Markės
1903 iš 1918
Volvo V40, 2012 - 2019
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 6
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje ir saugus
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Nekomfortiška pakaba
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Galingiausias 175 AG D4 variklis nenuvils ir sportiškų automobilių gerbėjų"
Volvo V40 buvo sukurtas kaip tiesioginis Audi A3, A klasės Mercedes-Benz ir 1 serijos BMW konkurentas. Naujas modelis tęsia išgirto Volvo S60 dizaino tradicijas – automobiliai turi labai panašią priekinę dalį, o galinė beveik identiška universalui Volvo V60. V40 atrodo išties patraukliai ir šviežiai – simpatiški priekiniai žibintai, pleišto formos kėbulas, dinamiška galinė dalis su įdomios formos žibintais ir dvigubu galiniu stiklu. Panašu Volvo V40 galutinai įtvirtino Volvo kaip simpatiškų automobilių kompanijos įvaizdį. Palyginus su konkurentais Volvo V40 yra vienas didžiausių savo klasėje, tačiau dalis interjero erdvės yra paaukota vardan stiliaus – gale sėdinčių galvoms vietos yra mažai, o siauros bagažinės talpa yra tik 355 litrai - visais 45 litrais mažiau nei Volkswagen Golf. Viduje automobilis pasitinka priekinio skydelio dizainu kaip du vandens lašai panašiu į Volvo S60. Interjero stilius skandinaviškai kuklus, bet tuo pačiu prabangus. Centrinėje konsolėje patalpintas pagrindinis ekranas valdomas ne lietimu, o jungiklių pagalba. Interjero kokybė nenuvilia nors prilygti Audi A3 negali. Volvo visada buvo tarp pirmaujančių saugumo srityje ir šis modelis yra ne išimtis. EuroNCAP testuose automobilis buvo puikiai įvertintas. Variklių gama yra sudaryta iš trijų benzininių variklių ir trijų dyzelių. Benzininiai varikliai: 148 AG turintis 1.6 litro T3, 2.0 litrų 177 AG T4 ir galingiausias penkių cilindrų 2.5 litro T5 turintis 360 Nm sukimo momentą. Dyzeliniai varikliai – net ir mažiausias 1.6 litro D2 modelis su 113 AG suteikia pakankamą galią kasdieniniame naudojime, galingesnis 147 AG 2.0 litrų D3 variklis suteikią puikų galios ir ekonomiškumo derinį, o galingiausias 175 AG D4 variklis nenuvils ir sportiškų automobilių gerbėjų. Volvo V40 puikiai jaučiasi vingiuotuose keliuose, nes yra itin manevringas ir stabilus. Vairo mechanizmas veikia tiksliai ir be priekaištų, o kėbulo posvyriai nėra labai jaučiami. Tiesa, automboilio pakaba pasižymi standumu ir yra kiek kietoka palyginus su konkurentais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis serijinis automobilis pasaulyje turinti oro pagalvę skirtą pėstiesiems:


Buvo gaminama visais ratais varoma Volvo V40 Cross Country versija:


2020-05-27
Volvo v40 D3 2.0 5cyl Summum
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Variklių pasirinkimas, traukos dinamika, dizainas, kokybė.
Mažas pasukamumas, barškančios garso kolonėlės, maža bagažinė
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Bendrai paėmus automobiliu esu patenkintas. Nuo 2012 iki 2015 2.0 (D3 ir D4 klasifikacija) dyzelis yra 5 cilindrų (D4 dasideda papildoma turbo) Traukos užtenka, 5 cilindrai parūpina gerą sukimo momentą ir solidų garsą, daugelio atsiliepimai šiuo varikliu tikrai geri. 1.6 84kw (D2 klasifikacija) varikliai iki 2015 yra prancūziški, jų geriau vengti nes apart Co2 emisijų, yra nemažai pasikartojančių gedimų. Nuo 2015 volvo paleido eilę savo naujų variklių (VEA) ta pati D2 klasifikacija jau turi 2.0 litrų dyzelinį variklį 88kw D3 ir D4 liko tokie patys, tik neteko vieno cilindro. Salonas Surinkimas ir kokybė atrodo šviežiai. BET. verta atkreipti dėmesį, kad volvo odos resursas yra tikrai silpnas. Dažnas vairuotojo sėdynės nusidėvėjimas kaip vizitinė kortelė. Maniškė yra 2013 metų, turi porą randelių ant vairuotojo sėdynės. Apart to, salonas šviežias net po 7 metų. Garso kokybė būtų stulbinama, jei ne durų apsaugų barškejimas. Vertėtų paminėti, kad pas mane premium sound komplektacija (su papildomu garsiakalbiu centrinės konsolės viršuje) Nors pradedu įtarinėti , kad gali būti plyšusios aukštųjų garsiakalbiai. Gėrimų laikikliai nelabai apgalvoti mechaninės pavarų dėžės turetojams, nes vos įkišus didesnį buteliuką trugdo rankai. Vietos gale tikrai nedaug. Nors volvo deklaruoja 5 vietas, idealus variantas yra 4 vietos. Minusas aukštesniems, nes dėl savo gražaus dizaino automobilis turi žemejančias lubas. Jei planuojate įsigyti variantą su panoraminiu stogu, vietos galvai sedint gale bus dar mažiau dėl konstrukcijos. Bagažinė yra viena mažiausių savo konkurentų atžvilgiu. 355 litrai. Kažką susidėti užteks, bet jei planuojate tolimesnę kelionę, teks įsigyti skersinius su stogo bagažine. Važiavomo kokybė Važiuoja standžiai, gerai stovi ant kelio. Ford focus bazė. Patarčiau iš kart atkreipti dėmesį į padangų slėgį. Jei mašina atvaryta iš vakarų europos ir prižiūrėta atstovybeje, ko gero bus užpūsta iki 2.5 baro. Kas Lietuvos keliams yra per daug skausmo. Aš asmeniškai nusileidau iki 2.1.ir skirtumas buvo akivaizdus. Gali tekti išgirsti keistą dunksejimą važiuojant per nelygumus ar gulinčius policininkus. Šis modelis žinomas dėl spiruoklių guminių atramų skeidžiamo garso. Nors ne visi jį turi. Daugiau pakabos elementų kuriuos verta pamineti nelabai ir yra, viskas pagal eksploataciją. Elektrinis stiprintuvas gali suteikti malonumą dėl labai lengvo vairo sukimo, čia aišku kiekvienam individualiai, nes kitiems norisi jausti sukimo ašį labiau. Prastas pasukamumas vis dar išliko. Pirkdamas šį modelį tikejausi, kad volvo paliks šį niuansa praeitame dešimtmetyje ir maniau, kad kieme pavyks įsiparkuoti iš pirmo įsukimo - nei velnio. Variklis Smagus, gražiai dirbantis D3. Galios man asmeniškai užtenka. 110kw 350nm. Esant poreikiui galima programuoti, net paliekant ekologinius mazgus. Jeigu planuojat pirkti dyzelį, vertėtų prižiureti dpf sistemą, kuri su laiku užsikiš. Nebijokit pavaikyti šito variklio, peilis jam - trumpi atstumai. Tad jeigu važinejates tik mieste siūlyčiau benzininius T3 T4 variantus. Aišku prieš perkant apžiurekit variklį iš išorės, iš apačios. Atkreipkit dėmesį į rida, ir supiltus tepalus. Gali sunkti riebokšlis tar variklio ir dėžės. Gedimas nebaisus, detalė kapeikos, bet darbas nuimti pavarų dėžę atsistos. Pasitikrinkit servisuose ir vin decoderiuose prieš perkant. Reziume, automobilius smagus ir dinamiškas bent jau D3. Tiktų poroms, ar vienam asmeniui. Gal ir mažoms šeimoms. Vietos ir talpos daug nėra, vis tik hečbekas (turismo kebule ale). Vertėtų atkreipti dėmesį į komplektaciją. Asmeniškai rinkčiausi tarp Summum R design ir Ocean race. Kinetic ir paprasta per skurdžios, ir net neturi TFT elektroninio skydelio. Nuo 2015 atsinaujina multimedija, dasideda ženklų atpažinimo funkcija, adaptyvus kruizas kuris pats greiteja ir lėtėja ir pan. Kas Liečia ekologiją ir ekonomiją tai bent jau maniškis D3 Mieste - 7.2 Mišrios - 6.25 Užmiestis - 5.2 Co2 - 101g/km (jokio taršos mokesčio nuo liepos) Sėkmės randant gerą variantą
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt