Markės
225 iš 1939
BMW i3, 2013 - 2022TOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 6
31% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje
  • Kokybiškas, įdomus, praktiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Nekomfortiška pakaba
"Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų"
Nors BMW i3 į nieką kitą matytą keliuose nėra panašus, visgi neabejotinai tai yra BMW. Priekyje puikuojasi tradicinės kompanijos grotelės, o ekstravagantiškos kėbulo linijos taip pat labai nenutolsta nuo BMW stiliaus. Kėbulas dažomas keliomis spalvomis – kad ir kokią pasirinktumėte automobilio kapotas bus dažomas kita kontrastinga spalva. Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Tačiau yra gaminama versija su motociklo varikliu (34 AG, 2 cilindrų), kuris įkraudinėja baterijas – šis modelis gali įveikti dvigubai didesnę distanciją nei vien elektrinė versija. Automobiliukas taip pat yra nepaprastai lengvas - net 300 kg lengvesnis nei Nissan LEAF, dėka aliuminio ir anglies pluošto detalių naudojamų kėbulo gamyboje. Nors BMW i3 yra mažiausias automobilis BMW gamoje, tačiau santykinai nedidelis 1195 kg svoris ir 170 AG bei 250 Nm galia paverčia jį pakankamai dinamišku. 100 km/h greitį i3 pasiekia vos per 7,2 sekundės. Maksimalus greitis ribojamas iki solidžių 150 km/h. Nepaisant kompaktiškų matmenų, BMW i3 viduje yra stebėtinai erdvus. Modelio interjeras toks pats neįprastas kaip ir jo išorė. Priekyje įrangos kiekis sumažintas iki minumumo, todėl gausu erdvės kurios neužgožia du LCD ekranai. Transmisijos valdymas įrengtas viršuje prie vairo, o durų langai neturi viršutinės rėmo dalies. Kelyje i3 vėlgi primena, kad yra tikras BMW kompanijos gaminys – galiniai varomieji ratai, žemas svorio centras, idealiai santykiu 50:50 paskirstytas svoris abiems ašims leidžia gana dinamiškai įveikti aštrius posūkius. Bagažo skyrius yra gana aukštai (kadangi baterijos yra sumontuotos dugne), tačiau nėra labai mažas – siekia 260 litrų ir gali būti padidintas iki 1100 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas pilnai elektra varomas BMW markės automobilis.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 6
Martynas | 2023-01-15
Range Extender - Suite Interior World 5d Auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus, greitas ir gana praktiškas automobilis
Brangus remontas
Puiki BMW konstrukcijos kokybė. Galia tokia, kad aplenks M3 nuo 0 iki 50 km per valandą. Mūsų keliuose tvirta standi pakaba gali jaustis šiek tiek per kieta, galbūt kalti ir amortizatoriai, kurie nuvažiavus 50 000 km dar nekeisti. “Range extender” yra būtinas nes beveik padvigubins jūsų nuvažiuojamą atstumą. Naudodami tik akumuliatorių mes nuvažiuojame tik iki 130 km. Mūsų versijoje buvo greito įkrovimo CCS priedas. Tai yra absoliučiai būtinas dalykas, jei per dieną turite nuvažiuoti didelius atstumus. Galinės į priešingą pusę atveriamos durys šaltomis dienomis gali būti erzinančios, nes jūs turite atidaryti priekines ir tik tada galines duris, taip įleidžiant šaltą orą. Pasibaigus gamintojo garantijai (t.y. po 3 metų) elektros įranga pradeda gesti - HT kabelių, valdymo blokų ir pan. problemų diagnozavimas ir pakeitimas yra labai brangus malonumas. Teko tai patirti, žinau ką kalbu. Verta pratęsti garantiją jei yra tokia galimybė.
Pilnas atsiliepimas...
i3 | 2022-07-20
Extender i3 versija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, išmanus, gerai įrengtas, greitas
Gali būti itin brangus remontas
Prieš 2 metus nusipirkau 5 metų senumo BMW i3. Nuvažiavau 48 tūkstančius kilometrų ir automobilis buvo tikrai puikus važinėjant mieste. Šiam tikslui i3 yra nepaprastai geras - erdvus, išmanus, gerai įrengtas, greitas ir tt. Automobilis kažkada buvo apdovanotas Žaliojo metų automobilio titulu, kurį gauna nulinės CO2 emisijos automobiliai. Pristatydama šį automobilį BMW teigė, kad tai bus pats tvariausias jų parduodamas automobilis. Tai nėra sportinis automobilis nepamirškite. Žodžiu i3 yra fantastiškas antrasis šeimos automobilis arba pagrindinis trumpus atstumus važiuojantis automobilis – tiems kam rūpi klimato kaita ir poveikis aplinkai. Per tuos 2 metus neturėjau jokių problemų su automobiliu, buvo atlikti būtini aptarnavimai ir vienas nemalonus remontas – teko keisti pavaros EME modulį. Sakyčiau keistas atvejis nes automobilis pravažiavęs juk nedaug. Viso per savo 7 gyvenimo metus i3 įveikė 62k km. Pagrindinei baterijai suteikiama 8 metų garantija, tad kodėl gi ne kitiems panašiems komponentams? Pati diagnozė truko kelias valandas – vėlgi „išmanus“ automobilis nesugebėjo greitai perduoti kas gi jam atsitiko. Galiu valdyti kondicionierių išmaniuoju telefonu ir nusiųsti kelionės tikslus į navigaciją, tačiau BMW specialistams reikia 4 valandų bandymų ir klaidų tikrinimo, kad taptų aišku kas yra kas. Žodžiu remontas brangus, o automobiliai sensta, tad tokių nemalonių dalykų gali pasitaikyti bet kam – reikia turėti tai omenyje perkant BMW i3.
Pilnas atsiliepimas...
Žygis | 2022-03-22
i3 – idealus miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybiškai pagamintas, praktiškas, dinamiškas ir manevringas auto
Mažoka bagažinė ir šiaip ne vienatūris, brangus automobilis
I3 puikus automobilis - jame daug vietos salone ir plokščios grindys. Nėra kardano tunelio - vadinasi daug vietos priekyje ir gale, tačiau rasite tik 4 sėdynės. Bagažinė yra labai maža, pliusas - plokščios grindys. Yra nedidelė priekinė bagažinė. Nuvažiuojamas atstumas man priimtinas - žiemą gaunasi 220 km, pavasarį vasarą 270. Automobilis greitai įkraunamas - maždaug per 30 minučių įsikrauna iki 80 proc su greituoju įkrovimu. i3 palaiko tik 50 kW, kai kurie šiais laikais gali siekti 150 kW ar daugiau. Automobilis taip pat įdomus tuo, kaip suprojektuotas ir pagamintas itin kokybiškai - anglies pluošto salonas, siauri smagūs ratai. Daugybė dalių pagamintos iš 100% perdirbtų medžiagų, jei jums tai rūpi. Galinės durys atveriamos atgal - atrodo šauniai ir gali būti naudinga, nors kartais jos trukdo. Galiniai langai yra žemi, todėl vaikai ir keleiviai gali gerai matyti aplinką. Elektros variklis yra gana galingas (apie 170 AG) – yra greitas, reagavimas staigus ir be uždelsimo. Važiuojama naudojant vieną pedalą - naudojant tik akseleratorių. Elektrinis šildytuvas ir oro kondicionierius veikia iš karto ir gali būti įjungiamas nuotoliniu būdu per appsą. Tačiau nėra Android palaikymo, kas yra nerealu. Informacinė sistema idrive yra gana gera ir palaiko apple car play. Standartinių garsiakalbių kokybė neįpatinga, bagažinė kaip minėjau maža. Apskritai i3 vertinu gerai – jį vairuoti yra kur kas maloniau nei benzina/dyzelį. Mano žmona daugiau nebenori naudotis savo automobiliu – jai reikia šito :) Dabar yra didelė elektromobilių konkurencija, jei pirkčiau šiais metais greičiausiai susigundyčiau VW id4, kuris turi daug didesnę bateriją ir nuvažiuojamą atstumą.
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-16
Range Extender – hibridins i3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugus, stabilus, greitas ir patikimas
Prieiga prie dviejų galinių sėdynių ne pati lengviausia, galinis dangtis trapus
Ypač ekonomiškas automobilis, greitas 7 kW įkrovimas namuose, beveik 6 km per kwh (daug mažiau važiuojant greitkeliu). Saugus, stabilus, greitas ir patikimas, nėra pavaros, variklio perjungimų, atpalaiduojantis jausmas salone. Retai kada panaudojamas benzininis motorolerio variklis, nors jis leidžia jaustis komfortiškai ir užtikrintai - nėra nerimo dėl išsikrovusio akumuliatoriaus ar įkrovimo stotelės. Gerai apgalvoti jungikliai - žibintai, navigacija, klimato kontrolė. Lengvas nerūdijantis anglies pluošto kėbulas. Prieiga prie dviejų galinių sėdynių ne pati lengviausia senyvo amžiaus žmonėms arba siauroje parkingo aikštelėje. Išvada: nesigailiu pirkęs šį nestandartinį automobilį, nusipirkčiau dar kartą tik su geresne įranga t.y. LED žibintais, šilumos siurblio šildytuvu, naujo tipo, didesnės talpos, ilgesnio nuotolio baterija, kad nereikėtų vidaus degimo variklio. Minusai – galinis dangtis trapus daiktas ir neremontuojamas.
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-05
Kitoks BMW automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus, kokybiškas ir taupantis pinigus
Ne užmiesčio ir tikrai ne autostradų automobilis
Pasinėręs į elektromobilių pasaulį su Mitsubishi Outlander PHEV, dabar susidomėjau long range 120 Ah baterijos BMW i3 modeliu. Radome gražų ir tvarkingą su dviem savininkais ir pilna istorija 2019 metų ir už gerą kainą. Automobilis tikrai puikus, nebent jūs nuvažiuojate daugiau nei 200 km per dieną. Jei neteko vairuoti i3, tikrai bent išbandykime. Dinamika puiki, nuvažiuojamas atstumas pakankamas miestui, išskyrus žinoma ilgas keliones. Galiu drąsiai teigti kad yra daug žmonių kuriems šis automobilis padės sutaupyti pinigų. 7,4 kW galios namų įkroviklis nuo 0 iki 100% įkraus maždaug per 5 valandas. Mes turime ir kitą, dyzelinį automobilį, bet sąžiningai kalbant man gerokai smagiau vairuoti šį BMW. Bet kol kas tenka pasilaikyti ir dyzeliuką. Viduje i3 yra smagus ir tikrai puiki vieta praleisti nuobodų laiką iki darbo ir iš jo. Sėdynės patogios, Harmon Kardon garso sistema puiki ir pakaba solidi - šiek tiek kietoka bet tyli. Automobilis smagus ir užmiesčio keliuose, ypač vingiuotuose – čia jis jaučiasi beveik kaip tikras BMW. Važiavimas greitkeliu yra ok, bet didesnis greitis stipriai sumažina nuvažiuojamą atstumą, o ir stabilumas nėra pats geriausias. Žmonės sako, kad kartą pavairavę elektromobilį, prie dyzelinio negrįšite. Pritariu šiai nuomonei. Verta išbandyti, tuo labiau kai kiti elektromobiliai atrodo nuobodūs.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-07
Vienas geresnių kada nors vairuotų automobilių
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairavimas kaip ir bet kurio BMW - malonus ir puikus. Apie kurą galima pamiršti, Vilniuje ir Kaune kol kas nėra didelės problemos rasti stotelę pakeliui. Augnat EV skaičiui gali pradėti erzinti, kai nebus laisvos vietos.
Galinės durys neatsidaro neatidarius priekinių, taip pat priekinės neužsidaro kai atidarytos galinės. Na kažkiek čia ne visai geras sprendimas, primena močiutės spintą ir jei dažnai reikia galines darinėti tada jau nervina.
Pirmieji 1000 km Lietuvoje. Dar galbūt anksti kažką daugiau pasakyti, bet bendras įspūdis: vau! BMW kaip visada savo vietoje. Salonas atrodo nepaprastai erdvus, labai daug vietos priekyje. Labai tylu, gerai surinkta, niekas nebilda, nebarška ir neerzina. Viskas savo vietose ir negali nieko prikišti, kad kažkas nepatogu. Turbūt bene galingiausias EV, kurį galima sutikti Lietuvoje, neskaitant Teslos. Visi Leaf, Citroen, Pegeot, E-Golf, E-Up ir visi kiti panašūs automobiliai nu niekaip negali lygiuotis. Startas iš vietos: dar nesutikau kas galėtų rimčiau pasipriešinti. Važiuojant, gazo paspaudimas bet kuriuo metu iškart lipdo prie sėdynių. Virš 100 km/h jau taip nebesijaučia, bet greitis renkasi taip pat neblogai. Baterija mažesnė: 22 kwh, deklaruojama apie 130 km. Asmeniškai nuvažiuoju 150-160 km be didesnių problemų, tačiau reikia atsispirti pagundai spausti iki galo ir važiuoti ramiai. Bet toks įveikiamas atstumas tikrai pakankamas ir labai nesunkiai pasiekiamas. O pakeliui namo, kai jau tampa aišku, kad užteks galima ir pasismaginti :) .
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt