Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis dizainas
- Plati variklių gama
- Tuo metu turėjo vos keletą savęs vertų konkurentų
TRŪKUMAI
- Kiek per daug konservatyvus
- Patikimumas ne pati stipriausia automobilio pusė
BMW E32 yra antros kartos prabangiausios BMW linijos - septintos serijos modelis gamintas nuo 1986 iki 1994 metų. Tai visiems puikiai atpažįstamas BMW, kuris tuo metu savo technologijomis, komfortu, dizainu ir net įvaizdžiu nebenusileido ir netgi lenkė didžiausią savo konkurentą – S klasės Mercedes-Benz. Šis modelis pasižymėjo kaip pirmasis serijinis automobilis pasaulyje su Xenon žibintais montuojamais 750iL versijoje, taip pat pirmas su dvigubais puikiai garsą izoliuojančiais stiklais, bei lęšiniais žibintais. E32 yra pirmasis BMW modelis turintis elektroninį amortizatorių standumo valdymą, traukos kontrolės sistemą, dviejų zonų klimato valdymą ir ilgos ratų bazės versiją žymimą „iL“. Iš pradžių šis septintukas buvo gaminamas su šešių cilindrų ir V12 varikliu. „730i / iL“ ir „735i / iL“ modeliai buvo komplektuojami su gerą vardą užsitarnavusiais M30 šešių cilindrų eilėje varikliais, o „750i / iL“ turėjo įspūdingą 5.0 litrų 220 kW (295 AG) galios V12 variklį – pirmą tokį BMW automobilyje. 1991 metais BMW pradėjo gaminti V8 variklį - pirmąjį nuo pat 1962 metų kuomet buvo montuojami į BMW 501/502 modelius. Šis variklis kodiniu pabadinimu M60 buvo 3.0 L arba 4.0 L darbinio tūrio ir buvo pristatytas vienu metu ir E32 ir E34 modelyje. Buvo pagamintas eksperimentinis E32 modelis su tiems laikams neįtikėtinu V16 varikliu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Buvo pagamintas eksperimentinis E32 modelis su tiems laikams neįtikėtinu V16 varikliu. Taip, neapsirikote tai buvo motoras su šešiolika cilindrų ir 6.7 L darbiniu tūriu. Variklis generavo 414 AG (304 kW) galią ir 625 Nm sukimo momentą, o jo aušinimo sistema buvo sumontuota bagažinėje:
Išoriškai tradicinės priekinės BMW grotelės pas šį septintuką signalizavo koks variklis yra sumontuotas konkrečiame automobilyje. Visi 6 cilindrų modeliai turėjo siauras groteles, o V8 ir V12 modeliuose standartinės buvo platesnės grotelės. Siauras groteles buvo galima įsigyti už papildomą mokestį 8 ir 12 cilindrų E32 modeliuose:
Buvo gaminamos E32 versijos su integruotu telefono ir fakso aparatais, vyno šaldytuvu, elektroniniu būdu reguliuojamomis galinėmis sėdynėmis ir audio sistemos valdikliais galiniams keleiviams.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
BMW 7 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis