Markės
668 iš 1915
Honda Civic, (EP/EU) 2001 - 2005
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 15
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin erdvus salonas
  • Ekonomiškas ir praktiškas
  • Type R versija
TRŪKUMAI
  • Daug sunkesnis ir prasčiau valdomas nei pirmtakai
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prasta garso izoliacija
Naujas Civic tapo gerokai didesnis tiek išorėje, tiek viduje. Automobilis buvo gaminamas hečbeko kėbulu ir aprūpintas didesniais varikliais. Naujas dizainas nors pavadintas „kulkos forma“ visgi labiau panašėjo į vienatūrį. Civic interjeras išsiskyrė tuo, kad pavarų perjungimo svirtis buvo įtaisyta pačiame prietaisų skydelio viduryje šalia vairaračio. Standartiniai varikliai nors ir ne taip mėgstantys aukštus sūkius dabar turi 20% didesnį sukimo momentą. Pakaba buvo pakeista iš dvigubų skersinių svirčių į paprastesnę ir mažiau sportišką MacPherson tipo. Nors automobilio standumas padidėjo, tačiau to rezultate padidėjo ir automobilio svoris, kartu sumažėjo dinamika. Buvo gaminama ir garsioji Type R versija su 2.0 litro DOHC VTEC varikliu ir 200 AG galia. Didžiausi automobilio pliusai išlieka tie patys – ekonomiškumas, vairavimo smagumas ir patikimumas. Tarp trūkumų reikia paminėti, kad automobilis neteko prieš tai montuotos dvigubų skersinių svirčių pakabos, kuri dabar tapo paprastesnė.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Civic Type-R:



Automobilis buvo ir yra plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 15
Mindaugas | 2011-10-02
7 gen. honda civic 2/3 dur.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas bei puikiai atrodantis auto, elektronika veikia be priekaistu,patogios priekenes sedynes.
megsta rudeles, prastoka garso izoliacija, galetu buti ekonomiskesnis, truksta autopiloto bei porankio.
Ne toks ir mazas, tikrai patikimas ir patogus auto. Visi kas sedejo gale atkreipe demesi, kad labai patogu, kai grindyse per viduri nera slenkscio. Atlenkus galines sedynes gaunasi tikrai milziniska bagazine. Garso izoliacijai siek tiek pataupyta, ypatingai girdimas vaziuokles darbas prastuose keliuose, taciau apie variklio garsa to nepasakyciau. Nebloga gamykline garso iranga su CD grotuvu. Keistai atrodanti auktai itaisyta begiu perjungimo svirtis yra ziauriai patogus dalykas :) Man asmeniskai ilgesnese kelionese labai truksta porankio ir autopiloto, bet gal cia tik man :) Kartais vaziuojant atbuline pavara masina keistai sutrukcioja, todel tenka smarkiau spustelti akseleratoriu.Kiek girdejau tai yra honda beda, bandziau aiskintis, bet nieko nepesiau. Su ta bedele jau sekmingai vazineju 3 metus. Kuro sanaudos : mieste 8.5; trasoje 7 l benzino. Kuro bakas 50 l. Dar reiktu pagirti honda klimato kontrole kuri veikia be priekaistu. Variklis 1.6 v-tech. 81 kw tikrai pakankamas siam dviduriui automobiliukui. Variklis turi buti tinkamai priziurimas, nes siek tiek megsta tepaliuka. Kas 10 000 km. supilu apie 0.7l tepalo, bet tai kiek girdejau visiskai normalu. Variklis taip pat nebijo didesniu apsuku, taigi begius jungiu tik perkopus 2.5 tukst apsukas. Siaip varilis nors ir nedidukas, bet pagal galia siam modeliui labai tinkamas. Kainos nuvertejimas labai nedidelis. Normaliai priziuria masina islaiko didziaja dali savo vertes. Jaunimo tikrai megstamas modelis, todel klientu rinkoje tikrai netruksta. Visu detaliu galima lengvai gauti ir kainos ne ka didesnes nei kitu auto. Kiek teko girdeti, brangiausios detales siame auto yra priekines lempos :) Nors maciau neblogai atrodanciu kinietisku lempu, bet atsiliepimai apie jas labai prasti.Todel prireikus patarciau deti tik orginalias. Zinant lietuviu auksarankius, butinai tikrinti jusu pasirinktame servise.
Pilnas atsiliepimas...
Vytek | 2010-09-27
Honda civic si ep3 (USDM)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, Ekonomiskas, Grazus, Techniskai nesudetingas, Lengvai valdomas,Galingas, Pigus.
Nekomfortiskas, Pigios salono dalys, Mazai patogumu, Jauciasi esfalto nelygumai,bloga garso izoliacija.
Honda civic si ep3 (USDM) Automobilis kuris labiau prieinamas ir patrauklus jaunimui. Tai paprastas, nekomfortiskas automobilis, salono plastmasine dalis ganetinai pigios kokybes, isore patraukli akei, patogios sedynes, vairuotojo vieta ypatingai patogi sportinio tipo vaziavimui. Garso izoliacija palyginti su senesnemis kartomis siektiek patobulejusi, taciau gerokai atsilieka daugumai tos pacios klases voketijoje gaminamu automobiliu markem (VW golf, BMW 1, Audi a3 ir t.t.) Automobilio komplektacija nera pagirtina, komforta gali suteikti cruise controle, elektra valdomi langai, A/C bei liukas, taciau tai suteikia jauku jausma - "ko nera tas negenda" Turbut geriausia puse sio automobilio yra - Patrauklumas, Galingumo santykis su svoriu, patvarumas bei jausmas vairuojant (labai manevringas, gerai jauciamos sukibimo ribos, gerai reaguja i vairuotojo norus ir veiksmus) Tai 2.0 l (i-vtec dohc) 120kw (160ag), 191 N·m @4000rpm. 5pavaru mechanine transmisija. Tai ganetinai techniskai paprastas, salyginai ekonomiskas, ir nepaprastai patvarus agregatas. Eksplotacines dalys labai pigios, visa kita brangu. Kaina su metais krenta ganetinai greitai, bet kai nusiperki tai nenori parduoti. Jei rinksites USDM versija tai butinai suzinokit kurioje vietoje buvo dauztas ir kruopsciai apziurekite. Pameginkite ar veikia A/C, nes siurbliukai turi liga,o jie labai brangus, girdejau snekas, kad vairo kolonele ligota, (nepamirskit kad stiprintuvo sistema elektronine EPS) bet as su tuo nesusiduriau. Vazineju jau du metus ir neturejau jokiu problemu neskaitant A/C todel daugiau nieko negaliu patarti isskirtinio.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2010-02-05
Patikimas automobilis uz protinga kaina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ziureti aprasyma
Ziureti aprasyma
Ilgiau nei metus turiu Honda Civic 1.4 ,2001 metu,5D hecbeka. Tai erdvesnis ir "malonesnis" automobilis nei iprastas kompaktines klases auto. Drsisciau nesutikt su vienu is atsiliepimu, kad bagazine maza, anaiptol, man ji "tarnauja talpiai". Kita vertus, juk tai nera universalas.Per tuos metus sugeneravau sio automobilio privalumus ir trukumus. Privalumai: modernus isores dizainas, centrinees konsoles tarp priekiniu sedyniu nebuvimas sukuria erdves jausma,aukstos lubos,lengvai valdomas,efektyvus stabdziai,patogi pavaru perjungimo svirties padetis. Trukumai: garso izoliacijos stoka,porankio debuvimas,skurdoka bazine komplektacija. Trukumai:1398 kub.cm varikliukas apribotas,pavaros nera ilgos,pasiekus 120 km/h greiti variklis "rekia"... Privalumai: nedideles kuro sanaudos (vidutiniskai apie 6.8l/100km) Trukumai: brangokos eksploatacines medziagos ;jei vis dar turite originalia audio aparatura ir neesate tikri ar turite magnetolos koda - bukit atsargus atjungdami akumuliatoriu, nes magnetola uzsirakins ir teks apsilankyti Honda atsovybeje ir pakloti apie 30 lt kodo atstatymui; prie 150k km atsirado neaiskus bildesiai variklyje, bet tik esant apkrovai (su pavara)(gali variantai: voztuvu tarpeliai, katalizatorius arba pavaru deze...)
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2009-06-21
Honda Civic 1,7 TD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, manevringas, talpus, dinamiškas, išorė graži, valdymas geras.
Pigios vidaus medžiagos, garso izoliacijos trūkumas
Automobilis palieka malonų įspūdį. Važuoti su juo tikrai smagu. Manevringas, erdvus, ekonomiškas, nebrangi eksploatacija. Salone sėdynės labai patogios, gal kai kam ir nepatiks, kad jos kietokos, bet su labai geru šoniniu prilaikymu, kas labai padeda agresyviai važinėjant. Posūkiuose automobilis labai stabiliai važiuoja. Vairas labai patogu, gal tik kai kurie prietaisai ne vietoj sudėti nes vairas juos užstoja. Pavarų perjungimo svirtis labai patogioje vietoje. Priekinė panelė labai didelė, bet vaizdo neužstoja. Bagažinėje tai pkankama vietos,nes automobiliukas tai mažas. Kalbant apie minusus tai viduje medžiagų kokybė galėtų būti ir geresnė. Važiuojant blogais keliais girdisi barškėjimas, "barškutis" kaip ir visi Civic. Taip pat garso izoliacija galėtų būti ir geresnė, praktiškai jos kaip ir nėra. Vienas iš didesnių minusų, kas man labai nepatinka tai, kad priekiniai statramčiai labai masyvūs ir šie užstoja matymo zoną. Variklis labai ekonomiškas ir galingas. Nors turi tik 74 kW bet galingumo užtenka. Nors čia ir tas pats ISUZU variklis kuris naudojamas OPEL automobiliuose, bet kolkas didesnių problemų su juo nėra. Su juo galima ir ramiai važinėti ir kartais pasidraskyti. Pakankamai ekonomiškas. Užmiestyje važiuojant 5L. Mane labai nustebino jo sanaudos mieste. Vilniuje važinėjant piko metu iki 7L. Nesvarbu ar pagal taisykles važinėju ar spaudžiant iki redlin'o daugiau kaip 7L nera niekada paemes. Detalių kainos yra šiek tiek didesnės nei senesnių Civic, vien todėl kad tai naujesnis modelis. Bet tikrai mažesnės nei vokiškų tokiu pat metų. Pakabos ir kėbulo dalių deficito nėra, bet su varikliu tai truputį sunkiau. Kolkas kol mažai tokių automobilių yra, tai variklio dalių tokių kaip tepalo filtras, variklio pagalvė ne kiekvienoj parduotuvėj surasit. Tikrinkit pakaba, nes automobilis sunkokas ir pakaba greitai išsidėvi. Daugiau tai žiūrėkit viską kaip ir perkant bet kurį kitą automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
Rytis | 2009-05-11
Honda patikimumas vs honda pigumas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tvarkingas automobilis, praktiskas, gana erdvus ir patikimas. Labai kokybiskas ir patikimas, malonus vairuoti.
Maza bagazine, ekonomiskas interjero plastikas, mazoka galia, suapaprastejusi galine pakaba. Su 1.4 variklius tai nera sportiskas automobilis.
Is karto galiu pasakyti, kad tai tikrai vykes Honda automobilis, tesiantis Civic automobiliu tradicijas. Sis masinukas labai patikimas, ekonomiskas ir paprastas.Taciau turi ir trukumu. Taigi siek tiek smulkiau. DIZAINAS. Tai isties labai europietiskas automobilis ir neatrodo labai japonisko stiliaus kaip ankstesni civic. Automobilis nera labai issiskiriantis, taciau negraziu jo irgi nepavadinsi. INTERJERAS. Automobilis gana triuksmingas – tai sena civic beda ir ji isliko siame modelyje. Prietaisu isdestymas sakyciau tobulas, viskas labai patogu ir po ranka. Begiu perjungimo svirtimi esancia centrineje konsoleje naudotis tikrai patogu. Begiu perjungimas labai sklandus. Minusas – labai prasta medziagu kokybe, visur plastikas kietas ir akivaizdziai pigus. Tiesa vairas kartais uzblokuoja kai kuriu rodmenu matomuma. Erdves tikrai yra daug, net ir aukstam vairuotojui. Sedyne patogios ir sportiskos, todel posukiuose jautiesi patikimai. Ant galiniu sedyniu patekti kiek sunkoka,taciau patekus ten tikrai patogu. Bagazine nera labai didele, taciau tokio ir galima tiketis is nediduko hecbeko. VALDYMAS. Kaip ir reikia tiketis is Civic automobilis yra gana smagus, mieste sujuo vaziuotitikras malonumas, o ir siaip automobilis geriau valdomas nei daugelis panasaus stiliaus hecbeku su panasiu varikliu, nors sio civic galine pakaba ir yra paprastesne nei senuju civic. Todel siek tiek labiau jauciamas posvyris posukiuose, tai isdalies galibuti ir del to, kad automobilio gana aukstas. Taciau pats vairas jauciamas labai gerai, t.y. jis nei per „lengvas“, nei per „sunkus“. PAKABA. Automobilio pakaba gana standi, kieta jos nepavadinciau, taciau duobe ir net nelabai dideles yra jauciamos. VARIKLIS. 1.4 litro varikliukas tikrai nera galingas, taciau yra eiklesnis uz kitu konkurentu. Zodziu jausmas, kad vaziuotum su kokiu 1.6 litrovarikliu. Visai padorus motoras, kuris labai tolygiai ir graziai dirba. Aisku galios truksta ir truksta jos taip pat prie aukstu apsuku. Variklis gana ekonomiskas, suvalgo kokius 7l/100km. GEDIMAI. Kaip ir reikejo tiketi cia civic yra puikus. Neturejau gedimu, bent po pusantru metu vazinejimo, o vazinejuas tikrai daug. Tiesa sakant buciau nustebes, jei butu buve kitaip. Tai geras kasdieninis arba darbo automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt