2020-12-06 |
Kaip bijojau pirkti,tiek visko prisiklauses.....
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Du metai nieko nedariau liuk viskas...
Šalta gerą žiemą....šitą visi pasako....Matymas ant posukio minusasstaigaus ar daugiau norint matyti...Sedynes neišsilanksto pilnai,-bet išsiima...Pusašiai minusas ir vairo stiprintuvo cilindrai leidžia.Šitie du defekt buvo ir 1995-2000 m galacg laidos,
|
Per du metus iš vok auto ne kart nepavedė...Kuriasi iš puses apsisukimo....nieks nesugedo,,dabar pradavinesiu šia auto Tech bus dviems metams,sidabr 1500 eur Pirkau naujesnį galachy nuo 2007 ir nepatinka..Nežinau ka ir daryt šokas čiut net,,O šita buvo čiki piki....Tik stipr gilzes ir pusašiai minusas...1995-2000 galach turejau ir tas pat....Taip kad nuo 2006 šššš visos auto,,,domikites modeliais,nu ne 100 proc visos....
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-02-10 |
Darbinis kibiras,kuris greitai supūna!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pigus išlaikimas, daug vietos, sudaužius negaila,
daug
|
1.9 tdi!, bet trauka kaip vėžlio! durų apmušalai nuplišinėja, žiema važinėti tik su kailiniais, nes kol užšyla tai pavasaris ateina, ,,salonas'' tai brrr.. garso iźoliacija taip pat bėda , bet gera pusė ta kad tepala pilu vos nebetkoki, kuras irgi svarbu dizelis, nes ta mašina neverta gero, ją laužau, nes nėra kam lužti kartais amortizatoriu spiruoklės nelaiko, nebutina rakinti nebent, kad kas neprišiktu...!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Stasys | 2015-08-30 |
Ford galaxy 2001 85kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
erdvė, 6 gėgiai, ekonomija
Lepus variklis, sankaba smagratis ir t.t
|
Galaxy turėjau 2 metus, pravažiavau 40 tūkst. km Auto privalumai: erdvė, sėdynių išdėstymas, lygios grindys, 6 begiai, kantri važiuoklė. Minusai: barškanti ir prastos kokybės plastiko apdailos detalės, vasarą karšta žiemą šaltą-ateina vasarą laukia kondiškės remontas ateina žiema laukia webasto remontas, auto be webasto net nepaturiu žiūrėti, nes wariklis be webastos iki 70 uzsyla ir viskas. Smagratis su sankaba visų liga, dažniausiai dėl jo juos ir parduoda, kietos sankabos nepaturiu dėti bus užesiai ir subaigs greičių dėžę,labai ilgai paieškojus galima rasti padorią dėvėtą. Dešinės pusės pusašis, nueina slicai, rasti jį dėvėtą dar sudėtingiau, girdėjau kad jau restauruoja. Valytuvai užstringa, prakursta salono pečiukas, abs davikliai, langų pakėlėjai visi linkę tarnauti neilgai. Variklis 85kw pumpaduzas, nelabai vykęs kurinys.Pliusas jo ekonomija, tokiam autobusui 100km vidurkis budavo 6,3-6,5l. Daugiau labai lepus, dirzo pakeitimas su dalimis 300 euru, ir taip kas 60tukst km., Tepalai tik pumpaduzui kitu tik nepilkite, nes pradeda rudyti vostuvu velenelis ir kitos bedos. Teko slifuoti variklio galvą, tai labai graziai matesi ne pumpaduzo tepalo naudojimo pasekmes. Kur galvas slyfuoja paklausiau ka mano apie pumpaduza, patarimas žiūrėti 81kw senajį variklį jis kantrus, o šito resursas 500 tukst km, daugiau priklauso kaip buvo eksplotuojamas. Kaštai dideli, kai tiek reikia investuot i auto. Cia kaip su rusisku auto, sesias dienas vaziuoji, septinta remontuoji. Nuvertejo per 2 metus 1 tukst eurų, Auto yra tikrai pervertinamas. Kai kurė dvi įmonės šiuos trynukus, užmiršo kokybę, grynai sukurė vartojimo auto. Perkant žiūrėti smagratį atidarius priekines duris dirbant varikliui, neturi būti jokių vibracijų, ar šaldo ir šildo auto ir nusiteikti pastoviems remontams
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2015-03-29 |
Dėl Ford Galaxy
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpumas, ekonomiškumas, patikimumas.
senas modelis.
|
Važinėjau šiuo auto du metus. Šiaip iš principo patiko, aukštai sėdi, daug vietos. Kuro sąnaudos Vilniuje 8.5-10 litrų, užmiesti apie 6.5. Komplektacijoje buvo webasta kuri atseit pakaitindavo varikli, kad jis žiemą greičiau sušiltų, bet realiai beveik visuose modeliuose jinai neveikdavo. Iš rimtesnių gedimo keičiau smagratį ir to pačiu sankabą. Rytais užvedant kai šaltas variklis girdėdavosi nemalonus apie (30 sekundžių) barškesys ir smagračio. Pas kaimyną lygiai tas pats tik jisai nieko nekeitė ir jau 5-6 metai su tuo garsu važinėja ir nesuka sau galvos. Kelis kart teko taisyti laikrodį, kurį nupirkti labai sudėtinga, nes niekas jo neturi. Keičiau grįžtamą turbinos šlangą, kuri leisdavo tepalą, pasirodo tai irgi deficitas, kadangi tai dažnas atvejis kai ji trukinėja ties viduriu.Važiuoklė gera išskyrus stabilizatoriaus traukutės, jas kas 10-15 tūkst reikia keisti. Mašina pardaviau prieš keturis miestus. Išvaizda jau morališkai pasenus, bet rekomenduoju tam kam reikia ekonominio varianto ir didelės mašinos. Mašinos dydis tikrai įspūdingas teko nekartą žvejyboje nusnausti. Tiesa plasmasės nėra iš kokybiškų, todėl barškėjimų neišvegsite. Kondicionieriumi per visą eksploatacijos laiką pasinaudoti taip ir neteko, retas atvejis kai ji pas kažką veiktų, nebent trumpai. Variklis geras, pasitaiko bėdų su purkštukais, dabar jau jie nėra brangūs. Prieš perkant rekomenduoju pasižiūrėti ar variklio apsukos nešokinėja, nes tai vienas iš požymių, kad reikia keisti arba remontuoti purkštukus. Dar atkreipti dėmesį ar iš variklio "neparina". Kai pirkau ir pardaviau po dviejų metų nuvertėjo dvigubai. Dabar manau, kad nuvertėjimas minimalus. Patikrinti variklį, turbiną, sankabą. Būtinai pažiūrėti ar veikia priekiniai valytuvai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
M.B. | 2013-05-22 |
Pervertinamas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
minivenams būdingos savybės, ekonomiški dyzeliniai varikliai, geros valdymo savybės, nesudėtinga gauti atsarginių dalių, priimtinos įsigijimo kainos, lengva parduoti
daug gedimų - pradedant lūžtančiomis plastmasėmis, byrančiomis važiuoklėmis, kondicionieriais, dyzelinių variklių gedimai dėl vairuotojų kaltės bei didelės ridos, elektronikos bėdos
|
Šis antrosios kartos Ford Galaxy yra toks pat automobilis kaip ir jo giminaičiai - VW Sharan ar Seat Alhambra. Tai automobilis, pagamintas tikrai ne Vokietijoje ir tai akivaizdžiai matosi ilgiau jį eksploatuojant. Jis surinktas "AutoEuropa" gamykloje Palmeloje, Portugalijoje (kur gaminamas ir Sharanas su Alhambra). Mašina naudoja tą pačią "Volkswagen Group B-VX62" platformą kaip ir jos kiti broliai.
Šis Galaxy yra erdvesnis, platesnis už savo pirmtaką ir turi guvesnius motorus. Deja, palyginus su ankstesniu modeliu, šis nėra toks patikimas ir tai teko ar tenka patirti ne vienam jį vairavusiam.
Mašinos pliusai : mašina gali pasigirti tuo, kad jos prekinis ženklas garantuoja platų atsarginių dalių pasirinkimą, o turint ir giminiškus brolius, tai daugumą detalių galima paimti iš jų (tai ypač svarbu perkant nenaujas dalis). Galaxy yra talpus, lengvai valdomas, jautrią vairo sistemą turintis priekiniais ratais varomas minivenas. Salone laisvai jausis visi 5 keleiviai, o ir bagažinėje vietos liks pakankamai (pvz. - šuniui :) ). Galaxy turi tikslią pavarų dėžę, pakankamai lengvai transformuojamas sėdynes, yra nemažai dėžučių daiktams susidėti. Važiuoklė nei per kieta, nei per minkšta - man tinkama. Labai gera ergonomika - visi valdymo prietaisai išdėsyti logiškai, jais lengva naudotis. Kokybiškos panelio medžiagos, normalaus dydžio mygtukai, normalaus dydžio šoninio matomumo veidrodėliai. Dideli stiklai bei stogo bagažinė garantuoja salono jaukumą ir šviesumą (kai kam tai nepatinka). Galima pagirti gerą vairuotojo poziciją - kojoms vietos pilna, vairo padėtis įtikinama, geras matomumas. Į automobilį patogu įlipti ir išlipti, durelės nors ir didelės, bet lengvai darinėjasi. Mašinai jau beveik 10 metų, o kėbulas neturi jokių rūdžių. Žodžiu, Galaxy - šeimos mašina, į kurią sutalpinsite visą reikalingą mantą. Jei išsirinksite Ghia komplektacijos mašiną, joje bus pati pilniausia komplektacija, Zetec versija yra su galingesniais motorais ir šiek tiek sportiškesne pakaba. LX - standartinė komplektacija.
Minusai: minusų daugiau nei pliusų (tikrai, tuo netikėjau, bet ne vienas skundžiasi). Tai nėra pati patikimiausia mašina. Vokietijos Tuv centrai patvirtino, kad savo amžiaus grupėje tai yra vieni nepatikimiausių minivenų. Tiesa, oficialiai "prasčiausias" yra Alhambra, Sharanas irgi blogesnis už Galaxy. Už šiuos modelius nepatikimesni yra tik pusiau amerikoniški Chrysler Voyager, Renault Espace bei Eurovanai (Peugeot 807, Citroen C8, Fiat Ulysse, Lancia Phedra - nors teko girdėti, kad dauguma aspektų jie geresni ir už Galaxy).
Skaudžiausios ligos - dažni priekinių pusašių bei važiuoklės stabilizatorių gedimai. Pakabą tenka remontuoti kasmet (faktiškai - kas 20000 km). Įsitikinau, kad brangesnės dalys tikrai kokybiškesnės, bet gal tik pusmečiu ilgiau tarnauja. Ir remontai nepigūs - nuo 500 lt ir daugiau, priklausomai nuo gedimo). Negaliu atleisti tokių gedimų, nes toks vaizdas, kad minivenui sudėjo eilinio sedano važiuoklę. Be to mašina siūbuoja, yra nestabili. Dar labai dažnai genda kondicionierius. Jis genda kasmet ir pastoviai praleidžia šaldiklį (freoną). Pagrindinės šio elemento problemos - kondicionieriaus kompresorius, prakiūra vamzdeliai. Sugedus kondicionieriui, krinta mašinos variklio sūkiai. Kondicionieriai yra brangiai remontuojami ir apskritai labai lepūs įrengimai.
Nelabai patikimi valytuvai - pasitaiko, kad sušlubuoja varikliukai. Apskritai, valytuvai kažkokie sunkūs, masyvūs.
Dažnai subyra įvairios salono plastmasės (ypač rankenėlės, kuriomis uždaromo durys). Susibraižo plastikinės durelių apdailos. Laimei, plastikas nelinkęs braškėti. Gali būti, kad nusipirkus mašiną bėgant laikui pradės strigti antros eilės sėdynių transformavimo mechanizmas - gali sulūžti bėgeliai, įtrūkti sėdynių tvirtinimas (galinės sėdynės yra trys atskiros - gal ir dėl to).
Iš dar galinčių pasitaikyti bėdų - elektronikos įrengimai (stiklų pakelėjai), automatinių pavarų dėžių gedimai (dažniausiai prasideda nuvažiavus 150000 km).
Nepratusiems valdyti minivenų teks susitaikyti su jų nerangumu. Galaxy blogas tuo, kad jo priekio visiškai nesimato - lengva sulaužyti buferį aikštelėse.
Dyzeliniai varikliai geresni už benzininius, bet su ta sąlyga, kad nenuvažiavę pusės milijono kilometrų. Be to dyzeliniai varikliai yra pasiskolinti iš Volkswagen koncerno (tie patys, kaip ir broliškuose Alhambroje ir Sharanuose). Benzininiai varikliai yra trijų kubatūrų - dvilitris (Ford), 2,3 l (Ford) ir 2,8 V6 (Volkswagen).
Iš dyzelinių variklių reikia išskirti 4 galimus galingumų variantus - 66 kw, 85 kw, 96 kw, 110 kw. geriausia rinktis 97 kw motorą, bet sunku rasti automobilius su tokiu varikliu. Visi šie motorai yra Pumpe - Duse principo (siurblio - purkštuko). Jie visi ekonomiški ir gerai „traukia“ (išskyrus silpniausią). Ekonomiški (nuo 5,5 iki 8 litrų dyzelino 100 km.). Rinkoje dažniausiai sutinkamas 85 kw motoras. Galingiausia versija - puikiai traukia, nedegina daug kuro, bet ne tik sunku nupirkti ir rasti nenuvažinėtą - labai brangūs siurblio purkštuko remontai, brangūs patys purkštukai (1000 lt ir daugiau už vienetą). Todėl nepiktnaudžiaukite pigiu kuru iš neaiškių šaltinių. Dyzeliniuose VW motoruose yra prasti EGR vožtuvai (dažnai užsikemša), pasitaiko turbinų gedimų. Gali pasitaikyti ir brangiai šalinamų dvimasio smagračio (plaukiojančios sankabos) problemų. Agresyviai važinėtuose dyzeliuose gali būti suplyšusios centrinės variklio pagalvės. Iš elektrinės dalies gedimų dyzeliuose šiek tiek problemų gali kelti alkūninio veleno padėties davikliai. Aišku, brangu keisti dyzeliniū motorų dirželius – atsieis gerokai virš tūkstančio litų ( ir daugiau). Keisti dirželius patartina kas 75000 kilometrų. Dyzelių galią galima padidinti su "chip" tiuningo pagalba.
Iš benzininių motorų geriausia rinktis 2,3 l Ford variklį (Dohc, 16 vožtuvų). Ekonomija kaip dvilitrio, sugyvena su dujomis (ne pigiomis) ir degina apie dvylika litrų kuro (su mechanine dėže). Benzino vidutiniškai apie dešimt litrų (automatas – litru daugiau). Fordo benzininiuose motoruose nėra paskirstymo dirželio. Jį atstoja grandinė. Dvilitrės modifikacijos sąnaudos identiškos. Niekas ne pigiau ir ne mažiau. Tiesa, silpnesnis variklis yra mažesnis, jam reikia mažiau alyvos. Fordo benzininiai motorai nėra itin eiklūs ir ekonomiški. Silpnesnės vietos – aušinimo sistema, babinų gedimai. Bėgant metams variklis gali „išeiti į užtarnautą poilsį“. Reikia atidžiai prižiūrėti aušinimo sistemą.
2,8 litro Volkswagen benzininis VR6 motoras puikiai važiuoja tiek su automatine dėže, tiek su mechanine, tačiau jo apetitas yra labai nekuklus – nuo dešimties iki aštuoniolikos litrų šimtui kilometrų. Jis yra patikimas, bet brangesnė jo eksploatacija (gedimų atveju), daugiau lėšų pareikalaus dirželių keitimas.
Iš esmės, jei rasite geros būklės dyzelinį automobilį – geriausia rinktis jį. Nepagailėkite didelės pinigų sumos, net jei išleisite labai daug pinigų. Kai pradėsite juo važinėti, sutaupysite neįtikėtinai dideles pinigų sumas degalams. Deja, gerą dyzelį rinkoje rasti sunku - vakariečiai juos suvažinėja.
Benzininiai motorai šiame modelyje apsimoka tik su dujine įranga. Be to jie nėra super patikimi. Laimei – nesudėtingai taisomi.
Ford Galaxy geresnis už VW Sharan ir Seat Alhambra tik savo kaina - juos pigiau nupirkti. Tiesa, jei norėsite parduoti, geriausia rinktis Volkswageną - jo kaina didesnė dėl prekinio ženklo prestižo, be to ir lengviau parduoti, mažiau nuvertėja, nors tikrai nėr ageresnis ir ne patikimesnis.
Nuvertėjimas spartesnis už Galaxy pirmtako (pirmos kartos). Geros būklės mašina kainuos nuo 15000 litų.
Mašina genda dažnokai, atsiranda įvairių kvailokų gedimų. Mašina tikrai nėra patikima. Visa kita tenkina. Kitą kartą tikrai nepirkčiau ir tokių nenorinčių pirkti darkart pasakyčiau dar ne vieną. Pervertinamas minivenas - rinkoje yra patikimesnių analogų. Teko susidurt su 2000 metų Espace - laikė tikrai geriau, nors techniškai sudėtingas. Ieškokite daugiau tokios klasės mašinų modelių. Prieš perkant reikia labai gerai įvertinti būklę, nes pasiūla didelė, o kokybės - maža.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Stasys | 2013-05-17 |
Ford galaxy 2001m 85kw 1,9tdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvė, galia, ekonomija
Nesamoningas plaukiojantis smagratis su sankaba
|
Automobilis savo erdve ir sėdynių galimybių išdėstymu tikrai vertas pagyrimo. Aukštai sėdi. dideli langai geras matomumas. Galios tikrai pakanka, vežti tokį kėbulą. Variklis ekonomiškas, 6,6l dyzelio, tačiau jo priežiūra nepigi. Šiek tiek informacijos, kiek ir kokie darbai kainuoja šiems galaxy:
Paskirstymo diržo keitimas, komplektas 550lt plius vandens pompa 170lt, su darbu viso 1000lt. Keitimas kas 60000km, jei sudėjus pirmą kartą pilną komplektą, antrą kartą užtenka pakeist diržą ir pompą, gaunasi beveik perpus pigiau.
Plaukiojantis smagratis su sankaba, komplektas 1600lt, su darbu viso 2000lt. Keitimas kas 150000km. Jei jaučiate vibracija, atleidžiant sankabą girdisi garsai, ruoškitės investicijoms. Jei sankaba ok, vibracijų neturi būti jokių, bet nedidelis vibravimas išduoda kad jos gyvavimo laikas baigiasi.
Pusašiai, jiems nudyla šlycai, dėvėti eina po 600-700lt už vieną. Lietuvių auksarankiai sugalvoja juos apvirinti parduodant, į tai atkreipti dėmesį.
Toliau tepalai, filtrai kainos daug maž kaip ir kitų vokiškų auto . Prieš perkant tikrinti sankabą su smagračiu, greičių dėžę ir pusašius, nes dėlto pagrinde parduotą vakariečiai šiuos auto. Oro kondicionierių,ar šaldo, nes nelaiko vamzdeliai. Šie visi požymiai tinka ir sharan ir alhambra.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jonas | 2012-12-18 |
Super auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomija, komfortas, stilius
Jokių
|
Erdvus, universalus auto Super ekonomija 6.5 dizelio Detales pigios, o genda daug mažiau nei pasatai, ar audi Zureti variklio bukle
Pilnas atsiliepimas...
|
|
mister x | 2012-02-06 |
misrerisx
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
jokiu
variklis pavaru deze
|
labai nekoks nepatikimas greita genda nesamone
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rolandas | 2011-12-06 |
Ford Galaxy Ghia TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus seimyninis auto 7 vietos 6 pavaros mieste gal kiek per didelis taciau judrus ir manevringas, vaziuokle minksta, o kelioneje pasakiskas ekonomiskas patogus tiek vairuotojui tiek keleiviams. Jei pirksite su automatine pavaru deze turekite omeny kad jos ganetinai silpnos ir daznai genda. Beja galite rinktis ir kitus variantus VW Sharan arba SEAT Alhambra. Visi sie automobilia identiski skiriasi tik gamintojas ir aisku kaina. Siaip man labiausiai prie sirdies Fordas, kai bus pinigo pirksiu vel Galaxy tik naujesnio modelio.
1.9 TDi tepalai filtrai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
azuolas | 2011-02-15 |
Ford Galaxy
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Siaip masina nebloga, daug vietos. Daug privalumu sildomos sedines, priekinis stiklas, veirodeliai, webasto, autopilotas.... Vaziuokle tokiai masei silpnoka. 1.9 TDI 81kw Kaladeles, stabilizatoriai, atraminius guolius, dirzai... didziausias remontas greicio dezes kap. remontas (sugedo). Kodicionieriaus vamzdelio keitimas (prakiuro).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |