Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelė bagažinė
- Puikūs benzininiai varikliai
- Komfortiškas ir smagus kelyje
TRŪKUMAI
- Mažas dyzelinių variklių pasirinkimas
- Išorės dizainas ne kiekvieno skoniui
- Mažoka erdvės ant galinių sėdynių
"Neleiskite, kad "racing" Civic įvaizdis jus apgautų - tai patogus, praktiškas šeimos automobilis"
Honda Civic svarba yra akivaizdi - tai kertinis kompanijos automobilis nuo 1972 metų. Ir štai pirkėjams pristatytas jau dešimtos kartos Civic modelis. Kompanija teigia, kad šio automobilio sukūrimo projektas yra pats didžiausias kada nors vykdytas kompanijos: buvo suprojektuotas naujas eksterjeras, nauja struktūra, du nauji varikliai, nauja galinė pakaba ir visiškai naujo stiliaus salonas. Jūs tikrai nesumaišysite jo su senuoju modeliu. Automobilis ūgtelėjo į plotį ir net 13 cm į ilgį. Sedano versija šįkart yra gerokai panašesnė į hečbeką. Honda Civic tapo kampuotesnis, agresyvesnis ir dinamiškesnis. Tačiau negalime nepastebėti, kad pats dizainas yra nevientisas, nesuderintas ir perkrautas detalėmis. Vien ko vertos “grotelės” galiniame bamperyje, kurios neatlieka jokios funkcijos bei atrodo itin nesolidžiai, šoninių langų linija yra beformė ir nedera prie griežtų kėbulo linijų, didelės oro angos priekiniame bamperyje irgi atrodo tiesiog per daug agresyviai, priekinėje dalyje linijų gausa neleidžia suvokti kokia gi yra pagrindinė Civic stiliaus idėja. Galima būtų įvardinti taip: idėja ir yra neturėti jokios idėjos. Panašu, kad toks dizaino sprendimas yra rizikingas žingsnis. Kitas rizikingas žingsnis – yra interjero stilius, kuris skirtingai nei išorė yra pabrėžtinai konservatyvus. Praėjusios kartos Honda Civic buvo liaupsinami už drąsius ir pasiteisinusius dizaino sprendimus interjere, o štai jubiliejiniam dešimtos kartos Honda Civic buvo parinktas konservatyvus kelias. Viduje keleiviai sėdi 35 mm žemiau, kadangi naujojo hečbeko stogo linija eina žemiau. Dėl šios priežasties kuro bakas buvo atitrauktas link galo dėl ko galinės sėdynės nesusilanksto taip patogiai kaip buvo prieš tai gaminamame hečbeke. Tiesa, variklių pasirinkimas nuteikia džiugiai – bazinis naujoko variklis yra 3 cilindrų turbo motoras su 129 AG, galingoji versija yra 4 cilindrų turbo jėgainė išvystanti 182 AG. Sukimo momentas atitinkamai 200 ir 240 Nm. Civic gaminamas ir su dyzeline jėgaine ir žinoma visų taip laukiama Honda Civic Type-R versija. Pas visas versijas vairo mechanizmas veikia greitai ir tiksliai, nors jaučiamas pojūčio trūkumas su kelio danga. Automobilio posvyris posūkiuose yra labai nedidelis, Civic puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Tad sportiškas valdymo sąvybes automobilis išsaugojo.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:
Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:
Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:
Patalpino: Orijus | 2022-04-20 |
Honda Civic VTEC |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Interjeras erdvus ir patogus. Galia tikrai labai gera ir gana ekonomiškas variklis
Bagažinė yra šiek tiek maža
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Nusprendžiau parduoti savo 7 metų senumo BMW 320i. Mano kelionės į darbą ir atgal tapo daug ilgesnė, tad degalų sąnaudos tapo gerokai svarbesnis dalykas, be to atėjo laikas naujam automobiliui, kuris būtų maksimaliai patikimas ir kartu praktiškas. Praleidau keletą mėnesių tyrinėdamas ir išbandydamas įvairius automobilius tokius kaip Mercedes A serija ir Volvo V40 su T4 varikliu. Tačiau juos vairuoti nebuvo labai smagu, o ir šiaip nesijautė tokie patrauklūs ar įdomūs kaip mano senasis BMW. Žodžiu pradėjau ieškoti nežiūrėdamas į konkrečią markę ar modelį. Peržiūrėjęs internete radau daugybę atsiliepimų, kurie labai teigiamai įvertino Civicą. Ir nors tai žinoma ne BMW, tačiau nusprendžiau nuvažiuoti ir išbandyti naujajį Civic. Užvedus automobilį buvau nustebęs skaitmeninio prietaisų skydelio grafika – atrodo tikrai kietai. Kelyje vėlgi buvau nustebęs koks Civic yra panašus į mano seną BMW. Sklandus vairo mechanizmo veikimas, pakaba, greitas pagreitis ir aiškus aštrus valdymas mane nustebino. Dėl stiliaus... būkime atviri, spoileris, dviguba išmetimo sistema atrodo labai prastai. Daugelis draugų tam pritaria. Degalų sąnaudos yra geros, turiu spausti šiek tiek mažiau, tačiau įvažiuojant į greitkelį visada suvilioja paspausti akseleratorių ir išgirsti visai neprastą variklio garsą prie 4000 apsukų. Neigiamas dalykas yra tai, kad bagažinė yra šiek tiek per maža, o tai yra didžiulis minusas hečbekui. Į bagažinę vaikiško vežimėlio nepatalpinsite. Kitas nuviliantis dalykas yra prasta interjero plastiko kokybė. Ji jaučiasi labai prasta palyginti su Audi A3 ar VW Golf ar Mercedes A klasės interjero kokybe. Be šių neigiamų aspektų, tikrai labai rekomenduoju šį automobilį. Nors važinėju tik 8 mėnesius. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Civic TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis