Markės
1377 iš 1918
Peugeot 206, 1998 - 2007
529Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 29
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 66% Ne 34%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Peugeot mini automobilis 206 pakeitė legendinį 205 modelį 1998 metais. 206 buvo labai sėkmingas komerciškai ir tapo geriausiai parduodamu automobiliu Peugeot istorijoje. Tai buvo pats paklausiausias automobilis Europoje nuo 2001 iki 2003 metų. Automobilis buvo gaminamas su įvairiais kėbulais – tame tarpe ir 2001 metais pasirodęs 206 CC (Coupe Convertible) su susilankstančiu plieniniu stogu ir 206 SW universalas. 206 CC tučtuojau tapo žinomas kaip "moteriškas automobilis" su tiktai 12 % pirkėjų vyrų. Galingiausia versija buvo pašvęsta WRC čempionatui ir buvo pristatyta 2003 metais kaip Peugeot 206 WRC (GTi 180 Jungtinėje Karalystėje). Šis automobiliukas turėjo 180 AG (130 kW) variklį, greitinosi 0-100 km/h per 7.4s ir pasiekė 220 km/h didžiausią greitį. Peugeot kompanija dalyvavusi WRC (World Rally Championship) čemionate su 206 modeliu susilaukė didelės sėkmės ir 2000 metais laimėjo tiek gamintojų, tiek vairuotojų čempionatus su Marcus Gronholm. Viso Peugeot 206 laimėjo du vairuotojų čempionatus - 2000 ir 2002 ir tris gamintojų čempionatus 2000, 2001 ir 2002 metais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
206 buvo tapo geriausiai parduodamu automobiliu Peugeot istorijoje. Tai buvo pats paklausiausias automobilis Europoje nuo 2001 iki 2003 metų.

Peugeot kompanija dalyvavusi WRC (World Rally Championship) čemionate su 206 modeliu susilaukė didelės sėkmės ir 2000 metais laimėjo tiek gamintojų, tiek vairuotojų čempionatus su Marcus Gronholm. Viso Peugeot 206 laimėjo du vairuotojų čempionatus - 2000 ir 2002 ir tris gamintojų čempionatus 2000, 2001 ir 2002 metais.


Automobilis buvo reklamuojamas linksmoje reklamoje, kurioje jaunas indas senuką Hindustan Ambassador markės automobilį per naktį suvirino į Peugeot 206 repliką ir su šiuo automobiliu didžiuodamasis važinėjosi su draugais:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 29
Elff | 2015-02-03
206 GTI/S16
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus automobilis miestui, tiek važiavimui, tiek parkavimui
Maža bagažinė, trūksta komforto
Pirkau senuką 2000 metų gamybos peugeot 206 GTI/S16. Buvo keistas variklis nuo 2004m s16 (100kw) nes senasis užkalė. Smagi mašina miestui, bet metai daro savo ir aptarnavimo tikrai reikėjo. Pradedant nuo variklio diržo keitimo, vandens pompa, lamda zondas, duslintuvas, ir t.t. Salonas kaip tokių metų nesubraižytas, oda nesuplyšusi. Pati nepatogiausia vairuotojo sėdynė kuri buvo sukurta. Ją galima reguliuoti kaip tik nori vistiek bus nepatogu (kalbant apie aukšto ūgio žmogų). Žiemą daug traškesių salone, o ir važiuoklė jaučia kiekvieną duobę. Bagažinė skirta tik vieno žmogaus daiktams (tikrai maža). Gale vietos pakanka ir didesniems žmonėms. Apibendrinant: yra ir gero ir blogo, bet manyčiau šis modelis laikinas variantas, po metų norėsis pirkti ką kitą. P.S kuro sanaudos mieste spaudžiant 12 - 13l bendzino ! Nereikalauja daug priežiūros, kol nepradeda gedimai lyst, o tada jau tuštink piniginę. Užmynus pedalą stipriau variklis girdisi salone. Trauka tikrai nebloga 100kw/190nm Žvakės, variklio diržas, variklio pagalvės, vandens pompa su keitimu ~300eu uždegimo ritė ~100eu lambda zondas ~70eu priekinė lempa ~50eu (originali) isiurbimo kolektorius dėvėtas ~70eu. Mašina tikrai pigi, tad jai jau praktiškai nebėra kur pigti. Bet taisymas tikrai brangus ir genda pastoviai. Patiktinti servise su kompiuteriu. Pažiūrėt ar galiniai ratai stovi tiesiai, renontas ~300eu jei kreivai stovi. Paspausti kiekviena mygtuką ir pažiūrėti ar veikia visos funkcijos.
Pilnas atsiliepimas...
Faster Foxx | 2014-02-03
Mano Maze :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskumas, stabilumas, manevringumas, gan simpatiska maze...
Maza bagazine, silpnas oro srautas per soninius ortakius, daugiau kaip ir nepastebejau....
Na pasistengsiu kazkiek parasyti apie daugumos taip nemegiama "prancuziuka". Nes ziuriu, jog paskutiniai atsiliepimai gan ne kokie??? Vienam-tai sudas, ne masina, kitam "komforto" per maza! Bet tai juk ne "S" klases Mersas!!! Tai mazyle uz dviracio kaina! Tad arba per daug tikites is sios mazalitrazes, arba Jums paprasciausiai nepasiseke! O gal ir issirinkt nemokejot? Maniske-tai 1999 m. Peugeot 206 1.4i. (Na is karto pasakau, jog neesu kazkokios tai vienos markes fanas). Tad si masinyte tikrai nera bloga! Gal man tokia papuole??? Pirkta vazineti po mieste ir i darba (i kita miesta). Kolkas jokiu nusiskundimu tikrai neturiu. Na nebent gal tai, jog per soninius ortakius silpnai pucia ora. Na bet langai del to tikrai nesala. Elektronika nieko ten "negrybauja" (tai jau mitas), salone priekyje vietos pakankamai, na gale nezinau, gal ir nelabai, nesedejau:) Na bagazines tai kaip ir nera (trys didesni "Maximos" maiseliai ir ji pilna). Na gal nepatogioje vietoje atsarginis ratas, nes jis randasi apacioje. Tai gal tokie butu minusai. Bet jei vazinetis be gausios seimos, tai sio automobiliuko pilnai uztenka. O as dazniausiai vazineju vienas, bagazine man taip pat beveik nereikalinga. Na jei jau reikalui prispyrus, tai garaze dar yra dzipukas. Su sia maze gerai parkuotis (radai tarpeli ir ja jau pastatei, skirtingai nei dzipa, negaila, jog truputi apdauzys sonus, irgi skirtingai, nei dzipui). Siaip pakaba, bent jau maniske nebarska (tfu, tfu, tfu...), kaip kad kiti cia raso. Galiniai ratai irgi "neisvirte", nors ji ir torsionine. Variklis dirba graziai, tikrai negarsiai. Kebulas neziurint i jo garbu amziu neturi nei vienos rudeles (cinkuotas, 12-os metu gamykline garantija!) Beje, mano maze jau septinti metai rieda LT keliais. Pries tai ja naudojosi moteris. Na pavaros, pas mane pirma, kai salta masina, gal kiek ir sunkokai jungiasi (tiksliau kazkaip idomiai, beje pripranti), bet truputi susilus varikliui jungiasi puikiai. Bet tai nera ko noreti is mazalitrazes, juo labiau ne naujos auto! Siaip ji manevringa, pakankamai stabili. Na traukos gal ir noretusi kiek daugiau' bet vel gi, tai juk tik 1.4 varikliukas, turintis tik 55 kw. Tad nera ko is jo noreti. Bet uz tai viska atperka tikrai nedideles kuro sanaudos. Man vidurkis gaunasi apie 7 ltr. (ziema). Na vazinejant aisku protingai. 90 km/h uzmiestyje, ir truputi miestuke. Beje, vedasi varikliukas puikiai (is puses sukio), tiek saltas, tiek siltas dirba be jokiu pasaliniu garsu! Tepalu "nevalgo", tai manau, jog ir ateityje jiems apetitas nepakils:) Ryte, per salcius niekada nesuku galvos, jog neuzsives. Esu kazkaip ja garantuotas. Tiesa, supilti sintetiniai "TOTAL QUATRZ 9000" tepalai, naujas "BOSCH" akumuliatorius, pries ziema pakeisti visi keturi filtrai. Beje, pasikeisti viska tikrai nera brangu. Akumuliatorius apie 170 lt., tepalai 80 lt., filtrai irgi pigus. Oro, salono apie 20 lt.(uz vieneta), tepalo apie 15 lt., kuro 10 lt. Zodziu, jokio pykcio siai mazylei kolkas tikrai nejauciu :))... Teko vazinetis su daugybe masinu (toks mano darbas), tai si uz koki Golf'a, ar Audi a3, man asmeniskai nieko neprastesne, o gal net ir malonesne vairuoti. Variklis 1.4i man atrodo tikrai nera blogas, jokiu minusu nepastebejau. Dirba pakankamai tyliai tiek saltas, tiek ir siltas. Nera jokio skirtumo. Beje, iki darbines 90 laipsniu temperaturos susyla gan greitai. Tepalu talpa tik 3.3 ltr. su tepaliniu filtru, beje ju nemazeja (nezinau, gal tik pas mane?). Na kas liecia trauka, tai gal ir noretusi jos truputi daugiau, bet yra kaip yra! Eksploatacija pigi, tikrai nesiskirianti nuo kokio 3-ios kartos "tautovezio". Keiciau, kaip jau minejau, tik eksploatacines medziagas. Kolkas jokiu bedu su sia maze neturejau! Na, nuvertejimas nera koks tai ten baisiai didelis, kaip kad kiti raso, kadangi ji ir taip kainuoja kaip geresnis dviratis.... Bet vis gi tai ne dviratis, ar koks tai "pavarges" 3-ias golfukas (uz tokius pat pinigus). Tai aisku tik mano nuomone, tai gi teise rinktis Jums patiems.... Ziureti ta pati kaip ir perkant bet kurios kitos markes automobili. Papildomai paziureti galine pakaba. Galiniai ratai turi stoveti tiesiai. Pageidautina, jog pakaba neskeistu jokiu pasaliniu garsu. Na jei rasite rudziu, tai jau kaip ir turetu iskylti klausimas, apie jos praeiti? Aciu perskaiciusiems ir sekmes renkantis auto.....
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2014-02-02
Peugeot 206 1.4 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Žiauriai žiauriai nepatogus.
Buvau visada prieš dyzelius, rinkdamasis žiūrėjau tik benzininius, bet ant galo visi pradėjo įkalbinėti pirkti dyzelį, o ir rinktis nebuvo iš ko taigi nusipirkau šitą pežuką su 1.4hdi varikliu. Vedasi gerai žiemą, na kartais gerai, o kartais užplaukia, kad ir prie -12 vos užkuriu. Kuro sąnaudos kaip visi pažįstami turintys teigė apie 4 litrus, na man žiemą vidurkis 6 gavosi. Bet neesmė, garso izoliacijos nėra, toks jausmas lyg su belarusu važiuotum tas šlygštus traktoriaus garsas, traukos ramiai važiuojant užtenka, bet paspaust neišeis, važiuojant ilgesnėj kelionėj apie 30km paskausta nugarą, sėdynės nepasireguliuosi normaliai, arba sėdi kaip ant taburetės ir spaudi pedalus su kelėnais, arba vairo nebepasieki, bėgiai šlygščiai persijunginėja. Kaip ir visi prancūzai kažkodėl neužšyla aukščiau 70 laipsnių, todėl salone niekada nebūna šilta, na su striuke galima sėdėt nuvažiavus 10km, iki tol šali, taigi pastačiau pežuką aikštelėje ir pasiskolinau iš draugo 10 metų senesnę japonišką skarbonkę, bentjau kol pasibaigs šalčiai. Ir dabar tikrai įsitikinau, kad dyzelis tik traktoriams ir gyvenime nebepirkčiau dyzelio. Jei daug važinėt nuspręščiau tai įsidėčiau dujas. Variklis niekada nepasieks darbinės temperatūros, žiemą šalsi, biški pasidraskius ant ledo perkaista. O šeip važiuos normaliai kol nereiks keisti 2 tūkstančius kainuojančių purkštukų. Nieko negaliu pasakyt, nes patūrėjau mėnesį ir mėginsiu už tą pačią kainą parduoti. Jeigu jum tikrai vienintelis svarbus dalykas važiuoti kuo pigiau nesvarbu kokiais būdais tai tiks, bet jei norite iš mašinos kažko daugiau vertėtų pasieškoti kažko kito, nes tai žiauriai nepatogi mašina.
Pilnas atsiliepimas...
Mm | 2013-11-27
Sudas ne masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizdi ,daugiau jokiu
Viskas kas liko
Sudas ne masina ir nera cia ka pridurti. Visa barska kaip nezinau kas, kieta kaip 3golf, gal dar kietesne. Nieko netraukia, genda viskas kas gali . Turejau metus laiko 1.9D 51kw, traukia kaip dviratis. Per metus laiko tvarkiau galini tilta sio remonta kaina 1000lt, ir mazdaug po 1.5-2metu reikia vel restauruoti. Sugedo generatorius o jame beveik viskas kas yra tvarkymas kainavo 600lt. Gedo elektronika , kada nori uzsidega skydelio lemputes air bag ir visa kita, parejo spydikas, nerode greicio arba rode nesamones, nedege jokie apsvietimai ant paneles. Toliau is vaziuokles keiciau granatas - taip pat nepigu uz priekines su keitimu sumokejau 400lt, keiciau guolius. Kebulas itin prastas , rudija, tik prabraukus nubyra visi dazai, puva slenksciai. Visa barska kaip traktorius. Apie salona net nesneku, kokybes 0 - plysta, mazai vietos, gale is vis nera. NEPATOGI vairuoti Vienintelis sios masinos pliusas buvo kuro sanaudos, trasoj vaziuojant 130 6l, mieste 7l Nepirkti , nera cia ko patart.
Pilnas atsiliepimas...
Deivydas | 2013-09-08
pezukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
varikliai hdi,isvaizda,
gale jau ankstoka
Aprasysiu savo drauges masiniuka ,tai išties nebloga miesto masinuke tenkinant tikrai nemazai poreikiu,kaip taupumas ir atlenkus sėdynes gaunasi nemaža erdve,salono kokybe nevokiska bet nieks nebarska ,minusas kad del priekinio stiklo formos nesimato priekio masinos,pavaduojantis kiek sunkiau,bet priprantama,bet bet bet priekyje erdve daug labiau išplėsta,rekarines sėdynes su soniniu prilaikymu yra geras dalykas,nes masina tikri tai smagiai pritaikę kunca vietoj. 2l hdi 66kw super varikliukas ,trauka gera,ekonomija apie6 l ,eksploatacija ir nera brangi,dalis pylna ,tik kuria reik gera pilt lepi kuro sistema,bet jei pasiziureti nepaves Nebrangus,sąlyginai kaip vokišku,nuvertėjimas taip didesnis uz kitu,juk prancūzas Paziureti ar neissizerge galiniai ratai,kaip turbinos dirba ir tiek,nusipirko ir džiaugtis
Pilnas atsiliepimas...
Peugeot 206 | 2012-11-08
206 1.6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patikimas, vikrus , manevringas
maža bagažinė
Maniškis pag. 2001 m. turiu jį jau 8 metus. Važiuoju absoliučiai kasdien. Rida 90 000 Nežinau ar rida tikra nes pirkau ne naują , tai gal spidometras ir atsuktas buvo . L. vikrus ir manevringas . Žiemą kuriasi be problemų . Truputį barška palangė galinė bet tik kai važiuoji per duobes . Kėbulas aliuminio tai per 8 lietuviškas žiemas visai neatsirado nei vienos rūdelės. Yra šildomos sėdynės Klimato kontrolė. Tiesa pasenusi morališkai , bet visgi yra navigacinė įranga. Veliūro sėdynės. Didžiausias trūkumas tai maža bagažinė. Pora lagaminų vidutinio dydžio ir ji jau pilna. Nebent reikia nuimt palangę tada tilps daugiau. Varikliukas 1.6 65 KW. benzininis . Ekonomiškas. mieste iki 7-8 litrų jei važiuoju ramiai, o užmiestyje 5-6 Taupiausiai užmiestyje važiuot apie 95 km. /val . Variklis labai greit įšyla . Per 8 metus nereikėjo jokio įsikišimo . Pakeičiau tik dirželius kai nusipirkau šį auto, nes kaip minėjau nežinojau kiek atsuktas spidomertas, jei atsuktas. Tepalus keičiu kas 15 000 (sintetiniai) . Nėra jokių skysčių pratekėjimų . Nuvalau tik dulkes porą kartų per metus nuo variklio :) kas dėl eksploatacijos kaštų tai per tą laiką brangiausia ką teko keist , tai posūkio svirtelė 100 Lt. Kondicionieriaus guoliukas 100 Lt. Visa kita buvo važiuoklės smulkūs remontai kas natūraliai susidėvi. Detalės nebrangios užsakinėt nereikia , nes visad yra servise , o tokie remontai trunka trumpai . Super mašiniukas nenoriu ir neplanuoju kol kas keist. Per 8 metus nebuvo perdegus nei viena lemputė . jei perka padėvėtą tai garantijos , kad nusipirks be jokių trūkumų nėra . Man pasisekė tai linkiu , kad ir kitiems perkantiem tą auto pasisektų :)
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2012-02-23
206 1,4 2000m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Parvarus,GRAZUS!!,pigiai islaikomas(iskyrus benzo pylima),manevringas,lengva priparkuot
Vairas reguliuojasi tik aukstyn - zemyn(PAGRINDINIS trukumas,rimtai)...didokos benzo sanaudos,neypac patinka pavaru perjungimas...
Pirktas nenaujas,parvarytas is Prancuzijos su 104000km rida,truputi dauztas buvo,suremontavau zmonai,patenkinta ji liutuku siuo....Irangoj viskas kas butina: El.paketas,kondicionierius,lietaus jutiklis,orig.magas...Erdvus tiek prieky tiek gale(as laisvai sedziu uz zmonos su savo 195ugiu),is esmes trukumu jokiu dideliu nera,jei atmesim kad tai dviduris varijantas,gal kiek didokos benzo sanaudos kaip tokiam mazam auto Taciau dviduris varijantas labai graziai ziurisi palyginus su keturduriu,ir sidabrine spalva labai tinka.... 1,4 benzas,paprastas,lengvai kuriasi prie bet kokiu salciu,greit isyla (pasiekia darbine temp),tik manau benzo truputi per daug kaip tokiam maziui valgo.apie 6,5 misriu ciklu,aisku tai labai subjektyvu,daug kas priklauso nuo vaziavimo rezimo..bet... Labai mazai vaziuojam su juo tad kazko ypatingo apie patvaruma negaliu pasakyt...Buvo keistas kondicionieriaus kompresoriasu guoliukas (90lt) ir stabilizatoriu pakeiciau pats priekinej pakaboj (25lt),tepalus taip pats pats keiciu,lengva tai labai:)siaip jokiu kaprizu nera pas sita auto,nes elektronikos mazai,motoras paprastas,ner kam gest cia(kalbu apie peza be klimos su 1,4 benzu,kaip pas mus) Pigiai islaikoma sita modifikacija Jei tai bus vienintelis auto seimoj - pirkit tik keturduri,jei ieskot antro seimos auto tiks ir dviduris... Siulyciau rinktis su kuo maziau elektronikos( turiu omeny klimato kontrole),truputi dauzta (bus aiskiau del ko ji pardave) o daugiau tinka visi bendri patarimai perkant bet kuria masina
Pilnas atsiliepimas...
Cprs | 2011-09-22
Peugeot 206 2.0 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus mieste, ekonomiškas, pakankamai greitas.pigios,lengvai gaunamos dalys
prastas galinių sėdynių susilankstymas,barškatni galinė "palangė"
Pries 3 metus įsigjau 2002m peugeot 206 2.0 HDi varikliu. Jo rida buvo 220 tukst km, o siuo metu yra 320tukst km ir per visą tą laiką neturejau jokių rimtų gedimų. Patogus automobilis mieste, lengva parkuotis. Salonas malonus, pakankamai kokybiškas, turint omenyje šio automobilio kainą, tačiau patarčiau rinktis modelį su geresniu salono apdailos paketu (odinis vairas, recaro sedynės) nes kituose modeliuose trūksta patogumo. Šiaip kaip tokios klasės automobiliui, pakankamai erdvus, tačiau erzina tai, kad galinės sedynės užsilenkia, tačiau nesudaro lygios plokštumos. Bendrai įvertinant tikrai neblogas pasirinkimas tokiame segmente, nesigailiu savo sprendimu, nors ir svarsciau apie VW polo, tačiau už tokia kainą Peugeot tikrai atrodo geresnis pasirinkimas, jei nesate"prisrišę" prie ženkliuko. Variklis patikimias, ekonomiškas ir tikrai pakankamai galingas (juk tokį pat variklį dėjo ir i gerokai didesniu modelius- 307,406) kuro sąnaudos min~4.3 max~ 6.2 vidurkis ~5.2. Žiemą kuriasi ir prie labai žemos temperatūros : minus 27-30C, nes turi gerą kuro pašildymo sitemą. Per visą eksploatacijos laikotarpį teko keisti: pagrindinį variklio diržą su skriemuliais ir guoliais (600lt su darbu), restauruoti traukių antgalius (40lt /vnt.), generatorisaus dirželį (~50lt su darbu). Daugiau rimtų problemų neturėjau (nebent kas pusmetį perdeganti borto kompiuterio apšvietimo lemputė, tačiau ji pigi ir lengvai pakeičiama)
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2011-03-30
206 XS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, patogus mieste, nebrangi eksploatacija
Kokybės trūkumas, erzinantys smulkūs gedimai
Šį automobilį įsigijome naują, iš salono...todėl, kad tuo metu buvo gražiausias chečbekas už priimtiną kainą. Ėmėme "pilnos" komplektacijos, išskyrus odą. Tiesa, jis dviejų durų, tačiau tuo metu jaunai šeimai tai veikiau buvo privalumas, nei trūkumas (dėl vaiko saugumo:)). Kaip jau minėjau, šis automobiliukas mus papirko savo dizainu tiek išorės, tiek vidaus, už ką jam buvo atleistas nuo pat pradžių pastebėtas kokybės trūkumas. Akivaizdu, kad prancūzai, gamindami jį, taupė. Daug pigios, nors vizualiai ir neblogai atrodančios (bent jau viduje) plastmasės, kuri su metais patvirtina, kad ji yra pigi. Tai atšoka kažkas, tai sutrūksta, tai įskila. Be jokios abejonės, už 40 tūkst.litų gal ir nereikėtų tikėtis ypatingos medžiagų kokybės ar apskritai kokybės, bet panašiai kainuojantys japonai ar korėjiečiai stipriai lenkia surinkimo ir išpildymo kokybe. Važinėjant po miestą, tai išties gera transporto priemonė, kaip, beje, ir vienam ar dviese lėkti greitkeliu. Su šeima tai daryti sudėtinga dėl kompaktiškumo. Garso izoliacija patenkinama (nereikia pamiršti, kad tai mažas ir nebrangus automobiliukas), aišku, pakaba nemėgsta duobėtų kelių, tačiau komforto pakanka. Bendrai paėmus, automobilis neblogas (savo laiku buvo populiariausias automobilis Europoje), tačiau turintis trūkumų, kurių pagrindinis-kokybė. 1,6 l benzinas, 110 Ag. Variklis iš ties veržlus ir vienintėlis priekaištas būtų, kad nuo mažų apsukų vangokas yra, tačiau, apsūkoms kylant, atsigauna ir važiuoja ištie smagiai. Ir taupiai, mieste vid. 8-8,5 litro. Labai "mėgsta" 98 benziną, kuris jį tiesiog atgaivina ir atrodo, kad prideda "arklių". Labai keistas sprendimas buvo padaryti ne "normalų" atsukamą tepalo filtrą, o su keičiamu filtarvimo elementu. Automobilį išlaikyti nebrangu, nors praktiškai visąlaik ir aptarnaujamas firminiame servise. Tai be abejo privalumas, bet jei būtų kokybiškesnis, tai eksploatacijos sąnaudos būtų dar mažesnės, nes kai ką reikia keisti ne dėl susidėvėjimo, o dėl prastos kokybės atsiradusių trūkumų. Pvz. sutrūkinėjųsių pakabos gumų. Pirkti tik gerai patikrinus ir įsitikimus, kad jis nesuklijuotas iš gabalų (dėl trapių plastmasių, kurios ypač nukenčia nuo mažiausių autoįvykių), ypatingą dėmesį atkreipti į galinę pakabą, ypatingai variantuose su ištisiniu balkiu, kuris realiai keičiamas dėl susidėvėjusių guoliaviečių.
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2011-03-29
206cc
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogumas priekyje, pagreitis, ekonomiskumas, pigi eksplotacija
surinkimui truksta kokybes, nera vietos gale
Turejau peugeot 206cc daugiau ni metus ir vargo su siuo automobiliu neturejau. Tikrai patogus masiniukas tiek mieste tiek kelionese, geros patogios sedynes, dailus salonas (maniskiame buvo raudonos-juodos odos). Taciau yra ir minusu: girgzdantys ir tarskantys stogo mechanizmai ir persivercianti palange, taip pat nesandarios gumos tarp langu ir remo(gal tam itakos turejo tai, kad automobilis buvo mustas i sona). 2.0 100kW 190Nm tikrai smagiai vaziuojasi, neblogas pagreitis iki 100km/h per 8.7s. Varikio eksplotacijos kastai mazi, dirzu keitimas man kainavo 500lt. Ziema kuriasi kaip bitute per visus salcius net ir vos gyvu akumuliatoriumi. Kaip tokios kubaturos ir galingumo benzininis variklis gan ekonomiskas, man mieste ramiai vaziuojant valgydavo 8, o uzmiestyje 6-7 priklausomai nuo vaziavimo. Automobilio eksplotacija labai pigi, remontavau vaziuokle, pradejo priekyje tarsketi sarnyrai ir traukes, ju pakeitimas naujomis kainavo 200lt, buvau apdares avarija ir tvarkiausi prieki (kapotas, groteles, balkis, ventiliatorius, radijatoriai du) visa tai kainavo su dazymu 1100lt. O automobilio nuvertejimas mazas, dabar (po metu kai pardaviau) paziurejus kainas jos ne kiek nepakito. patikrinti ar veikia stogo mechanizmai
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt