Markės
1899 iš 1918
Volvo S80, 1998 - 2006
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.30% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 23
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Volvo S80 yra Volvo gamos flagmanas pradėtas gaminti 1998 metais ir pakeitė galiniais ratais varomą kampuotą Volvo 960/S90 sedaną. Skirtingai nuo beveik visų kitų Volvo modelių pirmos kartos S80 neturėjo automobilio su universalo versija. Tai vienas pirmųjų Volvo kuris apleido konservatyvų kampuotą dizainą, vietoj jo S80 dizainas yra švelnesnių, lenktų linijų su siaurėjimu galinėje dalyje ir būdingais pakopiniais galiniais žibintais vėliau pristatytais ir S60 ir S40 sedanuose. Volvo S80 net 5 metus turėjo vieno saugiausių automobilių pasaulyje titulą. Automobilis turi ir 6 cilindrų linijoje variklį, kuris montuojamas skersai. Tokiam varikliui naudojama itin kompaktiška mechaninė pavarų dėžė. S80 reikia pagirti už erdvų interjerą, puikią surinkimo kokybę, gausią įrangą. Trūkumai – kiek prastokas galinis matomumas ir aukštos remonto kainos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis turintis integruotą mobilųjį telefoną su laisvų rankų įranga.

Šešiaduris Volvo S80:



Volvo kompanija teigė, kad šis S80 yra pirmasis automobilis pasaulyje turintis 6 cilindrų eilėje variklį sumontuotą ne išilgai, o skersai.

Taip pat, šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis su specialia specifikacija, kurioje buvo pažymėtos interjere naudojamų medžiagų alerginės savybės, bei detalizuotas automobilio gyvavimo ciklas nuo gamybos pradžios iki automobilio išardymo.

Šios kartos S80 net penkis metus turėjo vieną geriausių saugumo testų įvertinimų pasaulyje.
Patalpino: Ramūnas | 2011-03-31
Volvo S80 2.9T ir 2.9 benzinas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kokybiškas ir erdvus, perdaug nesidemonstruojantis, tačiau originalus ir komfortiškas
Brangi eksploatacija, bezininės versijos netaupios
Bendras automobilio aprašas
Teko nemažai eksploatuoti šiuos automobilius, taigi turiu savo nuomonę apie juos. Pradėsiu nuo to, kad tai tikrai...pensininkų automobilis. Abu varikliai labai greiti, ypač turbp variantas, tačiau pats automobilis sukonstruotas vairuotojui, kuriam nereikia sportiškumo, nereikia super valdymo savybių, nereikia kaimynui padaryti įspūdžio (neveltui valdiškų įmonių vadovai jas taip mėgsta). Tačiau šis automobilis siūlo kitas savybes, už kurias jis mylimas ir gerbiamas. Visų pirma, tai komfortas, saugumas (tiksliau jausmas, kurį švedai puikiai sugeba sukurti), santūri išvaizda ir tikrai gera kokybė. Vidus padarytas nepriekaištingai, netgi žmogui, kuris sveria daugiau negu statistinis lietuvis arba yra krepšininko ūgio, jame vietos užteks ir įsitaisys patogiai. Ergonomika nepriekaištinga, nors ir senstelėjusi.
Variklis
Abu šie varikliai skiriasi tik tuo, kad vienas su turbina, kitas be. Galia skirasi ženkliai (200 Ag prieš 272 Ag), tačiau kuro sąnaudos nesiskiria! 300 000 km šiems varikliams ne problema, jei netaupoma "ant" tepalų ir kokybiškų detalių. O sąnaudos vistik labai didelės: su automatine pavarų dėže mieste sunkiai tilpdavome į 12, nors dažniausiai rezultatas būdavo 14 litrų brangaus benzino. Už miesto rezultatas labai keičiasi į gerąją pusę ir važiuojant kreiseriniu greičiu (~130 ir daugiau), kuro sąnaudos 8,5-9 litrai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacija brangi. Dedant šrote rastas detales arba neaiškios kokybės, galima taupyti, bet tada ir automobilis stipriai keičiasi, jis nebetenka tų savybių, to suderinamumo, kurį jam sukūrė gamintojas. Vistik nusipirkus tokį automobilį, siūlyčiau kiek įmanoma daugiau naudoti originalias dalis. Iš kitos pusės, tokio automobilio eksploatacija negali kainuoti tiek, kiek golfuko, nes ir kainuoja jie skirtingai (naujas Golf apie 60 000 litų, naujas S80 apie 160 000 litukų).
Patarimai perkančiajam
Rinktis dyzelinį variantą, nebent neaktualios kuro sąnaudos. Geriau paieškoti, nes šių automobilių savininkai dažniausiai būna "pagyvenę ponai", todėl didelė tikimybė rasti, gal ir ne su maža rida (nes juo išties amgu leistis į ilgas keliones), bet tikrai prižiūrėtą ir gerą egzempliorių.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 42)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt