Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas, įdomus, praktiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Nekomfortiška pakaba
"Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų"
Nors BMW i3 į nieką kitą matytą keliuose nėra panašus, visgi neabejotinai tai yra BMW. Priekyje puikuojasi tradicinės kompanijos grotelės, o ekstravagantiškos kėbulo linijos taip pat labai nenutolsta nuo BMW stiliaus. Kėbulas dažomas keliomis spalvomis – kad ir kokią pasirinktumėte automobilio kapotas bus dažomas kita kontrastinga spalva. Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Tačiau yra gaminama versija su motociklo varikliu (34 AG, 2 cilindrų), kuris įkraudinėja baterijas – šis modelis gali įveikti dvigubai didesnę distanciją nei vien elektrinė versija. Automobiliukas taip pat yra nepaprastai lengvas - net 300 kg lengvesnis nei Nissan LEAF, dėka aliuminio ir anglies pluošto detalių naudojamų kėbulo gamyboje. Nors BMW i3 yra mažiausias automobilis BMW gamoje, tačiau santykinai nedidelis 1195 kg svoris ir 170 AG bei 250 Nm galia paverčia jį pakankamai dinamišku. 100 km/h greitį i3 pasiekia vos per 7,2 sekundės. Maksimalus greitis ribojamas iki solidžių 150 km/h. Nepaisant kompaktiškų matmenų, BMW i3 viduje yra stebėtinai erdvus. Modelio interjeras toks pats neįprastas kaip ir jo išorė. Priekyje įrangos kiekis sumažintas iki minumumo, todėl gausu erdvės kurios neužgožia du LCD ekranai. Transmisijos valdymas įrengtas viršuje prie vairo, o durų langai neturi viršutinės rėmo dalies. Kelyje i3 vėlgi primena, kad yra tikras BMW kompanijos gaminys – galiniai varomieji ratai, žemas svorio centras, idealiai santykiu 50:50 paskirstytas svoris abiems ašims leidžia gana dinamiškai įveikti aštrius posūkius. Bagažo skyrius yra gana aukštai (kadangi baterijos yra sumontuotos dugne), tačiau nėra labai mažas – siekia 260 litrų ir gali būti padidintas iki 1100 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2014-12-03
„BMW i3“ išrinktas geriausiu 2015 m. elektromobiliu Nepraėjus nė metams nuo „BMW i3“ prekybos starto, šis elektromobilis į savo triumfo lentyną pastatė dar vieną – „Geriausio „žaliojo“ automobilio 2015“ – apdovanojimą. Bavarų kūrinys laimėjo dešimtą kartą surengtuose „Green Car Journal“ apdovanojimuose, nes yra pirmoji tik elektra varoma transporto priemonė premium segmente.
„Šis apdovanojimas, papildęs jau ir taip ne trumpą „BMW i3“ apdovanojimų sąrašą, yra dar vienas koncerno tvaraus mobilumo koncepcijos įvertinimas. Nuo 2013 metų lapkričio BMW pardavė jau 12 tūkst. „i3“ modelių, keletas jų parduota ir Lietuvoje. Didėjantis šių transporto priemonių skaičius pasaulio mietuose yra įrodymas, kad jau gebame sėkmingai suderinti važiavimą be emisijų patiriant premium klasei būdingą vairavimo malonumą, ir ši kombinacija turi didžiules perspektyvas. Vos per metus nuo pristatymo „BMW i3“ tapo trečiu geriausiai parduodamu elektromobiliu rinkoje“, – sakė BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk. Pirmieji „BMW i3“ pirkėjai Vokietijoje liaupsino šio modelio sportiškumą – 125 kW/170 AG elektros motorą, kuris jautriai reaguoja į akseleratoriaus spustelėjimą, ir pažangią važiuoklę. Minėti vairuotojai daugiausia važinėja „BMW i3“ į darbą bei po miestą, o ličio jonų bateriją įkrauna namuose, pernakt. Šie pirmieji „BMW i3“ pirkėjai teigia, kad pagrindinė priežastis, kodėl įsigijo koncerno elektromobilį – integruota tvaraus mobilumo koncepcija ir pasitikėjimas BMW techninėmis inovacijomis. Pasak pirkėjų, jiems imponavo išskirtinės „BMW i3“ savybės – anglies pluošto salono kabina, iš perdirbamų medžiagų pagamintas interjeras, išskirtiniai važiuoklės inžineriniai sprendimai, naujausia mobiliųjų technologijų integracija ir futuristinė automobilio išvaizda.
Pirmojo BMW elektromobilio, kuris taip pat gali turėti papildomą variklį, įkraunantį elektros motorą, kad nuvažiuojamas atstumas būtų dar ilgesnis, paklausa viršija prognozes. Dar iki prekybos starto, ir jai prasidėjus „BMW i3“ susižėrė išskirtinai daug apdovanojimų. Modelį pristačius gimtojoje Vokietijoje, jis laimėjo „Žalio“ vairo 2013“ (angl. „Green Steering Wheel 2013“) apdovanojimą automobilių žurnalo „Auto Bild“ bei „Bild am Sonntag“ surengtuose rinkimuose, taip pat buvo išrinktas geriausiu savo klasėje automobiliu „Geriausių automobilių 2014“ apdovanojimuose. Bavarų elektromobiliui taip pat atiteko du titulai iš „Auto Zeitung“ skaitytojų, modelis triumfavo ir „Auto Trophy 2013“ ir „Green Mobility Trophy 2014“ rinkimuose.
„i3“ sėkmė lydėjo ir tarptautinėje rinkoje – tiek nuomonių apklausose, tiek nepriklausomų ekspertų vertinimuose. Pavyzdžiui, „BMW i3“ pelnė ne kelis titulus Didžiojoje Britanijojo – „Metų automobilio“, „Next Green Car“, „Green Car of the Year“, „Fleet Hero“ apdovanojimuuose ir atsidūrė „Sunday Times Top 100 Cars“ sąrašo viršūnėje savo klasėje. Šveicarijoje „i3“ įvertino ekspertai – Šveicarijos Metų automobilio apdovanojimuose vokiečių elektromobilis gavo specialų komisijos narių apdovanojimą. Prancūzijoje triumfavo „Trophées de l’Argus“ apdovanojimuose. 2014 balandį pasaulinė automobilių žiniasklaidos atstovų komisija išrinko „BMW i3“ „Pasaulio „žaliuoju“ automobiliu“, modelis taip pat pelnė „Pasaulio automobilio dizaino“ apdovanojimą.
„BMW i3“ novatoriška ir išskirtinė išvaizda bei salono dizainas taip pat uždirbo koncernui daug kitų pripažinimų, tarp jų – Vokietijos Dizaino apdovanojimą, „iF“ auksinio produkto dizaino titulą, ir „Automotive Interiors Expo“ apdovanojimą, o GQ žurnalas Prancūzijoje „BMW i“ dizaino vadovą Benoit Jacob pripažino „Metų dizaineriu”. „Auto Bild“ išrinko „BMW i3“ Metų dizaino inovacija, o „Auto Bild Klassik“ skaitytojai paskelbė šį automobilį „Ateities klasika“.
2015 metų „žaliojo“ automobilio apdovanojimas papildys „BMW i3“ pasiekimų kolekciją. „Green Car Journal“ žurnalas laimėtoju „BMW i3“ išrinko už jo nulines emisijas, novatorišką itin lengvos pakabos sprendimą ir už tvarią komponentų gamybą. „Green Car Journal“ vertina automobilių industrijos tvarius, efektyvumą didinančius technologinius sprendimus ir naujas tendencijas, o aplinkai draugiškiausių automobilių rinkimus rengia nuo 2005-ųjų metų.
|
BMW i3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis