Markės
217 iš 1918
BMW 7 klasė, (E65) 2001 - 2008
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 10
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Smagus kelyje
  • Tylus ir komfortiškas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Didelis nuvertėjimas
  • Neintuityvi infosistema
  • Dizainas įtinkantis ne visiems
"E65/E66 yra vieninteliai BMW automobiliai gaminti su galingiausiais 6.0 litrų V12 benzininiu ir 4.4 litro V8 turbodyzeliniu varikliais"
Naujasis 7 serijos BMW yra pirmasis turintis "iDrive" sistemą, kuri susideda iš spalvoto ekrano prietaisų skydelyje ir kontrolerio panašaus į kompiuterio pelę. Šia "pele" valdoma eilė nustatymų tokių kaip klimato kontrolė, audio, navigacija, pakaba ir t.t. Tačiau sistema buvo kritikuota dėl labai sudėtingos navigacijos ir dėl to, kad yra per mažai intuityvi. Greitai po to šią sistemą nukopijavo Mercedes-Benz ir Audi, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose. Pirmieji E65 buvo kupini problemų, kurių didžioji dauguma buvo susijusi su programine įranga. E65/E66 yra vieninteliai BMW automobiliai gaminti su galingiausiais 6.0 litrų V12 benzininiu ir 4.4 litro V8 turbodyzeliniu varikliais. Buvo gaminama įspūdinga BMW Alpina B7 versija su „nedideliu“ 4.4 litro V8 varikliu, kuris išvystė 500 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Nors rodikliai nėra itin įspūdingi, tačiau drago trasoje automobilis sugeba įveikti tokius įspūdingus konkurentus kaip Audi A8L W12 quattro, Audi S8 5.2 FSI quattro, Audi R8 (!), Bentley Flying Spur, Jaguar XJ Super V8 ir tik 0.2 sekundės (greitėjant iki 97 km/h) atsilieka nuo 510 AG galios V-12 Mercedes S600 su dviem turbinom. Bendrai 7 serijos BMW kaip visada buvo labai vertinami – iš savo konkurentų Mercedes-Benz S klasės ir Audi A8 išsiskiria puikiu sportišku valdymu, originaliu interjero dizainu, itin galingais varikliais. Trūkumai – minėtas sudėtingas iDrive ir kai kurie smulkūs gedimai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Būtent šis modelis yra pirmasis įvedęs iDrive sistemą, kuri susideda iš spalvoto video ekrano prietaisų skyde ir kontrolerio panašaus į kompiuterio pelę, kuria valdoma eilė nustatymų: galima valdyti klimato kontrolę, audio, navigaciją, pakabą ir t.t. Greitai po to šią sistemą nukopijavo Mercedes-Benz ir Audi, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose.

Tai pirmasis nevienareikšmiškai vertinamo vyriausio dizainerio Chris Bangle kurinys dirbant BMW kompanijoje. Šio kūrėjo stilius ypač pastebimas automobilio galinėje dalyje. Ištiesų šios 7 serijos dizainą kūrė Adrian van Hooydonk (kartu su Chris Bangle), o jo pirminiuose skečuose automobilio galinė dalis buvo daug radikalesnė, kuri priminė ištęstą hečbeką:
Kontraversiškas automobilio dizainas buvo "pataisytas" išleidus facelift modelį:



Buvo pagaminta keletas vandeniliu varomų septintuko versijų:



Buvo gaminama įspūdinga BMW Alpina B7 versija su „nedideliu“ 4.4 litro V8 varikliu, kuris išvystė 500 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Nors rodikliai nėra itin įspūdingi, tačiau drago trasoje automobilis sugeba įveikti tokius įspūdingus konkurentus kaip Audi A8L W12 quattro, Audi S8 5.2 FSI quattro, Audi R8 (!), Bentley Flying Spur, Jaguar XJ Super V8 ir tik 0.2 sekundės (greitėjant iki 97 km/h) atsilieka nuo 510 AG galios V-12 Mercedes S600 su dviem turbinom. Tik 800 tokių Alpina buvo pagaminta:


Lankytojo
reitingas
3.9

Atsiliepimai įvertinti 400 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Ignas | 2015-09-02
2007 BMW 745d, 242 kW, Individual, LCI (facelift)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, degalų sąnaudos
Vagia detales, vairuotojo įvaizdis
Pagaminimo metai: 2007
Variklio darbinis tūris, l: 5,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas
Auto pagamintas 2006-12. Pirma registracija 2007-01. Olandas. Lietuvoje nuo 2015-01, per 8 mėnesius nuvažiuota 10000 km. 95% kilometrų prasukta plente, todėl apie eksploataciją mieste nepasakosiu, nes ir pats auto, tiksliau variklis, sukurtas ne miestui, o judėjimui tarp jų. Kėbulo kodas E65, LCI (facelift) modifikacija nuo 2006. Patogus ilgose kelionėse, aukštas komforto, saugumo lygis. Jaučiasi, kad automobilis gamintas taip, kad ne tik atlaikytų pirmus 2 garantinius metus po išriedėjimo iš salono. Tokio dalyko kaip komplektacijų lygiai šiam auto nėra, nes kiekvienas pirmas savininkas opcijas komplektuodavosi pagal savo poreikius: nuo ACC (adaptyvinės kruizo kontrolės, kuri pati stabdo ir akseleruoja auto) iki NV (night vision) infraraudonųjų spindulių kameros, kuri mato naktyje šilumą spinduliuojančius objektus, toliau ir plaučiau (kartais) nei ilgosios šviesos. Keylees go, self close doors, webasto ir etc. Kam reikalingos visos šios "nesamonės" ir dar daugiau: tam, kad žmogus pirkdamas nauja auto už 170000 eurų turėtų kur pinigus išleisti. Čia aš ne apie save, kol kas. Automobilis labai galingas, važiuoja puikiai, trys varaiantai: normal (D), sport (S), manual (per vairo mygtukus). Pavarų dėžė automatinė, 6 pavarų, į ją pilasi 12 litrų "tepalo".
Variklis
V8, 4.4 litro, bi-turbo. Kažkas jau minėjo, visko po du. Du oro srautai, du oro filtrai, du salono filtrai. 242 kW ir 750 Nm. Oficialiai nurodoma 0-100 km/h per 6.6 sek., bet didžiausias įspūdis ne šis parametras, o 100-200 km/h, o vėliau 200-270 km/h (ribotuvas ties 250 km/h). Motoras nuovargio nejaučia prie jokio greičio, net ir važiuojant penkiems su bagažu. Variklio tepalas 10 litrų. Vien variklis sveria apie 200 kg. Variklis be problemų. Tepalo, filtro keitimas (akcija) ir darbas, 88 eur. Variklį galima "čipuoti", bus: 275 kW, 850 Nm (nerekomenduotina). Gamintojas nurodo, kad sąnaudos plente 7,2 litro. Galiu pasakyti tiek, kad tai yra tiesa: važiuojant dviese plentu 100 km/h (6 pavara, 1500 rpm) su ACC idealiai lygiu keliu, pavėjui su R18 žieminėmis nedygliuotomis.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Yra dvi kainų kategorijos: brangu ir labai brangu. Didysis nuvertėjimas nuo 150000 eurų iki 15000 eurų jau įvykęs. Degalų bakas 88 litrai, vienas pilnas užpylimas 80 eurų. Privalomas draudimas 80 eurų, kasko apie 1000 eurų / m. Vagia veidrodėlius, atstumo jutiklius, todėl reik laikyti arba saugomoj aikštelėj, garaže ar samdyti prostę su šluota, kad nakvotų bagažinėje. Žieminiai R18, vasariniai R20, atitinkamai padangų komplektai nuo 800 eurų. Ar verta pirkti šį automobilį lizingu: neverta. Radau gerą variantą už 10000 eurų, verta: neverta. Tėvas dirba fūristu ir "padaro" Baltarusijos saliarkos, ieškau sau tokią imti: neieškok. Mergos man prie ežero neduoda : tinka AUDI A6 AVANT 2.5 TDI.
Patarimai perkančiajam
Perkant pajamos vienam šeimos nariui turėtų būti bent 1000 eurų neto neturint jokių kitų finansinių įsipareigojimų. Nepirkti variantų iki atnaujinimo bei su dyzeliniu V8 varikliu 220 kW (problemų neturi, tiesiog senesnės kartos). Nepirkti variantų kainuojančių mažiau nei 13000-15000 eurų. Nepirkti variantų su ridomis mažiau nei 220000-240000 km. Perkant popierinės serviso knygelės gali ir nebūti, nes užsienyje aptarnaujant pas atstovus aptarnavimų info automatiškai įrašomą į auto raktą (Lietuvos atstovybėje mato). Kas geriau: E65 ar F01,- "skonio" reikalas. Esant galimybei pirkite tiesiogiai Vokietijoje, Olandijoje, Belgijoje. Rodykite dokumentuose pilną kainą. Jeigu perkate iš Lietuvos įmonės, nepirkite iš "vokiečio, olando" tiesiogiai, o tik nuo tos firmos. Sėkmės.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 133)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt