Markės
1472 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Evoliucinis dizainas
  • Neitin komfortiška pakaba
  • Ne visi prietaisai išdėstyti patogiai
"Interjere automobilis nebeturi mygtukų “fiestos”, kuria dar visai neseniai taip žavėjosi Porsche kompanija"
"Obuolys nuo medžio nuriedėjo netoli” – tokia pirma mintis šauna pamačius naująjį Porsche Cayenne. Ištiesų automobilis pasikeitė labai nedaug, ar tikrai nedaug? Taip Porsche kompanija yra konservatyvi, bet kai tokių brangių automobilių parduodama net trys ketvirtadaliai milijono, tai kam rizikuoti pirkėjų lojalumu. Ištiesų naujas automobilis pasikeitė iš esmės – jis tapo 9 mm žemesnis, 63 mm ilgesnis ir 23 mm platesnis. Nepaisant visureigio ūgtelėjimo, Cayenne yra lengvesnis nei jo pirmtakas. Tai susiję su aliuminio konstrukcijomis, kurios naudojamos tiek kėbului, tiek rėmui gaminti. Gamintojas tvirtina, kad žemesnis stogas neturi įtakos keleiviams suteikiamai erdvei. Kėbulas tapo kiek atletiškesnis, stipriau išryškintos galinių ratų arkos, o gale matome pailgus žibintus kiek panašius į atnaujinto 911 – tai vienintelė charakteringa automobilio vieta. Bendrai automobilis atrodo lyg sportininkas numetęs kelis nereikalingus kilogramus ir priaugęs šiek tiek raumenų masės, tačiau iš esmės labai nepasikeitęs. Bazinis Porsche Cayenne komplektuojamas su vienos turbinos 3.0L V6 varikliu pasiskolintu iš Volkswagen Audi Group kompanijos. Šis gan kuklus variklis pasiekia 250 kW (340 AG) galią ir 450 Nm sukimo momentą ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,2 sekundės, didžiausias jo pasiekiamas greitis – 245 km/val. Trečiosios kartos Cayenne Turbo turi ir gerokai solidesnį V8 variklį su dviem turbokompresoriais ir pasiekia 404 kW (550 AG) galią bei 770 Nm sukimo momentą. „Turbo“ versija taip pat turi aktyvius aerodinaminius elementus. Jos stogo aptakas keičia poziciją, priklausomai nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo padėties. Kai greitėjama ar važiuojama vienodu greičiu, stogo aptakas padidina galinės dalies prispaudžiamąją jėgą, o stipriai stabdant veikia kaip papildomas aerodinaminis stabdis. Kiekvienas Cayenne gali būti komplektuojamas su trijų kamerų pneumatine pakaba, kurios darbą kontroliuoja „Porsche 4D Chassis Control“ bei „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) sistemos. Jos automatiškai keičia automobilio prošvaisą priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo ir greičio. Interjere automobilis nebeturi mygtukų “fiestos”, kuria dar visai neseniai taip žavėjosi Porsche kompanija. Priekinio skydelio dizainas yra daug švaresnis kur akcentuojamas didelis LCD ekranas ir klasikinis mechaninis laikrodis. Visgi ir čia tenka papriekaištauti gamintojams – Cayenne interjeras daugiau nei kuklus ir nors žmonės kalba, kad kuklumas puošia, tačiau “supervisureigiams” tai tikrai ne privalumas. Nepamirškime, kad paskutiniu metu rinkoje buvo pristatyta eilė naujų jaudinančių visureigių, kurie taikosi būtent į Cayenne teritoriją – tai Bentley Bentayga, Lamborghini Urus, Maserati Levante, Land Rover Range Rover Sport, Land Rover Range Rover Velar, o kur dar tuoj rinkoje pasirodysiantys ultra prabangūs Audi Q8 ir BMW X7.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2023-09-26

Pristatytas naujas Porsche Cayenne – po kuklia automobilio išore laukia netikėti pasikeitimai viduje

Pristatytas naujas Porsche Cayenne – po kuklia automobilio išore laukia netikėti pasikeitimai viduje
Visai neseniai visame pasaulyje ir Lietuvoje buvo pristatytas iš esmės atnaujintas Porsche Cayenne. Automobilis ne tik buvo atnaujintas stilistiškai kaip yra įprasta automobilių pramonėje, tačiau gavo visiškai naują interjero dizainą su moderniomis technologijomis, bei naujas technologijas variklio skyriuje. Kogero svarbiausia naujiena yra “Turbo E-Hybrid” versija, kuri puikiai sujungia galią su elektros pavaros komfortu ir tai yra galingiausias kada nors pagamintas Cayenne modelis.

Grįškime šiek tiek į praeitį ir prisiminkime, kad Porsche Cayenne yra būtent tas automobilis, kuris padarė Porsche kompaniją tokią kokią matome šiandieną. Dabar Porsche yra daug daugiau nei vien sportinius automobilius gaminanti kompanija. Cayenne yra nepaprastai populiarus vokiečių kompanijos modelis, kurio per pastaruosius 20 metų buvo parduota daugiau 1,25 mln. vienetų, tai automobilis kadaise atvėręs sportiškų visureigių segmentą plačiajai visuomenei. Taigi, tai itin svarbus kompanijos modelis ir jam skiriamas didelis dėmesys. 


Grįškime prie naujojo Porsche Cayenne, pažvelkime į jį iš išorės. Nepaisant daugybės naujovių, naujojo Cayenne siluetas yra beveik identiškas jo pirmtakui – tokia pati apvalaina kėbulo forma, ovalo formos šoninių langų linija, panašūs priekiniai žibintai atskiriami iš subtiliai užaštrinto vidinio kampo, stačiakampio nuosaikios formos priekinės radiatoriaus grotelės, o lengviausiai naujas modelis atpažįstamas kogero iš dar plonesnių ištęstų galinių žibintų. Dabar automobilyje įmontuoti „HD Matrix LED“ priekiniai žibintai, leidžiantys vairuotojui dar geriau matyti ir kartu neakinantys priešpriešinių transporto priemonių. 

Nauji amortizatoriai su dviejų vožtuvų technologija leidžia optimaliai važiuoti bet kokiame kelyje ar situacijoje – pastebimai pagerina komfortą važiuojant mažu greičiu, taip pat dinamiškumą posūkiuose. Šias savybes galima dar labiau pagerinti naudojant naują adaptyvią pneumatinę pakabą su dviejų kamerų ir dviejų vožtuvų technologija. 


Tačiau svarbiausia į ką reikia atkreipti dėmesį tai kas slepiasi automobilio salone ir po kapotu. O salone matome daugybę pakeitimų – automobilis dabar turi tokį patį vairą kaip ir sportinis Porsche 911 modelis, turi skaitmeninį 12,6 colių pločio išlenktą ekraną priešais vairuotoją, taip pat 12,3 colių ekraną per centrą, o šalia jų galima užsisakyti papildomai pasirenkamą 10,9 colių pločio keleivio ekraną. 

Bendrai automobilio prietaisų skydelis atrodo labai panašiai kaip elektromobilio Porsche Taycan, o tai pirkėjams patiks nes jau yra patikrintas sprendimas. Tuo pačiu yra išlaikyta ta pati horizontali prietaisų skydelio stilistika, stipriai žemėjanti centrinė konsolė, vertikalios oro apipūtimo angos šonuose ir žinoma analoginis laikrodis įtaisytas pačiame centre ant priekinės panelės. 


Įdomu tai, kad naujajame Cayenne visi būtiniausi valdikliai dabar sutelkiami aplink vairą. Pavyzdžiui, automatinės pavarų dėžės valdymo svirtis įkomponuota dešinėje pusėje prie pat vairo, o centrinėje konsolėje išsidėsčiusios vietos daiktadėžėms ir dideliam itin patogiam oro kondicionieriaus valdymo blokui. 
Vairavimo padėtis yra kaip niekada puiki ir skatina išnaudoti tai, ką gali pasiūlyti Cayenne. Ir išties Cayenne gali pasiūlyti labai daug. Tai automobilis galintis akimirksniu transformuotis į visiškai skirtingas asmenybes – gali būti solidus sportiškas automobilis kuriuo smagiai lėksite žiedinėje trasoje, gali būti stebinančiai geras visureigis galintis važiuoti beveik bet kokia automobiliui įveikiama bekele ir gali būti ramus kruizeris, kuris suteiks atpalaiduojančią atmosferą įjungdamas puikias autonominio vairavimo savybes. 


Naujasis Cayenne debiutuoja su trimis skirtingomis variklių versijomis. Tai yra bazinis trijų litrų V6 turbo variklis išvystantis 260 kW (353 AG) galią ir pasiekiantis 500 Nm sukimosi momentą. Gerokai galingesnis 4,0 litrų puikiai skambantis V8 biturbo variklis išvysto 349 KW (474 AG) galią ir 600 Nm maksimalų sukimo momentą. Šis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,7 sekundes ir gali pasiekti maksimalų 273 km/val. greitį. 


Įdomiausia žinoma yra hibridinė „Cayenne E-Hybrid“ versija turinti 3,0 litrų 6 cilindrų variklį suporuotą su elektriniu, kurioje montuojami aukštos įtampos akumuliatoriai, kurių talpa siekia nuo 17,9 kWh iki 25,9 kWh. Svarbu tai, kad su dideliu Porsche Cayenne su vienu įkrovimu galima įveikti net iki 90 km atstumą, todėl miesto sąlygomis automobilį nesunkiai galima naudoti kaip elektrinį. 

Benzinio variklio galia siekia net 346 kW (470 AG), tačiau prie šios galios dar prisideda elektrinis atsinešdamas 130 kW (176 AG) galią. Todėl bendra šio automobilio galia siekia net 739 AG ir 950 Nm sukimo momentą. To pakanka, kad didelis automobilis 100 km/h greitį pasiektų vos per 3,7 sekiundės! 
 


Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    Macan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt