Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Kokybiškas interjeras
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Mažas salonas
- Brangus išlaikymas
- Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Viršaitis
Parašė atsiliepimų: 3
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 3
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Viršaitis | 2015-08-24 |
Ekonomija ir malonumas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomija, išvaizda, patogumas ir patikimas ilguose kelionėse
Važiuoklė, purkštukai, galios trūkumas,
|
Pagaminimo metai: 2002
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,9
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu automobilį jau porą metų, dažnos komandiruotės tad reikėjo patikimo ir ekonomiško, bei patogaus automobilio. Užmiesty malonu vairuoti, įsijungi kruizinį režimą ir leki, sąnaudos užmiestyje apie 6l. Dažnai per dieną iki 800km nuvažiuoju, tad įvažiavus į miestą, mechaninė greičiu dėžė tada pradeda erzinti, nes vis reikia maltis su ranka po ja :) Būtų automatas būtų liuks. Mieste ima 8l kažkur, greitai pašyla žiema. Patikima kelyje, labai gerai valdosi, bei gražiai atrodo. Gaila bet pradeda rūdys lįst prie arkų, o daugiau viskas tvarkoje. Vairuotojui ir prieky vietos pakalmai, sėdynės galėtų būt patogesnės. Gale vietos pakankamai, bet jei atsilošęs važiuoji nera patogu labai. Automobilis jaučiasi toks "vikrus" tai ir nori gazo paspausti, bet galios pritrūksta. Apsukos kaip ir visų dyzelių nuo 2000 iki 3000 traukia kaip reikia. Pajausti tikrą malonumą reiktų benzino, bet tada nebūtų ekonomijos. Toks automobilis tinka merginoms, manajai labai patinka, nes nėra didelis, galios kaip tik jai ir sportiškai atrodo.Beto nereikai labai piniginės kratyti degalinėj. Pilną baką užsipylei ir galima sakyt pamiršai. Mieste ir žiemą, ima daugiau, bet jei ramiai važiuoji, ne "gazas-stabdis" atitinkama ekonomija. |
Variklis |
Variklis 2l dyzelis. 105kw mieste užtenka galios, užmiestyje taip pat, bet norėtųsi daugiau. Labai jaučiasi, kad automobilis, gerai surinktas,tvirtas, bet atitinkamai ir sveria, todėl atrodo kad galios trūksta kai pajudi išvietos. Variklis geras, grandinė stovi tad niekas nebaisu. Ji užmusti galima jei tik sklendės kažkokios įvidų sukrenta, jas reiktų pašalinti ir galima puikiai bevargo važinėt. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kolkas nuvertėjo nelabai daug, nes dyzelis ir nebloga komplektacija, tik be šildomų sėdyniu ir odinio salono. Buvo purkštukas apsinešęs, tai važiavau ir sustojau, tas malonumas lygtais 400 eurų. Per gulinčius policininkus pasivažinėjus lužo amortizatorius galinis. Pagrinde, ką tvarkau nuolat tai važiuoklė, nors automobilis duobiu beveik nemato. Teko rankinį tvarkyt, nes pajudėjau išvietos keletą kartų, rankinis veikė kaip veikęs, bet garsas po automobiliu lyg per plastmasinius butelius važinėčiau. Galvojau visa važiuoklė subirėjo, o pasirodo tik spyruoklė sulūžo ir kaladėlės liečiasi. Tai va, kasmet tik važiuokle remontuoju, bei tepalus ir filtrus keičiu. Perku tik Castol, nes taip gamintojo nurodyta. Nežinau kodėl, bet keliais beveik beduobių važiuoju, o važiuoklė vis pabyra nevisa, bet koks menkniekis. Automobilis man tik įrankis, pats nesikrapštinėju, tik prieš T.A į serviza, jie tik važiuokle pažiūri, patvarko ir viskas daugiau jokių bėdų. Manau, kartą įmetus servize apsilankyt, tai nėra blogas rezultatas. Ruošiuos važiuot su juo kol bus nepataisomas, nes kažką nusipirkti patikimo ir nebrangaus, bei ekonomiško neiįmanoma, nes neaišku ką įsigysi. Kad ir senokas auto bet vis dar simpatiškas, patogus vairuoti ir jaunatviškas. Reziume, patogus ir ekonomiškas automobilis. |
Patarimai perkančiajam |
Būtinai patikrinti važiuoklę, turi visiškai nieko nesigirdėti, jokio taškesio ar barškesio. Jei ką pastebsi ir ges pirmiausia, tai važiuoklė, nes ji BMW silpnoji vieta. Neimti pačios prasčiausios komplektacijos, nes jausmas bus kaip golfe. O juk noris ir patogiai atsisėst ir kad žmogų į vidų pasisodint gėda nebūtų. Varikliai patikimi, bet neturi būti jokio pašalinio garso. Jei vidus labai "nudrožtas", vadinas ir pats automobilis bus apleistas ir neprižiūrėtas. Būtinai vaira susukit iki galo ir atgal porą kart, neturi girdėtis jokio traškesio.Youtube pažiūrėkit e46 OBS hidden functions, ir pažiūrėsit kai patikrint ar kokia idikatoriaus lemputė neužgesinta ir t.t. Būtinai prieš perkant nuvažiuokit į servizą, jei nieko neras, tai vadinas viskas ok, nes uždrožt tokį variklį labai sunku. Gera mašina, turės ir nebloga kainą. Gal daugiau sumokėsit, bet mažiau vėliau teks tvarkymui išleist. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 32)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis