Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Brangus išlaikymas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
Volvo V70 yra vidutinio dydžio penkerių durų universalas gamintas ant P2 platformos, kuria dalinasi su kitais Volvo automobiliais – sedanais S80 ir S60. Daugiau kaip 80 % visų V70 yra parduodama Europoje, o vienas trečdalis jų Švedijoje. Daugelį metų Volvo V70 buvo geriausiai parduodamas automobilis Švedijoje. Volvo V70 atsikratęs senų Volvo dizaino bruožų yra panašus į S60 seriją – panašus agresyvaus dizaino priekis ir šoninės linijos, prietaisų skydelis viduje taip pat yra toks pat. Savininkai vertina Volvo V70 kaip ir daugelį Volvo dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, už komfortiškumą ir didžiulę universalo bagažinę. Minusai – palyginti maža erdvė galinių keleivių kojoms ir aukštoka išlaikymo kaina.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60/V70 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:
S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:
S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:
2019-01-02 |
Volvo V70, D5 2004, 120 kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nerūdija, patikimas variklis. paprasta ir patikima pakaba
Brangokos dalys, labai dėvisi sėdynių apmušalai,, barngus plaukiojantis smagratis , kai kurias naujas dalis reikia pririšinėti, jautri elektronika akumuliatoriaus netinkamam atjungimui
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu šią auto ir galiu pritarti, ansktesniems pasisakymams, kad tai patvari auto, bet antrinėje rinkoje sunku rasti variantą, į kurį nereiktų įdėti pusė ir daugiau įsigytos auto kainos, nes dalys yra brangesnės nei vidutinės o pardavinėjama dažnai matant, kad reiks dėti nemažai,, nors, kai kurių dalių galima pasirinkti pagal kišenę, įvairių var. pagal kokybę yra. Auto smagi važiuoti, variklis atsigauna nuo 1700 rpm kažkur ir eina labai smagiai. gera funkcija šiose auto yra antipraslydimo sistema auto kasantis sniege ar kur - besisukantis ratas blokuojamas, kad pradėtų sukti ir kitas. Man apsisukimo spindulys normalus, ne kaip kam čia kad didelis, gal pripratimo reikalas. Labai dėvisi sėdynių užvalkalai ar jie odiniai ar medžiagos. Kėbulas atsparus rūdims, bet jau šia ten yra rūdelių. Minusas, kad kai kurias dalis, agregatus kitus keičiant, reikia juos pririšinėti, tai yra varyti į spec servisą (pvz. skydelis prietaisų, el. sėdynės, langų pakėlimo varikliukai ir pn.). Tepalo pilasi 6-6,6 l. 0w30 ir kokybei reikia negailėti, kaičiasi 12-20 t. km (bet geriau anskčiau nei vėliau). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pačio variklio viduriuose neteko lysti, viskas gerai. Bet silpnų vietų auto turi, galima tai laikyti normaliu nusidėvėjimu, bet būdingi gedimai, su dauguma teko pačiam susidurti: 1. prietaisų skydelis pradeda durniuoti - remontas apie 40 eur, kitų skydelių sudėtinga pritaikyti, nes reikia tada pririšinėti ir pn. nebent nuo tų pačių metų ir panašaus mėn auto donoro imamas, tai gali pataikyti (TEKO). 2. turbinos vakumo valdymo vožtuvas - pradeda nevaikčioti, galima pačiam susiremontuoti išradžius, išvalius sutepus. (TEKO) 3. iterkooleris kiauras - kadangi didelis turbinos lėgis, tai anksčiau ar vėliau reikia keisti, 100 EUR (TEKO). 4. Purkštukų tarpinės pradeda leisti - 5 eur tarpinės, pčiams nesudėtinga pasikeisti (TEKO). 5. Variklio užpylimo tepalo kaištis pradeda leistri tepalą - pakeiti sandarinimo gumą ir viskas. (TEKO). 5. Langų priekiniai pakėliliai pradeda skersai važinėti (JAU YRA, TEKS). 6. Kuro bako siurbliukas durniuoja (TEKO). 7. Purkštukai (NETEKO)), kasmet susipilu revilizianti kuro sistemai, tai gal neteks tikuose keisti. 8. oro įsiurbimo sklendės lūžta (NETEKO) arba išoperuojama visai arba keičiama. 9. EGR vožštuvas užsikiša (TEKO) - išsivalai ir viskas. 10. Pusašis pradeda vibruoti (TEKS, JAU MIN POŽYMIAI YRA). 11. Vairo kolonėlė laisvoka (TEKS, JAU YRA). 10. Automatinės pav. dėžės iki 2005 m. (nežinau ar ir poto) - silpnos. |
Patarimai perkančiajam |
Įsigijus prisijungti prie facebook volvo grupės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo V70 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis