Markės
214 iš 1911
BMW 7 klasė, (E32) 1986 - 1994
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 6
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus klasikinis dizainas
  • Plati variklių gama
  • Tuo metu turėjo vos keletą savęs vertų konkurentų
TRŪKUMAI
  • Kiek per daug konservatyvus
  • Patikimumas ne pati stipriausia automobilio pusė
BMW E32 yra antros kartos prabangiausios BMW linijos - septintos serijos modelis gamintas nuo 1986 iki 1994 metų. Tai visiems puikiai atpažįstamas BMW, kuris tuo metu savo technologijomis, komfortu, dizainu ir net įvaizdžiu nebenusileido ir netgi lenkė didžiausią savo konkurentą – S klasės Mercedes-Benz. Šis modelis pasižymėjo kaip pirmasis serijinis automobilis pasaulyje su Xenon žibintais montuojamais 750iL versijoje, taip pat pirmas su dvigubais puikiai garsą izoliuojančiais stiklais, bei lęšiniais žibintais. E32 yra pirmasis BMW modelis turintis elektroninį amortizatorių standumo valdymą, traukos kontrolės sistemą, dviejų zonų klimato valdymą ir ilgos ratų bazės versiją žymimą „iL“. Iš pradžių šis septintukas buvo gaminamas su šešių cilindrų ir V12 varikliu. „730i / iL“ ir „735i / iL“ modeliai buvo komplektuojami su gerą vardą užsitarnavusiais M30 šešių cilindrų eilėje varikliais, o „750i / iL“ turėjo įspūdingą 5.0 litrų 220 kW (295 AG) galios V12 variklį – pirmą tokį BMW automobilyje. 1991 metais BMW pradėjo gaminti V8 variklį - pirmąjį nuo pat 1962 metų kuomet buvo montuojami į BMW 501/502 modelius. Šis variklis kodiniu pabadinimu M60 buvo 3.0 L arba 4.0 L darbinio tūrio ir buvo pristatytas vienu metu ir E32 ir E34 modelyje. Buvo pagamintas eksperimentinis E32 modelis su tiems laikams neįtikėtinu V16 varikliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo pagamintas eksperimentinis E32 modelis su tiems laikams neįtikėtinu V16 varikliu. Taip, neapsirikote tai buvo motoras su šešiolika cilindrų ir 6.7 L darbiniu tūriu. Variklis generavo 414 AG (304 kW) galią ir 625 Nm sukimo momentą, o jo aušinimo sistema buvo sumontuota bagažinėje:







Išoriškai tradicinės priekinės BMW grotelės pas šį septintuką signalizavo koks variklis yra sumontuotas konkrečiame automobilyje. Visi 6 cilindrų modeliai turėjo siauras groteles, o V8 ir V12 modeliuose standartinės buvo platesnės grotelės. Siauras groteles buvo galima įsigyti už papildomą mokestį 8 ir 12 cilindrų E32 modeliuose:


Buvo gaminamos E32 versijos su integruotu telefono ir fakso aparatais, vyno šaldytuvu, elektroniniu būdu reguliuojamomis galinėmis sėdynėmis ir audio sistemos valdikliais galiniams keleiviams.

Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.

BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt