vytas | 2012-05-01 |
Fabia - su teise egzistuoti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pigus perkant, ekonomiškas, gana patikimas
ankštas salonas
|
2005 metais pirktas naujas. Firmos automobilis, universalo kėbulas. Rida iki šiol apie 230t. km. Ekonomiškas tiek pirkimo momentu, tiek eksploatacijoje automobilis. Kituose automobiliuose retai pasitaiko, važiuojant normaliu tempu, matyti borto kompiuteryje 6L/100km sąnaudas. Realiai užtenka 7L/100km.
Netikėtų gedimų kol kas nebuvo, išskyrus oro debito matuoklį. Remontuota pavarų dėžė, bet prie jos gedimų prisidėjo vieno naudotojo įprotis be sankabos (atseit - sportiškai) jungti pavaras - susidėvėjo sinchronizatorisai. Pirmas rimtas važiuoklės remontas atliktas po maždaug 130t. km, kelis kartus atnaujintos atskiros detalės.
Barška galinės durelės, niekaip nepavyksta atreguliuoti (prisideda mažas kėbulo standumas sukimui - automobilį pastačius nelygiai, jas kartais net sunku atidaryti.
Vietos gale mažai, ilgesnių kelionių keturiese/penkiese geriau neplanuoti. 1,4L, 16 vožtuvų, 55kW, 75AG. Maksimalus greitis 164km/h, Vokietijos autobanuose nestebina, bet apie 150km/h galima laikyti ilgai. eksploatacija pigi, nuvertėjimas vidutiniškas. išsiaiškinti, jeigu įmanoma, automobilio istoriją. Populiarus tarp mažai važiuojančių (visi žinom posakį, apie vairuotoją 60...70 metų moterį - tokios Fabia tikrai vairuoja), bet kartu ir paplitęs kaip vadybininkų automobilis...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mergina | 2012-03-29 |
TAIP
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, ekonomiskas, dailus, talpus
Uzmiestyje galetu buti stabilesnis nelygiame kelyje.
|
Puikus miesto automobilis. Ekonomiskas 4.5-5l mieste. Labai manevringas, lengva parkuotis. Patogi moteriska masinyte, taip pat pakankamai talpi. Uzmiestyje galetu buti stabilesne. Vairuoju 1.9SDI, nors ir 49kw traukia neblogai, mieste pilnai uztenka, nors ir uzmiestyje gan greitai isibegeja. Islaikymas nera brangus, kaina pagal automobilio kokybe ir metus tikrai nesikandzioja.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ROBERTAS | 2011-08-14 |
1,4 TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
PIGUS PAGAL METUS,PIGI EKSPLOTACIJA
BARSKA PLASTMASES
|
PO MIESTA LABAI MANEVRINGAS,TALPUS. TURIU UNIVERSALA 2006 M, 1,4 TDI. UZMIESTYJE VOS 4 L/100 KM. KAIP SIAIS LAIKAIS,TAI VIENAS MALONUMAS. MINUSAS TAS,KAD BARSKA PLASTMASES,IR SKAUDZIAI ,,SURENKA,, DUOBES. LYGIAME KELYJE PUIKUS AUTO.VAZIUOJA TYLIAI,STABILIAI.PIGUS REMONTAS,BEI LABAI RETAI REIKALINGA SERVISO PAGALBA. 1,4 TDI 51KW, UZMIESTYJE 3,7-4,3 / 100 KM, MIESTE 5-5,5 ATKREIPTI I AUTOMOBILIO RIDA. PATIKRINTI SERVISE SU KOMPIUTERIU,AR NAMETA KLAIDU,YPAC VAIRO STIPRINTUVAS AR KOLONELE.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Justas | 2010-03-22 |
Skoda fabia universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Masina tarnybine kainavo apie 40 tukst. Eksplotacijai ir gedimu salinimui sukista turbut tiek pat. 1,4 guoliai, galinio stiklo apiplovimas kaukia ventiliatoriaus dirzelis, lekia stabilizatoriai, traukes ir t.t amortizatoriai, kompiuteris daznai rodo gerimus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
M.B. | 2010-02-19 |
variantas tarp Polo ir Golf
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
praktiškas kėbulas, įperkamos dalys, puikūs Volkswagen koncerno dyzeliai, gera pasiūla rinkoje, erdvus vidus, subalansuotas važiuoklės darbas
daug smulkių gedimų (ypač elektros ir priekinės pakabos), elektrohidraulinio stiprintuvo, sankabos gedimai. 1,2l variklių uždegimo ričių gedimai, kala škodinių 1,4l 60 ag variklių vožtuvai, barška plastmasės.
|
tai viena tinkamiausių mašinų važinėjimui mieste. kėbulas gana nedidelis, bet ir ne per mažas, labai norint galima sutalpinti 5 keleivius, patogiai įrengta. labai praktiška (kėbulas ir chečbeko, ir sedano, ir universalo tipo). kas gali nuvilti, tai prastas ir pilkas škodos įvaizdis, prasta salono medžiagų apdailos kokybė (nors surinkimas kone idealus). universalas ir sedanas kelyje būna nestabilūs. labai nervina šio gamintojo naudojama strategija - parduoti mašinas, kurios neturi elektros įrangos, o pačią mašiną perki už tokius pinigus, už kuriuos išeina gerai sukomplektuotas Fiat. taigi sunku surasti gerai įrengtą modelį.gali psisekti, kad mašina bus su ESP.
deja, nors yra žmonių, manančių, kad VW koncerno produktai negenda, jie klysta. Fabia, pelniusi nemažai gerų įvertinimų, genda dažnokai, bet jos gedimai nesudėtingi ir standartiniai. dažnai neatlaiko elektra, pavarų dėžės, nervina volkswagenų paveldėtos ir Škodoms perduotos silpnos pakabos ligos (greitai atitarnauja stabilizatoriaus jungtys). tai nėra sprinterė, bet vairuotojų poreikius gali patenkinti. benzininiai varikliai yra patikimi, bet kaip ir visų VW koncerno varikliai - mėgėjai gerokai pavalgyti. nerekomenduoju Škodos gamybos variklio, kuris yra 1,4l 60 ir 68 ag benzininių agregatų - jie pasenę ir lėti, dažnokai genda. bėkit šalin nuo 1 litro ir 1,2 litro variklių - jie silpni, HTP variantas turi tris cilindrus, bet neturi nei ekonomijos, nei traukos. prakeiksit šią mašiną, jei gailėsite pinigų galingesniems varikliams, kurie ekonominiu atžvilgiu netgi labiau pasiteisina. geriausias benzinins agregatas - 1,4 volkswagen 16v 75 ag. optimali trauka ir normalios benzino sąnaudos. norintys jaustis tvirtai ir negailintys pinigėlių benzinui gali įsigyti 2,0l versiją su 85 kw - patikima ir patikrinta Passatuose.
ir vėl galiu užknoisti su dyzeliais, bet deja jie ir yra geriausi ir patikimiausi. galima pirkti bet kurį, netgi versiją SDI (47kw) - "neužmušama", bet lėta, užtat superekonomiška. visi kiti 1,9 l dyzeliai su turbinomis - 77 ir 96 kw - laiko patikrinti VW AG agregatai su pumpe duse įpurškimo sistema. jų trūkumas - traktoriškas darbas, per garsus darbas. kartais pasitaiko gedimų su užvaikytomis turbinomis ir oro srauto matuoklių, purkštukų gedimais, bet tai būna retai, nebent pilamas buvo tik prastas kuras. 1,4 tdi versijos vertinamos skirtingai - vieni giria jas už ekonomiją (iki 4 l 100km) ir praktiškumą, kiti peikia už vangumą ir šlykštų jo garsą. mašina nuvertėja, tačiau mažiau už kai kuriuos klasės konkurentus. jos esminis trūkumas - neišbaigtumas ir nuobodumas. daug kas geriau rinktųsi prancūzą, italą ar japoną vien dėl to, kad Fabia neturi jokio technologinio potencialo ir žaismo.
servisuose ne itin gerai vertinama, nes genda elektros mazgai ir pernelyg dažnai genda priekinė pakaba. laimei, dalys pigios ir remonto darbai nebrangūs, nesudėtingi. sankaba galima nupikrti ir pigiau nei 500lt, amortizatorius (priekis) - 350lt., priekinė fara kainuoja iki 200lt. (neoriginalios dalys). patariu pirkti vien todėl, kad lengva remontuoti ir nebrangu eksploatuoti ir taisyti. nepirkite pirmų gamybos metų versijų ir venkite silpnų variklių, pasitikėkite tik VW varikliais. Dyzeliai puikūs, tačiau daug kam gali nepatikti jų burzgimo garsas ir triukšmingumas, mašinos prastoka dinamika. tiesa, sunku rasti dar geros būklės dyzelį. azartiškiems verta paieškoti retos RS versijos su galingiausiu 1,9 tdi 96 kw dyzeliniu varikliu. ypač patikrinkite sankabą ir prastai besijunginėjančią pavarų dėžę (liga, perimta iš VW - sinchronizatorių nusidėvėjimas). visa kita - paprastai tvarkoma ir gana "Liaudsvageniška"
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Valius | 2009-11-16 |
Ekomobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus automobilis, paprastas remontuoti, nebrangios detales. Labai patogus mieste.
Pigus automobilis. Labai nekomfortiskas, ypac ilgesnese kelionese. Cia pasijaucia ir silpno variklio trukumas.
|
Pagrindinis Fabia pliusas - naujo automobilio maza kaina. Is isores automobilis atrodo didesnis nei yra istikruju, vietos jame tikrai tiek nera kiek VW Golf. Viduje naudojamas paprasti sprendimai - linijos panasios i kitu VW automobiliu interjerus, medziagos panasios i Kia. Matosi, kad inzinieriai labai galvos nesuko kurdami interjera, bet tai nestebina - sis automobilis yra paprastas, praktiskas ir pigus. Nera tokiu iprastu dalyku kaip elektriniai langai ar centinio uzrakto (aisku su signalizacija teko centrini imontuoti). Siaip jau prietaisai veikia gerai, kol kas nepavede, taciau begiu perjungimas galetu buti tikslesnis. Viduje salyginai tylu, lyginant su kitais ekonomines klases modeliais, tokiais kaip Fiat Panda, taciau ne taip tylu kaip kokiam Renault Clio. Sedynes nepatogios. tai galima ivertiti pravaziavus kokius 200km be islipimo. Man niekaip nepavyko susireguliuoti sedynes, kad butu komfortabilu. Pakaba - Fabia stiprioji dalis, ji nera labai kieta, taciau posukius laiko tikrai pagirtinai. Variklis ziauriai silpnas - tik 54 AG. Todel pakenciama su juo vaziuoti kai vaziuoji vienas ir nepakrautas. Zodziu vadybininkams tiks, seimai - jau ne. Be to variklis kol saltas grubiai dirba - tam itakos turi tik 3 variklio cilindrai. Taciau variklis tikrai kuro neryja (6-6,5l/100km, mieste 7l/100km). Visgi 1.9 dyzelinis variklis siam automobiliui turetu buti puikus - toks mazas automobilis butu labai dinamiskas, o ekonomija, na kaip ir visu dyzeliu.
Automobilis aplamai yra patikimas, taciau ne be nuodemiu. Erzinantys dalykai tokie kaip vidinis veidrodelis, kuris neislaiko savo pozicijos arba kiaura galiniu dureliu apsauga nuo vandens malonumo neprideda. Taciau automobilis vaziuoja ir vaziuoja, o tokiu sposu, kad ryte is niekur nieko automobilis neuzsiveda dar nebuvo. Galiu rekomenduoti ieskanciam pigaus automobilio nuvaziuoti is tasko A i taska B.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
romas | 2009-11-07 |
Visiška nesąmonė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nėra
silpnas variklis , silpna važiuoklė.
|
turiu nusipirkęs Škoda fabia 1,4 TDI PD -3 cilindrai -59 kw. 2007m. iš salono. Garso izoliacija automobilyje nulinė.Girdisi kiekvienas pašalinis garsas aplinkoje ,važiuojant (galima girdėti šunis lojant)
Salono detalės iš pigių medžiagų.Taip ,kad jokio komforto.Nors perkant vadybininkai ypatingai nori iškišti automobilius su šio tipo varikliais , nors nepasako ,kad yra 3 cilindrų variklis ,kadangi su 3 cilindrais automobilis yra šlamštas , kurį už 47000 lt. tikrai neapsimoka pirkti. Variklis pradedant važiuoti absoliučiai kurčias , didelė vibracija . Dažnai reikia perjunginėti pavaras , nes 50 km/h greičiu važiuojant 4 pavara pradeda netraukti ir pradeda stipriai vibruoti.Kuro vidurkis didelis 6 l./100km. Tepalų keitimas , važiuklės remontas.Po 3metų iš sumokėtų 47000 lt. lieka 18000 lt. jeigu pavyks rasti žioplį , kuris pirks. Niekada nepirkite automobilio su 3 cilindrais.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2008-05-31 |
Skoda Fabia
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai geras mini klases automobilis, malonus vidaus dizainas, erdves tikrai uztenka, ypac malonu vairuoti, pavaru perjungimas ypac tikslus ir lengvas, gan ekonomiskas, ne raketa, bet traukos uztenka. stabziai galetu buti efektyvesni 1,4i 16v 63 kw. tepalus, tepalo filtra, salono oro filtra, kas ir priklauso po pirmu 15000 km. ridos. Bendra suma su darbu 330lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
algis | 2008-03-17 |
skoda fabia
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vibracija ,kaip Belarus traktoriaus, todėl kad 3 cilindrų variklis. Garso izoliacija 0 ,susikalbėti neįmanoma. Nors perkant vadybininkė išgyrė, kad mašina lėktuvas. 1.4 tdi tepalus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ixsfailas | 2006-02-06 |
Škoda Fabia
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikima gera miesto mašina, o ir autostradoj gerai ant kelio laikos. Ekonomiška tik 8 ltr. dujų.
Manau pirkt naują su 1.2 12v motoriuku. 1.4 16v DOCH Stabilizatorius, traukes, ratų guolius, stabdžių diskus ir kaladėles.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |