Saulius | 2021-07-12 |
2.0 1994
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gražus, manevringas, patogus
Didelės kuro sąnaudos, nepigios dalys
|
Idealiai patogus salonas, puikus automobilio aptakumas, nemažos kuro sąnaudos, automobilio salonas sukurtas 2iem vidutiniams vyrukams priekyje sėdėti ir 2 liesom mergužėlėm gale.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
kestas | 2012-06-13 |
2,0 1998m. doch
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
sportiskas tiek isvaizda varikliu ir vaziuokle, didele bagazine, patogios sedynes,
gali buti rudys po durelem , bagazynes dangti
|
Automobilis neblogas, interjeras ir eksterjeras unikalus, sedynes sportines labai patogios, gale mazai vietos bet cia coupe, masina stabili(nepriklausoma vaziuokle) , mazos kuro sanaudos vaziuojant ramiai (mieste 9, uzmiesti 6,5), be galo didele bagazine Nors ir mazoka 85kw kaip 2,0l varikliui taciau savo ji sugeba , greiti renka neblogai 190km/h be vargo, variklis be galo patvarus bedu su juo neturejau nuvertejimas nemazas, tad jei perki turi pirktis sau o ne pardavimui, automobilis tarnaus neblogai pirkti kuo naujesniu metu (maziau elektronikos klaidu, modernesnis variklis, patvaresnis kebulas), 2.0l daug patvaresnis nei 2.5l, patikrinti durelių apacia, lempas(apvadai buna parudije bet cia nebeda), ar nevarva tepalas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Dovis | 2011-09-13 |
Ford Probe 2.5l II karta. Paprastumas, patikimumas, patrauklumas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ishskirtinis kebulo dizainas, paprastumas, patvarumas
silpnas generatorius
|
1994m 2.5l V6 Ford Probe. Vienas patikimiausiu automobiliu is mano turetu (o tureta tikrai ne mazai). Visu pirma tai patraukli isvaizda. Ishskirtinis modelis. Kiek ilgokas priekis, kas neiprates sunku pradzioij jausti atstumus, bet tam labai padeda priekiniai atverciami zibintai. Kaip kupe klasei labai talpi didele bagazine. Sedynes gana patogios, tik medziaga siek tiek kietoka. Vairuotojo sedyne pripuciama. Gale vietos dviems, bet daug, zymiai daugiau nei Honda Prelude ar Toyota Celica. Vairuotojui vietos taip pat pakanka. Prietaisu skydelis paprastas (cia nerasit daug mygtuku), rasit tokiu parodymu kaip akumuliatoriaus "pajegumo", tepalu lygio. Skirtingai nuo 2.0l cia yra AC :). Kas del traukos tai gerai, bet nepakankamai, noretusi daugiau nei 120kw, nes kelyje laikosi labai puikiai, kebulo formos tiesiog prasosi daugiau galios. 2.5l Probes garso izoliacija zymiai geresne nei 2.0l, variklio garsas tylesnis ir patrauklesnis. Pakaba gana kietoka, taciau dantu nebarskina, netgi drasiai sulyginciau su audi 80., ir tikrai gana patvari (juk cia mazda) (per 2 metus nieko neremontavau) Pasisukimo kampas gana mazokas. Didziausia sio Probes problema - generatorius. Megsta sudegti, bet taisymas iki 100lt :). Kuro sanaudos tikrai ne baisios vasara miesto rezime V6 2.5l apie 11l, autostradoje vaziuojant 100-110km/h apie 8l, apie 130-140km/h 9-9.5l. As turejau ir dziaugiausi :) Variklis V6, mazdos. 120kw. Traukimas prie sedynes prasideda nuo 3000 apsuku. Megsta klekseti kompensatoriai, ju ten gyvas velnias (24), na bet prie to priprantama.Nieko ypatingo sis variklis neissiskiria. Eksploatacija tikrai nera brangi, nverta tiketi tais, kas sako kad tai amerikonas ir nera detaliu. Yra Ford probe ir Europieciu. vaziuokle ir variklis Mazdos, todel jokiu problemu nera, nei del detaliu trukumo, nei kainu. pasitikrinti generatoriu ir ar nepradejus rudyti, jei viskas tavrkoij, tada puikus pasirinkimas, kokybes ir kainos atzvilgiu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Eduardas | 2009-10-26 |
Probe GT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Sportiskas, gerai valdomas posukiuose, grazi isore ir vidus
Dideliu nera
|
Sportine Coupe 2,5l V6 - 120kw by Mazda
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Dovis | 2009-09-16 |
Ford Probe
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mazai gendantis, minksta patvari vaziuokle, didele bagazine, patogus salonas, isskirtinis dizainas
Gali buti geneatoriaus problemos
|
Tikrai geras sportinis automobilis ypac 2.5 l. Grazi kiek isore tiek ir vidumi. Ganetinai erdvus ir patogus salonas. Pripuciama vairuotoo sedyne, kondicionierius, vairo aukscio reguliatorius. Labai didele bagazine+pasididina kai nusilenkia galines sedynes. Pakaba ganetinai minksta. Variklio darbas irgi puikus. Jega pasijaucia nuo 2500 aps/m ir antras jegos padidejimas jauciamas nuo 4500aps/m. Masina stabili posukiuose. Detales nera brangios. Variklis 2.5 V6. 24v. Tikrai neblogas agregatas. Turi 120kw. Eksploatacija nera labai nrangi. Masina patikima, vaziuokle ilgaamziska. Detales mazdos todel lengva gaut. Kuro sanaudos mieste 12l uzmiestyje apie 9l. Taciau lietuvoje ne visi dar supranat jos verte. Todel rinkos kaina kaip jai siek tiek mazoka palyginus su kitais automobiliais pasitikrint generatoriaus krovima.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Probe | 2009-05-26 |
Ford Probe
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis is retesniu viskas kaip ir paprastame tik patobulintas iki J-spec (nuo kl03 iki kl-ze 220 hp+) V6 2.5L 24v DOCH Stabdziu kaladeles, stabdziu diskai, vairo traukles ir antgalius, visi skisciai, filtrai ir dirzai, amortizatoriai, variklio pagalves
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arce | 2009-05-22 |
Ford Probe, 1993 m., DOCH 2,5L V6, MTX, USA versija
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Itin patraukli kėbulo forma, interjeras skoningas ir ergonomiškas, komfortabilios sėdynės, priimtinos degalų sąnaudos, automobilis ganėtinai lengvas (1300 kg), nėra jokių nenaudingų funkcijų ir įrengimų.
Greitai nuvertėja, ganėtinai nepatikimas ir linkęs gesti automobilis, o remonto kainos pakankamai aukštos, raudonos spalvos kėbulo dažai itin nepatvarūs.
|
Šį automobilį įsigijau 2006 m. sausio mėn. Važinėju beveik kasdien.
Važiavimo kokybe nesiskundžiu. Lygia kieta kelio danga važiuoti tikras malonumas, nors turiu GT versiją su kietesne pakaba. Tiesa, važiuoti vidutinio grubumo grindiniu (pvz. Arsenalo g., Vilniuje) - tikras košmaras, nes važiuojant apie 50 km/h greičiu jaučiama didžiulė vibracija, o salone būna toks triukšmas, kad sunku susikalbėti (radijas išjungtas).
Salonas įrengtas labai ergonomiškai. Valdymo rankenėlės suprojektuotos racionaliai ir patogiai. Prietaisų skydas labai informatyvus, bet neperkrautas.
Salonas ganėtinai siauras ir trumpas. Komfortabiliai važiuoti gali tik 2 žmonės, pakenčiamai gali važiuoti 3 žmonės iki 180 cm ūgio., o važiuoti 4-iese (oficialus sėdimų vietų kiekis), deja, tikrai nepatogu.
Bagažinė padaryta erdvi, nors neaukšta. Žinoma, tai normalu, nes automobilis - ne krovininis. Bet susidėti kelioninus krepšius vietos užtektinai.
Sėdynės yra patogios, netgi ilgos kelionės metu jaučiuosi išties komfortiškai.
Automobilio valdymas pakankamai geras. Valdymas stabilus, mašina kelyje "neplaukioja". Bet kažkokio ypatingai precizinio ar pan. valdymo tikrai nejaučiu. Variklis 6 cilindrų, todėl veikia švelniai ir tolygiai. Su gamykliniu duslintuvu išmetimas labai tylus. Variklis veikia itin elastingai t.y. gerai reaguoja plačiame sūkių ruože. Smagiam važiavimui galios turi pakankamai. Degalų sąnaudos važiuojant su protu (l/100km):
mieste 12 l
užmiesty 8 l. (iki 120 km/h)
Greitkelyje įjungus "Cruise Control" degalų suvartojimas tampa dar šiek tiek mažesnis. Eksploatacijos kaštai, deja nemaži. Žinoma, reikia atsižvelgi į automobilio amžių, bet šiaip '93 Ford Probe nėra labai patvarus automobilis. Tiesa, kėbulas yra tikrai itin kokybiškas ir praktiškai nerūdija. Pirmiausia rūdijančios vietos yra bagažinės dangčio dešinysis kampas (!) ir stoglangis (jeigu yra komplektacijoje).
Detalių kainos ganėtinai neaukštos, nes variklio ir pakabos detalės identiškos kaip Mazda MX6 / 626 / Xedos 6. Tačiau už remontos darbus gali tekti sumokėti keletą kartų daugiau, nei pakeistos detalės savikaina. Todėl eksploatacijos bendra kaina sparčiai plonina kišenę.
Automobilis turi tendenciją gan sparčiai nuvertėti. Pvz. naujų automobilių 1993 Ford Probe ir 1993 Chevrolet Camaro kainos buvo beveik tokios pat (apie 19 000 $), Dabar palyginus tų pačių naudotų automobilių kainas, Ford Probe nuvertėjusi dukart ar dar labiau. Kitaip sakant, šiomis dienomis kur baigiasi Probe kainos, ten prasideda Camaro kainos. Geriau rinktis europinę versiją, nes nereikės jokių perdarymų, kad atitiktų tech. apžiūros reikalavimus ir europinėje versijoje priekinius pažibinčius/posūkius tvarkyti (pakeisti lemputes) yra daug patogiau, negu amerikietiškoje versijoje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
vairuotojas | 2009-05-14 |
ford probe
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
smagus auto, pakaba kietoka, grazi, neblogai traukia, gerai stovi kelyje, islaikymas nera pigus, detaliu galima rast, nes tinka nuo mazdu kaip 626.xedos6, 9, mx-3, mx-6, bet ganetinai nepigios. 2.5 24v DOHC visas stabdziu kaladeles, tepalus, filtrus, granata, generatoriu, galiniu stabdziu cilindruka (naujas 900lt).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mantukasz is ford probe klubo | 2009-04-05 |
Puikus sportinio tipo kupe
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Sportinis kupe odiniu salonu
-
|
Sveiki! Turiu for probe 2,0l 16v DOHC! Vaziuoja puikiai uztektinai is jo galios! Privalumu taip per akis pradedant nuo kondicionieriaus baigiant el.langais. Pas mane su elektronika jokiu problemu nera ir nebuvo kaip cia visi bando itikinti! Apskritai tai automobilis visa sio zodzio prasme ir atrodo gerai ir vaziuoja puikiai sakyciau gal net nesenstancios isvaizdos! Nusiprkau ir tikrai nesiruosiu jo parduoti! Variklis dideliu problemu tikrai neklia! Aisku jai vazinesit dugnais ir kitaip ji pjausit tikrai nelaikys kaip ir kitu automobiliu! Dalys tikrai prieinamomis kainomis t.y. kiekvieno piniginei! Pirkti toki auto ir dar karta pirkti!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nerijus P | 2009-02-26 |
Labai patogus, bet nesportiskas ale sportinis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Grazus automobilis, isskirtinis dizainas, palyginti patogus ir komfortiskas. Malonus interjeras, daug visokios irangos, didziule bagazine. Nera problemu lenkiant :)
Nuolatines problemos su varikliu, siet tiek silpnokas pagal litraza. Bendrai – tai toks problematiskas automobilis. Nelabai puikiai valdomas.
|
Tai idomus automobilis. Is vienos puses geras, is kitos labai prastas. Na gerosios puses yra sios : kaip nekeista tai patogus automobilis, jo pakaba ganetinai minksta, gal net komfortiskesne nei kokios nors audi 80. Automobilis sudaro amerikietisko stiliaus kupe, toks jis ir yra. Viduje viskas yra komfortiska, nors pas mane ne ode, taciau yra kondicionierius, el., langai ir pan. Probe paprastai turi daug elektros ir irangos. 2.5 V6 variklis – turi gera sukimo momenta, trauka jo tikrai nebloga. Taciau ne tokia kokios galima tiketis is 2.5 variklio. Pvz. BMW 325 vaziuoja kur gas geriau. Na bet kruizint su Probe yra malonu. Viduje – panele man isties patinka, atrodo gan idomiai ir kokybiskai. Net gale sedintiems palikta vietos skirtingai nei japoniskuose kupe. Geriausias bajeris yra bagazine. Kadangi Probe yra hecbekas, tai atsidaro dideles durys ir cia galima daug ka sutalpinti. Netgi pavesti didelius krovinius – kaip kai kuriuos saldytuvus :) Bagazine tikrai ne pagal automobili – labai didelis. Dabar trukumai – kaip sakiau variklis yra silpnokas, be to su varikliu yra nuolat visokiu bedu. Tai neveikia kaip turi buti, o kas blogiausia nuolat turejau bedu su paskirstytojais. O taiu labai brangi detale – siai bedai jau esu isleides ne viens tukstanti litu. Kitas blogumas – elektriniai prietaisai, kurie megsta pastreikuoti. Toliau turejau bedu su lempu mechanizmu. Be to automobilis vaziuoja kiek per minkstai, na nesportiskai. Susidaro sunkaus automobilio ispudis, nors jis tikrai nera sunkus – sveria apie 1280 kg. Variklis kaip minejau yra silpnoji sio automobilio puse. Nera toks galingas kaip noretusi, be to nuolat su juo yra problemu. Tiesa reikia pamineti, kad jis yra gan ekonomiskas – nespaudziant labai ima apie 10 litru/100km. Tai nauaneblogas rezultatas 2.5 varikliui. Na bet tai kogero geresnis pasirinkimas nei kitas variklis – 2 litru. Jis nors ir neturi tiek problemu, taciau yra labai silpnas. Tokiam automobiliui tikrai per silpnas. Perkant su 2.5 varikliu svarbiausia patikrinti varikli. Paziureti kaip jis veikia, ar tolygiai, ar negesta. Butinai pasiziureti kompresija. Nes tai silpnoji automobilio dalis. Pasiziureti kaip veikia visa elektros dalis – tai taip pat silpnybe. Siaip automobilis nelabai rudija, taigi kebulas nera problema.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |