Markės
1128 iš 1940
Mercedes-Benz E klasė (W213) 2016 - 2023
Mercedes-Benz E klasė, (W213) 2016 - 2023
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.52% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 13
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikūs dyzeliniai varikliai
  • Nepaprastai komfortiškas ir puikus salonas
  • Solidus įvaizdis
TRŪKUMAI
  • Ne pačios geriausios klasėje valdymo savybės
  • Ne pats erdviausias klasėje
  • Brangi papildoma įranga
"Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą"
E klasės Mercedes visuomet buvo pats svarbiausias kompanijos modelis, tad naujos kartos buvo laukiama su dideliu nekantrumu. Automobilis dalijasi beveik identišku dizainu su mažesniuoju C klasės Mercedes, bei turi panašumu su flagmanu S klase. Manome, kad tai gana rizikingas sprendimas, nes taip šis itin svarbus ir solidus modelis pradeda asocijuotis su mažesniu C klasės modeliu. Kita vertus pats dizainas yra puikiai suderintas, harmoningas, spinduliuojantis pasitikėjimu ir išbaigtumu. Gal tik universalo galinė dalis kiek “iškrenta” iš konteksto. Na, o interjeras nusipelnė tik geriausių įvertinimų. Medžiagų kokybė, dizainas, stilius, dėmesys detalėms ir du milžiniški 12.3 colio LCD ekranai tiesiog pribloškia net ir visko mačiusius. Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą. Interjero srityje Mercedes stipriai lenkia kiek senstelėjusius 5 serijios BMW ir Audi A6, bei naują Jaguar XF. Tiesa infosistema valdoma svirtimi esančia ant transmisijos tunelio kas nėra taip patogu kaip sistemas valdant liečiant ekraną. Dėka 6,5 cm ilgesnės ratų bazės gale sėdintiems keleiviams suteikta dar didesnė erdvė, o 540 litrų bagažinė yra pati didžiausia klasėje. Tai nėra pats sportiškiausias automobilis savo klasėje, tačiau komfortas, salono tyla yra pačiame aukščiausiame lygyje. Kompanija yra įsitikinusi, kad būtent komfortas, o ne sportiškumas bus esminis kriterijus pageidaujamų automobilio sąvybių sąraše. Prie to puikiai prisideda nauji 2.0 litro 192 AG ir 400 Nm itin tylūs dyzeliniai varikliai, kurie be kita ko ir labai dinamiški – 7.3 sekundės tiek prireiks pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h. Lyginant su pirmtaku naujoji E klasė tapo maždaug 100 kg lengvesnė, daugiausia dėka aliuminio naudojimo kėbulo elementuose. Nors E klasės Mercedes yra brangesnis nei bet kuris iš tiesioginių konkurentų, tačiau bazinė Mercedes versija turi daugiau įrangos nei konkurentai. Tad pozityviai sutinkame naują klasės lyderį ir lauksime ką į tai atsakys kiti.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia AMG E 63 S versija turi V8 3982 cc 612 AG (450 kW) galios ir 850 Nm variklį:





Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 13
Egidijus | 2024-09-22
E klasė su 220d varikliu ir 4matic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Automobilio išvaizdą galima apibūdinti vienu žodžiu – statusas. Kadangi ilgai vairavau visureigius irgi premium markių, persėdęs į sedaną galvojau, kad eisme nebus tokios pagarbos eisme kaip važiuojant su BMW X6 :) Bet ne, paaiškėjo, kad naujasis E Klasės Mercedes gerbiamas kelyje. Salonas, na ką aš galiu pasakyti - jis nuostabus, pažiūrėkite į Mercedes stilių, kokybę, praktiškai planšetinis kompiuteris per visą prietaisų skydelį. Nė vienas iš mano keleivių neliko abejingas Mercedes stiliui. Po šio įsėdęs į kitą mašiną jautiesi kaip grįžęs į praeitį . Pas mane AMG Sport konfigūracijos sėdynės - labai patogios, bet man normaliam lietuviškam vyrui jos kiek per siauros :) Tačiau automobilis ne be trūkumų, vienas jų salono erdvė. 7 iš 10 keleivių sakė, kad ant galinės sėdynės neužtenka vietos, kas iš tikrųjų yra tiesa. Jei palyginsime jį su artimiausiu konkurentu BMW 5 G30, tai BMW turi daugiau vietos. Bagažinė didelė, ypač nuleidus galines sėdynes, bet bagažinės aukštis kiek per žemas. Persėdęs iš BMW ilgai kovojau su jausmu, kad Mersas nevažiuoja, nestabdo ir nesusitvarko su keliu taip kaip reikia. Tai nereiškia, kad jis yra blogas, tiesiog BMW ant kelio yra geresnis. Tačiau po šešių mėnesių prie MB vairo pripratau, net ir prie lėtesnių stabdžių. Kaip jau sakiau, tiesiog būti Mercedese yra malonu, muzika skamba puikiai, nors ir ne aukščiausios klasės įranga, bet daug geriau nei BMW. Greitkeliu plaukia kaip laivas užtikrintai laikydamas kelią, aišku jei asfaltas geros būklės be duobių ir sandūrų. Pravažinėjus žiemą su 4matic, nelabai įsivaizduoju kaip galima atlaikyti žiemą be visų varančiųjų ratų. Ypač gerai nuolatinė visų varančiųjų ratų pavara, kuri daug kartų padėdavo važiuojant slidžiais keliais, žinoma kartu su visais elektroniniais padėjėjais. Na ir per sniegą mašina važiavo be problemų, bendram vaizdui – padangos Nokian Hakka minkšos gumos. Eksploatavimas ir priežiūra - ką galiu pasakyti… Nemanau, kad tikslinga kalbėti apie eksploatacinių medžiagų, detalių kainą, todėl pasakysiu tik tiek, kad standartinė priežiūra yra šiek tiek brangesnė nei BMW X6. Taip pat, pagal visas taisykles reikia pakeisti alyvą automatinėje pavarų dėžėje, ką aš irgi padariau, nepigi operacija pas Silber. Bendri įspūdžiai: bendrai automobilis man patiko, bet netinkamas darbiniams reikalams, todėl ir sumaniau pereiti ant kito Mercedes – iš esmės labai panašaus automobilio GLE visureigio arba galbūt BMW X5.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2024-03-11
Kelionei ir miestui super ekonomiškas Mercedes Benz E220d 143kW.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai labai ekonomiškas, komfortiškas.
Nepastebiu, neskaitant kainos, kuri tikrai ne didesnė už BMW 5 klasės panašių xharakteristikų
Eksploatuoju jau trečią E klasės MB. Šis turimas 2018 metų E220d 143kW apskritai tenkinantis visus lūkesčius - komfortiškas, dinamiškas, nepavargsti didelėse kelionėse kasdien važiuojant po 1000 ... 1300km. Negaliu nieko pasakyt apie remontus, nes paskutinio modelio neremontavau. rida nesiekia 100000km. Prieš tai turėto modelio remontui detalių kaina kaip ir eilinių kitų ir tikrai nedidelės. Pirk ir negalvok jei nori saugaus, labai ekonomiško, dinamiško ir komfortiško automobilio. Jei rida bus iki 100000km tikrai neapsiriksit.
Pilnas atsiliepimas...
Gytis | 2024-01-02
Geriausia vidutinės verslo klasės atstovas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, stabilus valdymas, idealus komfortas, surinkimo kokybė, visa transmisijos sistema veikia be priekaištų, žinoma saugumo įranga
Pravažumas ir gana žema prošvaisa, priežiūros kaina, bagažinė galėtų būti erdvesnė
Naujasis E klasės Mercedes tiek man, tiek matau daugeliui kitų besidominčių turi geriausią komforto ir kokybės santykį plius gerą patikimumą. Sklandus didelio automobilio elgesys kelyje ir aukštas vairavimo malonumas – šitai pajausite kiekvieną dieną. Vienintelis tikras šio automobilio minusas yra originalių dalių kaina. Bet tai kogero nieko nenustebins, tokia pati situacija bus ir Audi bei BMW atstovybėse. Būkit atsargūs jei pas jus AMG apdaila – ši gali nesunkiai nukentėti žiemą. Priekinio buferio apačia lengvai apdaužoma prie bortelių, o po apačia esanti apsauga lengvai užkliūna ant sniego arba ledo. Reikia būti atsargiam. Tačiau be AMG apdailos šios kartos E klasė atrodo beformė. Dinamika gera kaip 2 L varikliui, automatinė pavarų dėžė veikia puikiai be trūkčiojimų. Eksploatacijos metu gedimų nebuvo, tech. apžiūra darau kas 7000 km. Beje, nuo pernai metų vasario labai stipriai pabrango eksploatacinės medžiagos ir panašu nesiruošia atpigti. Palyginti su Audi A6 ir BMW 5, Mercedes yra daug komfortiškesnis automobilis, todėl tai ir fantastiškas interjeras būtų pagrindiniai šio automobilio privalumai.
Pilnas atsiliepimas...
Žydrius | 2023-10-16
Komforto etalonas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos sąnaudos greitkelyje, geras valdymas, garso izoliacija jei susidėsite tylias padangas apskritai puiki, gera dinamika, malonus interjero dizainas
Didelės sąnaudos mieste, priežiūros išlaidos, neergonomiška bagažinė – išlenkimai ir viršutinė atbraila neleidžia sukrauti didelių ir ilgų daiktų
Pirmiausia atuomobilis turi itin ergonomišką pakabą, itin malonų ir patogų interjerą, kuris izoliuoja nuo išorinio pasaulio. Standartinės Pirelli padangos yra labai triukšmingos, patariu keisti į geresnes. Kuro ekonomija - mieste išgaunu 12-13 litrų, žiemą +1 litras vidutiniškai. Greitkelyje ekonomija svyruoja nuo 7,2 iki 7,8 greičio diapazone nuo 90 iki 140 km/h. Techninė priežiūra yra labai brangi palyginti su panašios klasės automobiliais, kuriuos turėjau anksčiau - Audi A6, BMW 5 ir Audi Q7. Vidutiniškai standartinis alyvos ir filtro keitimas prasideda nuo 100 Eur, o prie dabartinių realijų dar brangiau.
Pilnas atsiliepimas...
jk | 2023-07-13
Ekonomiškas AMG? 53 AMG coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklio galia fantastiška, AMG stilius kėbulo ir interjeri detalėse, sportiškos patogios sėdynės, AMG charizma, nepavedęs patikimumas ir degalų sąnaudos
Brangus
E klasės AMG E53 su kupė kėbulu. Automobilį turime šiek tiek daugiau nei pusę metų. E53 pavadinimas manau pasako viską. Ištiesų AMG versija nieko bendro su įprastu E kupė neturi. Tai iš esmės kitokie automobiliai. AMG turi daug įdomių sportinių režimų, iškirtinis duslintuvo riaumojimas ir žinoma tikram sportiniui automobiliui artimesnė dinamika. Be to, automobilis gali būti geras kompromisinis variantas – gali būti supersportiškas automobilis kai norisi, gali būti ramus kruizeris. Jei neturite intereso vaikytis sekundžių ir visokių kelių erelių, tai pamatysit kad su šiuo AMG galima ir pataupyti. Tai man buvo tikras atradimas. Paprastai automobilis iki 100 km/h įsibėgėjantis per 4 sekundes nebūna nei ekonomiškas nei pigus važinėti. Bet šis AMG yra “mild hybrid”, todėl automobilis kartais leidžia visai nenaudojant kuro, na beveik. Tarkim išvažiuoji į trasą, matai kad su likusiu kuru galima įveikti 240 km, o tu pravažiuoji tuos 240 km ir dar plius įveiki kokius 60 km. Žodžiu ekonominiu požiūriu automobilis beveik visada nustebina geraja prasme. Rekomenduoju visiems, kurie nenori pernelyg išsiskirti gatvėje, bet nori prie šviesoforo startuoti pirmi jeigu to užsimanys, o degalinėse lankytis rečiau nei buvo planuojama.
Pilnas atsiliepimas...
Emilis | 2023-03-13
Geriausias klasėje!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakaba, komfortas aukštumoje, variklio dinamika, gerai valdomas, saugus, puiki triukšmo izoliacija, kuro sąnaudos neblogos, Mercedes interjero kokybė, pavarų dėžė veikia puikiai, salono erdvė nebloga, solidi išvaizda, talpi bagažinė
Kaina, priežiūros išlaidos didelės, nėra belaidžio įkrovimo
Automobilį turiu metus su trupučiu, nuvažiuota apie 15 000, komplektacija maksimali. Kas dėl gedimų: kelio ženklų ir pėsčiųjų atpažinimo sistema pradėjo nebeveikti pravažiavus vos 1300 km. Atvariau mašiną į atstovybę, viskas sutvarkyta per 20 minučių. Apskritai automobilis labai geras ir tikrai vertas tokių pinigų, nors už tokius pinigus yra daug konkurentų, tokių kaip Audi A6 (C8), BMW 5 (G30) ar Jaguar XF. Skonio reikalas, bet E klasė man rodos saugiausias ir komfortiškiausias automobilis jei jūsų tikslas iš taško A pasiekti tašką B, automobilis turi labai gerą aerodinamiką ir gerą triukšmo izoliaciją. Tačiau yra ir trūkumų - tai prieštaringai veikianti multimedija, iš esmės ji atlieka prietaisų skydelio funkcionalumą. Labai įdomi Mercedes filosofija – infosistemą galima susikonfigūruoti pagal save, galima nusistatyti interjero spalvą ir pan. Bet deja su ja daugiau nieko rimto nepadarysi. Žodžiu Mersedes E klasė panašus bus geras ir patikimas draugas, nors ir už nermažus pinigus. Bet verta patikėkite manimi.
Pilnas atsiliepimas...
2023-01-31
E200CDI 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neimanoma patiketi,kad tokio dydzio,prabangus,ergonomiskas ir akustiskai tylus sedanas gali buti toks ekonomiskas
Nelabai iszvelgiu,automobilis aplenkias laika
110kw radus su geresne komplektacija netgi pirkti geriau nei 143kw. Tiesa rasti toki turinti komplektacija sunku. Aspektai keli: varikliai identiski,tad nupirkus 110kw jis tures daugiau rezervo ir maziau isidevejimo,jei lyginsim vienodas ridas,antra tiek 110 ir 143kw galia nesunkiai,saugiai pasikelia iki 170kw,tad dinamikos uzteks,beto 110kw draudimas kainuoja kaip golfui ir dazniausiai co2 nevirsija 130g/km, tad nera tarsos mokescio.
Pilnas atsiliepimas...
Edvinas | 2023-01-18
63 AMG S 4.0, 612 AG, 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išmetimas, prie kūno prisitaikančios sėdynės, išorės dizainas, vidaus dizainas, triukšmo izoliacija
Kuro sąnaudos, per daug grubi pakaba kasdieniam vairavimui
Svajojau apie šį automobilį, o ir į mano rankas ji pateko visai netikėtai, tad esu labai laimingas. Tiesą sakant įdėmiai žiūrėjau 2018 Porsche Cayenne GTS arba BMW 530D, tačiau gyvenime viskas susiklostė kiek kitaip ir į svajonių automobilį įsigyjau daug anksčiau nei planavau. Apskritai automobilis kalba pats už save – įspūdingas variklio garsas, kartais verta tiesiog klausytis vien variklio garso, jokios muzikos. Važiuojant žemomis pavaromis gali nesunkiai atkreipti visos gatvės dėmesį į save jei to noriu. Išsikalinėjimas? Taip, bet ne tiek prieš kitus, kiek pačiam prieš save :) Per metus nuvažiavau beveik 30.000 km. Nors pirktas ne naujas, tačiau garantinis yra. Pagal garantinį kol kas nieko nekeičiau, atstovybėje požiūris į klientą atrodo kiek kitoks nei atvykus su E200. Manau automobiliui trūksta tik šildomo vairo. Kažkodėl jis buvo ne visose komplektacijose. Muzikos kokybė beje nėra pati geriausia kokią tekę girdėti. Atsarginės dalys, tokios kaip stabdžių kaladėlės, filtrai nėra labai brangios. Bet jei reikės remontuoti kažką rimčiau tai kainuos didžiulius pinigus. Ištiesų šis automobilis turėtų būti antras ar trečias šeimoje. Tiesą sakant kasdieną važinėti su juo net ir nesinorisi. Nesu geras pasakotojas, tai nežinau ar mano atsiliepimas labai naudingas. Bet tai pirmas mano turėtas sportinis automobilis su tokia galia, tai norėjau aprašyti įspūdžius. Automobilį galima įsimylėti, bet norint tokį turėti reikia turėti finansinį stabilumą :)
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2022-12-30
Fantastiško grožio Mercedes su 2.0 L varikliu, 197 AG ir 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, dinamika, patikimumas, valdymas, degalų sąnaudos, pakaba, komfortas, surinkimo kokybė, interjero dizainas, multimedija
Bagažinė ir priežiūros išlaidos
Pas mane E klasės kupė, automobilis atrodo tikrai išskirtinai. AMG išorės paketas, AMG ratlankiai, automobilis atrodo labai įdomiai iš išorės ir niekada nelieka nepastebėtas gatvėje. Kiek važinėju kol kas labai džiaugiuosi, didesnių gedimų nebuvo, jaučiama vokiška surinkimo kokybė ir rimtas požiūris į visas smulkmenas. Galite pasirinkti 4 režimus - ECO, komforto, sport ir sport+. Bėgių perjungimas už vairo taip pat smagu, kartais galima jais pasinaudoti. Balso asistentas, navigacija, Burmaster aukščiausios kokybės garso sistema skamba tiesiog puikiai. Kelyje greičio visai nesijaučia, važiuoja švelniai, bet kartu stabiliai – pasirinkus Sport režimą automobilis gali būti valdomas kaip normalus sportinis automobilis. Patinka automatinis saugos diržo pateikimas, dėl ko automatiškai atsiranda įprotis visada prisisegti. Sąnaudos sakyčiau džiugina - važiuojant 90-120 ima nuo 6,5 litro iki 7,5 litro. Variklis dirba labai tyliai, salono garso izoliacija taip pat aukščiausio lygio, net turint galvoje kad kupė durelių stiklai yra berėmiai. Važiuojant sport ir sport + režimais išmetimo sistema maloniai pašaudo. Bet kai automobilis stovi trai gali gazuoti kiek nori, pašaudyti nepavyks :) Mašina esu labai patenkintas, svarbiausia komfortas. Kaip sako BMW automobilis tiems kurie skuba, o Mercedes tiems kurie jau suspėjo :)
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2022-07-06
Žaislas kiekvienai dienai – E klasės kupė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Interjero dizainas, stabilumas, komfortas, triukšmo izoliacija, įranga
Kaina
Gražus automobilis, ypač su AMG paketu kaip pas mane. Salonas – tamsios ir šviesios odos per vidurį derinys. Yra kelio ženklų atpažinimo sistema, sistema kuri stebi atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio – todėl ekrane automobilis visą laiką laiką pypsi ir pranešinėja kas vyksta priekyje. Telefono ir išorinių prietaisų valdymas pasenęs lyginant su šiuolaikinėm technologijom. Degalų bako dangtelis pasirodo atsidaro ne mygtuko ar svirtele, o tiesiog lauke :) Variklis galios turi sočiai, bet tiesą pasakius ir netraukia spausti akseleratorių. Kogero nesinorisi sugadinti idealaus komforto viduje. Galinio vaizdo veidrodėliai man nepatogūs ir matomumas atgal yra labai prastas – reikia prie to priprasti. Durelės tik dvi, bet jos didžiulės. Automobilių stovėjimo aikštelėse reikia į tai atkreipti dėmesį - dabar man atrodo, kad bet kur vietos nepakanka. Sėdynės yra fantastiškos. Praverčia ir parkavimo asistentas. Kelyje automobilis nepaprastai minkštas ir patogus. Žinoma nelakstau per greičio mažinimo kalnelius, bet apskritai kelio nelygumus automobilis sugeria nepaprastai geri - net ir didelius. Apie kuro sąnaudas ir patikimumą dar anksti rašyti - dar nenuvažiavau tiek daug, kad galėčiau objektyviai įvertinti. Jei netingėsiu vėliau parašysiu apie remontą ir išlaidas.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt