Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus, kokybiškas interjeras
- Geras kokybės ir kainos santykis
- Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
- Itin nepatrauklus dizainas
- Nekomfortiška pakaba
- Neišiskiria tarp konkurentų
"Erdvus interjeras atkartoja išorės dizaino temą – yra santūrus ir kiek primena skandinavišką Volvo S90 interjero stilių"
Su Kodiaq modeliu Škoda kompanija atveria duris į naują didelių visureigių rinkos segmentą. Visureigis sukurtas pagal geriausią Volkwagen koncerno receptą – automoilio linijos švarios, neįmantrios, subtilios ir atkartoja vis dar populiarumu garsėjančio Octavia modelio stilistiką. Erdvus interjeras atkartoja išorės dizaino temą – yra santūrus ir kiek primena skandinavišką Volvo S90 interjero stilių. Bendrai automobilis suteikia liūdną emociją – palyginus su naujais išraiškingais Peugeot 5008 visureigiais, Škoda atrodo daugiau nei santūriai. Tad šio automobilio segmentas bus klientai besižavintys prabangiais Audi Q7 arba Volkswagen Touareg modeliais, tačiau negalintis jų įpirkti.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2022-04-26 |
Škoda Kodiaq White Pearl 2019m V'RS Monstriukas ;) |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Agresyvus ir stilingas dizainas tiek viduje tiek išorėje. Galingas motoras, gražus išmetimo garsas, kurio norisi klausytis labiau nei muzikos. Labai minkšta ir komfortiška pakaba. Net su R20 ratais važiuoja minkščiau nei passat su R17 ratais.
Kadangi automobilis su 2 turbo, ir dideliu variklio oro filtru, automobilio akumuliatorius yra bagažinėje. Automabiškai bagažinės dugnas yra labai aukštas. Sumažėja bagažinės erdvė. Daugia kažko labai nepastebėta.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Prieš tai vairavau VW Passat B8 combi. DSG 2.0 TDI 140kW + remap automobilį. Pravažinėjau 3 metus. Bet pagausėjus šeimai ir vaikui paaugus pradėjome vaiką leisti į darželį ir jau vaiką dėti į kėdutę pasidarė gan nepatogu dėl gan žemo automobilio ir aplamai pradėjo norėtis aukštesnio, visureigio tipo automobilio. Ankščiau esu matęs Kodiaq, bet jis man iškart nepatiko. Sakiau kažkoks "Pensininko" automobilis. :DDD Bet kažkada pamačiau kažkokį didelį gražų Škoda visureigį. Pradėjau domėtis kas čia per daiktas? O gi pasirodo pamačiau gan retą SportLine komplektacijos ir kitokios išorės apdailos Kodiaq"ą. Kadangi jau buvau pradėjęs galvoti apie kitą automobilį, kuris bus visureigio tipo, tai žvalgiausi į Audi Q7, BMW X5, Kia Sportage, Volvo XC90, Lexus RX, ir ant galo pasimaišė Kodiaq'as SportLine. Kiti automobiliai atkrito dėl tam tikrų kriterijų: Audi Q7- tokia griozdiška, ir labiau pagyvenusiems lėtėms dėdėms. BMW X5- dėl dažno ir brangaus remonto, taipat dėl detalių vagysčių ir nedeakvačių draudimo kainų. KIA Sportage- gėl mažo erdvės pojūčio ir salono interjero dizaino atsiliekančio nuo Vokiečių. Volvo XC90- išorėje labai didelė, bet viduj suspaustas kaip sliekas ir labai garsaus dyzelinio variklio garso salone. Lexus RX- taipat išorėje labai didelis, bet viduje sėdi žemai kaip prieš tai turėtame passat automobilyje. Sėdynės labai žemos, bagažinė taipat labai maža. Ir visi keliai pakrypo į Kodiaq. :) Kadangi prieš tai passat buvo galingu ir čipuotu varikliu, nenorėjau persėsti ant lėto automobilio, todėl akį patraukė VRS versija. 2.0 BiTDI variklis su 176kW. Jau rimtesnis aparatas. Apie naują kalbų nebuvo, nes laukti apie 1m. tai ne variantas. Variantas naudotas ir greitas įsigyjimas. Aišku V'RS kaina dviguvai didesnė nei paprasto "STYLE" varianto, perkant automobilį ilgesniam laikui nenorėjau, kad po metų jausčiau, kad man jau šis Kodiaq'as nebepatinka. Ir šiaip V'RS visiškai kitaip atrodo nei eilinis Kodis ir tikrai traukia akį. Todėl esu labai patenkintas savo pasirinkimu. Pagrindiniai kriterinai visi atitinka: Kokybė ir patikimumas didelis. Remontas nedažnas, realiai laiku daryti einamus aptarnavimus. Draudimo kaina priimtina. Kasko 550 eur su visom rizikom ir galimais draudėjo privalumais kelyje. Kuro sąnaudos užmiestyje apie 7,5 ltr/100km. Mieste apie 9-10 ltr / 100km. Aišku passat buvo vidurkis 6ltr/100km, bet Kodiaq su BiTDI irgi oru nevažiuoja. Ima vidurkį 8,5 ltr/100 km, bet važiavimas, išmetimo garsas, išorės ir vidaus grožis, aukštesnė sėdėsena atperka kuro skirtumą. Juoko formoje "NEREKOMENDUOJU", nes nenoriu, kad Kodiaq'ų gatvėse butų daug kaip taxi automobilių, nes tada mano Kodis nebus tokia išskirtinė mašina iš visos minios. :))) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontas sąlyginai pigus, tik reikia turėti patikimą meistrą, nes atstovybėse kainos užkeltos nedeakvačiai. Eksploatacija gera, tik reikia nupirti automobilį su maža rida, nes daugumai nuo 250.000km prasideda tam tikros bėdos. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkti tik su tikra ir maža rida. Nupirkę su 250.000km. turėsite ateityje tik galvos skausmą. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Kodiaq TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis