Markės
689 iš 1918
Honda e, 2019 - 2024
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.615% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)38% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas dizainas
  • Technologiškas ir stilingas interjeras
  • Gerai valdomas ir komfortiškas kelyje
TRŪKUMAI
  • Mažas nuvažiuojamas atstumas
  • Aukšta kaina
  • Mažas bagažo skyrius
"Visas šis ekranų margumynas leis jums pasijausti lyg programuotojui, apsaugos darbuotojui arba lyg būtum namie – jeigu įsijungsit akvariumo režimą su plaukiojančiom žuvytėm"
Per paskutinius dešimt metų buvo pristatytos kogero tik dvi tikrai įdomios Hondos – tai NSX ir šis pirmasis plataus masto serijinis Honda elektromobilis. 2017 metais pasirodęs koncepcinis Honda „Urban EV Concept“ iškarto patraukė dėmesį simpatišku, švariu dizainu įkūnytu mažame kėbule. Kūrėjai pasinaudojo sena gera formule – jei automobilis nedidukas, tai būtinai su dideliais apvaliais žibintais, geriausiai kita spalva nudažytu stogu, dar paslėpkime durelių rankenėles, priekines irgi ir gaunasi labai simpatiškas automobilis. Tiesa, nors iš pirmo žvilgsnio serijinis ir koncepcinis modelis skiriasi nedaug, tačiau koncepcinis mūsų nuomone atrodo daug geriau. Dviduris kėbulas, kitokia priekinių žibintų panelė, stipriau išreikštos ratų arkos, didžiuliai įspūdingo dizaino ratai, plonesni statramsčiai, šoninių langų linija "ala Peugeot 205 GTi" ir jokių nereikalingų detalių - koncepcinis „Urban EV Concept“ modelis buvo absoliučiai tobulas. Serijinis... irgi nieko. Jeigu jums patinka šio automobilio išorė, vidus jums patiks dar labiau. Čia beveik per visą prietaisų skydelio plotį išdėstyti trys dideli ekranai – du viduryje ir vienas priešais vairuotoją, dar du ekranai kraštuose transliuojantys galinio veidrodėlio vaizdą, kurį perduoda ant durelių sumontuotos kameros ir dar vienas ekranas įmontuotas viršuje galinio vaizdo veidrodėlyje. Visas šis ekranų margumynas leis jums pasijausti lyg programuotojui, apsaugos darbuotojui arba lyg būtum namie – jeigu įsijungsit akvariumo režimą su plaukiojančiom žuvytėm. Virtualūs veidrodėliai žinoma yra duoklė madai – įtaisyti neitin patogioje vietoje, filmavimo kampas ne pats geriausias kad stebėti eismą, bet smagu kad pirmą kartą juos matome ne premium segmento automobilyje. Interjero komponuotės pliusas, kad infosistemą gali patogiai naudoti ir šalia sėdintis keleivis, tačiau ekranų rezoliucija nėra geriausios raiškos, veikimas kiek uždelstas ir tai nesunku pastebėti. Honda e pavyzdys rodo kaip interjero dizainai transformuojami iš esmės, pritaikant juos prie šiandieninių poreikių ir technologijų. Įdomu kodėl ši transformacija prasidėjo tik atėjus elektromobilių erai? Be technologijų džiugina panaudotos kokybiškos medžiagos ir įdomūs dizaino sprendimai – kaip antai retro stiliaus medžio apdaila. Nors ir netikro medžio, bet atrodo tikrai šauniai ir kokybiškai. Interjere dominuoja minimalizmas. Deja minimalizmą pajus ir gale sėdintys keleiviai bei išsiruošę į ilgesnę kelionę – bagažinė pas Honda e išties nedidelė. Taip yra todėl, kad kompaktiškas 35.5kWh elektros variklis sumontuotas po bagažo skyriumi. Reikalus kiek pataiso, kad mažylis yra penkiaduris. Kelyje automobilis yra stebėtinai komfortiškas, tylus, tiksliai valdomas, žodžiu taikosi į premium segmentą. Tam padeda žemas elektromobilio svorio centras bei nepriklausoma visų ratų pakaba. Be to, kaip ir kitas mažylis Renault Twingo, Honda e varomas galiniais ratais, ir turi svorio paskirstymą 50:50 kas patiks jūsų vidiniam “šumacheriui”. Taip pat ir tiems kam reikia tiesiog nedidelio apsisukimo spindulio, kuris yra vos 8,6 m. Tiesa šis elektromobilis yra nepigus, o nuvažiuojamas atstumas tikrai ne pats didžiausias – vos 220 km. Tačiau tai juk miesto automobilis, pasikrauti elektromobilį progų tikrai surasite.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Honda Urban EV Concept konceptas buvo tiesiog tobulas:





2021-04-26 technologijos.lt

„Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobilius, bet yra viena keistenybė

„Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobilius, bet yra viena keistenybė
Daug automobilių gamintojų jau turi numatę datas, kai nebegamins vidaus degimo variklių ar jų gamybos apimtis stipriai sumažins. Naujas „Honda“ vadovas Toshihiro Mibe paskelbė, kad 100 % „Honda“ pardavimų 2040 metais sudarys elektromobiliai.
 
40 % naujų „Honda“ automobilių 2030 metais bus elektriniai. 2035 metais šis rodiklis pasieks 80 %, 2040-aisiais - 100 %. Toks tikslas, atrodo, yra pakankamai aiškus. „Honda“ nori save pozicionuoti kaip ekologišką automobilių markę. Naujasis „Honda“ vadovas Mibe pabrėžia, kad šie tikslai iš tikrųjų yra labai ambicingi. Juk visada bus žmonių, kurie norės pirkti benzininius automobilius. Be to, suderinti naujas gamybos grandines bus išties sudėtinga. O kur dar naujų modelių kūrimas, gamybos procesų optimizavimas. Tie 2040-ieji neatrodo kaip labai artimas laikas, bet „Honda“ teigia, kad šis tikslas nebus lengvai pasiekiamas.
 
Šiaurės Amerikoje „Honda“ bendradarbiaus su GM. Bus kuriami du dideli automobiliai, naudojantys „GM Ultium“ platformas. Japonų automobilių gamintojai, atrodo, vėluoja į elektromobilių traukinį - JAV ir Europos gamintojai šioje srityje yra žengę daugiau tvirtesnių žingsnių. Taigi, „Honda“ ir GM bendradarbiavimas yra ženklas, kad tokių technologinių mainų ateityje bus daugiau. 
 
„Honda“ planuoja plėtrą ir Kinijoje. Dėl politinės santvarkos, „Honda“ privalės bendradarbiauti su vietiniais gamintojais. Ten gaminami „Honda“ elektromobiliai naudos CATL baterijas.
 
Tuo tarpu Japonijoje „Honda“ jau 2024 metais pristatys pirmąjį savo kei klasės elektromobilį. Čia greičiausiai pirmiausia pasirodys ir autonominis „Honda“ elektromobilis, kuriamas su GM.
 
Šioje strategijoje yra ir viena nuostabą kelianti eilutė. „Honda“ 2040 metais pardavinės tik elektromobilius, bet dalis jų naudos vandenilinius kuro elementus. „Honda“ šioje srityje turi patirties - vandenilinius automobilius japonų gamintojas kuria ir bando nuo praeito amžiaus pabaigos. Tačiau dabar, kai, atrodo, visi suka link baterijose saugoma energija varomų elektromobilių, toks „Honda“ žingsnis atrodo kiek keistai. Tik laikas parodys, ar „Honda“ nesigailės skyrusi investicijų vandeniliniam transportui.

Foto: ©Gamintojo nuotrauka
---------
Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapis:
 


technologijos.lt
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt