Martynas | 2023-01-15 |
Range Extender - Suite Interior World 5d Auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagus, greitas ir gana praktiškas automobilis
Brangus remontas
|
Puiki BMW konstrukcijos kokybė. Galia tokia, kad aplenks M3 nuo 0 iki 50 km per valandą. Mūsų keliuose tvirta standi pakaba gali jaustis šiek tiek per kieta, galbūt kalti ir amortizatoriai, kurie nuvažiavus 50 000 km dar nekeisti. “Range extender” yra būtinas nes beveik padvigubins jūsų nuvažiuojamą atstumą. Naudodami tik akumuliatorių mes nuvažiuojame tik iki 130 km. Mūsų versijoje buvo greito įkrovimo CCS priedas. Tai yra absoliučiai būtinas dalykas, jei per dieną turite nuvažiuoti didelius atstumus. Galinės į priešingą pusę atveriamos durys šaltomis dienomis gali būti erzinančios, nes jūs turite atidaryti priekines ir tik tada galines duris, taip įleidžiant šaltą orą. Pasibaigus gamintojo garantijai (t.y. po 3 metų) elektros įranga pradeda gesti - HT kabelių, valdymo blokų ir pan. problemų diagnozavimas ir pakeitimas yra labai brangus malonumas. Teko tai patirti, žinau ką kalbu. Verta pratęsti garantiją jei yra tokia galimybė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
i3 | 2022-07-20 |
Extender i3 versija
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, išmanus, gerai įrengtas, greitas
Gali būti itin brangus remontas
|
Prieš 2 metus nusipirkau 5 metų senumo BMW i3. Nuvažiavau 48 tūkstančius kilometrų ir automobilis buvo tikrai puikus važinėjant mieste. Šiam tikslui i3 yra nepaprastai geras - erdvus, išmanus, gerai įrengtas, greitas ir tt. Automobilis kažkada buvo apdovanotas Žaliojo metų automobilio titulu, kurį gauna nulinės CO2 emisijos automobiliai. Pristatydama šį automobilį BMW teigė, kad tai bus pats tvariausias jų parduodamas automobilis. Tai nėra sportinis automobilis nepamirškite. Žodžiu i3 yra fantastiškas antrasis šeimos automobilis arba pagrindinis trumpus atstumus važiuojantis automobilis – tiems kam rūpi klimato kaita ir poveikis aplinkai. Per tuos 2 metus neturėjau jokių problemų su automobiliu, buvo atlikti būtini aptarnavimai ir vienas nemalonus remontas – teko keisti pavaros EME modulį. Sakyčiau keistas atvejis nes automobilis pravažiavęs juk nedaug. Viso per savo 7 gyvenimo metus i3 įveikė 62k km. Pagrindinei baterijai suteikiama 8 metų garantija, tad kodėl gi ne kitiems panašiems komponentams? Pati diagnozė truko kelias valandas – vėlgi „išmanus“ automobilis nesugebėjo greitai perduoti kas gi jam atsitiko. Galiu valdyti kondicionierių išmaniuoju telefonu ir nusiųsti kelionės tikslus į navigaciją, tačiau BMW specialistams reikia 4 valandų bandymų ir klaidų tikrinimo, kad taptų aišku kas yra kas. Žodžiu remontas brangus, o automobiliai sensta, tad tokių nemalonių dalykų gali pasitaikyti bet kam – reikia turėti tai omenyje perkant BMW i3.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Žygis | 2022-03-22 |
i3 – idealus miesto automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kokybiškai pagamintas, praktiškas, dinamiškas ir manevringas auto
Mažoka bagažinė ir šiaip ne vienatūris, brangus automobilis
|
I3 puikus automobilis - jame daug vietos salone ir plokščios grindys. Nėra kardano tunelio - vadinasi daug vietos priekyje ir gale, tačiau rasite tik 4 sėdynės. Bagažinė yra labai maža, pliusas - plokščios grindys. Yra nedidelė priekinė bagažinė. Nuvažiuojamas atstumas man priimtinas - žiemą gaunasi 220 km, pavasarį vasarą 270. Automobilis greitai įkraunamas - maždaug per 30 minučių įsikrauna iki 80 proc su greituoju įkrovimu. i3 palaiko tik 50 kW, kai kurie šiais laikais gali siekti 150 kW ar daugiau. Automobilis taip pat įdomus tuo, kaip suprojektuotas ir pagamintas itin kokybiškai - anglies pluošto salonas, siauri smagūs ratai. Daugybė dalių pagamintos iš 100% perdirbtų medžiagų, jei jums tai rūpi. Galinės durys atveriamos atgal - atrodo šauniai ir gali būti naudinga, nors kartais jos trukdo. Galiniai langai yra žemi, todėl vaikai ir keleiviai gali gerai matyti aplinką. Elektros variklis yra gana galingas (apie 170 AG) – yra greitas, reagavimas staigus ir be uždelsimo. Važiuojama naudojant vieną pedalą - naudojant tik akseleratorių. Elektrinis šildytuvas ir oro kondicionierius veikia iš karto ir gali būti įjungiamas nuotoliniu būdu per appsą. Tačiau nėra Android palaikymo, kas yra nerealu. Informacinė sistema idrive yra gana gera ir palaiko apple car play. Standartinių garsiakalbių kokybė neįpatinga, bagažinė kaip minėjau maža. Apskritai i3 vertinu gerai – jį vairuoti yra kur kas maloniau nei benzina/dyzelį. Mano žmona daugiau nebenori naudotis savo automobiliu – jai reikia šito :) Dabar yra didelė elektromobilių konkurencija, jei pirkčiau šiais metais greičiausiai susigundyčiau VW id4, kuris turi daug didesnę bateriją ir nuvažiuojamą atstumą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-11-16 |
Range Extender – hibridins i3
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugus, stabilus, greitas ir patikimas
Prieiga prie dviejų galinių sėdynių ne pati lengviausia, galinis dangtis trapus
|
Ypač ekonomiškas automobilis, greitas 7 kW įkrovimas namuose, beveik 6 km per kwh (daug mažiau važiuojant greitkeliu). Saugus, stabilus, greitas ir patikimas, nėra pavaros, variklio perjungimų, atpalaiduojantis jausmas salone. Retai kada panaudojamas benzininis motorolerio variklis, nors jis leidžia jaustis komfortiškai ir užtikrintai - nėra nerimo dėl išsikrovusio akumuliatoriaus ar įkrovimo stotelės. Gerai apgalvoti jungikliai - žibintai, navigacija, klimato kontrolė. Lengvas nerūdijantis anglies pluošto kėbulas. Prieiga prie dviejų galinių sėdynių ne pati lengviausia senyvo amžiaus žmonėms arba siauroje parkingo aikštelėje. Išvada: nesigailiu pirkęs šį nestandartinį automobilį, nusipirkčiau dar kartą tik su geresne įranga t.y. LED žibintais, šilumos siurblio šildytuvu, naujo tipo, didesnės talpos, ilgesnio nuotolio baterija, kad nereikėtų vidaus degimo variklio. Minusai – galinis dangtis trapus daiktas ir neremontuojamas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-11-05 |
Kitoks BMW automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagus, kokybiškas ir taupantis pinigus
Ne užmiesčio ir tikrai ne autostradų automobilis
|
Pasinėręs į elektromobilių pasaulį su Mitsubishi Outlander PHEV, dabar susidomėjau long range 120 Ah baterijos BMW i3 modeliu. Radome gražų ir tvarkingą su dviem savininkais ir pilna istorija 2019 metų ir už gerą kainą. Automobilis tikrai puikus, nebent jūs nuvažiuojate daugiau nei 200 km per dieną. Jei neteko vairuoti i3, tikrai bent išbandykime. Dinamika puiki, nuvažiuojamas atstumas pakankamas miestui, išskyrus žinoma ilgas keliones. Galiu drąsiai teigti kad yra daug žmonių kuriems šis automobilis padės sutaupyti pinigų. 7,4 kW galios namų įkroviklis nuo 0 iki 100% įkraus maždaug per 5 valandas. Mes turime ir kitą, dyzelinį automobilį, bet sąžiningai kalbant man gerokai smagiau vairuoti šį BMW. Bet kol kas tenka pasilaikyti ir dyzeliuką. Viduje i3 yra smagus ir tikrai puiki vieta praleisti nuobodų laiką iki darbo ir iš jo. Sėdynės patogios, Harmon Kardon garso sistema puiki ir pakaba solidi - šiek tiek kietoka bet tyli. Automobilis smagus ir užmiesčio keliuose, ypač vingiuotuose – čia jis jaučiasi beveik kaip tikras BMW. Važiavimas greitkeliu yra ok, bet didesnis greitis stipriai sumažina nuvažiuojamą atstumą, o ir stabilumas nėra pats geriausias. Žmonės sako, kad kartą pavairavę elektromobilį, prie dyzelinio negrįšite. Pritariu šiai nuomonei. Verta išbandyti, tuo labiau kai kiti elektromobiliai atrodo nuobodūs.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-08-07 |
Vienas geresnių kada nors vairuotų automobilių
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vairavimas kaip ir bet kurio BMW - malonus ir puikus. Apie kurą galima pamiršti, Vilniuje ir Kaune kol kas nėra didelės problemos rasti stotelę pakeliui. Augnat EV skaičiui gali pradėti erzinti, kai nebus laisvos vietos.
Galinės durys neatsidaro neatidarius priekinių, taip pat priekinės neužsidaro kai atidarytos galinės. Na kažkiek čia ne visai geras sprendimas, primena močiutės spintą ir jei dažnai reikia galines darinėti tada jau nervina.
|
Pirmieji 1000 km Lietuvoje. Dar galbūt anksti kažką daugiau pasakyti, bet bendras įspūdis: vau!
BMW kaip visada savo vietoje. Salonas atrodo nepaprastai erdvus, labai daug vietos priekyje. Labai tylu, gerai surinkta, niekas nebilda, nebarška ir neerzina. Viskas savo vietose ir negali nieko prikišti, kad kažkas nepatogu. Turbūt bene galingiausias EV, kurį galima sutikti Lietuvoje, neskaitant Teslos. Visi Leaf, Citroen, Pegeot, E-Golf, E-Up ir visi kiti panašūs automobiliai nu niekaip negali lygiuotis. Startas iš vietos: dar nesutikau kas galėtų rimčiau pasipriešinti. Važiuojant, gazo paspaudimas bet kuriuo metu iškart lipdo prie sėdynių. Virš 100 km/h jau taip nebesijaučia, bet greitis renkasi taip pat neblogai. Baterija mažesnė: 22 kwh, deklaruojama apie 130 km. Asmeniškai nuvažiuoju 150-160 km be didesnių problemų, tačiau reikia atsispirti pagundai spausti iki galo ir važiuoti ramiai. Bet toks įveikiamas atstumas tikrai pakankamas ir labai nesunkiai pasiekiamas. O pakeliui namo, kai jau tampa aišku, kad užteks galima ir pasismaginti :) .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|