Markės
1903 iš 1917
Volvo V50, 2004 - 2012
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 24
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Saugus ir komfortiškas
  • Patogios sėdynės
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Trūksta Premium automobilių įvaizdžio
Pristatytas 2004 metais naujas S40 (sedanas) ir V50 (universalas) buvo gaminami ant naujos Volvo P1 platformos. Ši platforma taip pat naudoja bendrus mazgus su kitais automobiliais - Mazda3 ir Ford Focus. Volvo S40/V50 naudojami linijiniai 5 cilindrų varikliai vystomi dar nuo Volvo 850 modelio. Galingiausias S40 turi T5 2.4 L 5 cilindrų skersai įmontuotą variklį su 220 AG (164 kW) galia, 320 Nm sukimo momentu ir visais varomaisiais ratais. Pirkėjams patiko kokybiškas interjeras, puiki surinkimo kokybė, komfortas, neblogas automobilio valdymas ir visa tai už palyginti nedidelę kainą. S40 buvo nominuotas 2005 metų Pasaulio Automobilio rinkimuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volvo S40/V50 buvo nominuotas 2005 metų geriausio Pasaulio automobilio rinkimuose. Tais pačiais metais S40/V50 buvo išrinktas geriausiu metų kompaktišku sportišku automobiliu Kanadoje, bei geriausiu metų automobiliu Pietų Afrikos Respublikoje.
2019-10-29
V50 2012m, 1.6 D2
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pakankamai manevringas, kaip universalas; labai patogius sėdynės; pakankamai pigus remontas; mažos kuro sąnaudos.
Kietoka pakaba; brangios apdailos detalės;
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
Savo Volvo V50 pirkau pas latvius, rimtoje atstovybėje, 2015m. Rida buvo 187k (ir tikra). Tai, ko gero, vienas geriausių automobilių, kiek esu jų turėjęs. Daug kas "stuma" ant 1.6 D2 variklių, bet būtent gal man pasisekė (tfu tfu tfu), bet nebuvo absoliučiai jokių problemų. Tansmisija 6 bėgių, tai kažkaip net nėra problemų lenkiant kažką užmiestyje. Kuros sąnaudos priklauso nuo to, kaip yra spaudžiamas gazas. Mano modelis yra SUMMUM, t.y. pilna įmanoma komplektacija, tai nesiskundžiu ir interjero kokybe ir komfortu. Verta paminėti, kad būtent šio modelio sėdynės yra, ko gero, pačios patogiausios, kokiose teko sėdėti. Gale vietos mažoka, bet užtenka. Bagažinė talpi, o jei trūksta vietos - lengvai užsilenkia sėdynės, todėl festivaliuose (ar keliaujant), net nereikia palapinės, nes pilnu ūgiu galima išsitiesti ir miegoti salone (mano ūgis 185cm). Automobilis tikrai dirba kaip arklys, nes važiuoja kasdien.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nusipirkus automobilį iš karto sugedo salono pečiukas, kurio net šrote nerekomenduoja pirkti naudoto, todėl tai atsieis apie +-500€. Apdailos detalės taip pat gana brangios, kadangi teko numušti stirna, tai teko keisti lempą (~150€ kinietiška, ~200-250€ naudota originali), groteles (čia kainuos yra nuo 100€). Dabar Volvo yra prasukus 240k km, o per tą laiką pakaboje pakeičiau abi stabilizatoriaus traukes ir vieną salniką, ašies, einančios iš greičių dėžės. Nei DPF, nei EGR prie tokio kilometražo dar vis nekelia problemų, smagratis nebarška, tai aš laikau tai patikimo automobilio ženklu. Apie variklį girdėjau visokių blogiausių atsiliepimų, koks jis šūdinas, bet su šiuo D2 varikliuku turiu mažiau problemų, nei kiti su D5 (ypač žiemą), bet aš manau keičiant laiku tepalus ir pilant gerą kurą - tų problemų išvengiama.
Patarimai perkančiajam
Siūlyčiau naudoti Sostenos arba Kietvaiškių Autocentrą kaip taškus, jei norite tikrinti Volvo automobilį, bet jei iš akies: tikrinkite ar "nebarška" smagratis ir jei įmanoma - atlikite purkštukų patikrą, nes jie nėra restauruojami, todėl gali brangiai kainuoti nauji.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt