Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Nesenstantis dizaino stilius
- Gerokai kokybiškesnis interjeras
- Pilnavertis elektromobilis
TRŪKUMAI
- Vis dar neitin praktiškas
- Dar mažesnis bagažo skyrius
- Brangus palyginti su neelektriniais konkurentais
"Panašu kompanija atnaujina savo brangiausią perlą pačiu laiku – įsibėgėjant automobilių elektrifikacijos pramonei"
2008 metais pasirodęs naujųjų laikų Fiat 500 kogero išgelbėjo Fiat kompaniją, nes apart Fiat 500 šeimos modelių ir Fiat Panda modelio, kompanija daugiau niekuom negalėjo pasigirti. Bet užtai koks sėkmingas buvo Fiat 500 projektas – nedidukas, stilingas ir neitin brangus automobilis dabar sutinkamas ne tik Italijos gatvėse, bet itin mėgstamas visoje Europoje. Ne visiems retro stiliaus konkurentams taip puikiai sekėsi – tarkim Volkswagen Beetle nepasižymėjo gerais pardavimais. Dėl didžiulės sėkmės Fiat 500 beveik be pakeitimų buvo gamintas net 12 metų, todėl šio naujojo antros kartos modelio pasirodymas yra ypatingas įvykis. Panašu kompanija atnaujina savo brangiausią perlą pačiu laiku – įsibėgėjant automobilių elektrifikacijos pramonei. Tad naujasis 500 dabar gaminamas tik su elektros motoru – tai 87 kW elektros variklis maitinamas iš 42 kWh ličio jonų baterijos. Akumuliatorius užtikrina iki 320 km nuotolį pagal WLTP. Šios jėgainės pakanka, kad nedidelis automobilis nuo 0 iki 100 km/h pagreitėtų per 9 sekundes, o miestui aktualų greitį - 50 km/h automobilis pasiekia vos per 3,1 sekundės. Didžiausias greitis ribojamas iki 150 km/h. Tad Fiat 500 yra tikras miesto automobilis – toks koks visada buvo ir dabar dar geresnis. Automobilio stilius išliko itin panašus į pirmtako. Nenuostabu, nes pirmos kartos penkišimtuko dizainas buvo puikus ir tiesą pasakius neatrodė pasenęs net po 12 metų gamybos metų. Didesni pakeitimai matomi interjere. Čia gamintojas atsisakė pabrėžtinai apvalių formų, kurios dominavo visur – nuo prietaisų skydelio, iki oro apipūtimo angų ir mygtukų centrinėje konsolėje. Naujasis interjero stilius atrodo tikrai puikiai – prietaisų skydelio linijos žinoma išliko apvalainos, tačiau tapo šiek tiek subtilesnės ir solidesnės. Dabar akcentuojamas horizontalumas, kuris puikiai dera su „horizontaliu“ dviejų stipinų vairu bei trejose horizontaliose linijose išdėstytais prietaisų valdymo mygtukais. Automobilio salono medžiagos naudojamos iš perdirbtų medžiagų kas daro automobilį madingą ne tik stilistiškai. Fiat 500 galima įkrauti keliais būdais – tiek prijungti namuose prie įprasto 220 V tinklo, tiek naudojant greito įkrovimo modulį kuris yra papildomoje įrangoje. Greito įkrovimo režimu automobilį galima įkrauti iki 80% per 35 minutes.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2021-06-22
„Fiat 500e” – 2021 metų kabrioletas, skelbia įtakingasis „What Car?“ žurnalas Prestižinio britų automobilių leidinio „What Car?“ birželį surengtuose metų kabrioleto rinkimuose „Fiat 500e” elektrinis kabrioletas šiame konkurse įveikė gausų būrį konkurentų, tarp kurių buvo tokie kabrioletai kaip „BMW 8”, „Lexus LC”, „Audi A5” ar „Mini”, „Aston Martin DB11” bei kiti ir tapo geriausiu elektra varomu kabrioletu 2021 metais.
„What Car?“ komisijos ekspertus sužavėjo „Fiat 500e“ vairavimo komfortas, važiuoklės darbas, multimedijos gausa, sąveika bei itin didelis nuvažiuojamas atstumas vienu baterijos įkrovimu. Anot leidinio redakcijos, Italų gamintojo kurtas kabrioletas – be abejonės geriausias elektrinis kabrioletas šiandien.
Britų žurnalistams įspūdį taip pat padarė akį traukianti „500e“ salono apdaila, interjero kokybė, technologiniai pranašumai – naujos kartos prietaisų skydelis, funkcijos bei jo valdymas. „Tai neabejotinai vienas didžiausių įvertinimų koncernui, pradėjusiam platų elektrinių jėgainių naudojimą automobilių gamyboje“, – sako „Fiat“ atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Arzdevičius. Svarbiais modelio privalumais britai nurodė ir gerai suderintą važiuoklę bei kasdienio naudojimo praktiškumą, užtikrinantį realiomis sąlygomis įveikiamą didelį atstumą. „What Car?“ organizuotuose metų kabrioleto rinkimuose „Fiat 500e” varžėsi su kitais devyniais naujausiais elektra varomais kabrioletais: „BMW 8”, „Lexus LC”, „Audi A5” ar „Mini”, „Aston Martin DB11”, „Mercedes-Benz E-Class”, „Mercedes-Benz C – Class”, „Rolls – Royce Dawn”, „Volskwagen T-Roc”. Elektra varomas „500e“ Europos rinkose debiutavo prieš kelias savaites, o pilnai įkrautas įveikia net 320 kilometrų atstumą. Tuo tarpu 50 km/val. greitį pasiekia vos per 3,1 sekundės, automobilio galia siekia 87 kW. Automobilyje montuojama įkrovimo sistema net kelis kartus sutrumpina įkrovos laiką – greito įkrovimo būdu, po 5 minučių, jis yra pajėgus nuvažiuoti optimalų atstumą mieste – 50 kilometrų, o įkrauti elektromobilio bateriją iki 80 proc. užtrunka vos kiek ilgiau nei pusvalandį – 35 minutes. Lietuvoje „500e” kabrioletas kainuoja nuo 32 990 Eur, prekyba jais vykdo UAB „Autobrava“, kuri kartu atstovauja ir „Alfa Romeo“, „Jeep” ir kt. automobilių gamintojus bei valdo jų prekybos ir aptarnavimo atstovybes Lietuvoje. Bendrovė priklauso įmonių grupei „Modus Group“. 2021 m. elektrinio kabrioleto rinkimus vykdęs „What Car?” yra įtakingas britų žurnalas, leidžiamas „Haymarket Consumer media“ grupės daugiau nei 40 metų, kiekvieną mėnesį, taip pat organizuoja ir kitus, geriausių automobilių rinkimus.
|
Fiat modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Panda | Panda | Panda | |||||||||||||||||||||||||||||
Cinquecento | Seicento | 500 | 500 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Punto | Punto | Punto | |||||||||||||||||||||||||||||
Grande Punto | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Tipo | Bravo | Stilo | Bravo | ||||||||||||||||||||||||||||
Tipo | Marea | Linea | Tipo | |||||||||||||||||||||||||||||
Brava | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Croma | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Barchetta | 124 Spider | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 500X | |||||||||||||||||||||||||||||||
600 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Sedici | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freemont | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Fullback | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Idea | 500L | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Multipla | Multipla | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Ulysse | |||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Doblo | Doblo | Doblo | Doblo | ||||||||||||||||||||||||||||
Fiorino | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Ducato | Ducato | Ducato | |||||||||||||||||||||||||||||
Scudo | Scudo | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Fiat 500 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis