Markės
1847 iš 1912
Volkswagen Passat, (B5.5) 2000 - 2005
535Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.415% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 35
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 69% Ne 31%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema"
2000 metų viduryje Passat gavo reikšmingus dizaino atnaujinimus – nors daugelis kėbulo detalių nepakito, tačiau dėl pasikeitusių priekinių ir galinių žibintų, buferių ir chromo apdailos atrodo kaip visiškai naujas modelis. Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema vadinama "4motion". Passat tapo šio variklio bandomuoju stendu, nes vėliau analogiškos komponuotės variklis buvo montuojamas į W12 Phaeton, Audi A8 ir galiausiai į visiems gerai žinomą W16 Bugatti Veyron. Passat dažnai sukelia dvejopus jausmus – vairuotojai be abejo vertino patrauklų dizainą, standartinę komplektaciją, patogumą ir dyzelinių variklių ekonomiją. Tačiau daugelis vairuotojų toliau skundėsi dažnais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija turėjo neįtikėtiną 4.0 L W8 variklį generuojantį 275 AG (202 kW) galią. Ši versija buvo kaip testavimo bazė vėliau pasirodysiantiems modeliams su dar didesniais panašios konfigūracijos varikliais: W12 Phaeton ir Audi A8 modeliuose bei W16 Bugatti Veyron superautomobilyje:



W8 variklis tai iš esmės sujungti du keturių cilindrų VR4 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:



Pats variklis atrodo taip:



Patalpino: TDI | 2015-08-05
2003 VW Passat 1.9 TDI Highline
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas, komfortiškas, talpus, stabilus kelyje, ekonomiškas ir galingas variklis
Variklis galėtų dirbi tyliau, pradėjo barškėti garso kolonėlė, universalo "ragų" korozija, sąlyginai brangus diržų keitimas
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
Na ka, trumpai noriu aprašyti savo jau beveik metus turimą automobilį - 2003m VW Passat 1.9 TDI 96kW universalą. Automobilio ieškoti pradėjau dar praeitų metų rudenį, buvo daug variantų šaunančių į galvą - Volvo S60, VW Golf, Toyota Avensis/Corolla, Mercedes C ar E klasė. Pradžioje žiurinėjau Lietuvoje, apžiurėjus keletą mašinų tvirtai nusprendžiau pirkti automobilį iš svetur (Vokietijos). Taigi 2014m žiemą išvykom savarankiškai ieškoti automobilio, neilgai trukus skelbimuose atsirado labai patrauklus variantas, brangus - tačiau retos komplektacijos kaip 1.9 varikliui. Viskas ejo kaip per sviestą, pirkom is tikro vokiečio ir jau kitą diena automobilis stovėjo garaže. :) Po keletos dienų sėkmingai su juo gryžau į Lietuvą, techninę apžiurą praėjau iš pirmo karto be trūkumų. Na istorijų gana, dabar konkrečiau apie mašiną, tai 2003m "black magic perleffekt" spalvos universalas su 96kW dyzeliniu varikliu, highline komplektacija (apie ją kiek vėliau), 6 pavarų mechaninė greičių dėžė. Praėjus beveik metams po įsigyjimo automobilis labai patinka. Puikus, galingas ir tuo pačiu ganėtinai ekonomiškas variklis, minkšta važiuoklė, kelio nelygumai mažai jaučiasi, o išvažiavus i autostrada kur greičiai 120km/h ir daugiau vairuoti vienas malonumas, mašina labai stabiliai jaučiasi kelyje prie didelių greičių, tikrai suteikia pasitikėjimo paspausti ir daugiau, bėgejasi smagiai, ilgose kelionėse nevargina, didelius pliusas tai, kad laaabai daug vietos, tiek keleiviams tiek vairuotojui, bagažinė irgi talpi, galima laisvai sukrauti 4 asmenų bagažą ir vykti į atostogas. Dizainas sakyčiau skonio reikalas, man asmeniškai jis patinka, mašina atrodo solidi ir visai nepasenusi, nors jau yra 12metų senumo. Interjeras, vidaus medžiagos ir surinkimo kokybe tikrai labai džiugina, mygtukai, vairas nenutrinti nei kiek, viskas sudėliota logiškai ir lengvai prieinamai, sedynės labai geros būklės, tik vairuotojo jau kažkiek gyvenimo mačiusi, manyčiau logiška, visgi rida jau beveik 230 tūkst (rida tikra). Taigi trumpai apie kompektacija: labai gausi kaip 1.9 varikliui, pilnai odinis šildomas salonas, xenon žibintai su apiplovimu, sėdynės elektrinės su memory, originali vw mfd navigacijos sistema su laisvų ranku įranga, cd keitiklis, multifunkcinis vairas, lietaus daviklis, R17 ratai ir dar daug kitų privalumų.. Taigi apibendrinant tai tikrai geras automobilis, kalbos apie gendančius purkštukus ir kas menesį byrančias važiuokles sakyčiau is piršto laužtos, arba tiesiog kiti nusiperką lauža pigiausia iš skelbimų ir galvoja, kad visos tokios.. Apie variklį, buvusius "gedimus", išlaidas ir patarimus perkančiajam skaitykite žemiau. :)
Variklis
Variklis "pumpaduzas" 96kW, traukos lenkimams ir esant norui smagiam pasivažinejimui užtenka, galvojau tik kad kuro -sąnaudos bus kiek mažesnės (mieste apie ~7-8l, užmiestyje ~5.5, bendrai vidurkis maždaug ~6-6.5l), bet kita vertus nėra tokios ir didelės, konkrečiai su varikliu bėdų dar neturėjau, pravažiuota šiuo metu po pirkimo daugiau nei 15 tūkst kilometrų, jokių bėdu, kuriasi "iš pusės pasukimo" tiek šiltas tiek šaltas, žiema prie -20 užsikūrė iškart, dūmų nemeta, skysčių nevalgo, turbina pučia gerai. Kas nepatinka tai skleidžiamas garsas, norėtusi kad dirbtu kiek tyliau, tikras traktoriukas. :) Tiesa PD tai būdinga. Abibendrinant: galiu tikrai rekomenduoti šį variklį jei renkatės dyzelinį variantą, lyginant su kitais šitas aukso viduriukas, nes toliau seką 2.5l agregatai, kurie žymiai brangesni aptarnavime ir kuro valgo nepalyginamai daugiau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Trumpai apie išlaidas ir "gedimus". Nusipirkus pagr.diržas buvo keistas prie 108 tūkst km (perkant rida buvo 213 tūkst), taigi reikėjo keisti pagrindinį diržą. Nusprendžiau pasikeisti visus diržus ir įtempėjus, tepalus su filtru, taip pat reikėjo keisti termostatą nes variklis nepasiekdavo darbinės temperatūros, viena kart važiuojant "nušovė" šlanga :D ir pradėjo dėl nesandarios tarpines leisti antifrizą kažkur prie termostato. Su tokiais "gedimais" teko susidurti, dabar apie išlaidas: Pilnas visu diržų su įtempėjais, termostatu ir vandens pompa keitimas kainavo 320eurų, naudojant kokybiškas dalis. Tepalo keitimas 8 eurai + 4litrai tepalo su filtru apie 35-40 eurų, iš viso beveik 50 eurų. Šlangą ir tarpinę susitvarkiau nemokamai. :) Taigi per beveik metus investuota ~370eurų, detalių kainos normos ribose, panašiai kaip ir kitų vokiškų automobilių. Kitos dalys geros būklės, dar Vokietijoje buvo atliktas stabdžių servisas, pripildytas kondicionierius, pakeistas akumuliatorius, perkant buvo geros žieminės padangos, todėl šiais dalykais rūpintis nereikėjo. Nuvertėjimas? Na nežinau, peržvelgus skelbimus Lietuvoje galima rasti nuo ~1500-2000 eurų su skurdžiausia komplektacija ir labai pavargusius, Vokietijoje kainos svyruoja nuo panašiai nuo 1500 iki 4000-5000. Gero varianto tikrai nenusipirksite pigiai. :)
Patarimai perkančiajam
Taigi keli patarimai prieš perkant: nesiulyčiau pirkti važineto Lietuvoje dėl manau visiems gerai žinomų priežasčių, nepirkite pigiausio ir "geriausio", tokių nebūna, sakyčiau norint nusipirkti tikrai gerą reikia daugiau nei 3000 eurų. Toliau gerai tikrinkite variklį, kokius garsus jis skleidžia, kokios spalvos aušinimo skystis, prieš apžiurint reikalaukite, kad norite užvesti šaltą variklį, pažiurėkite ar netrūksta tepalo ir kokios jis spalvos, itin atidžiai reikia žiurėti i nuplautą variklį (variklio plauti nėra jokios prasmės, tad jei plautas, gali būti kad ne dėl grožio.. :) ), važiuoti turi minkštai, vairas neturi drebėti, vibruoti, pažiurėkite ar nedūmina (geras variklis nei menkiausio dūmo nemes), ar begiai jungiasi sklandžiai, ar nėra garsų bandant važiuoti atbuline pavara. Prie automobilio būtinai turi būti serviso istorija (knygėlė su atliktais aptarnavimais), jeigu nėra, kyla klausimas - kodėl? Jei nepasitikite pardavėju ir savimi, vežkite į bent kažkiek pažystamą servisą, kad patikrintų profesionaliai, na kitaip sakant galioja viskas kaip ir betkuriam kitam automobiliui. Trumpai tiek, automobilį galiu drąsiai rekomenduoti visiems - geras pasirinkimas tiek pradedančiajam vairuotojui, tiek patyrusiam, mašina patikima (jei nenusipirksi lavono), lengvai valdoma, stabili, ekonomiška, universalas turi daug vietos, nebrangus draudimas, galios užtenka.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 99)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt