Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus salonas
- Ekonomiškas
- VR6 variklis
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prastai valdomas
- Ne pats geriausias patikimumas
Trečios kartos Volkswagen Golf buvo pradėtas pardavinėti 1991 metais, o sekančiais šis Golf buvo išrinktas Europos Metų Automobiliu. Pirmą kartą buvo pristatytas Golf universalo kėbulu, kad konkuruotų su Ford Escort ir Vauxhall/Opel Astra universalais. Vėl buvo pristatyta GTI versija, kuri nors ir galingesnė (150 AG) yra gerokai sunkesnė, todėl nebuvo vertinamas kaip sėkmingas sprendimas. Tačiau buvo ir kitas variantas - VR6 variklis su 2.8 L ir 174 AG (128 kW) galia, automobilio svoris ~ 1285 kg, maksimalus greitis 222 km/h - beveik nenugalimas to meto tokios klasės automobiliams, geriau net už Ford Escort RS2000 ar Opel Astra GSi. VR6 buvo revoliucinis variklis savo laiku todėl, kad jis jungia geriausias V formos ir linijinių variklių savybes. Jis turi 2 cilindrų blokus sustatytus 15° kampu, tačiau dalinasi viena cilindrų galva. Toks komponavimas leido inžinieriams sutalpinti šešių cilindrų variklį į tokią pačią erdvę kaip ir keturių cilindrų variklio. Bendrai automobilis buvo gerai įvertintas kritikų ir puikiai pirkėjų. Golf kaip visada pasižymi praktiškumu, ekonomija ir erdvumu. Tarp minusų – gal kiek pernelyg praktiškas ir patogus, todėl nuobodus, be to su nekaikuriomis patikimumo problemomis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Trečios kartos Volkswagen Golf 1992 metais buvo išrinktas Europos Metų Automobiliu. Tai buvo pirmas Volkswagen kompanijos nugalėtojo titulas šiuose rinkimuose.
Galingiausia 2.9 VR6 versija turėjo 190 AG variklį:
VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:
Tai pirmas Golf‘as turintis universalo kėbulą.
Galingiausia 2.9 VR6 versija turėjo 190 AG variklį:
VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:
Pats variklis atrodė taip:
Tai pirmas Golf‘as turintis universalo kėbulą.
Enclave
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Enclave | 2014-09-21 |
Golf MK3 1.9 TDI 81 kW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, ekonomija, variklio trauka, surinkimo kokybė, ilgaamžiškumas
Garso izoliacija, mažas komforto lygis, silpni stabdžiai.
|
Pagaminimo metai: 1996
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,3 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu šį automobilį nuo 2009 metų sausio ir apie jį galiu pasakyti tik pačius geriausius žodžius. Per tuos 6 metus jis niekada manęs nepavedė. Tarnavo ir tarnauja toliau ištikimai ir besalygiškai, o rūpintis juo reikia praktiškai minimaliai. Nors ir auto pas mane pačios paprasčiausios komplektacijos (jame nėra el. langų, ABS, borto komp. ir kondicionieriaus) tačiau vistiek jį eksploatuoti man labai malonu. Per 6 metus keičiau tepalus, pakeičiau visus amortizatorius į dujinius, stabdžių diskus, kaladėles, galinį cilindriuką, variklio pagalves, galinius sailentblokus ir kaip ir viskas. Jis toks paprastas, kad atrodo, kad nėra kas jame sugenda. O tai ir džiugina, nes niekada išvažiuojant į ilgą kelionę nereikia galvoti ar nuvažiuosi ar ne. Dalys pas mane visada buvo keičiamos į pačias geriausias Vokiškais ir brangiausias kokias rasdavau pirkti. Gal todėl, kad automobiliui nebuvo gailima nei cento ir negalvojama kaip kiti, kad čia Golf ir bet kokia investicija į šį auto yra bereikšmė ir nenaudinga, tai galėčiau su tokiu žmogumi pasiginčyti labai gerai, todėl jis taip nuostabiai ir tarnauja. Komforto jame daug tikrai nerasite, bet patikimumas užsitarnauja iš mano pusės visas 5 žvaigždutes. Važinėjant lietuvos keleliais tiek pakaba tiek važiuoklė laiko puikiai. Nei man guoliai subyrėjo nei šarnyrai, nei traukės ar jų antgaliai. Keičiau tik tai, ką rašiau aukščiau ir tai per labai ilgus eksploatavimo metus.. net ir perkant pačias brangiausias dalis kainos nesikandžioja ir kas mėnesį nereikia turėti atsarginių pinigų skirtų nelauktam ar netikėtam auto remontui. Taip komforto mažoka, garso izoliacija silpna, silpnoki ir stabdžiai, bet tai ne sportinis auto ir yra skirtas nuvažiuoti nuo taško A į tašką B. Bet visuomet žinai (jei bent kiek myli auto ir bent kiek prižiūri) nuvyksi kur tau reikia.. Taip, niekam ne paslaptis, kad kėbulas mėgsta parūdyti, bet kadangi aš žiemos metu jo nevažinėju (nes nėra poreikio) tai šis klausimas man atpuola. Salono apdailos detalės tikrai mane labai labai džiugina. Jos neblunka, nesibraižo, nenusitrina (taip kaip audi) ir ne taip baisiai girgžda kai kad visi kalba. |
Variklis |
Variklis 81 Kw, 1.9 TDI. praktiškai amžinas variklis. Absolučiai jokių bėdų, nes vėl viskas gryžta prie praktiškumo. Jokių EGR vožtūvų, elektroninių purkštukų skysčių prasisunkimų ir t.t. Variklis dirba kaip laikrodis laiku keičiant tepalus (tik sintetiniai pilnai) ir filtrus bei diržus. traukos tikrai pakankamai tiek mieste teik už jo. Sėdi ir važiuoji ir nesirūpini nieko, kas yra po kapotu. Antifrizo nevalgo, tapalų taip pat. Jokio balto ar mėlyno dūmo. Vienas iš geriausių visų laikų varikliu mano galva. Puikiai tinkamas čipavimui. Su čipu atsižvelgiant į kitas auto charakteristikas galima išspausti 96-103 kW. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kadangi auto nebe pirmos jaunystės ir dėl didelio jų skaičiaus ir dalių pasirinkimo žinoma jis nuvertėja tiesiog valandomis.. Tačiau patikimumas ir patvarumas manau jame yra nepakeičiami. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti tik variklį praktiškai. Svarbiausias dalykas oro srauto matuoklė ar nesitriginėja ir turbinos geometrija ar neužstrigus taip pat, nes iš karto jaučiasi traukos pokytis ar jos nebuvimas. Pakabos ar važiuoklės patikra tik dėl bendro raikalo. Kaip ir minėjau dalių per akis, kainos kiekvienam pagal kišenę. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Golf TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis