2019-08-08 |
Mercedes Benz A200, 2008 m. dyzelis- puikus didmiesčio automobiliukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
taupus, patikimas, prie šviesoforo visada startuoja pirmas, aukšta sedėsena, greitas šildymas/kondicionavimas
brangus remontas, žema pakaba, prastokas apšvietimas
|
Tai ekonomiškas automobilis, kuro sąnaudos sudaro apie 40 EUR per mėnesį, kai 30 dienų viešojo transporto bilietas Vilniuje kainuoja 29 EUR. Šiuo atžvilgiu niekas tau nešnopuoja į ausį ir negrumdo, šiltai sėdi ir riedi- namai- darbas- prekybos centrai- namai.
Automobilio išorinis dizainas labai gražus, vidus gana paprastas, kaip pavyzdžiui golfo. Tačiau 2008 m. modelis jau turi šildomas sėdynes, laisvų rankų pokalbio galimybę ir kondicionavimo sistemą.
Minusai: kieta pakaba, pakankamai žemas, todėl pradedančiajam nerekomenduotinas, nes daug tikimybės, kad bamperis bus nuplėštas. Brangus remontas, kadangi mašinos „snukutis“ suspaustas, tai reikia daug išardyti, norint prieiti prie tam tikrų dalių. Automobiliukas dviejų durų, todėl parkuojantis reikia pasilikti vietos durų atidarymui. Keistas šviesų apšvietimo kampas, išvažiavus naktį už miesto prastokas matomumas, tas pats su galiniu žibintu parkuojantis galu- rudenį lyjant ir tamsoje, labai prastai matos, geriau parkuoti priekiu.
Pliusai: beveik negenda, automobilį turiu nuo 2012 m., per septynerius metus remontuotas buvo lygiai du kartus (vieno remonto kaina atsiėjo 300 EUR, kito- 200 EUR). Kas metai pakeičiu tepalus ir tiek žinių. Labai smagiai traukia 1,9 variklis, mieste prie šviesoforo visada startuoja pirmas. Šaltuoju metų laiku labai greitai prikaista salonas, greitai atitirpsta langai (kas aktualu žiemos rytais, kai norisi 10 min. numigti ilgiau), tuo tarpu vasarą kondicionierius nedidelį saloną greitai atvėsina. Smagu aukštai sėdėti.
Bendrai vertinant- rekomenduoju Lietuvos didžiųjų miestų vairuotojams kaip komfortišką, taupią ir patikimą alternatyvą viešajam transportui
Beveik negenda, automobilį turiu nuo 2012 m., 120 000 km. rida, per septynerius metus remontuotas buvo lygiai du kartus (vieno remonto kaina atsiėjo 300 EUR, kito- 200 EUR. Kuro sąnaudos sudaro apie 40 EUR per mėnesį, kai 30 dienų viešojo transporto bilietas Vilniuje kainuoja 29 EUR. Įvertinti savo vairavimo galimybes dėl bortelių :-)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-03-26 |
Mersedesas ir Afrikoje Mersedesas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringumas, salono ergonomika, nedidelės kuro sanaudos, patikimumas.
Labai žema prošvaistė. Važinėti kaimo keliukais, žiemą ar laipioti per bortelius - nerekomenduoju. Aštri pakaba. Pakankamai stipriai krato.
|
Puikus miesto tipo automobiliukas. Deja, dėl lietuviško mentaliteto, atseit - moteriškas automobilis su labai brangiais priežiūros kaštais, todėl jis netapo LT populiarus. Automobilis ypač manevringas, lengvai valdomas, gerai stabdo, talpus, aukšta sėdėsena. Garažo sąlygomis remontas labai sudėtingas, o serviso sąlygomis ypač brangus. Tik dėka ORIGINALIŲ detalių ilgaamžiškumo, užsitikrinamas ne taip dažnas lankymasis pas meistrus. Pvz.: originalus sankabos komplektas (diskas, diskatorius ir išminamas guolis) kainuoja 783 Eur. pakeitimas autorizuotame servise - 520 Eur = 1303 Eurų... Tačiau turint galvoje, kad šis komplektas tarnauja 250 tks kilometrų, gal ir nėra taip baisu. Tiesa, neoriginalus sankabos smagratis kainuoja 520 Eurų, kurį galimai irgi tektų keisti... Iš viso, blogas sprendimas dėl variklio ir kitų agregatų išdėstymo. Generatorius, dirželis ir įtempėjas išdėstyti apačioje, šalia priekinio rato, todėl šis agregatas pakankamai kenčia nuo pertektinės drėgmės. Variklio aušinimas su senomis MB problemomis, labai ilgai šyla (kol variklis neišilęs, naudojamas perteklinis kuras). DPF sistema, veikia taip, kad kuros sanaudas išlaikyti nedidelėmis, pakankamai sudėtinga. Automobilio durų vyriai - tikras nesusipratimas, per laiką susidėvi ir pradeda strigti, ko pasekoje išlieka galimybė, ypač duris naudojant intensyviai, sulaužyti durų vyrių tvirtinimo vietą. Problema su variklio alyvos lygio davikliu. Tradiciškai jis pradeda strigti, tai yra be jokio pagrindo įsijungia čaižus tepalo variklyje trūkumo įspėjimas, kuriam pašalinti gali tekti pakloti - 200 Eurų (daviklis ir darbas). Probleminis indukcinis variklio užvedimo raktas. Pasitaiko atvejų, kad jis streikuoja, dažniausiai taip ir nepavyksta nustatyti priežasties, ar tai rakto ar spynelės ar el.dalies gedimas (raktelio gamyba ir parinkimas kainuoja - 350 Eurų). Perkant naudotą W169 kėbulo MB, verta pasverti ar įsigyjant sąlyginai pigų automobilį (2500 - 3500 Eurų) esate pasiruošę brangiam remontui, kuris, kai kuriais atvejais gali viršyti naudoto automobilio kainą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vairuotojas | 2015-02-25 |
Miesto auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringumas, sedėjimas aukštai (geras matomumas), patogus parkavimasis
rūdys, garso izoliacija
|
Tinkamas vairavimui mieste. Geras manevringumas. Ypač patogus parkinantis ankštame kieme ir pan. Keliaujant užmiestyje pradeda nervint garso izoliacija.
Minusai: baisingai rūdyja durelės Jai nevažiuoti pas oficialius aptarnautojus (suktoki veikėjai), tai dar gyventi galima.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|