Tadas | 2023-12-06 |
Audi A3 8p 2007m 1.9TDI 77kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas gražesnis nei golfo
Tikrinti prieš perkant servise
|
Senasis gerasis pumpaduzas, važinėju 3 metus. Pirkau su 240k rida pagal pasitrinusi odini vairą pravažiavo dvigubai. Rimtu gedimų nebuvo, kainos dalių adekvačios. Silpna salono garso izoliacija. Traukos pakankamai. Bagažine milžiniška. Važinėjant ilgais atstumais trūksta 6 pavaros. Sekanti karta nepirkčiau LT važinetos kruva paslėptu defektu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gab | 2023-07-01 |
Daili išvaizda
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizdus
Kieta mašina
|
2005m nors sena bet gražios išvaizdos ,2.0 103kw puikus ir patikimas variklis ,jokių problemų su purkštukais ar kitom dyzelių problemom.
Aišku ką nusipirksi tą ir gausi tokių metų ,pagrindinė liga buvo galinės lempos rasojimas ir didelė korozija.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2023-01-28 |
Audi a3 8p
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikima auto,visada parves namo bet kokiu oru
Megsta parudyti
|
1.9 77kw TDI. Gan garsiai veikia,bet patikimai. Pravaziavau apie 30tukst km ir nebuvo bedu. Rode 230k km rida kai pirkau,bet tikrai atsukta ir daug. Vaziuokle patikima,bet kietoka. Ant kelio laikosi labai gerai,tikslus vairas. Elektroninis vairo stiprintuvas,bet neprobleminis kaip fiato. Garso izoliacija kaip mazai auto nebloga. Traukos tik mazoka is 77kw. Is trukumu tai megsta parudyt ir tepalo daviklis silpnesne vieta
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-12-10 |
2005 AUDI A3 2.0 TDI (BKD VARIKLIS) S-LINE 5 durų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas, ekonomiškas, gera garso izoliacija, interjero medžiagos, gera pakaba, gera pavarų dėžė, gerai valfdomas, erdvus salonas, talpi bagažinė, stabilus kelyje, informatyvus vairas, gera įranga, ergonomiškas salonas, manevringas, saugus, gražus dizai
Silpnas variklis, brangus išlaikymas, brangus nusipirkti
|
Asmeniškai automobilio dizainas yra labai gražus. Gražios linijos, s-line variantas su pažeminta pakaba, R17 lietais ratlankiais, lūpa prie priekinio bamperio ir žinoma S-LINE ženkliukais prisideda prie išorinio automobilio grožio. Salono surinkimo kokybė yra tikrai aukšta. Kokybiškos medžiagos, lengvas ir paprastas valdymas, patogios s-line sėdynės su gana dideliomis atramomis, tad posūkiuose į šonus nemėto. Paprastas ir aiškus skydelis, borto kompiuteris informatyvus(rodo kuro sąnaudas, radijo informaciją, daugelį klaidų su paaiškinimais). Garso izoliacija yra tikrai gera. Kuro sąnaudos mieste yra apie 7.2l/100km, užmiestyje priklausomai nuo greičio. Važiuojant 90-100 kuro sąnaudos apie 3.5-4, 130 apie 5 litrus. Automobilis yra tikrai manevringas, posūkiuose nesusvyruoja, body-roll tikrai nesijaučia, variklis elgiasi smagiai, mieste galios tikrai užtenka. S-line pakaba yra kietoka, "sportinė". Asmeniškai man tai per daug bėdų nesukelia, nes man patinka kietos pakabos, kadangi automobilis stovi tvirčiau, tačiau ieškantiems komforto ir nenorintiems stabdyti prieš duobes ir gulinčius policininkus, siūlyčiau rinktis ne s-line variantą. Vietos priekyje yra sočiai, gale sėdintiems žmonėms yra taip pat patogu. Bagažinė yra pakankamai erdvi kelionėms ir vietos yra tikrai užtektinai. Na o dabar kalbant apie patikimumą tiek gražių žodžių pasakyti, deja, negaliu. Automobilis pirktas su 266000 rida, yra serviso knygutė, automobilis prižiūrėtas AUDI servise, pagal VIN kodą bei prijungtą VCDS laidą prie automobilio kompiuterio rida yra tikra. Sprendžiant iš salono ir bendros būklės galima tuo tikėti, tačiau tai nuo problemų vis tiek neapsaugojo. Neskaitant tepalų, diržų keitimo, teko pradžioje pakeisti kuro aušintuvą, kadangi šis buvo skilęs ir pro jį bėgo dyzelis. Ši problema buvo gana pigiai išsprendžiama. Nuvažiavus apie 10 tūkst. pradėjo lysti visos kitos bėdos. Kelis kartus atšoko aušinimo skysčio žarnos, sulūžo flanšai. Per droselinę sklendę bėgo tepalas. Bevažiuojant į darbą išsitaškė turbinos sparnuotė, dalis sparnuotės gabalėlių nuėjo į intercoolerį, tad teko keisti ir turbiną, ir intercoolerį. Variklis valgo tepalus, apie 0.5l/3000km, tad tenka vis dapylinėti. Antifreezo bėgimas per flanšus toliau tęsiasi, dabar antifreeze kapsi per webasto, tad vėlgi tenka jį keisti. Perkant automobilį specialiai žiūrėjau, kad būtų BKD kodas, bet tai neapsaugojo nuo daugelio bėdų. Apibendrinimas būtų toks, jog jeigu tikrai pavyksta rasti šį modelį su maža rida bei gera variklio būklę, jis gali būti geras variantas dėl savo aukštos klasės interjero bei išorės ir smagaus vairavimo. Jeigu šis automobilis neturėtų tiek daug problematiškų mazgų, tikrai jį rekomenduočiau, tačiau po mano patirties sunku jį kažkam rekomenduoti būtent dėl patikimumo klausimo. Žinoma, galima teigti, jog man pateko "nudrožtas" variantas, tačiau koks garantas, kad jums irgi nepapuls toks variantas. Norint patikimo automobilio, šio rinktis nerekomenduočiau, nebent tikrai galite įsitikinti dėl mažos ridos ir variklio būklės. Atkreipti dėmėsį į ridą, salono būklę bei variklio būklę. Patarčiau vengti aukštos ridos, prieš perkant nepagailėti 20 eurų ir nuvežti į patikimą servisą profesionaliai ekspertizei. Anot daugelio, perkant dyzelinius 2 litro variklius reikia žiūrėti, jog būtų BKD variklio kodas, tačiau negaliu patvirtinti kiek tai tiesa.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-07-14 |
Audi a3 8p
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera garso aparatūra, gera trauka.
Didelės kuro sanaudos , vibracija
|
Didelės kuro sanaudos , fsi 2.0 variklis , retas meistras nusimano apie sotus variklius. Automatine pavarų dėžė.
Žiūrėkit dyzelius jeigu kas nors domitės.
Trauka įspūdinga, komfortas geras . Gera garso aparatūra paprasta ne bose.
Mėgsta parudyti slenkciai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-06-09 |
Vokiška kokybė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
tylus, malonus vairuoti, greitas, patikimas,
Kieta pakaba, žemas dugnas, žemas priekinis stiklas (nesimato šviesoforų)
|
Audi A3 2,0TDI, 2010-ųjų metų, penkių durų modelis, variklis čipuotas ~200AG.
Variklis labai, labai malonus: tylus, paspaudus gazą solidžiai sumurkia, o greičio rodyklė smagiai pakyla. Užmiestyje stebėtinai taupus, o mieste nesijaučia, kad mažiau vartotų už mūsų 7-vietį Nissan Qashqai.
Pakaba tikrai tyli, tiksli, bet kieta. važiuojant per duobes ji ne barška ir ne dunda, tik jaučiasi smūgiai ir kratymas. Komplekte su žemu dugnu turime greitkelių automobilį, nes netgi mieste žiemą norėtųsi aukštesnio dugno. Dėl to žiemines padangas jai sukomplektavau 1 numeriu aukštesnes, ir tikrai vertėjo, nors to nerekomendavo nė vienas specialistas. Važiavimas tapo juntamai komfortiškesnis, dugnas ~11mm pakilo (net iki ~130mm!).
Salonas kokybiškas, tylus, maloniai suprojektuotas, tik priekinis stiklas pasibaigia labai žemai - stovint pirmoje eilėje prie šviesoforo, tenka kone atsigulti ant vairo, kad pamatytum signalą.
Nors mašinai 12 metų ir nuvažiavus ~210,000 (rida tikra, žinome visą jos istoriją nuo pat salono), važiuojant ji jaučiaisi kaip naujesnė už žemesnio segmento, nors ir didesnes. Žodžiu, Premium kokybė aiškiai juntama. Ir ne tik važiavime - atsidarius kapotą, palindus po dugnu visur matosi aukštesni reikalavimai ir pačiam projektui, ir pagaminimui. Pvz akumuliatorius suvyniotas į tokį futliarą - švarus, šiltas ir be jokių galimybių netyčia užtrumpinti. Visi kabeliai, bakeliai, žarnos - stori, tiksliai savo vietose. Taip ir įsivaizduoju, kaip servise atsidaręs koks meistras iškart pajunta pagarbą ir nori nenori atsakingiau su ja dirba, nei su kokia nors Dacia.
Visgi manau, kad Lietuvai tai mažai kam tinkamas automobilis. Kasdieniam važinėjimui po miesta (į darbą, vaikų mokyklas) ji per didelė, bagažinė nuolat tuščia, o toks galingas variklis ir visas potencialas neišnaudojamas. Žiemai, sodybai ar netgi parkavimo aikštelėms ji per žema, reikia labai saugoti priekinį bamperį, sunkiau išlipti, matyti visą perimetrą. Ji tikrai stabili gerame kelyje prie 180kmh, bet pas mus autostradose juk leidžiamai iki ~140kmh, o Vilniuje ji būtų greitesnė, jei turėtų minkštesnę pakabą, nors ir silpnesnį variklį.
Jos ir dizainas toks truputį Shizovas: priekis kaip prabangios, sportiškos Audi, o galinė stogo dalis - ištęsta kaip senesnio Golf universalo.
Manau, ji tinkama kaip vienintelis nedidelės šeimos automobilis, kur "tėtis mėgsta sportišką važiavimą".
Kaip vokiečiai sako - "dem Aelter entschprechend", t. y. maždaug taip, kaip galėtum tikėtis tokio amžiaus automobiliui. Per metus keitėme vieną kitą pakabos detalę, radiatorių, lemputes, stapdžių kaladėles. Rūdžių nėra (buvusi Ispanijoje, 1 savininko Garagewagen). Mažiau bijoti ridos, žiūrėti buvusio eksploatavimo. Turėti omenyje, kad Audi iš principo atsakingiau eksploatuojama, nei pvz. Ford ar Opel, nes savininkas ją pirkdamas jau sumoka PREMIUM kainą ir atitinkamai prižiūri, o dar prisideda aukštesnė originali pagaminimo kokybė. Taigi, Audi su 300,000 rida vidutiniškai bus kur kas geresnė nei analogiška Citroen, Fiat ar Nissan.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-10-15 |
Brangus, neekonomiškas, problematiškas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Graži tiek iš išorės, tiek iš vidaus
Neverta pinigų
|
Turim šeimoje A4 B7 1.9TDI manualą ir šitą A3 2.0 TFSI 147kW automatą.
A4 valgo ~7l/100km dyzelio, A3 ~10l/100km benzo. A4 užpili pilną baką ir važinėji visą mėnesį, tai A3 pilt po pilną kas pusantros savaitės reik. Atrodo, kad kibirais ji tą benzą degina.
Yra toks liaudiškas nusistatymas, kad va benzas paprastas kaip 2x2, o dyzelis labai ten sudėtinga... Tai su šitu varikliu sudėtingumas identiškas tikriausiai. Atrodo kaip dyzelis, garsas kaip dyzelio, priežiūros dar klausimas kuriam daugiau reik.
Dar toks liaudiškas nusistatymas, kad Prancūzai nuolat genda, nes daug šūdinos elektronikos, o vat Vokiečiai neužmušami. Tai šitoje tas pats kiekis šūdinos elektronikos kuri labai sėkmingai genda. Žiemą reikėjo biškį ABS ir ESP padirbti, tai kelios dienos ir nusprogo sensoriai :) Galinis valytuvas... na su visomis šių metų audi tas pats - galima pamiršt kad tokį turi, arba keist kas pusę metų.
O su pačiu varikliu galiausiai buvo nemažai bėdų. Jų liga yra perkaisti, o perkaitus išsilydo plastmasės ir prišiukšlina visą karterį, tada jomis kišasi filtras, užsikišus filtrui tepalo nebepaduoda... Teko ilgai ieškoti kas apsiims taisyti, o ir tie kur taisė prasikeikė, peržegnojo ir pasakė "na gal kelis mėnesius gyvens". Kaip tik po kelių mėnesių lengvo važinėjimo ir užkalė. Ir čia ne vienetinė bėda, internete paieškojus pilna identiškų simptomų. Pagrinde pas Amerikiečius, nes šitas variklis jų rinkai. Laikai kai Vokiečiai gamino geras mašinas baigėsi. Maždaug ties šita karta. Pamirškit tuos senus kliedesius ir pažvelkit į situaciją šviežiom akim.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ramūnas | 2019-12-06 |
Audi A3, 8P, 2009, 2.0 TDI, 3 durų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dydis (ypač mieste tai jaučiasi), kokybė, važiavimo/vairavimo savybės, paprasta eksploatacija. Tai Premium klasės atstovas
Didelė kaina, nors ir pagrįsta, bazinės versijos labai skurdžios
|
Puikus kompaktiškos klasės Premium atstovas. Išvaizda: vėl gi tai skonio reikalas, bet ši mašina simpatiška, ypač po atnaujinimo 2009 metais (būtent apie ją ir rašau)-naujos formos, piktesnis priekinis buferis, priekiniai žibintai, tiksliau jų vidaus lempučių išdėstymas, atnaujinta spalvų paletė. Dizainas-santūrus, bet kuria rimtos, kokybiškos mašinos įspūdį. Beje, triduris man gražesnis ir proporcingesnis, nei Sportback. Viduje-puikios (Audi tai būdinga) medžiagos, vėlgi po atnaujinimo jungikliai, mygtukai pagražinti (gamintojas, matyt, atkreipė dėmesį ir padarė išvadas po turėtojų pastabų apie nusitrynusius mygtukus:), truputį išdėstymas pasikeitęs, bet viskas savoje vietoje, nereikia spėlioti ir ieškoti, kas kur yra, ką reiškia ir pan. Sėdėsena-žema (man patinka, nes taip geriau jaučiu automobilį, todėl man tai "pliusas", kitiems-SUV mylėtojams-"minusas"). Keista, nes važiuoklė praktiškai tokia pati (matyt, tai lemia konstruktorių "mažos" gudrybės), kaip brolio "Golf", bet žymiai standesnė. Tai lemia sportiškesnį charakterį ir geresnį laikymąsi ant kelio, bet aukojamas komfortas, tiesa, labai nedaug. 2 litrų dyzelis Common Rail (beje, montuotas kaip tik po atnaujinimo) su tais pačiais 103 kW, 320 Nm-tylesnis (kai sušyla), švelnesnis, todėl ir malonesnis, sakyčiau, elastingesnis lyginant su PD. 6 pavaros, nors 6 pavara žemoka, todėl važiuojant magistralėje beveik leistinu greičiu, apsukos aukštokos ir kuro sąnaudos didokos. Jei norit 4 litrų 100 km, tai yra įmanoma! bet greitis turi būti ~ 85-90 km per val. Remontas niekuo neišskirtinis, nes tai vokiškas automobilis vokiečių gamintojo, kurio konstruktoriai galvoja apie tai, kad automobilį reikės kartas nuo karto remontuoti, todėl ir sprendimai logiški (dažniausiai), be "paslapčių", kurios būdingos kitų šalių gamintojams. Tačiau ir čia yra niuansų. Pvz. Priekinių žibintų lempučių keitimas (atkreipiu dėmesį, kalbu apie po atnaujinimo gamintą mašiną)-tam, kad pakeisti pvz. trumpų šviesų (H7) lemputes teks nuimti buferį. Galbūt, turint mažus mažus delnukus įmanoma pakeisti neardžius, bet realiomis sąlygomis nepavyks. Ar jis patikimas? Manau, kad viskas priklauso nuo to, kas anksčiau eksploatavo automobilį. Lyginant su kitais-taip. Netgi su legendomis apipinta Toyota (turėjau kelias skirtingu laiku gamintas, todėl turiu pagrįstą nuomonę). Apie EGR ir DPF nesiplėsiu, visų pseudo "ekologiškų" automobilių bėda ir čia ji yra, o sprendimai įvairūs;) . Pagrindinio variklio diržo keitimas pagal gamintoją, kas 210 t.km., jo keitimo kaina-priimtina. Ar dabar AUDI cinkuojamos, kaip anksčiau, ar galvanizuojamos (skirtingi procesai ir naudojamos medžiagos), kaip daugelis gamintojų, neatsakysiu, gal kas žino geriau, bet korozijos šios mašinos nebijo, o jei matosi kažkokios rūdelės, tai byloja apie... Dar keli techniniai dalykai. Ratų išnešimas A3 kitoks, nei Golf-kiti deda nuo jo ir nesuka galvos, aš-nerekomenduoju, nes tai atsiliepia automobilio eksploatacijai (be reikalo apkraunamos pakabos detalės) ir keičiasi valdymo savybės. Bet čia tiems, kam tai rūpi:) Apie nuvertėjimą sunku ką rašyti, nes aš asmeniškai visada nusiperku, pasak mano draugų ir "specialistų", labai brangiai. Bet aš perku automobilį sau, todėl man rūpi, ne tik kaip jis atrodo (kokybiškas automobilio paruošimas pardavimui kainuoja~ 100 Eurų), bet ir koks jis yra, o tai byloja detalės, į kurias kreipiu dėmesį, o ne į (per-)pardavėjų pasakaites. Ieškokite automobilio, o ne kainos ir viskas bus OK! Ieškantiems transporto priemonės, Audi A3 tiesiog per brangus, per kietas, per mažas, per paprastas. Golf, irgi ,beje, ne pigus, bet komfortiškesnis, talpesnis, erdvesnis. Ir dar kartą-netikėkite pardavėjų pasakomis apie tai, kad automobiliui 10 metų, todėl jis "gali" būti nudrožtas, nutrenktas, smirdintis, nors ir išblizgintas, ne kartą daužytas, nekokybiškai remontuotas ir pan. Automobilio paieška realiai trunka nuo 1 iki 6 mėnesių, transporto priemonių-iki pusė valandos. Sėkmės rinkimuose!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-09-15 |
Audi a3 2.0 FSI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
gera garso izoliacija, išvaizdus. mažas nuvertėjimas.
bėda su varikliais 2.0 FSI, kietoka važiuoklė. didelės kuro sąnaudos, kaip tokios klasės automobilio.
|
Automobilį turiu virš 1 m. Daugiausia važiuojamas mieste. Nepasisekė su varikliu. Kaip mechanikai kalba, kad čia jų bėda. Variklis dirba garsiai kaip dyzelis, turi begalė pašalinių garsu (kažkas traška ant laisvu apsukų, taip pat greitėjant žemom apsukom). Visą laiką dega "check engine" lemputė. Meta vanuso klaida. Interneto platybėse pasiskaičiau kad variklio grandinė barška (timing chain). Nukėlus variklio galvos dangtelius, visas variklis pilnas suodžių kaip dyzelis, tačiau variklio grandinė su įtempėjas sveika. Tikriausia vanusas neveikia kaip turėtų, o barškėjimas iš kuro siurbliuko. Kaip sakė mechanikai čia jų bėda (naujo vanuso kaina 800 e, siurbliuko - 500 e. ).Tai nusprendėme važiuoti tol kol važiuos, o paskui pakeisime variklį. Jau nuvažiavome 20 k km. Be barškėjimų įvairių ir lemputės "check engine" daugiau gedimų jokių neatsirado. Tepalų nevalgo, nors servize sakė, kad valgys. jokio dūmo nemeta, bet duslintuvas visą laiką šlapias. atkreipiu dėmesį į kitų audi a3 2.0 dirba jos visos negražiai ant laisvų apsukų ir greitėjant žemomis apsukomis. Viso kitką, veikia kaip priklauso. salone garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui puiki. važiuoja ganėtinai kietai. Remonto kainos kaip ir visų audi. Patarčiau rinktis dyzelinį, nes benzininiai turi savo problemų, Lietuvoje mažai meistrų benzininių variklių, taip pat FSI didelės kuro sąnaudos ir varikliai nesidujina. Kiek skaičiau nuo 2012 metų FSI (TFSI) variklių bėdos išspręstos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-08-01 |
Audi a3 2006
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas greitas stabilus
Labai kietas ir gale vietos mažai
|
Sveiki rašau apie savo mašina, kuria pirkau žmonai????mašina tikrai savo dydžiu ir sportiškumu merginai yra super,bet del važiavimo yra labai kieta ir kuro sanaudos gan nemažos apie 8 l 100 km.Kaip tokio dydžio mašinai mano nuomone yra dideles. Bet pliusai tokie.per 3 metus keičiau tepalus ir kaladeles na ir žinoma padangas.pamirsau pamineti kad pas mane 2.0l ir vieno velenėlio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |