Markės
188 iš 1912
BMW 3 klasė, (E30) 1982 - 1994
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 10
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus klasikinis dizainas
  • Gerai valdomas
  • Geri šešių cilindrų varikliai
TRŪKUMAI
  • Prasta įranga
  • Mažas salonas
  • Prasta salono medžiagų kokybė
"BMW E30 buvo toks pavykęs automobilis, kad dažnai minimas kaip geriausias visų laikų BMW kūrinys pasižymintis dinamiškais šešių cilindrų varikliais ir sportiška pakaba"
Galima dievinti šį automobilį arba jo nekęsti, tačiau abejingų jis nepaliks. Šis itin populiarus modelis žymėjo tą laikotarpį kuomet BMW užkariavo nedidelių premium segmento automobilių rinką. E30 kartos 3 serijos BMW buvo pristatytas 1982 metais. Pradžioje gamintas su dviejų durų kupė kėbulu, 1983 metais buvo pristatytas ir keturių durų sedanas, o 1985 m. pirkėjams pasiūlytas ir kabrioletas bei 1987 metais universalas. Kogero daugelis žino, kad universalas buvo sumeistrautas vieno BMW gerbėjo, kuris itin mėgo savo automobilį sedano kėbulu, tačiau norėjo turėti universalo kėbulą. Išradingas vyras tiesiog nupjovė sedano galinio lango statramstį ir privirino jį prie galinės dalies. Taip buvo sukurtas paprastas ir estetiškas universalo kėbulas, kurį netrukus “adaptavo” ir BMW gamykla. E30 modelis tai taip pat buvo pirmasis 3 serijos BMW su dyzeliniu varikliu. Buvo gaminama ir gana reta versija su visų varomųjų ratų pavara pavadinimu 325iX. Garsusis ir itin retas BMW Z1 roadster kabrioletas taip pat buvo gaminamas ant E30 platformos. Ištiesų BMW buvo toks pavykęs automobilis, kad dažnai minimas kaip geriausias visų laikų BMW kūrinys pasižymintis dinamiškais šešių cilindrų varikliais ir sportiška pakaba. Galingiausia versija žinoma buvo BMW M3 varomas keturių cilindrų 2,3 arba 2,5 litro variklio, kurie pasiekė nuo 193 iki 238 AG galią, o galingiausia versijai turėjo ir gan solidų pagreitį iki 100 km/h – per 6,1 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galbūt esate girdėję kaip buvo sukurtas E30 universalas? Jeigu ne, galite pažiūrėti šią istoriją čia:


BMW E30 ir naujausias trečiukas G20 - štai kiek padidėjo "kompaktiškas" BMW sedanas:



BMW grotelių evoliucija :)



Automobilis buvo itin populiarus “drift” varžybose:


Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais ir laikomas geriausiu visų laikų DTM bolidu:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina modeliai:


Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 59
3er (E30) 315 (75 Hp)
3er Convertible (E30) 318i (113 Hp)
3er Touring (E30) 316i (102 Hp)
KĖBULAS 315 (75 Hp)
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 425
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Kuro sistema Karbiuratorius
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Variklio kodas -
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 1573
Cilindrai/vožtuvai 4/8
Galia, AG/KW/aps 75/56/5800
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 110/3200
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 14
Maksimalus greitis, km/h 160
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Pavarų dėžė Mechaninė 4 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4321
Plotis, mm 1641
Aukštis, mm 1379
Svoris/Max svoris, kg 1100/1540
Atstumas tarp ašių, mm 2570
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekiniai stabdžiai Diskiniai
Galiniai stabdžiai Būgniniai
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 10.5
Užmiestyje, l/100km 6
Vidutinės, l/100km 8.2
Autoterminų paaiškinimai...
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt