Markės
1588 iš 1912
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Visapusiškai praktiškas
  • Gyvesnis interjeras
  • Didesni matmenys, padidėjęs interjero talpumas
TRŪKUMAI
  • Nėra versijos su visais varomais ratais
  • Nėra hibridinių versijų
  • Vis dar nuobodus automobilis
"Fabia panašiai kaip Octavia Scout turi padidinto pravažumo savybių – dabar galima užsisakyti „Rough-Road“ paketą su aukštesnėmis spyruoklėmis, dugno apsauga ir didesne prošvaisa, tačiau versijos su visais varomais ratai nėra"
Ketvirtos kartos Škoda Fabia gaminama ant modulinės MQB-A0 platformos. Tai Volkswagen grupės universali platforma, kuri šiuo metu naudojama kitiems kompaktiškiems Škoda automobiliams gaminti tokiems Scala ir Kamiq. Dėl naujosios platformos, hečbeko matmenys gerokai pasikeitė lyginant su pirmtaku. Dabar ratų bazė yra net 94 mm ilgesnė, ilgis padidėjo visais 115 mm, o plotis padidėjo 50 mm, tuo tarpu aukštis sumažėjo 7 mm. Dėka didesnių Škoda Fabia matmenų ir dėl kitų konstrukcinių sprendimų, konstruktoriai gerokai padidino ne tik salono, bet ir bagažinės erdvę, kuri dabar yra 380 l - net 50 l daugiau nei anksčiau. Škoda Fabia tapo gerokai aerodinamiškesnis, dėl ko oro pasipriešinimo koeficientas sumažėjo nuo 0,32 iki 0,28. Škoda teigia, kad tai yra geriausias rezultatas mažų automobilių segmente. Viduje kaip įprasta surinkimo kokybei priekaištų nėra, tačiau tikėtis aukštos kokybės medžiagų čia neverta. Tačiau gerokai patrauklesniame skydelyje galimas žaismingas audinio intarpas, kuris suteikia kukliam salonui gyvybingumo. Be to automobiliui siūlomas įspūdingo dydžio panoraminis stoglangis – sunku prisiminti ar dar kas iš biudžetinių B segmento automobilių turi tokį pasirinkimą. Įdomu tai, kad Fabia panašiai kaip Octavia Scout irgi turės padidinto pravažumo savybių – dabar galima užsisakyti „Rough-Road“ paketą su kitokiomis spyruoklėmis, dugno apsauga ir didesne prošvaisa. Tačiau versijos su visais varomais ratai nėra. Variklių gamoje – nuo 65 iki 110 AG galią pasiekiantys trijų cilindrų „TSI“ turbo motorai, kurių galingiausias gali būti komplektuojamas su automatine DSG transmisija. Pigiausioje versijoje siūlomas „MPI“ 80 AG variklis. Santykinai lengvam automobiliui (1165 kg) su galingiausiu varikliu dinamikos mieste pakaks – nuo 0 iki 100 km/h automobilis įsibėgėja per 9,5 s, o maksimalus greitis siekia net 205 km/val.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2023-06-30
Gyvai pamačius, kaip Vaidotas Žala 150 km/val. greičiu su specialiai raliui ruošta „Škoda Fabia“ šonu perskrieja posūkį per trampliną, iš karto tampa aišku, kad to nebūtų įmanoma saugiai padaryti su standartiniu tokiu pat čekų gamintojo ženkleliu papuoštu hečbek...
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt