Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis dizainas
- Gerai valdomas
- Geri šešių cilindrų varikliai
TRŪKUMAI
- Prasta įranga
- Mažas salonas
- Prasta salono medžiagų kokybė
"BMW E30 buvo toks pavykęs automobilis, kad dažnai minimas kaip geriausias visų laikų BMW kūrinys pasižymintis dinamiškais šešių cilindrų varikliais ir sportiška pakaba"
Galima dievinti šį automobilį arba jo nekęsti, tačiau abejingų jis nepaliks. Šis itin populiarus modelis žymėjo tą laikotarpį kuomet BMW užkariavo nedidelių premium segmento automobilių rinką. E30 kartos 3 serijos BMW buvo pristatytas 1982 metais. Pradžioje gamintas su dviejų durų kupė kėbulu, 1983 metais buvo pristatytas ir keturių durų sedanas, o 1985 m. pirkėjams pasiūlytas ir kabrioletas bei 1987 metais universalas. Kogero daugelis žino, kad universalas buvo sumeistrautas vieno BMW gerbėjo, kuris itin mėgo savo automobilį sedano kėbulu, tačiau norėjo turėti universalo kėbulą. Išradingas vyras tiesiog nupjovė sedano galinio lango statramstį ir privirino jį prie galinės dalies. Taip buvo sukurtas paprastas ir estetiškas universalo kėbulas, kurį netrukus “adaptavo” ir BMW gamykla. E30 modelis tai taip pat buvo pirmasis 3 serijos BMW su dyzeliniu varikliu. Buvo gaminama ir gana reta versija su visų varomųjų ratų pavara pavadinimu 325iX. Garsusis ir itin retas BMW Z1 roadster kabrioletas taip pat buvo gaminamas ant E30 platformos. Ištiesų BMW buvo toks pavykęs automobilis, kad dažnai minimas kaip geriausias visų laikų BMW kūrinys pasižymintis dinamiškais šešių cilindrų varikliais ir sportiška pakaba. Galingiausia versija žinoma buvo BMW M3 varomas keturių cilindrų 2,3 arba 2,5 litro variklio, kurie pasiekė nuo 193 iki 238 AG galią, o galingiausia versijai turėjo ir gan solidų pagreitį iki 100 km/h – per 6,1 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galbūt esate girdėję kaip buvo sukurtas E30 universalas? Jeigu ne, galite pažiūrėti šią istoriją čia:
BMW E30 ir naujausias trečiukas G20 - štai kiek padidėjo "kompaktiškas" BMW sedanas:
BMW grotelių evoliucija :)
Automobilis buvo itin populiarus “drift” varžybose:
BMW E30 ir naujausias trečiukas G20 - štai kiek padidėjo "kompaktiškas" BMW sedanas:
BMW grotelių evoliucija :)
Automobilis buvo itin populiarus “drift” varžybose:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais ir laikomas geriausiu visų laikų DTM bolidu:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina modeliai:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina modeliai:
2021-02-17 |
BMW 325 IX 1988m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pravažumas. Retas modelis (universalas , automatinė dėžė)
Kėbulo korozija. Greičių dėžės automato gedimai (reikia laiku keist tepalus)
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 11,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki. Čia gal daugiau tiktų "iš jaunystės prisiminimų". Kažkada (1998 m.) labai ieškojau ir įsigijau abiem tiltais varomą trečiuką. Ko gero, tai buvo ekskliuzyvinis modelis to laiko Lietuvoj. Universalo kėbulu, kaustytais slenksčiais ir sparnais plastiku, baltos spalvos,ir automatine greičių dėže. Nuo pirmos dienos ekspluatacijos buvo problemos su greičių dėže. Pasirodo, buvęs sąvininkas, vokietis (gyveno netoli Šveicarijos sienos ir aišku kalnų) niekada nebuvo keitęs greičių dėžės tepalo.Tai su automobiliu, važiuojant greičiu daugiau kaip 100 km. į valandą, gr. dėžė ima kvailiot ir įmeta 1-mą ar 2-ą bėgį. Ko pasekoj, plyšta paskirstymo diržas (ne grandinė tame modelyje) aišku užsilanksto vožtuvai ...Remontas , tais laikais, apie 100 usd. Čia dar nieko . Darom gr. dėžę tuometiniame Kauno "Kitelyje". Kaina kosminė ( vos ne pusė mašinos kainos). Po remonto važiuoja puikiai porą mėnesių. Prasideda bėgių "tempimas", vibracija važiuojant tam tikrom apsukom. Žodžiu problemos su gr. dėže. Teko daug kartų lankytis minėtoj firmoj (ko gero jau pažino ne tik iš mašinos, bet ir iš veido). Pastoviai plaudavo gr. dėžę ir keisdavo tepalą, deja padėdavo neilgam. Galų gale, kai pakeitė gr. dėžės vadinamą "pūslę", problemos su dėže baigėsi visiems mano mašinos naudojimo laikams. Tolimesnė ekspluatacija per keturis metus-jėga (čia komentatorius taip šaukia, kai Valančiūnas NBA pataiko) . Gedimų faktiškai nebuvo. Neskaitant laikas nuo laiko tepalų, filtrų , stabdžių kaladėlių keitimo. Buvo plyšusi priekinės granatos guma (Kemi "auksarankiai" pritaikė nuo "Moskvitch 2141", sakė, kad tinka kaip originalas). Buvo pakeisti ratai (originalas 14,5 colio ). Žiemą naudojau dygliuotas padangas. Važiavimas fantastiškas (šviežio sniego iki pusės durų-važiuoja su priekaba per pievą ir jokių problemų) deja, kai šlapias sniegas, tai buvau pakibęs ant dugno. Iš jau rašytų įspūdžių, buvo įmontuotas kablys (farkopas), kas labai padėjo (jauna šeima, namo statybos, šeimos pagausėjimas ir tt...) Būdavo kabinamas automobilinis tralas (dalis statybinių medžiagų namo statybai tiek iš PL tiek iš gimtų vietų buvo atvežta puikiai). Buvo įstatyta paprasta dujų įranga (jaunystė-kad pigiau). Važiavo normaliai, tiek dujom tiek benzinu. Pardaviau tėviškės kaimynui. Kiek žinau, turėjo remontuot galinį reduktorių, pradėjo blogai važiuot benzinu (ko gero benzino siurblys, bet pardavė po daug metų eksploatacijos). Ko gero, didžiausia problema tų metų BMW ,kėbulo korozija. Mano atveju, galinio dangčio rūdijimas, durų apačių, (tėviškės kaimynui ir su sparnais prasidėjo problemos). Nors tuo metu buvo tik antras mano BMW (pirmas- 324d sedanas 1986m.(puiki trauka tik labai neekonomiškas)). Tačiau mašina paliko tik teigiamus prisiminimus. Jei ne greičių dėžės problemos (pradžioje), tai tik einamas eksploatacinis remontas. Dabar gailiuosi , kad kažkada pardaviau tokį modelį (kainos tik kyla ir tokių jau nebėra ne tik Lietuvoj , bet ir DE beveik nelikę...) Deja, BMW ir jėga ir( gal) liga. Pavažinėjus, jau niekas nebetinka. Teko turėt E30, E34, E36, E46, E38(porą modelių) E90, E70 ir tt..(į gyvenimo tarpus buvo pakliuvę mazda, honda, toyota (košmaras su garso izoliacija) deja, nepaliko tokių teigiamų prisiminimų kaip BMW). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Galbūt daugiau važiuoklės remontas kainuoja.Visa kita kaip visų tų metų BMW. Nuvertėjimo jokio. Tik į pliusą (bent 325ix) |
Patarimai perkančiajam |
Kadangi, tai labai retas modelis, atkreipi dėmesį į kėbulo stovį. Sekantis žingsnis, greičių dėžės stovis (automatinė-problematiška), gal dar galinio reduktoriaus stovis. Na , o visa kita (nenuvertėjanti klasika...) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis