Markės
1897 iš 1912
Volvo V40, 2012 - 2019
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 6
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje ir saugus
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Nekomfortiška pakaba
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Galingiausias 175 AG D4 variklis nenuvils ir sportiškų automobilių gerbėjų"
Volvo V40 buvo sukurtas kaip tiesioginis Audi A3, A klasės Mercedes-Benz ir 1 serijos BMW konkurentas. Naujas modelis tęsia išgirto Volvo S60 dizaino tradicijas – automobiliai turi labai panašią priekinę dalį, o galinė beveik identiška universalui Volvo V60. V40 atrodo išties patraukliai ir šviežiai – simpatiški priekiniai žibintai, pleišto formos kėbulas, dinamiška galinė dalis su įdomios formos žibintais ir dvigubu galiniu stiklu. Panašu Volvo V40 galutinai įtvirtino Volvo kaip simpatiškų automobilių kompanijos įvaizdį. Palyginus su konkurentais Volvo V40 yra vienas didžiausių savo klasėje, tačiau dalis interjero erdvės yra paaukota vardan stiliaus – gale sėdinčių galvoms vietos yra mažai, o siauros bagažinės talpa yra tik 355 litrai - visais 45 litrais mažiau nei Volkswagen Golf. Viduje automobilis pasitinka priekinio skydelio dizainu kaip du vandens lašai panašiu į Volvo S60. Interjero stilius skandinaviškai kuklus, bet tuo pačiu prabangus. Centrinėje konsolėje patalpintas pagrindinis ekranas valdomas ne lietimu, o jungiklių pagalba. Interjero kokybė nenuvilia nors prilygti Audi A3 negali. Volvo visada buvo tarp pirmaujančių saugumo srityje ir šis modelis yra ne išimtis. EuroNCAP testuose automobilis buvo puikiai įvertintas. Variklių gama yra sudaryta iš trijų benzininių variklių ir trijų dyzelių. Benzininiai varikliai: 148 AG turintis 1.6 litro T3, 2.0 litrų 177 AG T4 ir galingiausias penkių cilindrų 2.5 litro T5 turintis 360 Nm sukimo momentą. Dyzeliniai varikliai – net ir mažiausias 1.6 litro D2 modelis su 113 AG suteikia pakankamą galią kasdieniniame naudojime, galingesnis 147 AG 2.0 litrų D3 variklis suteikią puikų galios ir ekonomiškumo derinį, o galingiausias 175 AG D4 variklis nenuvils ir sportiškų automobilių gerbėjų. Volvo V40 puikiai jaučiasi vingiuotuose keliuose, nes yra itin manevringas ir stabilus. Vairo mechanizmas veikia tiksliai ir be priekaištų, o kėbulo posvyriai nėra labai jaučiami. Tiesa, automboilio pakaba pasižymi standumu ir yra kiek kietoka palyginus su konkurentais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis serijinis automobilis pasaulyje turinti oro pagalvę skirtą pėstiesiems:


Buvo gaminama visais ratais varoma Volvo V40 Cross Country versija:


Lankytojo
reitingas
3.7

Atsiliepimai įvertinti 20 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
2021-09-15
2017 Volvo V40 2.0 D3 110kw variklio tepalo prasisunkimas pro stumoklio tepalinį žiedą
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Vien tik pliusai išskyrus tą defektą
  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Saugus
  • Gražus dizainas
Problemą su tepaliniais žiedais, daugiau minusų nesutikome
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Prieš rezervuojant šį apžiūrėjome ir išbandėme gal 5 pre-faceliftinius automobilius. Šitas buvo pirmasis detaliai bandytas iš faceliftinių - su "Thor's Hammer" lempomis. Lyginant su kitais bandytas, kurių rida irgi buvo maždaug 200k, šio automobilio būklė kaip naujo, nebuvo jokių susidevėjimo ženklų, rida 203k km, panašu kad tikra, tikrinom CarVertical jokių problemų neparodė, tačiau dėl ridos rodė tik vieną tašką 203k km praeitą mėnesį. Automobilis labai geros komplektacijos - rDesign, pusiau odinis juodas salonas. Variklis dirba labai gražiai. Trauka standartinė kaip ir priklauso 110kw, nėra "vau" pojūčio, bet ir nėra lėta. Bandžiau V40 su D4 140kw dyzeliu, tai ten tikrai buvo "vau" - ten jau su dviem turbinomis variklis. Rezervavome automobilį, nuvarėme tikrinti Vilniuje į Sosteną, laukėme eilėje savaitę. Viskas buvo idealu, tačiau buvo pastebėtas didelis alyvos nuotekis ties oro filtru, po vamzdžiu, kuris maunasi ant oro filtro dėžės (didelio diametro gofruotas vamzdis, tas vamzdis matosi iškart atidarius kapotą). Atsukė tą vamzdį ir jame rado daug tepalo, maždaug 3mm gylio balutė vamzdžio apačios. Toje vietoje turi būti sausa, o ypač tiek tepalo kiek ten, jokiu būdu negali būti. Standartiškai traktuojama, kad tepalo gali būti šiek tiek prie vamzdžiuose prie intercoolerio, bet kaip minėjau, ties oro filtru neturėtų būti nei kiek. Žiūrėjau, tą vietą ant pagyvenusio 2002 Peugeot su 2.2 hdi varikliu, tai ten vos vos tepaluota - su pirštu braukiant ant piršto lieka. Nors šiaip tam peže intercoolerio vamzdžiuose yra pakankamai tepalo, nes matyt turbinos ašelė leidžia. Sostenos meistrai sako, kad greičiausiai tepalas kaupiasi ten pro alsuoklį dėl to kad užsikišę tepaliniai žiedai. Įsitikinimas Sostenoje, ar tikrai taip yra dėl žiedų, kainuoja maždaug 500€ - reikia nuimti variklio galvutę. Tuo tarpu remontas (žiedų keitimas) Sostenoje kainuotų maždaug 2000€ - reikia ardyti variklį. Aišku ne sostenoje kainuotų pigiau. Sakė, kad toks defektas dažnai pasitaikantis. Beje, mašina mėlynai nedūmytų, nes yra DPF, taip sakė tiek Sostenos meistrai, tiek minima šioje diskusijoje: https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=310632 Iš esmės dalis šių volvo variklių turi šį defektą. Tuo tarpu į šiuos automobilius montuojamas Peugeot 1.6 84kw dyzelis neturi panašių problemų, yra bendrai paėmus patikimas, tik kad negalingas. Esu važinėjęs normaliomis sąlygomis su 2013 Volvo S60 su 1.6 84kw dyzeliu, tai nepaskraidysi, bet sakyčiau standartiniam vairuotojui turėtų pakakti galios. Pats esu pratęs prie 100-120 kw automobilių, tai jie tikrai daug geriau traukia nei 1.6 84kw. Kodėl blogai yra problemos su tepaliniais žiedais? Kadangi tepalo žiedai nebenustuma atgal į karterį, prasideda perteklinis tepalo deginimas, Sostenos meistrai sakė, kad kas 1000km gali tekti dapilinėti tepalo. Be to, kadangi deginamas tepalas, tai greičiau užsikiša EGR ir DPF sistemos. Be to, degimo kameroje ir ant stumoklio kaupiasi anglis, kas irgi nėra gerai. Iš pradžiu išgirdus, kad problemos su stumuklių žiedais buvo sunku patikėti, žiūrėjau skeptiškai, nes per savo "automobilisto karjerą" niekad nesu sutikęs tokių problemų ant apynaujės santykinai mažos ridos mašinos. Suprantu, kad kai mašina nuvažiavus 500k+ km tada jau galimai prasideda problemos su žiedais. Tačiau šiuo atveju problema yra konkrečiai su tepaliniu žiedu. Kiek domėjausi, ši problema gana dažna, čia ką išgooglinau: https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=310632 https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=316027 https://www.volvov40club.com/threads/thirsty-for-oil.37000/ https://www.youtube.com/watch?v=8yJoHgwiwio Pačiame video kalba apie benzinius variklius, bet analogiška mechaninė dalis turėtų būti labai panaši ir dyzeliniuose. Komentaruose matome, kad ne tik mašinos iki 2015 turi šitą problemą, be to ir dyzelinės. Kai skaičiau, buvo apie 10 komentarų, kad žmonės susiduria su dideliu tepalo sunaudojimu, daug kur kartojasi skaičius ~0.5l/1000km, be to, vėlgi daug kas pamini, kad sprendimas yra keisti žiedus. Svarbu paminėti, kad galima pakeisti stumoklius, kad juose dėtųsi neproblematiškas tepalinis žiedas, kaip kad tame video sako. Nežinau, kaip tai įtakotų remonto kainas. Kadangi Sostena negali neardydama variklio nustatyti, kad čia tikrai tepalinių žiedų defektas. Tai pardavėjas nesutiko nei grąžinti užstato nei nuleisti kainos. Priežastis paprasta - modelis defektuotas, o ne jis kažką nuslepė - čia jau mes turėjome pasidomėti šio modelio ligomis. Tai bendroj sumoj praradome 150 € už patikrinimą Sostenoje ir 250€ užstatą. Realiai pardavėjas nuvalis tuos tepalus ir kažkam kitam parduos. Mes nenorėjome rizikuoti mokėti pilnos sumos ir tikėtis, kad nekils problemų. Liūdna, kad realiai tepalo naudojimą gali pamatuoti tik jau nusipirkęs mašiną. Bendrai paėmus mašina labai patiko, labai liūdna, kad su tokiu defektu pasitaikė.
Patarimai perkančiajam
Net nežinau ką patarti. Neišsiaiškinau, kurių metų varikliai neturi šios problemos. Gal kitas nusipirkęs laimingai važinėtų. Arba tiesiog atsidėti pinigų remontui. Siūlau pasidomėti, ar konkretus automobilis pagal gaminimo datą turi ar neturi šios problemos.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt