Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas, įdomus, praktiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Nekomfortiška pakaba
"Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų"
Nors BMW i3 į nieką kitą matytą keliuose nėra panašus, visgi neabejotinai tai yra BMW. Priekyje puikuojasi tradicinės kompanijos grotelės, o ekstravagantiškos kėbulo linijos taip pat labai nenutolsta nuo BMW stiliaus. Kėbulas dažomas keliomis spalvomis – kad ir kokią pasirinktumėte automobilio kapotas bus dažomas kita kontrastinga spalva. Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Tačiau yra gaminama versija su motociklo varikliu (34 AG, 2 cilindrų), kuris įkraudinėja baterijas – šis modelis gali įveikti dvigubai didesnę distanciją nei vien elektrinė versija. Automobiliukas taip pat yra nepaprastai lengvas - net 300 kg lengvesnis nei Nissan LEAF, dėka aliuminio ir anglies pluošto detalių naudojamų kėbulo gamyboje. Nors BMW i3 yra mažiausias automobilis BMW gamoje, tačiau santykinai nedidelis 1195 kg svoris ir 170 AG bei 250 Nm galia paverčia jį pakankamai dinamišku. 100 km/h greitį i3 pasiekia vos per 7,2 sekundės. Maksimalus greitis ribojamas iki solidžių 150 km/h. Nepaisant kompaktiškų matmenų, BMW i3 viduje yra stebėtinai erdvus. Modelio interjeras toks pats neįprastas kaip ir jo išorė. Priekyje įrangos kiekis sumažintas iki minumumo, todėl gausu erdvės kurios neužgožia du LCD ekranai. Transmisijos valdymas įrengtas viršuje prie vairo, o durų langai neturi viršutinės rėmo dalies. Kelyje i3 vėlgi primena, kad yra tikras BMW kompanijos gaminys – galiniai varomieji ratai, žemas svorio centras, idealiai santykiu 50:50 paskirstytas svoris abiems ašims leidžia gana dinamiškai įveikti aštrius posūkius. Bagažo skyrius yra gana aukštai (kadangi baterijos yra sumontuotos dugne), tačiau nėra labai mažas – siekia 260 litrų ir gali būti padidintas iki 1100 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2011-09-15
Frankfurtas. „BMW i“ – elektrinių automobilių ateitis? Sunku pasakyti – nei taip, nei ne. Tačiau jie turi du dalykus: įspūdingai atrodo ir turi ne ką mažiau įspūdingesnius techninius duomenis. Elektra varomas ateinančios kartos BMW M5? Gamintojams užsiminus apie dyzelinę šio unikalaus modelio versiją, dar viena staigmena turbūt nenustebintų.
„BMW i3“ Beveik keturių metrų ilgis (mažiau nei „Honda CRX“) bei daugiau nei dviejų metrų plotis (daugiau nei BMW 7). Aukštis – kaip vidutinio vienatūrio. 1250 kg masė, 4 sėdimos vietos, 125 kW ir 250 Nm išvystomi elektrinio variklio, 7,9 sek. iki 100 km/val. bei 150 km/val. maksimalus greitis. Su pilnai įkrauta baterija nuvažiuojami 225 km, o pilnas jos įkrovimas užtrunka 6 val. Ką apie tokį modelį pasakyti? Atrodo jis gana savotiškai, išorės matmenys ypač nestandartiniai, o techniniai parametrai, kaip elektromobiliui, yra labai neblogi. Tikrai geresni nei „Nissan Leaf“. Kiek iš šių parametrų liks po poros metų, prasidėjus serijinei gamybai? Bet kokiu atveju, „BMW i3“ nebus „Renault Scenic“ konkurentas. Turbūt nekonkuruos jis ir su „Toyota Verso“. Tačiau kažkada važiavusiems normaliu automobiliu ir persėdusiems į troleibusą arba netgi kokį „Tazzari Zero“, „BMW i3“ turėtų būti gera atgaiva. Jis vis tik irgi varomas elektra, o dar yra ir patogus bei tinkamas kasdienai. „BMW i8“ Pusantros tonos sveriantis elektra įkraunamas hibridas, iki 100 km/val. įsibėgėjantis per 4,6 sek. Ir šimtui kilometrų valgantis 2,7 litro benzino. Bei išmetantis 66 g/km CO2. Bėgėjasi kaip M5, degalų naudoja mažiau nei žoliapjovė, CO2 išmeta mažiau už orą gadinantį gyvulį. Svajonė? Kol kas taip, kol nežinome jo kainos. Galima tikėtis, kad ji lengvai viršys šešiaženklę sumą litais. Turbūt su dvejetu priekyje. Kas dar įdomu, kad maksimaliam šio ekologiško laidinio hibrido greičiui apriboti prireikė ribotuvo – jis nustatytas ties 250 km/val.! 164 kW ir 300 Nm turintis benzininis variklis kartu su 96 kW ir 250 Nm elektriniu motoru leidžia BMW i8 pasiekti tokius skaičius. Kuris miestui skirtas šiuo metu gaminamas elektromobilis turi tokio galingumo variklį? „BMW i“ Velniai rautų – vien pamačius šių abiejų modelių nuotraukas bei techninius duomenis maždaug prieš metus, galvoje pradėjo suktis begalė klausimų, kurių pagrindinis skambėjo „kaip tai įmanoma?“ BMW atstovai įsitikinę, kad jų deklaruojami skaičiai yra visiškai realūs. Teks laukti šių modelių debiuto pasaulio naujų automobilių rinkose. Jeigu tik jie netaps amžinuoju konceptu, kurių pavyzdžių, deja, yra ne vienas. |
BMW i3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis