Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Dinamiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Nekomfortiška pakaba
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
"Tai puikiai valdomas automobilis – savo klasėje jis neturi konkurentų šioje srityje ir šiek tiek primena senesnį 3 serijos BMW E36"
BMW 1 serija yra nedidelis prabangus šeimos automobilis gamintas su 3 ir 5 durų hečbeko, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tai pats mažiausias, pigiausias BMW ir dabar gaminamas ant atskiros E87 platformos skirtingai nei ankstesni BMW 3 serijos compact modeliai, kurie nors ir nedidukai buvo gaminami ant 3 serijos BMW bazės. Naujas 1 serijos automobiliukas yra vienintelis savo klasėje turintis galinius varomuosius ratus ir išilgai montuojamą variklį. Šis modelis visgi turi nemažai bendro su didesniu E90 3 serijos BMW - dalijasi daugeliu komponentų, tame tarpe priekine MacPherson ir galine pakaba. BMW teigia, kad automobilis turi daugiau kaip 60 % komponentų pasiskolintų iš E90. Tai puikiai valdomas automobilis – savo klasėje jis neturi konkurentų šioje srityje ir šiek tiek primena senesnį 3 serijos BMW E36. Per pirmus BMW 1 serijos pardavimo metus automobilis iškarto tapo vienu iš sėkmingiausių BMW produktų. Tiktai 3 ir 5 serijos BMW buvo parduodami geriau. Tai puikus rezultatas automobiliui, kuris yra brangesnis už beveik visus savo tiesioginius konkurentus. Būtent 1 serijai turi būti dėkinga BMW kompanija, kuri aplenkė kitą prabangių automobilių gamintoją – Lexus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pats mažiausias, pigiausias BMW ir gaminamas ant atskiros E87 platformos skirtingai nei ankstesni BMW 3 serijos compact modeliai.
Šio automobilio reklaminiame klipuke dalyvavo varliukas Kermitas paišantis viražus dykumoje tuo akcentuodamas automobilio manevringumą ir žaismingą natūrą:
1 serijos kupė yra bendrai giriamas kaip savotiškas grįžimas prie BMW ištakų, kuomet BMW sedanai buvo paprasti, lengvi ir puikiai valdomi.
BMW 118d laimėjo prestižinį „Pasaulio žaliojo automobilio“ apdovanojimą kaip vienintelis sportiškas automobilis, kurio CO2 emisija ir kuro sunaudojimas yra panašūs į Toyota Prius.
Buvo gaminama tik elektra varoma BMW ActiveE versija:
BMW CS1 koncepcinis modelis buvo ankstyvas šio modelio pirmtakas:
Šio automobilio reklaminiame klipuke dalyvavo varliukas Kermitas paišantis viražus dykumoje tuo akcentuodamas automobilio manevringumą ir žaismingą natūrą:
1 serijos kupė yra bendrai giriamas kaip savotiškas grįžimas prie BMW ištakų, kuomet BMW sedanai buvo paprasti, lengvi ir puikiai valdomi.
BMW 118d laimėjo prestižinį „Pasaulio žaliojo automobilio“ apdovanojimą kaip vienintelis sportiškas automobilis, kurio CO2 emisija ir kuro sunaudojimas yra panašūs į Toyota Prius.
Buvo gaminama tik elektra varoma BMW ActiveE versija:
BMW CS1 koncepcinis modelis buvo ankstyvas šio modelio pirmtakas:
Patalpino: Ieva | 2011-12-30 |
BMW 118 - įsimylėjau iš kart |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puiki išvaizda, smagus variklis
Kieta pakaba, prasta garso izoliacija
|
Bendras automobilio aprašas |
Nusižiūrėjau BMW pirmuką tiesiog iš nuotraukų, skaičiausi atsilipeimus apie jį ir t.t. Nusprendžiau pirkti, žinoma ne visai tuščią variantą per aukcionus, paėmėm šiek tiek daužtą 118 dyzeliuką su odiniu salonu, angel eyes, tik be automato ir navigacijos. Skaičiau, kad jo labai kieta pakaba, ji iš tikrųjų kieta, tačiau man tai netrukdo, tai labaiu sportiška nei ne komfortiška. Kalbant apie salono erdvę bei bagažinę, važinėju dažniausiai veina arba su vaiku, tai man vietos užtenka, gal biški gale sodinant vaiką į saugos kėdutę žemokas stogas. |
Variklis |
Variklio man pilnai užtenka, nors ir nesu rami vairuotoja, galios pakanka tikrai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
automobilio kaina tikrai gan didelė, dabar jie šiek tiek atpigo ir už kokius 25 000 - 30 000 Lt jau galima nusipikrti pirmuką, Pati ėmiau aukcione daužtu galu, tai žinau visą savo automobiliuko istoriją. Kuro sąnaudos džiuigina apie 6,5 - 7,0 l 100 km mieste. O detalės ir remontas, taip ta ne Golf, seniau turėjau Passat 2002, aikšu yra niuianų, bet jei viskas sutvarkyta važiuoji ir galvos neskauda. Svarbiausia kompeteteingas meistras, kuris tikrai gerai žino BMW niunansus, nes labai jautrus borto kompiuteris, tai reikia pastoviai jungti žiūrėti kas kaip. |
Patarimai perkančiajam |
svarbiausia žinoti automobilio istoriją jei perkate ne naują, nes jei reiks daug remonto, gali būti daug išlaidų |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 51)
BMW 1 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis