Markės
671 iš 1918
Honda Civic, (FK/FN) 2005 - 2011
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.49% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 24
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus išorės dizainas
  • Fantastiškas vidaus dizainas
  • Sportiškos valdymo savybės
TRŪKUMAI
  • Prastas galinis matomumas
  • Kiek kietoka pakaba
  • Neitin erdvus ant galinių sėdynių
"Šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis"
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą verta atskiro komentaro. Šis Civic gaminamas su 3 arba 5 durų hečbeko kėbulais išsiskiria vieno tūrio tačiau dinamišku dizainu, kuris puikiai suderina savyje agresyvumą ir vienatūrio praktiškumą. Priekyje puikuojasi vientisi per visą priekį išsijuosę žibintai, kurie užima radiatoriaus grotelių vietą. Galiniai žibintai taip pat panašūs puikiai derinasi su galiniu spoileriu. Trikampiai akcentai matomi išmetimo vamzdžiuose, priešrūkiniuose žibintuose, posūkių žibintuose, veidrodėliuose ir durų rankenėlėse. Beje 5 durų modelio galinių durelių rankenos paslėptos, kad sudarytų kupė automobilio iliuziją. Bendras įspūdis išties puikus. Automobilis patrauklus ne tik savo išore, bet ir erdviausiu savo klasėje salonu ir talpia erdve bagažui. Interjeras ne mažiau intriguojantis – priekinis dviejų pakopų skydelis su elektroniniu spidometru šviečia gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš itin kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Automobilis užvedamas mygtuko pagalba kaip ir Honda S2000. Mechaniškai šis Europinis Civic skiriasi nuo savo brolių JAV ir Japonijos rinkose. Naujas Civic naudoja paprastesnę pakabą – priekinę McPherson ir galinę su dujiniais amortizatoriais vietoje sportiškos dviejų skersinių svirčių pakabos naudotos anksčiau. Naujoji pakaba yra kompaktiškesnė, todėl ji užtikrina didelį bagažo skyrių – čia išties daug vietos ko nepasakytum pažvelgęs į automobilį iš lauko. Varikliai yra 1.4 litro i-DSI, 1.8 litro i-VTEC benzininiai ir 2.2 litro i-CTDi turbodyzelis. Buvo gaminama ir pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija su 201 AG (148 kW)/7800 rpm galia ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentu. Taigi, šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis. Minusas tik vienas - dėl mažiau sportiškos pakabos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija turi 201 AG (148 kW)/7800 rpm galią ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentą:



2007 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu.

Laida „Top Gear“ Type-R versiją išrinko geiausiu 2007 metų „karštu hečbeku“.

Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:



Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:




Patalpino: Julius | 2011-07-21
Mažas, tobulas ir ekonomiškas stebuklas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Japonas. Ekonomiškumas pirmoje vietoje, stabilus ant kelio, standi pakaba, elektroninis vairo stiprintuvas, atrodo nuostabiai, skaidrūs priekiniai žibintai, lengvas priėjimas prie variklio, didelė bagažinė, daug vietos, ir taip toliau...
Valytuvų valymas į šonus ir kiek pigokos plastamsės. Kitka nėra minusai (pvz standi pakaba, ar per spoileri nesimato, kas sėdi už vairo, kai važiuoja iš galo)
Bendras automobilio aprašas
Tobulas automobilis. Nusipirkau šį automobilį vasaros vidury, važinėju jau lygiai mėnesį, ir jau pralekiau apie 3000km. Važiavau visur, ir mieste, ir užmiesty (70% mieste / 30% užmiesty), ir galiu pasakyti, kad tai yra mažas stebuklas, kurį tik galėjau nusirpikti. Visų pirma, kas labiausiai krenta į akis, yra išvaizda. Taip jis gražus, kai kam jis agresyvus, konservatyvių pažiūrų žmogui, jis net negražus. Man išvaizda labai graži, nors tai yra 2006metų modelis, jis atrodo kaip tik ką sukurtas, niekas nepatiki, kad jau 5metai šiam automobiliui. Pirkau dyzeliniu varikliu automobilį ir vien tik apie variklį galiu kalbėti labai daug. Kai rinkausi automobilio, kurio noriu, teko apie Civicą pasiskaityti labai daug. Gerai, o dabar apie japoną iš arčiau: variklis - nusotabus, nesveikai, tikrai nesveikai ekonomiškas. Aš esu 'pacanas' 22metų, ir vilniečiai lėtai nevažinėja, tačiau mano vairavimo stiliumi, šitas žvėris ryja 4,8L/100km mieste. Tai stebina. Užmiestyje kuro sanaudos krenta labai nežymiai, apie 4,5L/100km. Skirasi nedaug dėl to, kad yra kintamos geometrijos turbiną. Neapsigaukite, variklis yra ištiesų galingas: 2,2 litrų turintis 140 arklio galių (1,8L benzino variklis turi tiek pat arkliukų) ir net 340 sukimo momentą, tai yra vos ne trigubai daugiau, nei 1,8L benzininis civico variklis. Kaip jau supratote, jis yra labai dinamiškas, ir galvą laužia ties visais bėgiais (jų net šeši). Skaičiau, kad pačipavus toki agregatą, galima išgauti net 190AG su 440 sukimo momentų. Bet čia jau kita tema. Kita stiprioji CIVICo pusė yra bagažinė. Aš net negalvojau, kad tokiam nedideliam automobily, tokia didžiulė bagažinė, sedynės transformuojasi visaip, o 3ims žmonėms gale sedėti, vietos yra sočiai. O dabar norėčiau apžvelgti minusus. Visos mašinos jų turi. Japonai pataupė ant salono, o tai reiškia, kad garso izoliacija yra prasta (ant kiek prasta? Metus važinėjau su 2005 metų Toyota Corolla Verso, tai pas šitą automobilį garso izoliacija yra prastesnė, ypač ties 90km/h ir daugiau), vidui apdaila taip pat nėra kokybiška (velgi nepasigaukit, tai kompatinės klasės automobilis), apsitrynė bėgių galvutė, ir kiek plastmasės atrodo pigiai. Ir man, kaip mėgėjui kabinėtis prie smulkmenų, niekad nepatiko valytuvai, kurie valo į šonus. Čia būtent taip ir yra. Pakaba - komapktinės klasės automobilyje, ji nėra kieta, bet standi. Ant posukių automobilis labai gerai laikosi, ir labai gerai jauti kelią. Standartinė komplektacija eina su R17 ratlankiais ir 45mm padangų profiliu. Pas mane yra uždėtos R16 su 55mm. Visgi, norėčiau didesnių ratų, nes R16 šiektiek 'mažina' automobilį. Nors minkščiau važiuoti. Pats važiavimas automobiliu yra nuostabus. Ypač naktį. Skidelis apšviestas labai gražiai, neerzina, ir yra informatyvus. Borto kompiuteris turi kelias kalbas, ir nereik važiuot į servizą, kad pakiesti kalbą. Dėjausi parktroniką, nes per spoileri nekažkas matosi, ypač pakruojantis, bet galima visada priprasti. Ir dar, jei pirksit automobilį šitą, tai nekreipkit dėmesio į priekinių durelių rankeneles, jos girgžda :)
Variklis
Čia pavardinsiu visus variantus, ir gal padės jums apsispręsti, ko norite, bet lietuvos rinkoje, benziną dabar yra pirkti - nuodemė. Taigi skaičiukai, pirma variklis (tūris, ir pavadinimas), galia, sukimo momentas, kuro tipas, vidutinės sanaudos, max. greitis ir įsibegėjimas nuo 0 iki 100km/h: 1.4 i-DSI | 82HP | 120NM | Benzinas | 4,9L | 180kmh | 14.6s 1.4 iShift | 82HP | 120NM | Benzinas | 4,7L | 180kmh | 16.1s 1.8 VTec | 140HP | 173NM | Benzinas | 5,3L | 250kmh | 8.9s 1.8 iShift | 140HP | 173NM | Benzinas | 5,2L | 220kmh | 10.4s 2.2 iCTDI | 140HP | 340NM | Dyzelis | 4,6L | 220kmh | 8.6s 2.0 VTec | 201HP | 192NM | Benzinas | 7,6L | 250kmh | 6.6s TYPE-R Kaip matot, skaičiai ir mano patirtis pasako viską. Ekonomiškiausias yra dyzelinis variklis. Ir antras pagal dinamiškumą ir greitumą. :)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kolkas nusipirkau variklio alyvos, uz 160LT ir filtras 30L. Įsidėjau parktroniką, kuris kainavo 60LT, valytuvai ir pan smulkios išlaidos. Tikėkimės rimtesnių išlaidų iš japono nebus :) Komplektacijoje buvo originalus XENON žibintai, tai vietoj gabaritinių lempučių įsidėjau 25LED gabartinius diodus, atrodo gražiau, nes gabaritinės lemputės švietė geltona spalva, o xenonai - balta. Todėl buvo poreikis dėtis baltas gabaritines lemputes. Kad viskas derėtų :) Planuose ratlankiai su padangomis.
Patarimai perkančiajam
Visų pirma: pažiūrėkit į vairo kolonelę, ar vairas nekliba. Visu antra: pažiūrėkit sankabą. Honda pripažino, kad buvo padarytas brokas, ir tas sankabas keitė. Požymiai: praslysta sankaba ties aukštais apsisukimais (6 begiu ypač!!!). Čia tik dyzelniams varikliams Visų trečia: nekreipkti demesio i girgždančias rankenėles priekines :) Visų ketvirta: pirkit su gera kompelktacija: xenon žibintai yra geris, taip pat ir priešrūkiniai žibintai! Visų penkta: naglaus važiavimo pasekmė: susidevejusios stabdžių kaladėlės ir stabdžių diskai. Nepigus malonumas, apie ~700LT Svarbus momentas: Standartinėj kompelktacijoj nebuvo atsarginio rato, buvo tik kompresoriukas ir sandarinimo pasta. Jei turit klausimų, rašykit: julencijus@gmail.com
Įvertink šį atsiliepimą (viso 72)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt