Markės
190 iš 1918
BMW 3 klasė, (E46) 1998 - 2005
559Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 59
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Kokybiškas interjeras
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Mažas salonas
  • Brangus išlaikymas
  • Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.

Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:


Lankytojo
reitingas
3.0

Atsiliepimai įvertinti 71 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Sierakauskas | 2017-12-09
320D compact. Atsiliepimo pratęsimas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Servisai priima noriai
Nemačiau
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Po dviejų metų eksploatacijos užkalė variklis. Pardaviau už 900. daugiau nei perpus mažiau, nei kad mokėjau. Sad :( Taigi, po pusantrų metų važinėjimo ir 600 eurų įkišimo į remontus mašina pradėjo vėl kaprizus rodyt. Važiuojant atsirado trynimosi garsas. Užtraukus rankinį jis pradingdavo, taigi buvo aišku, kad kažkas su juo negerai. Nuvariau mašiną pas meistriukus, už 40 eurų remkomplektą instaliavo. Problema dingo dviems savaitėms, bet pervažiavus didesnę duobę vėl išlindo. Pyktis ir nusivylimas užplūdo mane. Pataupiau, nuvariau kažkur į garažus tvarkyt savo aukštos klasės vežimo, nesugebėjo sutvarkyt iki galo, taip ir gavosi, maniau tada. Nu nieko, reikia tvaryt, tai reikia. Užsiregistravau į melgą. Dar sakiau kad kartu važiuoklę pažiūrėtų. Maža kas, gal vėl koks šarnyriukas pavargo. Po pusės dienos skambina man ir sako, kad tą daiktą su rankiniu norint sutvarkyt reik išimt guolį, diską, krč daug pisliavos, ten suvirinsim, laikys kaip naujas. Nu gerai. Ir dar važiuoklę gale reik patvarkyt. Nu gerai. Ir dar prieky vairo traukes. Nu ką padarysi. Ir dar žinot tą priekinę šakę, ant kurios visa važiuoklė laikosi? Tą kur 130 eurų kainuoja ir prieš pusę metų keičiau? Jo tą pačią. Tai ten irgi gumos atsilupo, sutrūkinėjo. Greit keist reikės. Tai dar nekeiskit. Ne, tik pranešėm. Nu ir ką, nieko, patvarkė už 350 eurų, pasiėmęs ją važavau į Druskininkus vonioj išsimaudyt ir pakeliui pravažiavęs fuking slieko išraustą duobę arba kelininko Petro paliktą broką vėl tas rankinys trintis pradėjo. Taip menkai menkai, vos girdimai, bet taip įkyriai. Tai buvo galas. Nusprenžiau parduot. Pavarčiau skelbimus, kainos nelabai tenukrito per du metus. Įdėjau, kelias dienas niekas neskambino, pasivažinėjau į darbą, ji man pacypsėjo, supratau kad ji man įkyrėjo ir jos noriu atsikratyt, kainą keliais šimtais numečiau. Tą pačią dieną atvarė du pacaniukai, užkūrė variklį, atidarė dangtelį, kur tepalas pilasi ir iš ten taškytis pradėjo. Sako ragas tavo varikliui. Nevažinėčiau tavo vietoj. Blin galvoju, skiedžia nesąmones. Pagūglinau, tai ten internetuose įvarių atsiliepimų. Reziume, važiuok kol važiuoji, įvairių variklių būna, čia dar nerodiklis. Tai pavažinėjau vėl kelias dienas, vėl pora bičų atvarė, šįkart užvestai tepalo matuoklę ištraukė. Iš ten tepalas fontanu iš variklio bėgt pradėjo. Supratau, jog tikrai šūdas. Tai kainą numečiau iki tokios, kur pamatę skelbimuose tikrai tūrėtų suprast, kad kažkas negerai. Tiek pinigų sukišus nesinorėjo atiduot už dyką, galvojau gal koks naivesnis paims. Tą vakarą sulaukiau entuziastingo pirkėjo, kuriam buvo svarbu kad dėžė veiktų, turįs jis tokią pačią, apkeis ir važinės. Tai iš Kauno važiavo ir pakelėj su tokia pačia užlūžo, nedavažiavo. Kitą dieną važiavau į darbą, trim sekundėm dingo traukimas ir jis sugrįžo su dideliu variklio kalimu. Darbe kainą sumažinau iki štukos, susilaukiau gal 12 skambučių iš perekupų ir visokių optimistų, kurie klausė ar su tokiu varikliu galima dar važinėt. Perekupams parduot nenorėjau, nes jie telefonu iškart kainą smugdė bent šimtu, tai sutarėm su bičų iš Ukmergės. Atvažiavo vakare, pravažiavo dugnais išjungęs sukibimo kontrolę per žvyrkelius. Išgirdau, kad priekis tikrai jau pareina, kardanas vėl kliba, bet jis nieko negirdėjo, jam viskas tiko, kainą paderinom ir išvažiavo laimingas. Sakė darys projektą, dės 3.0 variklį. Tikiuosi jam geriau su ja pasiseks.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Mokėjau 1,9, važavau nepilnus du metus, sukišau 1,2, pardaviau už 0,9. Geras biznis
Patarimai perkančiajam
Vienas perekupas sakė kad šitam varikliui reikia kas antrą tepalo keitimą pakeist ir filtriuką turbinos. Gali būt kad dėl jo man užkalė. Bet čia tik gandai. Tiesos nežinau
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt