Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
BMW M3 su kupė kėbulu. Dabartiniai BMW M3 ir BMW M4 modeliai techniškai yra identiški. Kuris iš jų pirkėjui bus patrauklesnis, priklausys nuo to ar pirkėjui bus svarbesnis komfortas ar automobilio išvaizda. BMW M4 turi analogišką 3,0 litrų šešių cilindrų turbo variklį. Šis specialiai BMW M3 ir M4 modeliams sukurtas šešių cilindrų variklis su „M TwinPower Turbo“ technologija leidžia jiems pasiekti net 431 AG galią. Šio variklio didžiausias privalumas yra gerokai didesnis sukimo momentas siekiantis net 550 Nm - tai 40 proc. daugiau nei turi BMW M3 pirmtakas. Be to, mažesnio darbinio tūrio variklis pasižymi 25 procentais mažesnėmis degalų sąnaudomis. Tiek BMW M3, tiek BMW M4 su 7 pavarų „M Double Clutch“ pavarų dėže nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 s (senasis modelis su kupė kėbulu pasiekdavo per 4,6 s). Tačiau naujojo turbo variklio garsas skamba kiek sintetiškai. Visgi didžiausia automobilio stiprybė yra neįtikėtinas sukibimas su kelio danga – staigiuose posūkiuose, automobilį spaudžiant iki ribos vairuotojas instinktyviai tikisi slydimo, tačiau jo taip ir nesulaukia. Viskas ką gauname – tai nedidelis kontroliuojamas galinės dalies slydimas. Beje, nustačius pakabos parametrus į komfortišką režimą, keleivius nustebins netikėtai malonus ir komfortiškas pakabos darbas, kuris bus pilnai priimtinas kasdieniniame automobilio eksploatavime.
BMW M4 iš esmės yra tai kas anksčiau buvo SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Automobilis naudojamas DTM ir kitų serijų žiedinėse lenktynėse:
Tokį automobilį vairavo ir David Hasselhoff:
2015-01-30
BMW M4 DTM Champion Edition Coupe: 5 vnt. keliauja Japonijai Specialaus leidimo „BMW M4 DTM Champion Edition Coupe“ bus pagamintas tik 23 vienetų tiražu. Penkis tokius automobilius gaus Japonija, kur norintys įsigyti šį modelį turės nepraleisti šanso ir paruošti 104 650 Eurų sumą, t.y. 25 procentais daugiau už standartinį modelį. „M4 DTM Champion Edition Coupe“ yra sukurtas norint pažymėti Marco Wittmann DTM lenktynių titulą. Automobilis neturi jokių pagerintų techninių charakteristikų – visi patobulinimai kosmetiniai. „M4 DTM Champion Edition“ siūlomas tik baltos spalvos. Automobilio variklio dangtis ir bagažinės dangtis yra nudažyti juoda matine spalva su spalvotais dryžiais. Automobilis yra apautas 19 colių juodais ratlankiais, taip pat jis turi juodą priekinio bamperio spoilerį, anglies pluošto veidrodėlių dangtelius, galininį difuzorių ir iš tos pačios medžiagos pagamintą galinį spoilerį.
Šaltinis:
Taip pat skaitykite:
|
BMW M4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis