Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Komfortiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- GTI
TRŪKUMAI
- Neišsiskiriantis dizainas
- Gana brangus
"Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema"
Tai vienas iš tų automobilių, kuriuos itin sunku sukritikuoti, tačiau kartu sunku likti kažkuom nustebintam. Tai puikus automobilis kokybės kartelę kilsterėjęs dar aukščiau. Septintos kartos Golf dizainas yra evoliucinis – visi dizaino elementai išliko tie patys, tik tapo kiek aštresni ir agresyvesni ir dar labiau pritaikyti prie kompanijos propaguojamo stiliaus. Priekiniai žibintai buvo įkvėpti Passat, Polo ir Phaeton modelių, o galiniai – iš to paties Passat. Automobilis atrodo ne tik dinamiškiau, moderniau bet ir tapo lengvesnis, nors yra 5 cm ilgesnis, tiek pat ilgesnė ir jo ratų bazė. Privalumai matomi visur – automobilio ratai yra arčiau kampų, todėl Golf atrodo sportiškiau, salone daugiau vietos, o ir saugumo lygis padidėjo. Naujoko viduje karaliauja subtilus stilius ir itin kokybiškos medžiagos. Visi Golf variantai turi 5.8 colių LED lietimui jautrų ekraną, nors jis nėra tobulas. Ekranas spalvas atkuria neitin kokybiškai, o ir į paspaudimus reaguoja nenoriai. Prietaisų skydelis standartinis ir paprastas – dvi ryškios rodyklės rodo esminius parametrus: greitį ir variklio apsukas. Tarp spidometro ir tachometro įtaisytas juodai baltas ekranas, kuriame galima matyti pagrindinius automobilio parametrus: kuro sąnaudas, radijo ar MP3 informaciją, navigacinės sistemos nurodymus ar tiesiog laiką. Paprasta, subtilu, tačiau visada madinga. Kitas svarbus privalumas – automobilis yra tikrai erdvus ne tik priekyje sėdintiems, bet ir ant galinių sėdynių sėdintiems keleiviams. Čia dviems suaugusiems keleiviams vietos užteks ne tik pečiams, galvai, bet ir kojoms. Bagažinės erdvė taip pat nenuvils. Dauguma Golf pirkėjų rinksis vieną iš dviejų TDI dyzelinių variklių: 1,6 arba 1,9 versijų. Pirmoji turi 104 AG, antroji 150 AG. Puikiai įvetintas ir benzininis 1.4 TSI variklis su 140 AG galia. Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema. Bluemotion versijos šių sistemų pagalba leidžia maksimaliai sutaupyti kurą, o CO2 emisiją sumažinti iki įspūdingų 82 g/km. Kelyje automobilis elgiasi nepriekaištingai – varikliai džiugina geru sukimo momentu, pakaba rafinuota, puikiai sugerianti kelio nelygumus, tačiau neatitraukianti vairuotojo nuo vairavimo proceso. Nenuostabu, kad iš naujos kartos Golf visada daug tikimasi, todėl jokios silpnybės jam nebūtų atleidžiamos. Volkswagen kompanija tai puikiai žino ir paprastai pirkėjų nenuvilia.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Volkswagen Golf buvo pripažintas Europos metų ir Pasaulio metų automobiliu 2013 metais.
Galingiausia R versija turėjo dviejų litrų 300 AG variklį:
Galingiausia R versija turėjo dviejų litrų 300 AG variklį:
2019-12-08
technologijos.lt
„Volkswagen“ pardavė 100000-ajį „e-Golf“ - kodėl greitai šio elektromobilio bus atsisakyta? „Volkswagen e-Golf“ yra vienas iš geriau žinomų elektromobilių. Ir jo populiarumas tik auga. „Volkswagen“ ką tik pardavė 100000-ajį „e-Golf“, tačiau jau visai greitai šio elektromobilio bus atsisakyta. Kodėl?
„Volkswagen e-Golf“, žinoma, nebuvo iš pat pradžių kuriamas kaip elektromobilis. Baterijos ir elektriniai varikliai čia užima vietą, kurioje dar visai neseniai buvo vidaus degimo variklis, transmisija ir degalų bakas. Tai nėra taip blogai, tačiau pilnai įkrautas „e-Golf“ įveikia tik apie 230 km.
Tačiau nemanykite, kad „e-Golf“ yra niekam neįdomus elektromobilis. Jo pardavimai yra neblogi ir, tikriausiai, dar turi potencialo gerėti. „e-Golf“ yra ypač gausiai perkamas Norvegijoje, Vokietijoje, šiek tiek mažiau - JAV ir Jungtinėje Karalystėje. „Volkswagen“ ką tik pardavė 100000-ajį „e-Golf“. Jis, žinoma, yra sukurtas septintosios kartos „Golf“ pagrindu. Tačiau ką tik pasirodžiusi aštuntoji „Golf“ karta savo elektrinės versijos neturės. Kodėl? Dėl štai šio automobilio:
ID.3 visiškai užpildys „e-Golf“ vietą
©Gamintojo nuotrauka
Tai, kad „Volkswagen“ gamoje trumpam sumažės elektromobilių yra šiek tiek keista, tačiau kam konkuruoti su savimi. ID.3 ir „e-Golf“ yra maždaug to paties dydžio ir dalyvauja tame pačiame rinkos segmente. Rinktis tarp vieno ir kito yra beprasmiška - priklausomai nuo baterijos dydžio ID.3 gali įveikti ir 550 km. Tiesą sakant, vos per pusvalandį 100 kW įkrovimo stotelėje ID.3 gali įgauti 290 km. „e-Golf“ gaminamas Drezdene, kur jau kitų metų rudenį bus surenkami ID.3 hečbekai. Kitaip tariant, „e-Golf“ skaičiuoja paskutinius savo mėnesius, o tada turės pasitraukti iš ID.3 kelio.
Elektromobilis, kuris niekada nebuvo kuriamas vidaus degimo varikliui, turi daugybę pranašumų. Jame - daugiau vietos baterijoms, kurias galima sumontuoti žemiau ir tolygiau paskirstant svorį. Jie taip pat gali pasižymėti kiek kitokiu dizainu, nes nereikia galvoti apie dideles oro paėmimo angas ir aušinimo groteles. Galiausiai, ir salono dizainas gali būti kitoks, nes transmisijos tunelis tiesiog neegzistuoja. Tai, ką galima pasiekti ID.3, „e-Golf“ yra nepasiekiama.
Tačiau tai kartu yra ir įdomus faktas - „Golf“ yra toje pačioje kategorijoje kaip ID.3. Nors ir netiesioginiai, šie automobiliai bus konkurentai. Kada nors ID.3 (ar po jo seksiančio modelio) pardavimai aplenks „Golf“ skaičius. Kada nors gaminti „Golf“ tiesiog nebeapsimokės. Taip švelniai ir gražiai elektromobiliai didžiųjų gamintojų gamose po truputį pakeis savo pirmtakus.
|
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Golf TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis