Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
- Neišsiskiriantis dizainas
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Ne pats praktiškiausias klasėje
"Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra GTI versija su 2.0 L Turbo FSI 200 AG varikliu"
Volkswagen Golf Mk5 ir vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Kadangi senesnės kartos Golf buvo kritikuojamas kaip ne itin dinamiškas ir sportiškas automobilis, kuriant šį Golf buvo padirbėta iš peties. Automobilis gaminamas su nauja galine daugiasvirte pakaba (labai panašia kokią turi Ford Focus) kas itin patobulino automobilio elgesį kelyje ir dabar būtent Golf šioje srityje laikomas lyderiu savo klasėje. Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra garsioji GTI versija, kuri turi 4 cilindrų 2.0 L Turbo FSI (Fuel Stratified Injection) variklį su 200 AG (147 kW) ir 280 Nm sukimo momentu. Jei ir to pasirodytų maža – prašom 3.2 litro 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento automobilis pasiekiantis maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėjantis nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės. Ši versija gali turėti ir visų varomųjų ratų sistemą. Naujo Golf interjero medžiagas sunku būtų apibūdinti kaip nepriekaištingas. Galbūt dėl to, kad Golf nekonkuruotų su prabangesniu savo broliu Audi A3. Taigi šios kartos Golf tapo sportiškesnis, geriau valdomas kartu išlaikė daugelį savybių, kuriomis visada pasižymėjo - patikimą elgesį kelyje, patogumą, ekonomiškumą ir talpumą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia R32 versija turi 3.2 litro VR6 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento variklį. Šis automobilis pasiekia maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės:
Buvo pagaminta įspūdingas konseptas pavadinimu GTI W12-650. Šis monstras turėjo Bentley Continental GT 6.0 litro W12 bi-turbo variklį su 650 AG (478 kW) galia, bei 720 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki100 km/h automobilis įsibėgėjo per 3.7 sekundės ir pasiekė maksimalų 325 km/h greitį:
Šios kartos Golf pelnė daugybę apdovanojimų, tame tarpe šiuos:
Buvo pagaminta įspūdingas konseptas pavadinimu GTI W12-650. Šis monstras turėjo Bentley Continental GT 6.0 litro W12 bi-turbo variklį su 650 AG (478 kW) galia, bei 720 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki100 km/h automobilis įsibėgėjo per 3.7 sekundės ir pasiekė maksimalų 325 km/h greitį:
Šios kartos Golf pelnė daugybę apdovanojimų, tame tarpe šiuos:
- Vienas iš dešimties geriausių 2007, 2008 ir 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
- Vienas iš dešimties geriausių 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
- Geriausias 2007 metų automobilis (žurnalas „Automobile Magazine“).
- 2004 ir 2007 metų geriausias nedidelis šeimos automobilis (žurnalas „What Car?“).
- Geriausias 2004 metų automobilis (žurnalas „What Car?“).
- 2004/2005 metų geriausias importuojamas automobilis Japonijoje.
- Geriausias 2004 metų automobilis (laidos „Fifth Gear“ ir „Top Gear“).
Patalpino: Anonimas | 2013-11-05 |
Volkswagen golf 2.0tdi |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Geras valdymas, gan patrauklus
sanaudos, kokybe, surinkimas, nu grynas fufliakas VW absoliuciai
|
Bendras automobilio aprašas |
Na ka galiu pasakyt, pigus mesliukas. Pirkom buvo vaziaves 170000km, dabar 197000. Vidus pigus, isore pigi, variklis kol buvo geras trauke, po remontu nebe. Pats masinomis uzsiimu ir daug teke bandyt, bet kas cia per nesamone tai nezinau. Kas gali pirkti toki slamsta neisivaizduoju. I remontus sukista begales pinigu, tiek kiek pats kainavo ir vistiek dar normaliai nevaziuoja. Is esmes esu ant tokio triperio ant tiek piktas, kad nezinau net ka parasyt. VW nebegamina kokybisku automobiliu, taip paciai kaip ir audi. |
Variklis |
Na per 27000km. sukista be proto daug. Variklio galvute truko, visa perrinkta, viskas deta is vw centro dalys. kainavo 8300lt visas remontas ir po serviso isvaziavus pravaziavau 500km, pradejo i gaza nereaguot, niekas nieko neranda, VW centras neranda, masina vos vaziuoja. Na nezinau, savizudybe, o ne masina. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Ekploatacija kaip paziuresi, man brangi, gal kazkam ji ir gera. Su ja vazinejama tik vokietijoje, visada priziurima kaip reikiant, nelaiko niekas ten. POPIERINE masina, visa jau daziau karta, nuvertejimas nemazas, i keliones jau su tokia baisu jau vaziuot. |
Patarimai perkančiajam |
Patariu pasiziuret kito automobilio. Galbut ju yra dar geru, bet ju resursas yra labai nedidelis, 200000km ir masina po presu, zinau ka kalbu. Sekmes |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 70)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Golf TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis