Markės
684 iš 1918
Honda CR-Z, 2010 - 2016
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Stilingas interjeras
  • Tikslus pavarų perjungimas
  • Gerai valdomas
  • Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Silpni varikliai
  • Prasta garso izoliacija
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Nevertas būti CRX įpėdiniu
"Honda CR-Z be jokios abejonės negali nepriminti kultinio devintojo ir dešimtojo dešimtmečių miniatiūrinio Honda CR-X kupė automobilio. Tai primena ne tik automobilio pavadinimas, tačiau ir dizainas"
Štai automobilis, kuris kaip tikisi Honda padarys hibridinius automobilius "kietais"! Honda CR-Z (Compact Renaissance Zero) yra kompaktiškas sportiškas hibridinis kupė automobilis, kuris turi suderinti sportinių automobilių savybes su hibridinių ekonomiškumu. Automobilyje įdiegta įprasta šio japonų gamintojo „Integrated Motor Assist“ (IMA) hibridinė sistema, naudojama ir Honda Civic Hybrid, bei Honda Insight modeliuose. Keturvietis Honda CR-Z gaminamas naudojant tą pačią platformą, kaip ir hibride Honda Insight, tačiau kupė ratų bazė yra 115 mm, o ilgis – 295 mm trumpesnis (ilgis siekia 4080 mm, plotis – 1740 mm, aukštis – 1395 mm, o ratų bazė – 2435 mm). Automobilio svoris – 1196 kg. Honda CR-Z be jokios abejonės negali nepriminti kultinio devintojo ir dešimtojo dešimtmečių miniatiūrinio Honda CR-X kupė automobilio. Tai primena ne tik automobilio pavadinimas, tačiau ir dizainas - tai aštrių dinamiškų formų kupė su 2+2 sėdynių sistema. Detroito (JAV) automobilių parodoje pagaliau pademonstruota galutinė, gamybai paruošta versija, deja, neteko kai kurių koncepcinio modelio dizaino detalių ir tapo kiek "žemiškesnė", tačiau šarmo vistiek turi. Automobilio interjeras kiek panašus į Insight modelio (pvz. melsvai apšviestas prietaisų skydelis), tačiau negalima nepastebėti akivaizdaus dizaino stiliaus panašumo į sportinio Ferrari 458 Italia interjero stilių. Kogero tai patiks Honda gerbėjams. CR-Z varomas 1.5 L keturių cilindrų i-VTEC 110 AG benzininio motoro, sujungto su 14 AG elektros varikliu. Bendra hibridinės sistemos galia siekia 124 AG prie 6000 aps./min., maksimalus sukimo momentas – 174 Nm intervale tarp 1000 ir 1500 aps./min, o 100 km/val. greitį galima pasiekti per 9,7 sekundės. Pirkėjai gali rinktis iš 6 pavarų mechaninės greičių dėžės ir bepakopės transmisijos (CVT). Vidutinės kuro sąnaudos siekia 5,0 l/100 km, o CO2 emisija 117g/km. Dar daugiau, vairuotojai gali išsirinkti vieną iš trijų vairavimo režimų - ekonomiško „Eco“, įprasto „Normal“ bei sportiško „Sport“. Taip įtakojamas reagavimo greitis į akseleratoriaus paspaudimą, vairo stiprintuvo elgesys, IMA sistemos, bei klimato sistemos veikimas. Koks važiavimo būdas įjungtas, bus galima spręsti ir iš tachometro apšvietimo spalvos. Vėliau tikimasi bus paruošta ir Honda CR-Z modelio Mugen versija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
CR-Z tapo 2010-2011 metų Japonijos metų automobiliu.

Laidoje „Top Gear“ automobilis buvo pripažintas 2010 metų geriausiu gamtą tausojančiu automobiliu.

CR-Z mums primena kadaise gamintą Honda CRX:



2014-05-18

Hibridinis „Honda CR-Z“

Hibridinis „Honda CR-Z“
Staiga ir be jokios aiškios priežasties pabrangus kurui dažnas vairuotojas pajaučia, kad automobilis iš susisiekimo priemonės pamažu tampa prabangos preke. Deja, dažno iš mūsų gyvenimo tempas toks, kad atsisakyti automobilio neišeina. Suprasdami tokias tendencijas, automobilių gamintojai rinkai siūlo vis daugiau elektromobilių arba hibridinių modelių. Vienas iš tokių yra „Honda CR-Z".
 
Savo išvaizda „Honda CR-Z" primena praėjusio amžiaus pabaigoje gamintą modelį „Honda CR-X". Dizainas išskirtinis, pastebimas. Tik jau dabar aišku, kad tokia nekasdieniška išvaizda sulauks ir palaikymo, ir pasmerkimo.
 
 
Kėdutę verčiau dėti į priekį...
 
Panaši ir minėtų automobilių paskirtis. „CR-X" buvo sukurtas tam, kad mokytų amerikiečius ekonomiško/ekologiško važiavimo. Tokiam pat tikslui sukurtas ir „CR-Z", tačiau ekonomika ir ekologija jau tapo aktuali ir Senajame Pasaulyje. Taigi, nors tai dvivietis ir sportinį modelį primenantis automobilis, jis toks nėra. Tiksliau, tai - dar mūsų kraštuose retas, sportinis hibridas, kuris gali ir taupyti kurą, ir suteikti vairuotojui greito važiavimo teikiamus malonumus.
 
 
nes gale vietos mažoka
 
„Honda CR-Z" turi lygiagretaus prievado tipą Integrated Motor Assist (IMA). Elektrinis varikliukas įsikūręs tarp benzininio variklio ir pavarų dėžės. Hibridinio automobilio variklis 1,4 l VTEC „pasiskolintas" iš „Honda Jazz", tik čia jis 1,5 l. Bendra variklio su lygiagrečiąja hibridine sistema IMA galia yra 124 AG, esant 174 Nm sukimo momentui. Šiam modeliui tokios galios visiškai užtenka.
 
 
Vairuotojo vieta patogi
 
Automobilis yra palyginti žemas, bet ilgas. Kėbulas pasižymi puikiomis aerodinaminėmis savybėmis. Variklis nuleistas į apačią, automobilio svorio centras žemai, tad kelyje jis labai stabilus. Beje, priekiniai kėbulo statramsčiai maksimaliai nustumti į užpakalinę automobilio dalį. Atsisėdus tenka gerokai pasisukti, kol pasieki prie jų pritvirtintą saugos diržą, tačiau jie neužstoja matomumo net „išsitiesus" vairuotojo vietoje. Matomumas per priekinį stiklą taip pat puikus, o štai prie vaizdo per vidurinį veidrodėlį reikia pratintis - automobilio bagažinės dangtis padalytas į dvi stiklines dalis. Toliau esantys objektai matomi daugiau mažiau padoriai, o štai esančių šalia galima ir nepastebėti. Laimė, parkavimosi sistema yra ir bazinėje modelio versijoje. Be jos būtų tikrai sunku, nes, nors užpakalinis langas (tiksliau - du langai) ir šildomas, atskiro valytuvo jis neturi. Pasivažinėjus purvinais keliais langą teks valyti rankomis.
 
Automobilis ilgas, tad jame patogiai įsitaisys ir aukštesnis vairuotojas ar keleivis. Deja, tik vienas. Užpakalinės sėdynės yra ir net turi savo saugos diržus, jos tinka nebent daiktams susikrauti. Net ir vaikiškai kėdutei, kurią ten ne taip paprasta įsprausti, vietos ant jų mažoka. Bagažinė taip pat ne pati didžiausia. Jos tūrį galima padidinti atlenkus užpakalines sėdynes, bet tai - atskira kalba.
 
 
Bagažinė nedidelė
 
Automobilio galas atrodo aukštas, bet reikia nepamiršti, kad po bagažine ir įrankių skyriumi „slepiasi" hibridinės sistemos baterija. Taigi, apie „Honda CR-Z" kaip apie šeimyninį automobilį galvoti nereiktų. Jis puikiai tinka aktyviam laisvalaikio praleidimui. Sėdynės sumontuotos žemai, tačiau vairuotojo sėdynė reguliuojama įvairiomis kryptimis, tad joje patogiai jausis bet kuris vairuotojas. Atsisėdus jaučiasi, kad inžinieriai kūrė vairuotojui patogią vietą - visų svarbiausių funkcijų valdymas išdėstytas patogiai ir lengvai pasiekiamas. Centrinė konsolė pasukta į vairuotoją.
 
Futuristinės išvaizdos prietaisų skydelis kažkuo primena kompiuterinių žaidimų konsolių valdymo pultelį - per vidurį ryškiai mėlynas spidometras ir indikatoriai, o šonuose sumontuoti režimų perjungimo ir langų šildymo mygtukai.
 
 
Mygtukai išdėstyti patogiai
 
Šalia jų jaukiai įsikūrę veidrodėlių valdymo ir šildymo sistemos mygtukai. Automobilio kompiuterio valdymas įkeltas į vairo ratą. Patogu junginėti kelionės metu (tuo gali pasigirti ne visi nauji modeliai). Tiesa, keistai atrodo automobilio užvedimo procedūra. Įkišus raktelį į spynelę ir įjungus degimą reikia... nuspausti variklio užvedimo mygtuką. Išjungiamas variklis raktelio pasukimu. Na, bet tai - smulkmena, prie kurios galima įprasti. Beje, prietaisų skydelis tikrai futuristinis. Įkišus ratelį, užsidega ryškia melsva spalva. Užvedus variklį pagal nutylėjimą variklis dirba „Normal" režimu.
 
 
Žalia "aureolė" - važiuojame ekonomiškai
 
Vairuotojas dar gali pasirinkti „Eco" ir „Sport" variantus. „Eco" režimas skirtas miestui (galima važiuoti ir užmiestyje, bet „netraukiantis" variklis greitai pradeda erzinti). Pasirinkus šį režimą prietaisų skydelyje užsidega medžio simbolis, o kompiuteris optimizuoja ne tik variklio, bet ir kondicionieriaus veikimą. Kompiuteris rodo, kada reikia perjungti pavaras. Jeigu vairuotojas važiuoja ekologiškai/ekonomiškai, spidometro aureolė šviečia žaliai. „Iškritus" iš „Eco" važiavimo ritmo ji pamėlsta. Jeigu dažniausiai tenka važinėti po miestą arba stovėti spūstyse, šis režimas kaip tik. Juo labiau, kad sustojus ir išjungus pavarą variklis persijungia į „budintį" režimą. Paspaudus sankabą ir įjungus pavarą jis vėl pradeda veikti. Brangstant kurui tokie dalykai tikrai praverčia. Išsukus už miesto, ypač jei laukia tolesnė kelionė, vertėtų įsijungti „Sport" režimą.
 
 
"Sport" režime spidometras paraudonuoja
 
Spidometro aureolė pasikeičia į raudoną, bet pats „CR-Z" tarsi atgyja. Jei prieš tai buvo judama kitu režimu, tai persijungimo momentu jaučiamas šuoliukas į priekį. Vėliau pavaros persijungia labai švelniai ir šokinėjimų nesijaučia. „Sport" režimu automobilis tampa labai dinamiškas ir gali lenktyniauti (bendro naudojimo keliuose tai nerekomenduotina) su galingesnius variklius turinčiais modeliais. Pasijaučia, kaip jautresnė tampa akceleratoriaus pamina, automobilis greitėja be didelių pastangų. Stangresnis tampa ir vairas, automobilis jo klauso tiksliai ir reaguoja į mažiausią pasukimą.
 
„CR-Z" - hibridinis automobilis, tad vien elektra jis nevažiuoja. Visą laiką veikia ir benzininis variklis, ir elektrinis. Pastarasis įsijungia ir „padeda" vairuotojui, automobiliui greitėjant. Tai matyti prietaisų skydelyje. Automobiliui stabdant arba važiuojant nuokalne, elektros variklio baterija kraunasi. Pasak „Honda" atstovų, visiškai iškrauti baterijos neįmanoma. Jeigu ji daugiau energijos atiduos automobiliui greitėjant, tai paskui tiek pat pasikraus jam stabdant. Beje, net ir važiuojant „Sport" režimu, kuro sąnaudos smarkiai neauga. Deja, „Start/Stop" sistema nustoja veikti.
 
Automobilis turi tik 6 pavarų MPD. Greičiausiai ji pasirinkta tam, kad vairuotojas galėtų maksimaliai kontroliuoti situaciją ir, priklausomai nuo važiavimo režimo, pats rinktis pavaras.
 
Palyginus su kitais bandytais modeliais, „CR-Z" man pasirodė kietokas automobilis. Lygiame, tiesiame kelyje to nesijaučia, bet pasukus į remontuojamą kelią duobutes galėjau suskaičiuoti. Kita vertus, tai - laisvalaikio automobilis, tad svarbiau, kad jis stabiliai stovėtų ant kelio ir tinkamai įveiktų posūkius, o bekelėms galima paieškoti ir kitų variantų.
 


Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt