Markės
1827 iš 1912
Volkswagen Golf, (Mk5) 2003 - 2009
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 23
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Ne pats praktiškiausias klasėje
"Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra GTI versija su 2.0 L Turbo FSI 200 AG varikliu"
Volkswagen Golf Mk5 ir vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Kadangi senesnės kartos Golf buvo kritikuojamas kaip ne itin dinamiškas ir sportiškas automobilis, kuriant šį Golf buvo padirbėta iš peties. Automobilis gaminamas su nauja galine daugiasvirte pakaba (labai panašia kokią turi Ford Focus) kas itin patobulino automobilio elgesį kelyje ir dabar būtent Golf šioje srityje laikomas lyderiu savo klasėje. Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra garsioji GTI versija, kuri turi 4 cilindrų 2.0 L Turbo FSI (Fuel Stratified Injection) variklį su 200 AG (147 kW) ir 280 Nm sukimo momentu. Jei ir to pasirodytų maža – prašom 3.2 litro 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento automobilis pasiekiantis maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėjantis nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės. Ši versija gali turėti ir visų varomųjų ratų sistemą. Naujo Golf interjero medžiagas sunku būtų apibūdinti kaip nepriekaištingas. Galbūt dėl to, kad Golf nekonkuruotų su prabangesniu savo broliu Audi A3. Taigi šios kartos Golf tapo sportiškesnis, geriau valdomas kartu išlaikė daugelį savybių, kuriomis visada pasižymėjo - patikimą elgesį kelyje, patogumą, ekonomiškumą ir talpumą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia R32 versija turi 3.2 litro VR6 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento variklį. Šis automobilis pasiekia maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės:





Buvo pagaminta įspūdingas konseptas pavadinimu GTI W12-650. Šis monstras turėjo Bentley Continental GT 6.0 litro W12 bi-turbo variklį su 650 AG (478 kW) galia, bei 720 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki100 km/h automobilis įsibėgėjo per 3.7 sekundės ir pasiekė maksimalų 325 km/h greitį:





Šios kartos Golf pelnė daugybę apdovanojimų, tame tarpe šiuos:
  • Vienas iš dešimties geriausių 2007, 2008 ir 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
  • Vienas iš dešimties geriausių 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
  • Geriausias 2007 metų automobilis (žurnalas „Automobile Magazine“).
  • 2004 ir 2007 metų geriausias nedidelis šeimos automobilis (žurnalas „What Car?“).
  • Geriausias 2004 metų automobilis (žurnalas „What Car?“).
  • 2004/2005 metų geriausias importuojamas automobilis Japonijoje.
  • Geriausias 2004 metų automobilis (laidos „Fifth Gear“ ir „Top Gear“).
Lankytojo
reitingas
4.0

Atsiliepimai įvertinti 149 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: DK | 2016-11-04
#VW GOLF V 1.9 TDI 2005m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
1.9TDI ekonomiškas. Lengvai valdomas. Gana kokybiškas.
Silpna garso izoliacija. Prastos kokybės vidaus detalės(mygtukai, rankenos vidinės), nusitrina guma, atrodo baisiai.
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Tamsiai mėlynos spalvos. 4 durų. Ekonomiško variklio 1.9 TDI 77KW 6 bėgių mechaninė pav.dėžė. Tai ekonominės klasės automobilis iš jo nereikia tikėtis daug, aš to ir nesitikėjau ir mane jis tenkino. Važinėjau su juo dvejus metus. Rida rodė 220000, nors patikrinus ji buvo 270000 (dėl 50000 sukti, nežinau). Išpildymas jo, buvo daugiau negu bazinis. Pritemstantis gal.veidrodėlis, kritulių daviklis, automatinės šviesos (palydėk namo ale), kinietiškas, tačiau malonus TOUCHSCREEN magas su USB ir AUX. įsidėjau dar galinė vaizdo kamerą, kadangi parktronikų nebuvo, o gamykliškai galiniame bamperyje yra palikta skylė kamerai, laidai prasiveda labai lengvai. Truputi jau puolė rudys(po durelių rankenėlėmis ir tose vietose, kur nuo akmenukų "nukapoti" dažai buvo. Salonas veliūras, tačiau malonus ir gana patogi sedėsena, žinoma, mašina nėra itin minkšta, bet ir ne liaudiškai "kibiras". Nors pas mane vasariniai R17 GTI ratlankiai, tačiau tik vairas kietesnis tapdavo po žieminių R15, važiavimas nesiskyrė, važiuoklės atveju. Nupirkau tvarkingai prižiūrėta iš vaikino, kuris dirbo(gal dar dirba) Kaune, Toyota servize, tad nagingas žmogus. Aš taip pat myliu daiktą, kuris man tarnauja ir stengiuosi išlaikyti jį kaip galima kokybiškesnį. Galios atžvilgiu 77KW nedaro stebuklų, tačiau tarnauja kaip priklauso. Ačiū Dievui, kad taip pat Kaune pas pažįstamus elektrikus nuvežiau žadama pirkti VW GOLF V 2.0 TDI, atrodė visapusiškai tvarkingas, o,kad visi purkštukai mirę buvo, to nepasakę, kai tiesa buvo į akis drėbta, tiesiog nusisuko ir išvažiavo (ši info tiems, kas ieško 2.0) pasitinkrinkit. Geri irgi varikliai, tačiau lepūs, reikia rinktis vieno velenėlio ir tikrai prižiūrėtus.
Variklis
1.9 TDI 77kw. Taip aš pakėliau variklio galią, kadangi viską patikrinus, tai yra turbinos kompresiją, purkštukų darbą visos sąlygos leido tam, tad švelniai padidinta galia iki 98kw. Važiavimas pasikeitė, bet ne kardinaliai, tačiau į gerąją pusę. Per metus laiko, variklio darbas niekaip nepablogėjo, tuo pačiu ir tai, kas susiję su sankaba (viskas buvo tvarkoje). Ekonomiškas jis tikrai, o trauka nenuvilia. 1.9 savo vardą jau užsitarnavęs, kaip darbinis arkliukas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nupirkus pasikeisti man nieko nereikėjo. Periodiškai keičiau tepalus ir filtrus. Po metų pakeičiau visus stabdžių diskus su kaladėlėmis(kainavo 100eur., pirkau su nuolaidomis,per pažįstamus, darbas taip pat) Važiuoklė, per 2 metus pakeičiau vieną traukę, daugiau nieko, net keista pagalvojus. Pravažiavau apie 40 tūkst.
Patarimai perkančiajam
Daug yra mūsų rinkoje jų. Visokiausių, nepatingėti, nuvežti važiuoklę pasitikrinti. Aš rinkčiausi 1,9 TDI DSG automatine. Su pilna GTI apdaila, tai tik malonumo reikalas žinoma. Ir keturių durų. Jeigu renkatės 2.0 TDI 103KW, rinkitės 1 velenėlio ir būtinai tikrinkite pasijungę ant diagnostikos, purkštukų darba, turbinos slėgį. Nupirkus tokį, iškart keisčiau diržus/vandens pompą/teplaus/su tepalų siurblio ašelėmis ir filtrus visus. apie 500EUR investiciją iškart. Ekonomiškas ir paprastas automobilis, kuris turi tarnauti, VW tarnauja žmonėms, jeigu nėra kaip dažnai būna NUJOTI ir pridaryti nesamonių. Sekmės!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 29)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt