Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Talpi bagažinė ir salonas
- Puiki įranga
TRŪKUMAI
- Neįkvepiantis dizainas
- Nebeturi išskirtinumo lyginant su konkurentais
"1 serijos BMW kogero nebebus kompaktiškas sportinis automobilis kaip anksčiau, kuris vis primindavo senus kompaktiškų BMW šlovės metus"
Svarbiausia naujiena, kurią pristato naujos kartos „pirmukas“ yra tai, kad jis varomas nebe galiniais, o priekiniais ratais. Tai mums sako, jog šis automobilis taikosi į dar platesnę publiką – jaunesnius pirkėjus bei moterišką auditoriją t.y. tuos pirkėjus, kuriems priekiu varomas automobilis yra priimtinesnis. Tuo pačiu, 1 serijos BMW kogero nebebus kompaktiškas sportinis automobilis kaip anksčiau, kuris vis primindavo senus nedidelių BMW šlovės metus. Kartu su šiuo pakeitimu, mes matome naujo stiliaus dizainą – automobilis seka didesniųjų BMW pėdomis ir gali pasigirti beveik tokiomis pat didelėmis priekinėmis radiatoriaus grotelėmis, įkypiais priekiniais žibintais ir tipiškais BMW galiniais žibintais, kurie beje labai puikiai įkomponuoti į visą dizainą. Tačiau kartu su komponuotės pakeitimu bei dizaino „optimizavimu“ BMW mažylis praranda tam tikrą išskirtinumą, kuriuo galėjo pasigirti ypač pirmos kartos pirmukas, kurį lengvai buvo galima atpažinti vien iš silueto. Nieko nepadarysi, gyvename unifikacijos ir optmizavimo laikais ir automobilių dizainas pasiduoda toms pačioms tendencijoms. Kita vertus yra ir neabejotinų pliusų – vietos ant galinių sėdynių dabar yra daugiau, bagažo skyrius padidėjo ir dabar yra didesnis nei A klasės Mercedes. Naujoko interjeras pasikeitė gana ženkliai – aštrių linijų į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Tik prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių analoginių BMW ciferblatų, vietoje jų turime skaitmeninio dizaino skydelį kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. Kaip ir prabangesniuose BMW su šiuo taip pat galima „kalbėtis“ – tarkime balsu ištarus „I‘m cold“ automobilis padidins salono temperatūrą, ištarus „I‘m tyred“ automobilis įjungs oro kondicionierių ir muziką tam kad jus prablaškytų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Marius | 2021-07-02 |
BMW 118d M Sport |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, dinamiškas, komfortiškas ir labai patrauklus
Rimtesnių trūkumų nėra
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Kai tik pasirodė šis automobilis iškarto patraukė mano dėmesį. Senasis man atrodė labai archaiškas ir nepatrauklus, bei BMW kokybe jis nepasižymėjo. Naujo modelio dizainas yra visai kito lygio, viduje automobilis taip pat yra gerokai patrauklesnis. Tai mano pirmasis BMW ir panašu jį myliu. Mano ankstesnis automobilis buvo VW Golf, kuris buvo puikus automobilis, patikimas ir išbaigtas automobilis, tačiau šis modelis mano nuomone stovi yra visa galva aukščiau. BMW pirmuką fantastiška vairuoti, viskas jaučiasi kad pagaminta kad būtų tiksliai ir nepriekaištingai valdomas. Variklis pasižymi dideliu sukimo momentu, kuro ekonomija panašu irgi įspūdinga. Ilgoje kelionėje nepatikėsite lengvai pasiekiu 4 l/100km. Variklis rafinuotas ir beveik negirdimas važiuojant net greitkeliu. Yra daug daugiau vėjo ir padangų triukšmo palyginti su golfu, kuris beje irgi turėjo 18 colių ratus. Pas mane variantas su Harman Kardon audio aparatūra, taip pat standesnėmis sėdynėmis. Iš pradžių vairuotojo sėdynė atrodė šiek tiek per standi, tačiau su laiku arba ji suminkštejo arba aš prie to pripratau :) Vienintelis minusas yra tai, kad pavarų perjungimo svirtis yra nepatogi ir veikia nelabai kokybiškai, palyginti su likusiu tikrai nepriekaištingu automobiliu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
BMW 1 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis