.6 ecotecu turejo kazkoki gamyklini broka,matyt papuole toks atvejis.Kas liecia naujesni -beda su sklende,prie jos nuvaziavus i diagnostika meta dar eile kitu nesamoniu-pedalo pad.daviklis ir pan.Pameginau nupirkt deveta sklende,pavazinejus 3 men.vel eme strigti.Pravale meistras senaja,kartais uzsidega zaibas,uzvedi is naujo,kol kas vaziuoja,toliau bus matyt.Reziumuojant negaleciau pasakyt,kad sis variklis patikimas.Teko tiek su pirma masina buti partemptam,tiek su antra.Pliusa galeciau uzdeti nebent uz ekonomija,lyginant su kitu firmu analogisko galingumo varikliais,tarkim kad ir audi A4.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirmaja masina pavyko parduoti kazachams,kai dar net kalbu apie naujus muitus nebuvo,todel jokio nuostolio nepatyriau,per 3 ekspl.metus nuvertejo nezymiai-apie 2500lt..Deja,pasikeitus padeciai,tenka pripazinti,kad verte krinta lab.stipriai,ir matomai perkant tokiu metu masina reikia planuot su ja vaziuoti iki finiso.Eksplotacijos kastai nera dideli,reikalui esant nemazas devetu detaliu pasirinkimas.
Patarimai perkančiajam
Elementarus,kaip ir perkant bet kurios markes automobili-tikrinti viska,ka imanoma,ieskot su serviso knygele ir zymom joje.ir tt.
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt