Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dinamiškas dizainas
- Nebrangus ir patikimas
- VTEC versijos
TRŪKUMAI
- Komfortas buvo matomas tik popieriuje
- Saugumas taip pat
- Polinkis rūdyti
Ketvirtos kartos Civic pristatytas 1987 metais išoriškai nedaug skyrėsi nuo pirmtako – tapo šiek tiek didesnis, aukštesnis, tačiau svarbiausi pakeitimai slėpėsi po automobilio kėbulu. Šios kartos Civic vietoje priekinės MacPherson tipo pakabos gavo sportiškesnę dviejų skersinių svirčių, o galinė pasiliko pusiau nepriklausoma torsioninė. Dėl to automobilis tapo ir komfortiškesnis ir kas dar svarbiaus Civicui – sportiškesnis. Standartinės šio Civic versijos turėjo nedidelio darbinio tūrio benzininius variklius pasižyminčiu ekonomiškumu. Tačiau galingiausia versija buvo išties ypatinga. 1989 metų pabaigoje pasirodžiusi „SiR“ versija turėjo 1,6 litro net 160 AG (118 kW) galios variklį, kuris maksimalią galią pasiekdavo net prie 7600 aps./min. Tai buvo legendiniai „B16A“ DOHC VTEC varikliai. Šis pirmasis “B serijos” variklis tokią didelę galią iš tokio mažo darbinio tūrio išspausdavo dėka kintamos vožtuvų valdymo sistemos (Variable Valve Timing and Lift) arba tiesiog VTEC. Ši sistema naudoja paskirstymo veleną su dviem profiliais - vieną skirtą degalų ekonomijai, kitą – dinamikai. Nenuostabu, kad Civic su galingais ir kartu ekonomiškais VTEC varikliais kaipmat tapo itin populiarus ir nutiesė kelią sekantiems Honda VTEC varikliams, kurie buvo naudojami beveik visuose Honda modeliuose įskaitant ir legendinį Honda NSX automobilį.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šis Civic gavo „Auksinio vairo apdovanojimą“ iš Vokietijos laikraščio „Bild am Sonntag“, o 1989 metais užėmė pirmąją vietą Prancūzijos žurnalo „l'Automobile“ apklausoje apie automobilių kokybę ir patikimumą.
Buvo gaminami ir Civic vienatūriai bei versijos su visais varomais ratais:
Ketvirtosios kartos Civic hečbekas išpopuliarėjo įvairiose nebrangiose varžybose, kuriose buvo naudojami beveik standartiniai automobiliai. Tokiose kaip „SCCA“ ar „Touring Street“ kur varžėsi su kitu kultiniu automobiliu - Mazda MX-5.
Patalpino: scearys | 2006-09-17 |
honda civic 1.5 16v |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Geras automobilis, patikimas, ganetinai greitas, kas be ko 1.6 geriau but buve, bet ir 1.5 ganetinai gerai sukos, ekonomiskas (lekiau is kauno i palanga visa kelia laikiau 160 tai surijo duju apie 8ltr 100 km) Gera vaziuokle buvo, nesudrozta tai tokia kietai minksta :) bet nebarskalas... Niekas salone nebarskejo... Buvo vairo stiprintuvas ( labai didelis privalumas siai masinai.Trecias begis su garsu persimesdavo... Tai vienintelis trukumas buvo... turbut sinchronizatoriai jau buvo pareje( nesu automobilistas geras, tai tiksliai ir nezinau :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Granata - 80 lt ,tepalus ir ipurskimo kolektoriaus tarpine 50lt, radijatorius trukes virsuj plastmasine vieta buvo, bet pats sulitavau :) tai kaip ir nieko nekainavo |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Civic TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis